Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ 200SX] Nissan 200sx s14a 1999r listopad

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
RysM
wiem o czym pisze
Posty: 54
Rejestracja: 2010-10-02, 09:01
Lokalizacja: WaWa

[ 200SX] Nissan 200sx s14a 1999r listopad

Post autor: RysM » 2011-07-02, 12:25

Witam wszystkich mała prezentacja mojej weekendowej zabawki :)

Auto zakupione 14 lutego 2006r w Łodzi od pierwszego właściciela, który zakupił auto w salonie nissana w Łodzi w listopadzie 1999r w pełnej możliwej na ówczesne czasy specyfikacji :)

Tak to wyglądało przy zakupie :)

Obrazek
Obrazek

pierwszy napotkany 200sx od zakupu mojego i też na WF hihi

Obrazek

a to był kolega Gmeru :)


A tak wyglądał pierwszy zlot Adam, Gmeru, RysM

Obrazek


numer był wtedy niezły jak Gmeru pomylił auta nasze :D z Adams-em zwijaliśmy się ze śmiechu po ziemi a Gmeru próbował otworzyć mój bagażnik swoimi kluczykami :D
Obrazek

Obrazek

Z modyfikacji było tylko audio :) niektórzy na zlocie mieli okazje posłuchać :)


Dwa lata pojeździłem serią w automacie i Poznałem kolegę Rafi-ego który zaraził mnie brakiem mocy :)
W 2008r przyszedł czas na modyfikacje i niestety wymianę silnika gdyż oszczędność na filtrze oleju nie popłaciła :) Auto dorobiło się Silnika od Cziko wraz ze skrzynią biegów manualną do tego doszły inne zabawki jak felgi, IC, hamulce EBC, ecumaster 2,
układ wydechowy by MotoWydech, i to by było na tyle tak auto przejeździło z małą przygodą do 2011r posiadając moc 280KM i 360Nm i wyglądało tak

Obrazek

a u fotki z montażu IC w firmie KMS

Obrazek

Obrazek

Obrazek

W 2011r wpadły ostre modyfikacje :) Poprawiony układ wydechowy przez PrzemoCAR, nareszcie można delektować się muzyką :) wymiana i usprawnienie całego zawieszenia plus Gwint K-sport od Skunia (TG Grupe) (montaż ECU PERFORMANCE) i upgrade hamulcy przez Gella (G-garage) wpadły zaciski i tarcze od Skyline,
i na koniec dzieło uwieńczył Coobcio Garage :) auto teraz ma taką moc :) Obrazek

i zapomniałem będę to tak edytował do usranej :) bez tej zabawki nie było by możliwe przenieść te moc :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek


W między czasie Firma Hydrotransfer upiększyła mi wnętrze

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

i taki mały detal pod maską

Obrazek

Obrazek



Tak w skrócie bo na pewno zapomniałem o niektórych modyfikacjach jak ktoś coś pamięta co ja zapomniałem proszę od dopisanie :)

Na pewno duże podziękowania dla bliskich mi osób za cierpliwość i pomoc szczególnie dla Kasi Ch. bez niej ten projekt nawet by się nie zaczął :) nie wspomniałem o dużym udziale w Audi firmy Gravity nie będe wspominał o firmach które dużo spier#### niech im ziemia lekką będzie :D

Fotka z prac w Gravity:

Obrazek


Plany po wkładać klocki audio które leżą w szafie i ogarnąć bagażnik :) lada moment wpadną wtryski i przebudowa dolotu znowu strojenie :) i na zimowe miesiące lakierek do poprawki i zabezpieczenia :) z grubsza chyba w sezonie 2012 auto będzie w 100% skończone :D oby oby

a tak to jeździło na zlocie :)

http://youtu.be/b_uBt861Wjo

zapomniał bym znowu :) tak auto się prezentuje obecnie:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Lista modyfikacji:


Pod maską:

Ecu master
Przelotowy układ wydechowy 3", dwa tłumiki, nierdzewny by PrzemoCaR
Intercooler inter cars set
Filtr wkład pipercross
Zawór upustowy HKS SSQV2
Podniesione doładowanie (2 ustawienia - w oparciu o EBC Greddy
Boost: low: 0.5-0.8bara, high: 1.0bara
Pompa paliwa Walbro GS-341 255l/h
Świece irydowe NGK BKR7EIX
Duża miska olejowa
Olej XADO Rally Sport 10W60 / Valvoline 10W60
Filtr oleju OEM
Akumulator w bagażniku, OPTIMA yellow
Turbo GT2871R

Przeniesienie napędu:

Sprzęgło ACT XTSS



Zawieszenie i hamulce:

K-Sport Street
Upgred tarcze zaciski skyline 300mm przód i 300mm tył

Wnętrze:
Car Audio customowe słupki w nich tweetery scan speak neo29, średnie dls ur 2,5 i woofer w drzwiach rewelatory :)
procesor dźwięku alpine phx 701, subwoofer 2xmagma earthquake plus wzmaki sony xes 2xM1, M3,Dls A6 radio alpine 9855r.

Na zewnątrz:

Bi-Xenonki
Opony: Fulda 235/40R17 + Bridgestone Potenza 255/40R17
Felgi Tomasom 17"x8" (wkrótce Inne 18tki)
Lakierowane na Czerwono zaciski
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 17:35 przez RysM, łącznie zmieniany 13 razy.
Obrazek
660 530 728

GrzyBek80
aktywny forumowicz
Posty: 177
Rejestracja: 2009-12-12, 23:08
Lokalizacja: Masuren

Post autor: GrzyBek80 » 2011-07-02, 12:28

Widzę super szczegół, o którym nie dopowiedziałeś - fele tomason - gratuluję wyboru :->
Blue Thunder

Awatar użytkownika
RysM
wiem o czym pisze
Posty: 54
Rejestracja: 2010-10-02, 09:01
Lokalizacja: WaWa

Post autor: RysM » 2011-07-02, 12:34

Dzięki jeszcze wszystko w trakcie pisania i formatowania a felgi jak kupowałem nie miałem innego wyboru jedyne które były na już a nie czekaj 2 tygodnie :D
teraz marzą mi się 18` ultralite GT-II http://www.ultralitewheels.com/gt-2.htm
Obrazek
660 530 728

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2011-07-02, 12:41

ladna ladna :) no i najszybsza bo czerwona :) :P

Awatar użytkownika
RysM
wiem o czym pisze
Posty: 54
Rejestracja: 2010-10-02, 09:01
Lokalizacja: WaWa

Post autor: RysM » 2011-07-02, 12:47

A tu parę fotek ze spotów pod Torwarem
Obrazek

Obrazek

Obrazek
same czerwone :)

[ Dodano: 2011-07-02, 13:50 ]
sergiej pisze:ladna ladna :) no i najszybsza bo czerwona :) :P
oj tam oj tam ;)
Obrazek
660 530 728

Awatar użytkownika
jaca V6
fanatyk nissana
Posty: 1519
Rejestracja: 2009-12-01, 18:40
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jaca V6 » 2011-07-02, 13:17

Nie dziwie sie że Gmeru sie pomylił :mrgreen: sam pomyslałem że na Zlot przyjechał własnie on :mrgreen:
No i maszyna podaje nieźle :) dzieki za przewóz ;) w sumie to trafiliśmy na lekko mokrą nawierzchnie ale i tak wcisnęło w fotel ;)
Pozdro !
Z Klubem Nissana od 2004 roku - ( NKP - NZ )

Maro
fanatyk nissana
Posty: 852
Rejestracja: 2009-12-09, 20:36
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn

Post autor: Maro » 2011-07-02, 13:30

Fajna zabaweczka na zlocie widziałem jak śmiga i brzmi :-)

Pozdro!

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-07-02, 13:31

Piękna sztuka :) no i ładnie podaje nawet. Gratki :D
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
RysM
wiem o czym pisze
Posty: 54
Rejestracja: 2010-10-02, 09:01
Lokalizacja: WaWa

Post autor: RysM » 2011-07-02, 13:34

zuru82 pisze:Piękna sztuka :) no i ładnie podaje nawet. Gratki :D
Dzięki no niestety na razie ma mniej koników niż twój ;)
Obrazek
660 530 728

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-07-02, 13:52

Autko fajne, ale nastepnym razem wypakuj te wszystki graty do startów ;)

Za rok sie ustawimy :D

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1837
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: johny_fellow » 2011-07-02, 14:22

Widziałem, byłem przewieziony na 1/4 :mrgreen: 8-)
S14A to wg mnie jedne z najfajniejszych maszynek :mrgreen:
Znowu z NISSANem :cool:

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Awatar użytkownika
RysM
wiem o czym pisze
Posty: 54
Rejestracja: 2010-10-02, 09:01
Lokalizacja: WaWa

Post autor: RysM » 2011-07-02, 14:23

bombel pisze:Autko fajne, ale nastepnym razem wypakuj te wszystki graty do startów ;)

Za rok sie ustawimy :D
e to będzie nie równa walka ktoś musi zmienić tunera :D
Obrazek
660 530 728

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2011-07-02, 16:10

Też podziwiałem autko na zlocie. Kurcze fajna, doinwestowana, podkręcona maszynka do killowania ;D

Jako drugie auto chętnie bym takiego pieścił w garage :lol:

Za rok to mam nadzieję, że i mnie uda się stanąć na kresce ;-)
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
RysM
wiem o czym pisze
Posty: 54
Rejestracja: 2010-10-02, 09:01
Lokalizacja: WaWa

Post autor: RysM » 2011-07-02, 16:42

Neptune pisze:Też podziwiałem autko na zlocie. Kurcze fajna, doinwestowana, podkręcona maszynka do killowania ;D

Jako drugie auto chętnie bym takiego pieścił w garage :lol:

Za rok to mam nadzieję, że i mnie uda się stanąć na kresce ;-)
niestety SILVIA woli chłostę niż stanie w garażu :)
odkąd nie jeżdżę nią na co dzień to zawsze masa rzeczy do zrobienia wcześniej kompletnie nic, aż boję się snu zimowego i wiosennej pobudki

Z doinwestowaniem to przesadziłeś hihi projekt trwa już 6 lat i na zlocie klocki tylne poddały się :D
Obrazek
660 530 728

Awatar użytkownika
SenTex
doświadczony forumowicz
Posty: 234
Rejestracja: 2011-06-30, 14:06
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: SenTex » 2011-07-03, 14:34

Cudna jest, spory worek kasy w nią władowałeś :-) Nie myślałeś żeby jakiś kolorek na felgi zapodać? A co do statystyk średniej spalania, to chyba na biegu jałowym bo nie wierze, że małe ranczo pod maską zadowoli się taką ilością wachy :mrgreen:

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-07-03, 15:49

Spalanie przy spokojnej jeździe to czemu to problem 10l ?

Wóz ogolnie bardzo ładny :) Hydrografika na żywo wyglada jak prawdziwy carbon ;)

Teraz tylko wieksze wtryski i bedzie git :mrgreen:

Awatar użytkownika
RysM
wiem o czym pisze
Posty: 54
Rejestracja: 2010-10-02, 09:01
Lokalizacja: WaWa

Post autor: RysM » 2011-07-03, 17:59

SenTex pisze:Cudna jest, spory worek kasy w nią władowałeś :-) Nie myślałeś żeby jakiś kolorek na felgi zapodać? A co do statystyk średniej spalania, to chyba na biegu jałowym bo nie wierze, że małe ranczo pod maską zadowoli się taką ilością wachy :mrgreen:
Nie ale chętnie 18tki i chromowane :D albo będą Tomasony 18tki czyli takie same lub ultralite GT2 kwestia kasy :)


Chętnie posłucham opinii które wybrać czy na rancie ultralite GT2 czy tomasony tylko w 18tce

Co do spalania trasa 8,5l/100km jazda płynna do ok 160km/h non stop nie używasz całej mocy popatrz na wykres i będziesz wiedział jak jeździć i mało spalać :)
Obrazek
660 530 728

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-07-03, 18:22

Bardzo ladna s-ka i mocna do tego , nic tylko pogratulowac. ;-)

Awatar użytkownika
RysM
wiem o czym pisze
Posty: 54
Rejestracja: 2010-10-02, 09:01
Lokalizacja: WaWa

Post autor: RysM » 2011-07-04, 07:44

lukasz84 pisze:Bardzo ladna s-ka i mocna do tego , nic tylko pogratulowac. ;-)
Dziękuje ;)
Obrazek
660 530 728

Awatar użytkownika
Drejk
doświadczony forumowicz
Posty: 241
Rejestracja: 2009-12-13, 13:23
Lokalizacja: Skawina, Kraków

Post autor: Drejk » 2011-07-04, 08:06

RysM pisze:Z doinwestowaniem to przesadziłeś hihi projekt trwa już 6 lat i na zlocie klocki tylne poddały się :D
No a jak tam tarcze ?? Wytrzymały brak klocka ??
Dzięki za możliwość poprowadzenia Twojej czerwonej strzały.

Pozdrawiam.
Nissan Sunny 2.0 D RED ARROW (75 KM)
SAAB 9-3 2.2 TiD + RedBox (143 KM, 381 Nm)
Diesel kopci , Diesel czadzi , Diesel nigdy Cię nie zdradzi

Awatar użytkownika
RysM
wiem o czym pisze
Posty: 54
Rejestracja: 2010-10-02, 09:01
Lokalizacja: WaWa

Post autor: RysM » 2011-07-04, 08:33

Drejk pisze:
RysM pisze:Z doinwestowaniem to przesadziłeś hihi projekt trwa już 6 lat i na zlocie klocki tylne poddały się :D
No a jak tam tarcze ?? Wytrzymały brak klocka ??
Dzięki za możliwość poprowadzenia Twojej czerwonej strzały.

Pozdrawiam.
dały rade czekam na termin u Gell-a i jadę po nowe heble
Obrazek
660 530 728

Awatar użytkownika
VILQ
fanatyk nissana
Posty: 284
Rejestracja: 2009-12-08, 22:17
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: VILQ » 2011-07-04, 09:15

Chyba poznaje czesc fotek ;)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-07-04, 09:40

Auto z potencjałem do tego ma problem z VTC jest permanętnie załączone przez co nie są jedwabiste wolne oboty i nie wiem czy się wyłącza powyżej 5700 bo właśnie powyżej tych obr następuje gwałtowny spadek momentu po mimo trzymania stałego ciśnienia doładowania, jeśli to by okazało się prawdą to 320KM powinno być na obecnym 1barze :)

Ps. Auto piękne i motywuje mnie by wreszcie zabrać się za swojego jaszczura :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
RysM
wiem o czym pisze
Posty: 54
Rejestracja: 2010-10-02, 09:01
Lokalizacja: WaWa

Post autor: RysM » 2011-07-04, 09:56

Coobcio pisze:Auto z potencjałem do tego ma problem z VTC jest permanętnie załączone przez co nie są jedwabiste wolne oboty i nie wiem czy się wyłącza powyżej 5700 bo właśnie powyżej tych obr następuje gwałtowny spadek momentu po mimo trzymania stałego ciśnienia doładowania, jeśli to by okazało się prawdą to 320KM powinno być na obecnym 1barze :)

Ps. Auto piękne i motywuje mnie by wreszcie zabrać się za swojego jaszczura :D
VTC to kwestia podłączenia jednego kabelutka :) to co ci mówiłem kiedy ustawiamy się na poprawienie kabelutków :)
Obrazek
660 530 728

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2011-07-04, 12:02

hehe tak sobie patrzę na zdjęcie ze spotu a tam mój stary kant N13 na borbetach ...
ale nie o tym tutaj ... fiu fiu ładne, czerwone cacko :mrgreen:
RysM pisze:dały rade czekam na termin u Gell-a i jadę po nowe heble
kurna drewienka Ci się chciało montować :lol: 8-) ....
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
RysM
wiem o czym pisze
Posty: 54
Rejestracja: 2010-10-02, 09:01
Lokalizacja: WaWa

Post autor: RysM » 2011-07-04, 12:27

Szymeq pisze:hehe tak sobie patrzę na zdjęcie ze spotu a tam mój stary kant N13 na borbetach ...
ale nie o tym tutaj ... fiu fiu ładne, czerwone cacko :mrgreen:
RysM pisze:dały rade czekam na termin u Gell-a i jadę po nowe heble
kurna drewienka Ci się chciało montować :lol: 8-) ....
nie po prostu od środka się skończyły co nie było widoczne :) myślałem że jeszcze na pare km starczą :)
Obrazek
660 530 728

Awatar użytkownika
Eryk
fanatyk nissana
Posty: 437
Rejestracja: 2010-09-08, 13:54
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Eryk » 2011-07-04, 13:57

RysM, muszę przyznać że na żywo wygląda jeszcze lepiej niż na zdjęciach, nie miłosiernie mi się podobają s14 ale niestety mój portfel pozwala mi obecnie marzyć o s13 i kto wie może kiedyś nadejdzie ten dzień ;-) Cieszę się, że założyłeś do niego spojlera o wysokości 2.5 meta, wydechu wielkości wiadra i wlotów na masce, a już widziałem kilka s14 tak zbezczeszczonych. gratuluję i powodzenia w dalszych modyfikacjach ;-)

Awatar użytkownika
RysM
wiem o czym pisze
Posty: 54
Rejestracja: 2010-10-02, 09:01
Lokalizacja: WaWa

Post autor: RysM » 2011-07-04, 15:38

Eryk pisze:RysM, muszę przyznać że na żywo wygląda jeszcze lepiej niż na zdjęciach, nie miłosiernie mi się podobają s14 ale niestety mój portfel pozwala mi obecnie marzyć o s13 i kto wie może kiedyś nadejdzie ten dzień ;-) Cieszę się, że założyłeś do niego spojlera o wysokości 2.5 meta, wydechu wielkości wiadra i wlotów na masce, a już widziałem kilka s14 tak zbezczeszczonych. gratuluję i powodzenia w dalszych modyfikacjach ;-)
Dzięki, s13 też jest fajną opcją front można założyć od s14a deska i fotele również pasują :) choć s13 ma swój urok po delikatnym lifcie :) a fan czy s14 czy s13 jest identyczny
Obrazek
660 530 728

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-05, 12:45

Piękny, mocny, klasyczny jap. <ok>
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Eryk
fanatyk nissana
Posty: 437
Rejestracja: 2010-09-08, 13:54
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Eryk » 2011-07-05, 12:56

choć s13 ma swój urok po delikatnym lifcie
problem jest ze znalezieniem pełnego oryginału w przyzwoitym stanie w rozsądnych pieniądzach (mam na myśli tutaj 8-10 tys) szukam z 2.0 ale zobaczymy jeszcze co tam się znajdzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”