[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
370 fioletowe side feed zostały mi z Avenirowego silnika
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
XTomku do Was to trzeba odrazu wpakować coś z przedziału 480-550ccm
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Widzę że primera tak samo jak mój komputer po zmianie karty graficznej się zepsuł a potem po nocy sam naprawił, tzn. nie działała mi karta sieciowa a po nocy ciach i wszystko gra
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
I na hamownie trzeba uderzyć być może uda się przełamać magiczną barierę 210KM zachowując przy tym duże stado Nm
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Pompa będzie jutro, filtr też. Jak jest gorąco, to gaśnie co chwila, a na obrotach dostaje po fazie takiego kopa, że głowę urywa na dwójce. Skrzynia do wymiany. Tragedia w porównaniu z GT starej czerwonej.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
co to za skrzynia i czy da się ją do N15 wsadzić?? Bo ja też tak chcezuru82 pisze:z tego co xkarol opowiadał to na 2-ce do 120 km/h przynajmniej na tej skrzyni latał Troszkę za długa do N/A....do turbo, owszem. Ja na swojej z p11.144 mam 90 km/h na 2ce i koniec Na hamowni V-max wyszło 233 km/h. Okrutnie krótka
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
Chyba wszystkie skrzynie z rodziny SR pasują do siebie przemiennie czy się mylę? Ale faktycznie skrzynia taka dłuższa to do turbo raczej lepiej przy pasi więc xtomku trzeba by turbo wrzucić:)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Najlepsza skrzynia była w czerwonej GT, ale poszła. Dzisiaj męska dwójka: zuru82 i cegła wymienili pompę paliwa na tą, z czerwonej GT /lepsza od tej z maximy/ . Jakimś cudem znalazła się w garażu, gdzie była przebudowa. Niestety, niewiele to pomogło, obroty dalej falują a w czasie jazdy szarpie jak cholera. Przyhamowania i rozpędzania /nieźle wciska na dużych obrotach / są bardzo niebezpieczne i trudne do opanowania. Jeszcze tylko filtr paliwa i przeplywka i kable oraz krok nie były ruszane. Co jeszcze może być? Chcę pojechać na Seaty, bo w Boże niestety pracuję. A tak pojechać się nie da. Już Men's Day straciliśmy.zuru82 pisze:no ja mam krótszą skrzynkę, u mnie odcinka przy 7000 rpm, a u xtomka ok. 8000 rpm z tego co kojarzę....fakt że powinniśmy się zamienić skrzyniami hehehesmeru pisze:na 2-ce do 120 km/h - ale pewnie przy 8500rpm, a 90 km/h na 2ce - to pewnie przy 6700rpm?
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Jedzie dobrze, a potem nagle nagły skok obrotów- w górę lub w dól. Najgorzej pod górkę. Motor jeszcze 1oo kkm nie ma.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
sorry za porównanie ale były QG18 co po 30kkm łańcuch był do wymiany ale przy 100kkm w VE można to wykluczyć. hmm... pod większym obciążeniem problem się nasila...
może coś w kabelkach? sprawdź jeszcze dla spokoju +12 i masę Ecumastera. u mnie waliło checkiem jak mi się zasilanie od Ecumastera poluzowało na lutach.
może coś w kabelkach? sprawdź jeszcze dla spokoju +12 i masę Ecumastera. u mnie waliło checkiem jak mi się zasilanie od Ecumastera poluzowało na lutach.
Check nie świeci, a olej spada pod 1/2 (4 ) na wskaźniku na niskich. Nigdy tak nie było. Już dzisiaj nie zdążyłem podjechać do Coobcia. Ostatnio weszła większa przepustnica, nowe świece i praktycznie nic więcej. Paranoja.
Ostatnio zmieniony 2011-06-16, 18:59 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
podłącz laptopa pod Ecumastera i zrób loga z parametrów podczas jazdy - jeśli coś z TPSem czy przepływką to powinieneś zobaczyć w logu.xtomek pisze:Check nie świeci, a olej spada pod 1/2 na wskaźniku na niskich. Nigdy tak nie było. Już dzisiaj nie zdążyłem podjechać do Coobcia. Ostatnio weszła większa przepustnica, nowe świece i praktycznie nic więcej. Paranoja.
możesz jeszcze spróbować zmienić świece z powrotem na stare - może któraś z nowych szwankuje (zawsze się może bubel trafić...).
Trzymam kciuki
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jeszcze warto sprawdzić napięcie zasilania na pompie paliwa o tym zapomniałem...
Spadek powinien być nie większy jak 0,8V względem tego co na klemach w akumulatorze...
Spadek powinien być nie większy jak 0,8V względem tego co na klemach w akumulatorze...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
-zasilanie pompy paliwa w normie
-nowy przewód paliwowy
-nowy filtr paliwa
-moduł zapłonu podpięty, co by się nie bujał na przewodach.
-logo z parametrów z Ecumastera nie zrobione, brak sil przerobowych
Jest lepiej, można jechać, ale jednak dalej szarpie. Już Coobciowi głowy nie zawracałem. Karol w sobotę zrobi Radom i zobaczymy, co dalej? Paliwo Verva 98.
p.s.
Pod garage chodzi jak malina, a pod domem zaczynają się jaja. Wahania obrotów od 750 do 1200 i szarpanie. Ale już nie gaśnie. Może te świece.
-nowy przewód paliwowy
-nowy filtr paliwa
-moduł zapłonu podpięty, co by się nie bujał na przewodach.
-logo z parametrów z Ecumastera nie zrobione, brak sil przerobowych
Jest lepiej, można jechać, ale jednak dalej szarpie. Już Coobciowi głowy nie zawracałem. Karol w sobotę zrobi Radom i zobaczymy, co dalej? Paliwo Verva 98.
p.s.
Pod garage chodzi jak malina, a pod domem zaczynają się jaja. Wahania obrotów od 750 do 1200 i szarpanie. Ale już nie gaśnie. Może te świece.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Świece nowe macie...
JA bym prędzej obstawił że gorąco pod maską wpływa na coś negatywnie - na ten modylik który sobie dyndał i obijał się o grodź, cewka zapłonowa...
Ew. Można na stałe pojeździć z miernikiem ciśnienia paliwa i zobaczyć czy nie ma raptownych spadków.
JA bym prędzej obstawił że gorąco pod maską wpływa na coś negatywnie - na ten modylik który sobie dyndał i obijał się o grodź, cewka zapłonowa...
Ew. Można na stałe pojeździć z miernikiem ciśnienia paliwa i zobaczyć czy nie ma raptownych spadków.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Dzisiaj xkarol z Limonem wymienili kable. Runda pod garage, miodzio 15 minut później, w drodze do Falenicy, totalna katastrofa. Już nie wiem co robić?
p.s.
Trochę info które znalazłem:
http://www.plmsdevelopments.com/sr_setup_tips.shtml
http://forums.nicoclub.com/sr20-tps-vol ... 59926.html
http://www.nissansilvia.com/forums/inde ... pic=223078
Moze Coocio coś wyczai. Może jednak z tą dużą przepustnicą jest coś nie tak. Lista możliwości się kończy.
Może z uchyloną maską jeździćJA bym prędzej obstawił że gorąco pod maską wpływa na coś negatywnie
p.s.
Trochę info które znalazłem:
http://www.plmsdevelopments.com/sr_setup_tips.shtml
http://forums.nicoclub.com/sr20-tps-vol ... 59926.html
http://www.nissansilvia.com/forums/inde ... pic=223078
Moze Coocio coś wyczai. Może jednak z tą dużą przepustnicą jest coś nie tak. Lista możliwości się kończy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
hmm... w sumie też miałem problemy z obrotami po wymianie przepustnicy na większą - u mnie problemem okazała się sprężyna domykająca przepustnicę. Była po prostu za słaba i po przełożeniu tej która siedziała w seryjnej problem znikł. Tyle, że u mnie problem był stały, niezależny od temperatury czy czasu.xtomek pisze:Może jednak z tą dużą przepustnicą jest coś nie tak. Lista możliwości się kończy.
Tu masz słów parę jak to u mnie było:
viewtopic.php?t=427&postdays=0&postorder=asc&start=60
Może się u Ciebie nie domyka albo pod wpływem temp. nie obraca się swobodnie na ośce?
Co do TPSa to napięcie ze starej i nowej powinieneś mieć ustawione tak samo.