Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-06-16, 18:55

Nie...przeplywka z czerwonej, zap....la jak się patrzy. Chyba w śledztwo Mas'a trzeba pójść.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-17, 08:04

Ktoś dobrą myśl nasuną z aparatem zapłonowym - to jeszcze nie było sprawdzane, oraz cewka i power resistor...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

ammaimon
stały bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 2010-08-27, 12:43
Lokalizacja: Krk

Post autor: ammaimon » 2011-06-17, 11:49

Sprawdzcie napiecie na TPS zeby byl ustawiony tak samo.
Dwa problemy z dlawieniem sie i gasnieciem wg to problem zle ustawionego silniczka krokowego i uchylenia przepustnicy na wolnych obrotach.
Po trzecie - po wymianie przepustnicy auto w ogóle bylo strojone? Wiem, ze teoretycznie moze nie byc takiej koniecznosci, ale w praktyce przejechalbym sie z sonda, zeby obczaic czy wszystko jest git. Jesli te szarpania itd pojawily sie po wymianie przepustnicy, to nie szukalbym przyczyny w zaplonie, chyba ze to jakis niefartowny zbieg okolicznosci :P

Pozdro

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-06-17, 21:35

Bylo strojone, trochę pojeździło, a potem bęc. Dol się bardzo poprawił i faza wchodziła pięknie. Od poniedziałku, jak wróci z Radomia walczymy dalej. Potrafi przez godzinę jeździć O.K. i znowu ....
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2011-06-17, 23:08

U mnie takie objawy mialem jak na przeplywce byl zimny lut - raz laczyla raz nie dla testu mozna odpiac przeplywke albo w momencie awarii poruszac przewodami.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-17, 23:39

Cewkę wam do testów użyczę w pełni sprawną - obstawiam ją jak to czasem auto pracuje nie na wszystkich garach...
AAAAAAA i jeszcze jedno w wiązce jest taki wtyk od wtrysków paliwa - można by go rozpiąć psiknąć jakimś kontakt sprayem...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-06-18, 00:34

O.K. Do zobaczenia w poniedziałek. Dzięki Wszystkim, za podpowiedzi. :-)
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2011-06-18, 06:46

A jak się zachowuje obrotomierz? Prawidłowo pokazuje obroty?

Gdybać przez neta można 2 tygodnie to i ja pogdybam. Aparat zapłonowy bym podmienił, przepływomierz bym podmienił, cewkę bym podmienił, power tranzystor bym podmienił.
Sprawdził bym też przewody od Ecumastera i luknął jak to wygląda na lapku.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-06-20, 20:19

A jak się zachowuje obrotomierz? Prawidłowo pokazuje obroty?
Idealnie, od 250 do 1500 bez zarzutu. To się czuje. Na wysokich też. Patrzę na obrotomierz, 750 i już wiem co będzie za chwilę. No i te cofki na wyższych obrotach. Jak uderzenie hydrauliczne. Już dużo do sprawdzenia nie zostało. I przestał odpalać za pierwszym razem.
Totalny obciach.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2011-06-20, 22:37

xtomek pisze:I przestał odpalać za pierwszym razem.
Totalny obciach.
to by wskazywało na ogólne problemy z elektryką...
sprawdź stan aku i przyłącza masy do ecumastera np.
się zaraz okaże, że jakaś pierdoła blokuje auto :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-06-22, 19:54

aku/alternator sprawdzony, czekam, aż Coobcio wreszcie weźmie się za auto.

[ Dodano: 2011-06-22, 20:50 ]
Coobcio pisze:Ktoś dobrą myśl nasuną z aparatem zapłonowym - to jeszcze nie było sprawdzane, oraz cewka i power resistor...
Trafiony, zatopiony. Kopułka z czerwonej i porządek z palcem zrobiły swoje. :-D
Autko zaczęło dzisiaj jeździć. Pora na strojenie po zmianach osprzętu, jakieś hamowanko dla dopieszczenia i...atak na 13,xxx ;-)
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-06-23, 14:12

No to elegancko ;D trzeba uderzyc na hamownie zobaczyc jakis wynik :D Może po zlocie uderzymy na dwa VVL bo i Coobcio chce swojego black pearl-a :) Ktos jeszcze chetny ? :D

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-06-23, 14:46

Teraz bardzo chętnie. :-P Może na trzy razem z Zuru ;-) Przejażdżka z sondą i hamowanie obowiązkowo, przed hamką i 1/4 u Seatów 24 lipca w Rykach. :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 2011-06-24, 17:33 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-06-23, 18:58

Limon pisze:No to elegancko ;D trzeba uderzyc na hamownie zobaczyc jakis wynik :D Może po zlocie uderzymy na dwa VVL bo i Coobcio chce swojego black pearl-a :) Ktos jeszcze chetny ? :D
Zależy kiedy będziecie lecieć na tę hamkę, bo od poniedziałku możemy zacząć pod Coobcio Garagem z moim autem, to jak skończymy, też będę chciał sprawdzić ile tam pokaże ;P Pytanie kiedy skończymy modzić i wszystko składać... 8-)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-06-23, 19:33

Poczekamy na Ciebie. Przecież mamy trochę czasu teraz. :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-24, 19:33

No i pięknie :)
Ps. przed przełożeniem kopułki oczyściliście ją :P ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-06-24, 20:07

Kopułkę spoko ogarnęliśmy i palec też podpiłowany. Niebo, a ziemia. Od 4000 faza wchodzi jak marzenie. Nawet w czerwonej tak ostro nie było. :lol: Kop od 4000 jest niesamowity.
Coobciowe 229 N/A zagrożone :cool:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-25, 07:25

Po moim powrocie ze zlotu, jedziemy z nią na hamownie na mega dopieszczanie, wyczyście filterek powietrza i grzebiemy na maksa co się da :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-04, 15:22

po moim powrocie ze zlotu, jedziemy z nią na hamownie na mega dopieszczanie, wyczyście filterek powietrza i grzebiemy na maksa co się da :)
To mi się zaczyna podobać. :-P Coobcio, jedziesz do Ryk 24 lipca pognębić Seaty? Będzie Jemioł, Kenet, my i może yapko? i szopen?. :-P

Dzisiaj elastyczne złącze i wieszaki wydechu wymienione. Zrobiło się ciszej. Trochę falują obroty i mały gaz do regulacji. Czekamy na sygnał od Zuru i Coobcia, co by razem strojenie i hamownię przed Seatami zrobić na full. :mrgreen: Może być ciekawie. :-P N kontra N1 w VE.
p.s.
Robiłem na Garażowej u faceta, co 100NX-a czerwonego jeszcze z Nissanklubu :-D ma.
p.s.2

51PRTP '06 Nissan Almera FWD Turbo [T]

No i...... jedziesz???
Ostatnio zmieniony 2011-07-11, 13:36 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-07-05, 13:56

Czekamy na sygnał od Zuru i Coobcia, co by razem strojenie i hamownię przed Seatami zrobić na full. :mrgreen: Może być ciekawie. :-P N kontra N1 w VE.
Wczoraj byłem na hamowni z Coobciem i Limonem, ale bardzo późnym wieczorem i dopiero potem odczytałem info na forum. Można się będzie umówić jakoś na spokojnie w ciągu dnia kiedyś, albo w jakiś weekend.

P.S
Wsadzacie te wałki N1 do siebie? :) Bo może w przyszłości bym odkupił od Was te z 1.6 ;P
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-07-05, 14:12

zuru82 pisze:Wczoraj byłem na hamowni z Coobciem i Limonem,
A wyniki?/

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-05, 14:59

P.S
Wsadzacie te wałki N1 do siebie? :) Bo może w przyszłości bym odkupił od Was te z 1.6 ;P
Dobre pytanie, jak będą adekwatne przyrosty, to na pewno tak. My się bawimy w wyścigi, a Ty marzysz ;-) o dupowozie. Pokaż wykresiki z N1 w oryginalnym VE.
Coobciowe 1,6 było przecież rozwiercone :-P Pozdro !!
p.s.
przełożył Ci cala głowę z czarnego suniaczka 229KM ?
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-07-05, 15:19

No i zrobiłem dupowoza, oby mało palił ;) hehe. Co do wyników to czekam cały czas na wykres od Coobcia (miał podesłać mi mailem) to wrzucę w swój temat. Wyszła zdrowa seria VE, czyli nie całe 190 KM i trochę ponad 200 Nm :)

P.S
Limon świrował przecie ;P Seria motor u mnie...
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-05, 15:36

Teraz wszystko jasne, zmierzymy rudzielca i będziemy dalej decydować. Trochę się kapnąłem, jak całe turbo zaoferowałeś do sprzedaży. :-> Początkowo myślałem, że turbo na głowę z N1 od Coobcia zamieniłeś. :-D
p.s.
dzisiaj stożek przed hamownią się oczyści. :lol:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2011-07-05, 20:21

Jak chcecie uturbiać, to lepiej od razu dół od gti-ra wkładać + czapa z Ve.

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-11, 13:12

Z zapłonem jednak dalej jest d..., rzadziej, ale jednak. Aparat i cewa będzie w czwartek od Coobcia. No i full strojenie na hamowni, przed Ułężem 24-go. Może ktoś jeszcze chętny na hamownię? :-D FWD N/A do wzięcia, zapraszam. Mamy już puchar z zeszłego. :-P roku
Jednak celem jest 13,xxx w świecie prawie limuzyn.
Ostatnio zmieniony 2011-07-11, 13:25 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
MlodyZuru
stały bywalec
Posty: 136
Rejestracja: 2010-01-30, 13:35
Lokalizacja: Żulin

Post autor: MlodyZuru » 2011-07-11, 13:13

Ja chętnie podskoczę, ale jestem dostępny dopiero po 16tej na tygodniu

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-11, 13:19

Zobaczymy jak cooba z czasem ;-) stoi. Dam znać, jak się odezwie.

Coobcio, jedziesz do Ryk 24 lipca pognębić Seaty? Będzie Jemioł, Kenet, my i szopen?. oraz gość honorowy: 51PRTP '06 Nissan Almera FWD Turbo [T] się wybiera :lol:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

PMW
wiem o czym pisze
Posty: 54
Rejestracja: 2011-07-10, 23:55
Lokalizacja: Warszawa STM

Post autor: PMW » 2011-07-11, 20:33

ja Coobcia nikomu nie dam od najbliźszej środy aż skończymy :D

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-07-11, 20:41

PMW, że tak spytam co skończymy bo jakos s14a żadne w garazu nie stoi ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”