Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-06-07, 19:22

Masz jakieś wtryski na stanie ?
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2011-06-07, 21:34

370 fioletowe side feed zostały mi z Avenirowego silnika
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-08, 07:02

XTomku do Was to trzeba odrazu wpakować coś z przedziału 480-550ccm ;)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-06-08, 20:23

Morda znowu zaczęła szarpać. Może znowu za mało paliwa xkarol wlał. Źle :->
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-06-08, 21:19

xtomek pisze:Morda znowu zaczęła szarpać. Może znowu za mało paliwa xkarol wlał. Źle :->
A udało się kupić i wymienić pompę paliwa na nową? Przecież z Coobciem sprawdzaliśmy wtedy pod garażem i to ona była przyczyną podobno......
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-09, 09:12

Widzę że primera tak samo jak mój komputer po zmianie karty graficznej się zepsuł a potem po nocy sam naprawił, tzn. nie działała mi karta sieciowa a po nocy ciach i wszystko gra :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-06-09, 09:23

Wymienimy tą pompę i się zgłosimy do Ciebie ;-)
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-09, 09:34

I na hamownie trzeba uderzyć być może uda się przełamać magiczną barierę 210KM zachowując przy tym duże stado Nm :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-06-13, 21:25

Pompa będzie jutro, filtr też. Jak jest gorąco, to gaśnie co chwila, a na obrotach dostaje po fazie takiego kopa, że głowę urywa na dwójce. Skrzynia do wymiany. Tragedia w porównaniu z GT starej czerwonej.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-06-13, 23:13

No widzę wreście zrozumieliście że skrzynia z gt lepsza do ve jest ;] ale sie kiedyś upieraliscie na swojej slx :P

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-06-14, 09:54

z tego co xkarol opowiadał to na 2-ce do 120 km/h przynajmniej na tej skrzyni latał :) Troszkę za długa do N/A....do turbo, owszem. Ja na swojej z p11.144 mam 90 km/h na 2ce i koniec :P Na hamowni V-max wyszło 233 km/h. Okrutnie krótka ;)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

smeru
fanatyk nissana
Posty: 397
Rejestracja: 2009-12-09, 07:35
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Post autor: smeru » 2011-06-14, 11:01

na 2-ce do 120 km/h - ale pewnie przy 8500rpm, a 90 km/h na 2ce - to pewnie przy 6700rpm?
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-06-14, 11:01

zuru82 pisze:z tego co xkarol opowiadał to na 2-ce do 120 km/h przynajmniej na tej skrzyni latał :) Troszkę za długa do N/A....do turbo, owszem. Ja na swojej z p11.144 mam 90 km/h na 2ce i koniec :P Na hamowni V-max wyszło 233 km/h. Okrutnie krótka ;)
co to za skrzynia i czy da się ją do N15 wsadzić?? Bo ja też tak chce :-o
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-06-14, 11:41

Chyba wszystkie skrzynie z rodziny SR pasują do siebie przemiennie czy się mylę? Ale faktycznie skrzynia taka dłuższa to do turbo raczej lepiej przy pasi więc xtomku trzeba by turbo wrzucić:)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-06-14, 12:09

smeru pisze:na 2-ce do 120 km/h - ale pewnie przy 8500rpm, a 90 km/h na 2ce - to pewnie przy 6700rpm?
no ja mam krótszą skrzynkę, u mnie odcinka przy 7000 rpm, a u xtomka ok. 8000 rpm z tego co kojarzę....fakt że powinniśmy się zamienić skrzyniami ;) hehehe
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-06-14, 19:27

zuru82 pisze:
smeru pisze:na 2-ce do 120 km/h - ale pewnie przy 8500rpm, a 90 km/h na 2ce - to pewnie przy 6700rpm?
no ja mam krótszą skrzynkę, u mnie odcinka przy 7000 rpm, a u xtomka ok. 8000 rpm z tego co kojarzę....fakt że powinniśmy się zamienić skrzyniami ;) hehehe
Najlepsza skrzynia była w czerwonej GT, ale poszła. Dzisiaj męska dwójka: zuru82 i cegła wymienili pompę paliwa na tą, z czerwonej GT /lepsza od tej z maximy/ . Jakimś cudem znalazła się w garażu, gdzie była przebudowa. Niestety, niewiele to pomogło, obroty dalej falują a w czasie jazdy szarpie jak cholera. Przyhamowania i rozpędzania /nieźle wciska na dużych obrotach ;-) / są bardzo niebezpieczne i trudne do opanowania. Jeszcze tylko filtr paliwa i przeplywka i kable oraz krok nie były ruszane. Co jeszcze może być? Chcę pojechać na Seaty, bo w Boże niestety pracuję. A tak pojechać się nie da. Już Men's Day straciliśmy. :-> :-> :->
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2011-06-14, 20:04

nie jestem pewien jak to wygląda w VE, ale może awaria czujnika położenia wału albo łańcuch się wyciągnął? to by mogło dawać podobne objawy czyli szarpanie.

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-06-14, 20:18

Jedzie dobrze, a potem nagle nagły skok obrotów- w górę lub w dól. Najgorzej pod górkę. :shock: Motor jeszcze 1oo kkm nie ma. :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2011-06-14, 20:33

sorry za porównanie ale były QG18 co po 30kkm łańcuch był do wymiany ;) ale przy 100kkm w VE można to wykluczyć. hmm... pod większym obciążeniem problem się nasila...
może coś w kabelkach? sprawdź jeszcze dla spokoju +12 i masę Ecumastera. u mnie waliło checkiem jak mi się zasilanie od Ecumastera poluzowało na lutach.

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-06-14, 20:42

Check nie świeci, a olej spada pod 1/2 (4 ) na wskaźniku na niskich. Nigdy tak nie było. Już dzisiaj nie zdążyłem podjechać do Coobcia. Ostatnio weszła większa przepustnica, nowe świece i praktycznie nic więcej. Paranoja.
Ostatnio zmieniony 2011-06-16, 18:59 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
marcins
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Lublin

Post autor: marcins » 2011-06-14, 21:22

A może coś z TPS-em, ja miałem podobne objawy
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2011-06-14, 21:38

xtomek pisze:Check nie świeci, a olej spada pod 1/2 na wskaźniku na niskich. Nigdy tak nie było. Już dzisiaj nie zdążyłem podjechać do Coobcia. Ostatnio weszła większa przepustnica, nowe świece i praktycznie nic więcej. Paranoja.
podłącz laptopa pod Ecumastera i zrób loga z parametrów podczas jazdy - jeśli coś z TPSem czy przepływką to powinieneś zobaczyć w logu.
możesz jeszcze spróbować zmienić świece z powrotem na stare - może któraś z nowych szwankuje (zawsze się może bubel trafić...).
Trzymam kciuki :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-06-14, 21:43

Dzięki, jutro u Coobcia się przekonamy :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-06-14, 22:02

Udało się dzisiaj zwalczyć pompę, ale nadal jest to samo. Chociaż mamy jedną rzecz więcej sprawdzoną....może te świece rzeczywiście sprawdzić jeszcze.
Hmmm, a wtryski sprawdzane były???
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-15, 01:21

Jeszcze warto sprawdzić napięcie zasilania na pompie paliwa o tym zapomniałem...
Spadek powinien być nie większy jak 0,8V względem tego co na klemach w akumulatorze...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-06-15, 19:01

-zasilanie pompy paliwa w normie
-nowy przewód paliwowy
-nowy filtr paliwa
-moduł zapłonu podpięty, co by się nie bujał na przewodach.
-logo z parametrów z Ecumastera nie zrobione, brak sil przerobowych
Jest lepiej, można jechać, ale jednak dalej szarpie. Już Coobciowi głowy nie zawracałem. Karol w sobotę zrobi Radom i zobaczymy, co dalej? Paliwo Verva 98.
p.s.
Pod garage chodzi jak malina, a pod domem zaczynają się jaja. Wahania obrotów od 750 do 1200 i szarpanie. Ale już nie gaśnie. Może te świece. :->
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-15, 20:44

Świece nowe macie...
JA bym prędzej obstawił że gorąco pod maską wpływa na coś negatywnie - na ten modylik który sobie dyndał i obijał się o grodź, cewka zapłonowa...
Ew. Można na stałe pojeździć z miernikiem ciśnienia paliwa i zobaczyć czy nie ma raptownych spadków.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-06-16, 16:36

Dzisiaj xkarol z Limonem wymienili kable. Runda pod garage, miodzio :mrgreen: 15 minut później, w drodze do Falenicy, totalna katastrofa. Już nie wiem co robić? ;(
JA bym prędzej obstawił że gorąco pod maską wpływa na coś negatywnie
Może z uchyloną maską jeździć :razz:
p.s.
Trochę info które znalazłem:

http://www.plmsdevelopments.com/sr_setup_tips.shtml

http://forums.nicoclub.com/sr20-tps-vol ... 59926.html

http://www.nissansilvia.com/forums/inde ... pic=223078

Moze Coocio coś wyczai. Może jednak z tą dużą przepustnicą jest coś nie tak. Lista możliwości się kończy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2011-06-16, 17:31

xtomek pisze:Może jednak z tą dużą przepustnicą jest coś nie tak. Lista możliwości się kończy.
hmm... w sumie też miałem problemy z obrotami po wymianie przepustnicy na większą - u mnie problemem okazała się sprężyna domykająca przepustnicę. Była po prostu za słaba i po przełożeniu tej która siedziała w seryjnej problem znikł. Tyle, że u mnie problem był stały, niezależny od temperatury czy czasu.
Tu masz słów parę jak to u mnie było:
viewtopic.php?t=427&postdays=0&postorder=asc&start=60

Może się u Ciebie nie domyka albo pod wpływem temp. nie obraca się swobodnie na ośce?
Co do TPSa to napięcie ze starej i nowej powinieneś mieć ustawione tak samo.

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2011-06-16, 18:43

może nie doczytałem ale zapytam... podmienialiście przepływkę ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”