[ 200SX] Nissan 200sx s14a 1999r listopad
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ 200SX] Nissan 200sx s14a 1999r listopad
Witam wszystkich mała prezentacja mojej weekendowej zabawki
Auto zakupione 14 lutego 2006r w Łodzi od pierwszego właściciela, który zakupił auto w salonie nissana w Łodzi w listopadzie 1999r w pełnej możliwej na ówczesne czasy specyfikacji
Tak to wyglądało przy zakupie
pierwszy napotkany 200sx od zakupu mojego i też na WF hihi
a to był kolega Gmeru
A tak wyglądał pierwszy zlot Adam, Gmeru, RysM
numer był wtedy niezły jak Gmeru pomylił auta nasze z Adams-em zwijaliśmy się ze śmiechu po ziemi a Gmeru próbował otworzyć mój bagażnik swoimi kluczykami
Z modyfikacji było tylko audio niektórzy na zlocie mieli okazje posłuchać
Dwa lata pojeździłem serią w automacie i Poznałem kolegę Rafi-ego który zaraził mnie brakiem mocy
W 2008r przyszedł czas na modyfikacje i niestety wymianę silnika gdyż oszczędność na filtrze oleju nie popłaciła Auto dorobiło się Silnika od Cziko wraz ze skrzynią biegów manualną do tego doszły inne zabawki jak felgi, IC, hamulce EBC, ecumaster 2,
układ wydechowy by MotoWydech, i to by było na tyle tak auto przejeździło z małą przygodą do 2011r posiadając moc 280KM i 360Nm i wyglądało tak
a u fotki z montażu IC w firmie KMS
W 2011r wpadły ostre modyfikacje Poprawiony układ wydechowy przez PrzemoCAR, nareszcie można delektować się muzyką wymiana i usprawnienie całego zawieszenia plus Gwint K-sport od Skunia (TG Grupe) (montaż ECU PERFORMANCE) i upgrade hamulcy przez Gella (G-garage) wpadły zaciski i tarcze od Skyline,
i na koniec dzieło uwieńczył Coobcio Garage auto teraz ma taką moc
i zapomniałem będę to tak edytował do usranej bez tej zabawki nie było by możliwe przenieść te moc
W między czasie Firma Hydrotransfer upiększyła mi wnętrze
i taki mały detal pod maską
Tak w skrócie bo na pewno zapomniałem o niektórych modyfikacjach jak ktoś coś pamięta co ja zapomniałem proszę od dopisanie
Na pewno duże podziękowania dla bliskich mi osób za cierpliwość i pomoc szczególnie dla Kasi Ch. bez niej ten projekt nawet by się nie zaczął nie wspomniałem o dużym udziale w Audi firmy Gravity nie będe wspominał o firmach które dużo spier#### niech im ziemia lekką będzie
Fotka z prac w Gravity:
Plany po wkładać klocki audio które leżą w szafie i ogarnąć bagażnik lada moment wpadną wtryski i przebudowa dolotu znowu strojenie i na zimowe miesiące lakierek do poprawki i zabezpieczenia z grubsza chyba w sezonie 2012 auto będzie w 100% skończone oby oby
a tak to jeździło na zlocie
http://youtu.be/b_uBt861Wjo
zapomniał bym znowu tak auto się prezentuje obecnie:
Lista modyfikacji:
Pod maską:
Ecu master
Przelotowy układ wydechowy 3", dwa tłumiki, nierdzewny by PrzemoCaR
Intercooler inter cars set
Filtr wkład pipercross
Zawór upustowy HKS SSQV2
Podniesione doładowanie (2 ustawienia - w oparciu o EBC Greddy
Boost: low: 0.5-0.8bara, high: 1.0bara
Pompa paliwa Walbro GS-341 255l/h
Świece irydowe NGK BKR7EIX
Duża miska olejowa
Olej XADO Rally Sport 10W60 / Valvoline 10W60
Filtr oleju OEM
Akumulator w bagażniku, OPTIMA yellow
Turbo GT2871R
Przeniesienie napędu:
Sprzęgło ACT XTSS
Zawieszenie i hamulce:
K-Sport Street
Upgred tarcze zaciski skyline 300mm przód i 300mm tył
Wnętrze:
Car Audio customowe słupki w nich tweetery scan speak neo29, średnie dls ur 2,5 i woofer w drzwiach rewelatory
procesor dźwięku alpine phx 701, subwoofer 2xmagma earthquake plus wzmaki sony xes 2xM1, M3,Dls A6 radio alpine 9855r.
Na zewnątrz:
Bi-Xenonki
Opony: Fulda 235/40R17 + Bridgestone Potenza 255/40R17
Felgi Tomasom 17"x8" (wkrótce Inne 18tki)
Lakierowane na Czerwono zaciski
Auto zakupione 14 lutego 2006r w Łodzi od pierwszego właściciela, który zakupił auto w salonie nissana w Łodzi w listopadzie 1999r w pełnej możliwej na ówczesne czasy specyfikacji
Tak to wyglądało przy zakupie
pierwszy napotkany 200sx od zakupu mojego i też na WF hihi
a to był kolega Gmeru
A tak wyglądał pierwszy zlot Adam, Gmeru, RysM
numer był wtedy niezły jak Gmeru pomylił auta nasze z Adams-em zwijaliśmy się ze śmiechu po ziemi a Gmeru próbował otworzyć mój bagażnik swoimi kluczykami
Z modyfikacji było tylko audio niektórzy na zlocie mieli okazje posłuchać
Dwa lata pojeździłem serią w automacie i Poznałem kolegę Rafi-ego który zaraził mnie brakiem mocy
W 2008r przyszedł czas na modyfikacje i niestety wymianę silnika gdyż oszczędność na filtrze oleju nie popłaciła Auto dorobiło się Silnika od Cziko wraz ze skrzynią biegów manualną do tego doszły inne zabawki jak felgi, IC, hamulce EBC, ecumaster 2,
układ wydechowy by MotoWydech, i to by było na tyle tak auto przejeździło z małą przygodą do 2011r posiadając moc 280KM i 360Nm i wyglądało tak
a u fotki z montażu IC w firmie KMS
W 2011r wpadły ostre modyfikacje Poprawiony układ wydechowy przez PrzemoCAR, nareszcie można delektować się muzyką wymiana i usprawnienie całego zawieszenia plus Gwint K-sport od Skunia (TG Grupe) (montaż ECU PERFORMANCE) i upgrade hamulcy przez Gella (G-garage) wpadły zaciski i tarcze od Skyline,
i na koniec dzieło uwieńczył Coobcio Garage auto teraz ma taką moc
i zapomniałem będę to tak edytował do usranej bez tej zabawki nie było by możliwe przenieść te moc
W między czasie Firma Hydrotransfer upiększyła mi wnętrze
i taki mały detal pod maską
Tak w skrócie bo na pewno zapomniałem o niektórych modyfikacjach jak ktoś coś pamięta co ja zapomniałem proszę od dopisanie
Na pewno duże podziękowania dla bliskich mi osób za cierpliwość i pomoc szczególnie dla Kasi Ch. bez niej ten projekt nawet by się nie zaczął nie wspomniałem o dużym udziale w Audi firmy Gravity nie będe wspominał o firmach które dużo spier#### niech im ziemia lekką będzie
Fotka z prac w Gravity:
Plany po wkładać klocki audio które leżą w szafie i ogarnąć bagażnik lada moment wpadną wtryski i przebudowa dolotu znowu strojenie i na zimowe miesiące lakierek do poprawki i zabezpieczenia z grubsza chyba w sezonie 2012 auto będzie w 100% skończone oby oby
a tak to jeździło na zlocie
http://youtu.be/b_uBt861Wjo
zapomniał bym znowu tak auto się prezentuje obecnie:
Lista modyfikacji:
Pod maską:
Ecu master
Przelotowy układ wydechowy 3", dwa tłumiki, nierdzewny by PrzemoCaR
Intercooler inter cars set
Filtr wkład pipercross
Zawór upustowy HKS SSQV2
Podniesione doładowanie (2 ustawienia - w oparciu o EBC Greddy
Boost: low: 0.5-0.8bara, high: 1.0bara
Pompa paliwa Walbro GS-341 255l/h
Świece irydowe NGK BKR7EIX
Duża miska olejowa
Olej XADO Rally Sport 10W60 / Valvoline 10W60
Filtr oleju OEM
Akumulator w bagażniku, OPTIMA yellow
Turbo GT2871R
Przeniesienie napędu:
Sprzęgło ACT XTSS
Zawieszenie i hamulce:
K-Sport Street
Upgred tarcze zaciski skyline 300mm przód i 300mm tył
Wnętrze:
Car Audio customowe słupki w nich tweetery scan speak neo29, średnie dls ur 2,5 i woofer w drzwiach rewelatory
procesor dźwięku alpine phx 701, subwoofer 2xmagma earthquake plus wzmaki sony xes 2xM1, M3,Dls A6 radio alpine 9855r.
Na zewnątrz:
Bi-Xenonki
Opony: Fulda 235/40R17 + Bridgestone Potenza 255/40R17
Felgi Tomasom 17"x8" (wkrótce Inne 18tki)
Lakierowane na Czerwono zaciski
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 17:35 przez RysM, łącznie zmieniany 13 razy.
Dzięki jeszcze wszystko w trakcie pisania i formatowania a felgi jak kupowałem nie miałem innego wyboru jedyne które były na już a nie czekaj 2 tygodnie
teraz marzą mi się 18` ultralite GT-II http://www.ultralitewheels.com/gt-2.htm
teraz marzą mi się 18` ultralite GT-II http://www.ultralitewheels.com/gt-2.htm
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Widziałem, byłem przewieziony na 1/4
S14A to wg mnie jedne z najfajniejszych maszynek
S14A to wg mnie jedne z najfajniejszych maszynek
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
niestety SILVIA woli chłostę niż stanie w garażuNeptune pisze:Też podziwiałem autko na zlocie. Kurcze fajna, doinwestowana, podkręcona maszynka do killowania
Jako drugie auto chętnie bym takiego pieścił w garage
Za rok to mam nadzieję, że i mnie uda się stanąć na kresce
odkąd nie jeżdżę nią na co dzień to zawsze masa rzeczy do zrobienia wcześniej kompletnie nic, aż boję się snu zimowego i wiosennej pobudki
Z doinwestowaniem to przesadziłeś hihi projekt trwa już 6 lat i na zlocie klocki tylne poddały się
Nie ale chętnie 18tki i chromowane albo będą Tomasony 18tki czyli takie same lub ultralite GT2 kwestia kasySenTex pisze:Cudna jest, spory worek kasy w nią władowałeś Nie myślałeś żeby jakiś kolorek na felgi zapodać? A co do statystyk średniej spalania, to chyba na biegu jałowym bo nie wierze, że małe ranczo pod maską zadowoli się taką ilością wachy
Chętnie posłucham opinii które wybrać czy na rancie ultralite GT2 czy tomasony tylko w 18tce
Co do spalania trasa 8,5l/100km jazda płynna do ok 160km/h non stop nie używasz całej mocy popatrz na wykres i będziesz wiedział jak jeździć i mało spalać
- Drejk
- doświadczony forumowicz
- Posty: 241
- Rejestracja: 2009-12-13, 13:23
- Lokalizacja: Skawina, Kraków
No a jak tam tarcze Wytrzymały brak klockaRysM pisze:Z doinwestowaniem to przesadziłeś hihi projekt trwa już 6 lat i na zlocie klocki tylne poddały się
Dzięki za możliwość poprowadzenia Twojej czerwonej strzały.
Pozdrawiam.
Nissan Sunny 2.0 D RED ARROW (75 KM)
SAAB 9-3 2.2 TiD + RedBox (143 KM, 381 Nm)
Diesel kopci , Diesel czadzi , Diesel nigdy Cię nie zdradzi
SAAB 9-3 2.2 TiD + RedBox (143 KM, 381 Nm)
Diesel kopci , Diesel czadzi , Diesel nigdy Cię nie zdradzi
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Auto z potencjałem do tego ma problem z VTC jest permanętnie załączone przez co nie są jedwabiste wolne oboty i nie wiem czy się wyłącza powyżej 5700 bo właśnie powyżej tych obr następuje gwałtowny spadek momentu po mimo trzymania stałego ciśnienia doładowania, jeśli to by okazało się prawdą to 320KM powinno być na obecnym 1barze
Ps. Auto piękne i motywuje mnie by wreszcie zabrać się za swojego jaszczura
Ps. Auto piękne i motywuje mnie by wreszcie zabrać się za swojego jaszczura
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
VTC to kwestia podłączenia jednego kabelutka to co ci mówiłem kiedy ustawiamy się na poprawienie kabelutkówCoobcio pisze:Auto z potencjałem do tego ma problem z VTC jest permanętnie załączone przez co nie są jedwabiste wolne oboty i nie wiem czy się wyłącza powyżej 5700 bo właśnie powyżej tych obr następuje gwałtowny spadek momentu po mimo trzymania stałego ciśnienia doładowania, jeśli to by okazało się prawdą to 320KM powinno być na obecnym 1barze
Ps. Auto piękne i motywuje mnie by wreszcie zabrać się za swojego jaszczura
nie po prostu od środka się skończyły co nie było widoczne myślałem że jeszcze na pare km starcząSzymeq pisze:hehe tak sobie patrzę na zdjęcie ze spotu a tam mój stary kant N13 na borbetach ...
ale nie o tym tutaj ... fiu fiu ładne, czerwone cackokurna drewienka Ci się chciało montować ....RysM pisze:dały rade czekam na termin u Gell-a i jadę po nowe heble
RysM, muszę przyznać że na żywo wygląda jeszcze lepiej niż na zdjęciach, nie miłosiernie mi się podobają s14 ale niestety mój portfel pozwala mi obecnie marzyć o s13 i kto wie może kiedyś nadejdzie ten dzień Cieszę się, że założyłeś do niego spojlera o wysokości 2.5 meta, wydechu wielkości wiadra i wlotów na masce, a już widziałem kilka s14 tak zbezczeszczonych. gratuluję i powodzenia w dalszych modyfikacjach
Dzięki, s13 też jest fajną opcją front można założyć od s14a deska i fotele również pasują choć s13 ma swój urok po delikatnym lifcie a fan czy s14 czy s13 jest identycznyEryk pisze:RysM, muszę przyznać że na żywo wygląda jeszcze lepiej niż na zdjęciach, nie miłosiernie mi się podobają s14 ale niestety mój portfel pozwala mi obecnie marzyć o s13 i kto wie może kiedyś nadejdzie ten dzień Cieszę się, że założyłeś do niego spojlera o wysokości 2.5 meta, wydechu wielkości wiadra i wlotów na masce, a już widziałem kilka s14 tak zbezczeszczonych. gratuluję i powodzenia w dalszych modyfikacjach