Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] Czarne Sunny N14 GTi 2.0 Neo VVL, GTi-R Look

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
pulp
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2010-01-09, 15:11
Lokalizacja: chotomow

Post autor: pulp » 2011-06-13, 10:34

Wszystko super tylko nie rozumiem czemu podnoszenie tylnego kola odbieracie jako negatywny efekt??hardkorowe oski tak maja :mrgreen: http://www.youtube.com/watch?v=35VVBi7sHuY tyl pracuje Ci dobrze tylko przod masz za miekki i jak nurkuje to silą rzeczy tyl idzie za wysoko w góre....Brak korektorów przy ułeżowych predkosciach to utródnienie.Super sie jezdi na szutrze i zakreconych kjsach ale powyzej 140tu ciezko jest trafic w optymalny tor :-/ Zrób ten gwint , korektory i powinno byc duzo lepiej. ;-) powodzonka
mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt...

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-06-13, 18:28

Jest to negatywny objaw bo siły jakie działają na auto w winklu rozkładają się na 3 składowe zamiast na 4ry i może się okazać, że dla któregoś koła jest już za dużo. Wtedy składowa pozioma tej siły przekracza wartość maksymalnej reakcji jaką jest wstanie utrzymać opona i następuje poślizg. Dlatego w wielkim skrócie jest lepiej gdy auto jedzie na 4ech kołach niż na 3ech.

[ Dodano: 2011-06-13, 19:29 ]
Tak jest w teorii, ale czuć było że Sunny mocno du.pą rzucało w sobotę.

Awatar użytkownika
pulp
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2010-01-09, 15:11
Lokalizacja: chotomow

Post autor: pulp » 2011-06-13, 19:38

Według tej teori jest troche inaczej http://www.126fan.pl/www/kjs.htm Tak naprawde nie jestem kierowca testowym i nie wiem ale ''zadzieranie nóżki'' w oskach bylo zawsze naturalnym objawem i wystepowalo w kazdej dziedzinie motorsportu wiec nigdy nie pomyslalem ze to cos niepozadanego.Przynajmniej fajnie wyglada:P Zróbcie test z twardszymi springami z przodu to powinno sie poprawic ;-)
mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt...

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-06-13, 19:52

według mnie (MOGĘ SIĘ MYLIĆ) ta teoria może się sprawdzić ale przy większych prędkościach gdzie faktycznie auto na łuku może się uślizgnąć. ale przy ciasnych zakrętach jak również nawrotach nie widzę podstaw żeby auto uciekło.

Już na pewno nie szukał bym winy w stabilizatorze, może w twardości ogólnej zawieszenia lub nawet skoku amorków ale nie staba. A jak dupą zamiata to raczej ma jeszcze za cienki stabilizator z tyłu.


swoją drogą zapraszam do mojego tematu, za chwilę wsadze film z soboty to porównacie do Sunnego jak N15 podnosi koło i też uważam że to naturalne
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

ammaimon
stały bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 2010-08-27, 12:43
Lokalizacja: Krk

Post autor: ammaimon » 2011-06-16, 12:53

Ej no bez jaj! Przeciez smigajace po winklach EVO jezdza na 3 kolach non stop, mimo ze sa 4WD :) Moj sunniacz tez czesto na ciasnych winklach jedzie na 3 kolach, ale jest latwy do opanowania w takim lekkim uslizgu.

Moim zdaniem, zeby to zlikwidowac, trzeba dac grubsze stabilizatory, bo im sa sztywniejsze, tym mniejszy jest przechyl samochodu, wydaje mi sie to logiczne :)

Pozdro

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-19, 22:53

Wygrzebałem z szafy korektor siły hamownia Wilwooda - wrzucę go może przed zlotem - to powinno ogarnąć sprawę zamiatania tyłem...

A tak w wolnej chwili zapodałem gałeczkę NISMO ;)
Obrazek
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-06-20, 08:22

z tą gałeczką to mega TUN zrobiłeś ;)))
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
ciapek
fanatyk nissana
Posty: 682
Rejestracja: 2009-12-09, 21:47
Lokalizacja: Kosobudy

Post autor: ciapek » 2011-06-20, 19:58

PumaRST pisze:z tą gałeczką to mega TUN zrobiłeś ;)))
No co fajna taka mała, dobrze w reku leży 8-)
Coobcio, ten mieszek to do góry i na trytytke ściśnij.

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2011-06-20, 20:27

kit z tunem :) ważne że ja odzyskam swoją gałke bo już niechce mi się przekładać miedzy samochodami :)
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-06-20, 20:29

:hah:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-06-23, 14:19

Gałeczka juz lezy i czeka na Ciebie yapko :P

W końcu założyliśmy większa przepustnice i i założylismy normalne opony i wóz odzyskał wigoru ;)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-24, 19:25

Dzisiaj tak naprawdę odzysykał Wigoru, coś albo zasilanie pompy miałem słabe albo samą pompę szlak trafił od jazdy na rozpuszczalniku...
Przy pedale w podłodze dolać musiałem na maksa a i tak z AFR poniżej 13,2 nie udało się zejść...

Hamownia Klubowa pokazałą 225KM i 219Nm...
Z tą mocą na końcu ćwiartki miałem 170km/h na mecie a przed dostrajaniem 160km.h przy czasach rzędu 14,3-14,6 i praktycznie łep w łep leciałem z MAximą Szalonego... :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-06-25, 11:25

13,2 N/A to całkiem nieźle :-P Gratki !!
a przed dostrajaniem 160km.h przy czasach rzędu 14,3-14,6 i praktycznie łep w łep leciałem z MAximą Szalonego... :P
Szkoda, że ruda nie biegała :->
Ostatnio zmieniony 2011-06-25, 11:29 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-06-25, 11:28

xtomek pisze:13,2 N/A to całkiem nieźle :-P Gratki !!
To chyba AFR był a czas 14.2 14.6 :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-06-25, 11:32

Chyba źle odczytałem wpis ;-)
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-25, 13:41

Tak tak czasy na poziomie 14,3-14,7 robiłem ale to na ciężkich kołach 16" i z mocą ok. 190KM...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-06-25, 20:29

Hamownia Klubowa pokazałą 225KM i 219Nm...
czasy na poziomie 14,3-14,7 robiłem ale to na ciężkich kołach 16" i z mocą ok. 190KM...
A gdzie, prawie 40 kuniów uciekło? :-o
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-25, 21:35

Pompą paliwa... :D
Po powrocie ją zmienię zapewne i przy okazji trochę przegrzebie w aucie przed kolejną ćwiartką - chciałbym w tym celu odwiedzić Tomego TDC :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

misiek-ol
fanatyk nissana
Posty: 814
Rejestracja: 2009-12-09, 04:14
Lokalizacja: Irlandia

Post autor: misiek-ol » 2011-06-26, 20:07

Coobcio, DZięki za przejażdżkę twoim potworem :lol:

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2011-06-26, 20:13

Tez miałem okazje pokierować Coobcio wozem 8-)
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-06-26, 22:20

Hehe to z jakiej okazji były przejażdżki ? :D Jak wrażenia bonzo ? :mrgreen:

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-26, 22:35

Limon pisze:Hehe to z jakiej okazji były przejażdżki ? :D Jak wrażenia bonzo ? :mrgreen:
Sergieja zapytaj co to za okazja była :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-06-26, 22:39

I zapytaj jak go jakaś kobita zmobilizowała do jazdy jak Burt Reynolds :D
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-06-26, 23:49

Haha To coobcio 2 raz w życiu słyszałeś swojego Sunnego jak chodzi na zewnątrz czy jako własiciel siedziałeś na prawym ?

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2011-06-27, 05:23

Pawel18PL pisze:I zapytaj jak go jakaś kobita zmobilizowała do jazdy jak Burt Reynolds :D
aj tam burt reynolds ... colin mcrea by przegral po takiej mobilizacji :P

ale wracajac do tematu dobry zawias dał rade na odcinku :)

Coobcio wkladaj gwint :) zwlaszcza ze masz ponoc taki sam jak ja w garazu :)

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2011-06-27, 13:25

Coobcio pisze: Hamownia Klubowa pokazałą 225KM i 219Nm...
Z tą mocą na końcu ćwiartki miałem 170km/h na mecie a przed dostrajaniem 160km.h przy czasach rzędu 14,3-14,6 i praktycznie łep w łep leciałem z MAximą Szalonego... :P
Coobciowe Sunny nawet gdy niedomagało, to poradziło sobie z moją Maximą. Na poprzednim Zlocie po przygodzie z wałkami od VQ35, to moja Maxi niedomagała, znikło kilka kucy i około 35Nm. Lanie jakie wtedy dostałem od Coobcia nie należało do najprzyjemniejszych :-/ Najważniejsze jednak jest, że po kroku w tył nie poszła podłamka i udało się ugrać 0.6s Bardzo przyjemnie było jechać w tym roku łeb w łeb z Coobciem, walka toczyła się do samego końca, a przegrana motywuje do kolejnych modów :P
Wieczorem wrzucę link do filmiku z naszego starcia :)
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
nossbuk
fanatyk nissana
Posty: 370
Rejestracja: 2009-12-22, 22:27
Lokalizacja: Błonie / Warszawa

Post autor: nossbuk » 2011-06-27, 19:12

Dobrze było :-)
Szalony, ta Twoja Maxima to wymiata. Kozacka jest :mrgreen: :-o

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-07-18, 00:37

Troszkę zmieniło się oklejenie auta - znacznie wyłagodniało no i czas najwyższy było je zaprezentować na łamach TVN Turbo a dokładniej Operacja Tuning, poniżej parę zdjęć z planu filmowego:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Hehe chłopaki po raz pierwszy w Histrorii tego programu mieli okazję kręcić sporą część materiału z Cabrio - ciekawe co im z tego wyjdzie :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2011-07-18, 08:19

Coobcio daj cyne kiedy bedzie na wizji

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-07-18, 11:12

Za ok 3 tygodnie ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”