[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ktoś dobrą myśl nasuną z aparatem zapłonowym - to jeszcze nie było sprawdzane, oraz cewka i power resistor...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Sprawdzcie napiecie na TPS zeby byl ustawiony tak samo.
Dwa problemy z dlawieniem sie i gasnieciem wg to problem zle ustawionego silniczka krokowego i uchylenia przepustnicy na wolnych obrotach.
Po trzecie - po wymianie przepustnicy auto w ogóle bylo strojone? Wiem, ze teoretycznie moze nie byc takiej koniecznosci, ale w praktyce przejechalbym sie z sonda, zeby obczaic czy wszystko jest git. Jesli te szarpania itd pojawily sie po wymianie przepustnicy, to nie szukalbym przyczyny w zaplonie, chyba ze to jakis niefartowny zbieg okolicznosci![:P](./images/smilies/razz.png)
Pozdro
Dwa problemy z dlawieniem sie i gasnieciem wg to problem zle ustawionego silniczka krokowego i uchylenia przepustnicy na wolnych obrotach.
Po trzecie - po wymianie przepustnicy auto w ogóle bylo strojone? Wiem, ze teoretycznie moze nie byc takiej koniecznosci, ale w praktyce przejechalbym sie z sonda, zeby obczaic czy wszystko jest git. Jesli te szarpania itd pojawily sie po wymianie przepustnicy, to nie szukalbym przyczyny w zaplonie, chyba ze to jakis niefartowny zbieg okolicznosci
![:P](./images/smilies/razz.png)
Pozdro
Bylo strojone, trochę pojeździło, a potem bęc. Dol się bardzo poprawił i faza wchodziła pięknie. Od poniedziałku, jak wróci z Radomia walczymy dalej. Potrafi przez godzinę jeździć O.K. i znowu ....
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Cewkę wam do testów użyczę w pełni sprawną - obstawiam ją jak to czasem auto pracuje nie na wszystkich garach...
AAAAAAA i jeszcze jedno w wiązce jest taki wtyk od wtrysków paliwa - można by go rozpiąć psiknąć jakimś kontakt sprayem...
AAAAAAA i jeszcze jedno w wiązce jest taki wtyk od wtrysków paliwa - można by go rozpiąć psiknąć jakimś kontakt sprayem...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
A jak się zachowuje obrotomierz? Prawidłowo pokazuje obroty?
Gdybać przez neta można 2 tygodnie to i ja pogdybam. Aparat zapłonowy bym podmienił, przepływomierz bym podmienił, cewkę bym podmienił, power tranzystor bym podmienił.
Sprawdził bym też przewody od Ecumastera i luknął jak to wygląda na lapku.
Gdybać przez neta można 2 tygodnie to i ja pogdybam. Aparat zapłonowy bym podmienił, przepływomierz bym podmienił, cewkę bym podmienił, power tranzystor bym podmienił.
Sprawdził bym też przewody od Ecumastera i luknął jak to wygląda na lapku.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Idealnie, od 250 do 1500 bez zarzutu. To się czuje. Na wysokich też. Patrzę na obrotomierz, 750 i już wiem co będzie za chwilę. No i te cofki na wyższych obrotach. Jak uderzenie hydrauliczne. Już dużo do sprawdzenia nie zostało. I przestał odpalać za pierwszym razem.A jak się zachowuje obrotomierz? Prawidłowo pokazuje obroty?
Totalny obciach.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
aku/alternator sprawdzony, czekam, aż Coobcio wreszcie weźmie się za auto.
[ Dodano: 2011-06-22, 20:50 ]![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Autko zaczęło dzisiaj jeździć. Pora na strojenie po zmianach osprzętu, jakieś hamowanko dla dopieszczenia i...atak na 13,xxx![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
[ Dodano: 2011-06-22, 20:50 ]
Trafiony, zatopiony. Kopułka z czerwonej i porządek z palcem zrobiły swoje.Coobcio pisze:Ktoś dobrą myśl nasuną z aparatem zapłonowym - to jeszcze nie było sprawdzane, oraz cewka i power resistor...
![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Autko zaczęło dzisiaj jeździć. Pora na strojenie po zmianach osprzętu, jakieś hamowanko dla dopieszczenia i...atak na 13,xxx
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Teraz bardzo chętnie.
Może na trzy razem z Zuru
Przejażdżka z sondą i hamowanie obowiązkowo, przed hamką i 1/4 u Seatów 24 lipca w Rykach. ![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Ostatnio zmieniony 2011-06-24, 17:33 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Zależy kiedy będziecie lecieć na tę hamkę, bo od poniedziałku możemy zacząć pod Coobcio Garagem z moim autem, to jak skończymy, też będę chciał sprawdzić ile tam pokaże ;P Pytanie kiedy skończymy modzić i wszystko składać...Limon pisze:No to eleganckotrzeba uderzyc na hamownie zobaczyc jakis wynik
Może po zlocie uderzymy na dwa VVL bo i Coobcio chce swojego black pearl-a
Ktos jeszcze chetny ?
![8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No i pięknie ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Ps. przed przełożeniem kopułki oczyściliście ją
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Ps. przed przełożeniem kopułki oczyściliście ją
![:P](./images/smilies/razz.png)
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Kopułkę spoko ogarnęliśmy i palec też podpiłowany. Niebo, a ziemia. Od 4000 faza wchodzi jak marzenie. Nawet w czerwonej tak ostro nie było.
Kop od 4000 jest niesamowity.
Coobciowe 229 N/A zagrożone![:cool:](./images/smilies/cool.gif)
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Coobciowe 229 N/A zagrożone
![:cool:](./images/smilies/cool.gif)
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Po moim powrocie ze zlotu, jedziemy z nią na hamownie na mega dopieszczanie, wyczyście filterek powietrza i grzebiemy na maksa co się da ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
To mi się zaczyna podobać.po moim powrocie ze zlotu, jedziemy z nią na hamownie na mega dopieszczanie, wyczyście filterek powietrza i grzebiemy na maksa co się da
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Dzisiaj elastyczne złącze i wieszaki wydechu wymienione. Zrobiło się ciszej. Trochę falują obroty i mały gaz do regulacji. Czekamy na sygnał od Zuru i Coobcia, co by razem strojenie i hamownię przed Seatami zrobić na full.
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
p.s.
Robiłem na Garażowej u faceta, co 100NX-a czerwonego jeszcze z Nissanklubu
![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
p.s.2
51PRTP '06 Nissan Almera FWD Turbo [T]
No i...... jedziesz???
Ostatnio zmieniony 2011-07-11, 13:36 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Wczoraj byłem na hamowni z Coobciem i Limonem, ale bardzo późnym wieczorem i dopiero potem odczytałem info na forum. Można się będzie umówić jakoś na spokojnie w ciągu dnia kiedyś, albo w jakiś weekend.Czekamy na sygnał od Zuru i Coobcia, co by razem strojenie i hamownię przed Seatami zrobić na full.Może być ciekawie.
N kontra N1 w VE.
P.S
Wsadzacie te wałki N1 do siebie?
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Dobre pytanie, jak będą adekwatne przyrosty, to na pewno tak. My się bawimy w wyścigi, a Ty marzyszP.S
Wsadzacie te wałki N1 do siebie?Bo może w przyszłości bym odkupił od Was te z 1.6 ;P
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
Coobciowe 1,6 było przecież rozwiercone
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![!! !!](./images/smilies/wykrzyknik.gif)
p.s.
przełożył Ci cala głowę z czarnego suniaczka 229KM ?
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
No i zrobiłem dupowoza, oby mało palił
hehe. Co do wyników to czekam cały czas na wykres od Coobcia (miał podesłać mi mailem) to wrzucę w swój temat. Wyszła zdrowa seria VE, czyli nie całe 190 KM i trochę ponad 200 Nm ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
P.S
Limon świrował przecie ;P Seria motor u mnie...
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
P.S
Limon świrował przecie ;P Seria motor u mnie...
Kupię auto z SR20VE na pokładzie ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Teraz wszystko jasne, zmierzymy rudzielca i będziemy dalej decydować. Trochę się kapnąłem, jak całe turbo zaoferowałeś do sprzedaży.
Początkowo myślałem, że turbo na głowę z N1 od Coobcia zamieniłeś.
p.s.
dzisiaj stożek przed hamownią się oczyści.![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![:->](./images/smilies/chytry.gif)
![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
p.s.
dzisiaj stożek przed hamownią się oczyści.
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Z zapłonem jednak dalej jest d..., rzadziej, ale jednak. Aparat i cewa będzie w czwartek od Coobcia. No i full strojenie na hamowni, przed Ułężem 24-go. Może ktoś jeszcze chętny na hamownię?
FWD N/A do wzięcia, zapraszam. Mamy już puchar z zeszłego.
roku
Jednak celem jest 13,xxx w świecie prawie limuzyn.
![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Jednak celem jest 13,xxx w świecie prawie limuzyn.
Ostatnio zmieniony 2011-07-11, 13:25 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Zobaczymy jak cooba z czasem
stoi. Dam znać, jak się odezwie.
Coobcio, jedziesz do Ryk 24 lipca pognębić Seaty? Będzie Jemioł, Kenet, my i szopen?. oraz gość honorowy: 51PRTP '06 Nissan Almera FWD Turbo [T] się wybiera![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
Coobcio, jedziesz do Ryk 24 lipca pognębić Seaty? Będzie Jemioł, Kenet, my i szopen?. oraz gość honorowy: 51PRTP '06 Nissan Almera FWD Turbo [T] się wybiera
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357