
Auto zakupione 14 lutego 2006r w Łodzi od pierwszego właściciela, który zakupił auto w salonie nissana w Łodzi w listopadzie 1999r w pełnej możliwej na ówczesne czasy specyfikacji

Tak to wyglądało przy zakupie



pierwszy napotkany 200sx od zakupu mojego i też na WF hihi

a to był kolega Gmeru

A tak wyglądał pierwszy zlot Adam, Gmeru, RysM

numer był wtedy niezły jak Gmeru pomylił auta nasze




Z modyfikacji było tylko audio


Dwa lata pojeździłem serią w automacie i Poznałem kolegę Rafi-ego który zaraził mnie brakiem mocy

W 2008r przyszedł czas na modyfikacje i niestety wymianę silnika gdyż oszczędność na filtrze oleju nie popłaciła

układ wydechowy by MotoWydech, i to by było na tyle tak auto przejeździło z małą przygodą do 2011r posiadając moc 280KM i 360Nm i wyglądało tak

a u fotki z montażu IC w firmie KMS



W 2011r wpadły ostre modyfikacje


i na koniec dzieło uwieńczył Coobcio Garage



i zapomniałem będę to tak edytował do usranej





W między czasie Firma Hydrotransfer upiększyła mi wnętrze




i taki mały detal pod maską


Tak w skrócie bo na pewno zapomniałem o niektórych modyfikacjach jak ktoś coś pamięta co ja zapomniałem proszę od dopisanie

Na pewno duże podziękowania dla bliskich mi osób za cierpliwość i pomoc szczególnie dla Kasi Ch. bez niej ten projekt nawet by się nie zaczął


Fotka z prac w Gravity:

Plany po wkładać klocki audio które leżą w szafie i ogarnąć bagażnik




a tak to jeździło na zlocie

http://youtu.be/b_uBt861Wjo
zapomniał bym znowu







Lista modyfikacji:
Pod maską:
Ecu master
Przelotowy układ wydechowy 3", dwa tłumiki, nierdzewny by PrzemoCaR
Intercooler inter cars set
Filtr wkład pipercross
Zawór upustowy HKS SSQV2
Podniesione doładowanie (2 ustawienia - w oparciu o EBC Greddy
Boost: low: 0.5-0.8bara, high: 1.0bara
Pompa paliwa Walbro GS-341 255l/h
Świece irydowe NGK BKR7EIX
Duża miska olejowa
Olej XADO Rally Sport 10W60 / Valvoline 10W60
Filtr oleju OEM
Akumulator w bagażniku, OPTIMA yellow
Turbo GT2871R
Przeniesienie napędu:
Sprzęgło ACT XTSS
Zawieszenie i hamulce:
K-Sport Street
Upgred tarcze zaciski skyline 300mm przód i 300mm tył
Wnętrze:
Car Audio customowe słupki w nich tweetery scan speak neo29, średnie dls ur 2,5 i woofer w drzwiach rewelatory

procesor dźwięku alpine phx 701, subwoofer 2xmagma earthquake plus wzmaki sony xes 2xM1, M3,Dls A6 radio alpine 9855r.
Na zewnątrz:
Bi-Xenonki
Opony: Fulda 235/40R17 + Bridgestone Potenza 255/40R17
Felgi Tomasom 17"x8" (wkrótce Inne 18tki)
Lakierowane na Czerwono zaciski