[Sunny] Czarne Sunny N14 GTi 2.0 Neo VVL, GTi-R Look
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Wszystko super tylko nie rozumiem czemu podnoszenie tylnego kola odbieracie jako negatywny efekt??hardkorowe oski tak maja http://www.youtube.com/watch?v=35VVBi7sHuY tyl pracuje Ci dobrze tylko przod masz za miekki i jak nurkuje to silą rzeczy tyl idzie za wysoko w góre....Brak korektorów przy ułeżowych predkosciach to utródnienie.Super sie jezdi na szutrze i zakreconych kjsach ale powyzej 140tu ciezko jest trafic w optymalny tor Zrób ten gwint , korektory i powinno byc duzo lepiej. powodzonka
mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt...
Jest to negatywny objaw bo siły jakie działają na auto w winklu rozkładają się na 3 składowe zamiast na 4ry i może się okazać, że dla któregoś koła jest już za dużo. Wtedy składowa pozioma tej siły przekracza wartość maksymalnej reakcji jaką jest wstanie utrzymać opona i następuje poślizg. Dlatego w wielkim skrócie jest lepiej gdy auto jedzie na 4ech kołach niż na 3ech.
[ Dodano: 2011-06-13, 19:29 ]
Tak jest w teorii, ale czuć było że Sunny mocno du.pą rzucało w sobotę.
[ Dodano: 2011-06-13, 19:29 ]
Tak jest w teorii, ale czuć było że Sunny mocno du.pą rzucało w sobotę.
Według tej teori jest troche inaczej http://www.126fan.pl/www/kjs.htm Tak naprawde nie jestem kierowca testowym i nie wiem ale ''zadzieranie nóżki'' w oskach bylo zawsze naturalnym objawem i wystepowalo w kazdej dziedzinie motorsportu wiec nigdy nie pomyslalem ze to cos niepozadanego.Przynajmniej fajnie wyglada:P Zróbcie test z twardszymi springami z przodu to powinno sie poprawic
mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt...
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
według mnie (MOGĘ SIĘ MYLIĆ) ta teoria może się sprawdzić ale przy większych prędkościach gdzie faktycznie auto na łuku może się uślizgnąć. ale przy ciasnych zakrętach jak również nawrotach nie widzę podstaw żeby auto uciekło.
Już na pewno nie szukał bym winy w stabilizatorze, może w twardości ogólnej zawieszenia lub nawet skoku amorków ale nie staba. A jak dupą zamiata to raczej ma jeszcze za cienki stabilizator z tyłu.
swoją drogą zapraszam do mojego tematu, za chwilę wsadze film z soboty to porównacie do Sunnego jak N15 podnosi koło i też uważam że to naturalne
Już na pewno nie szukał bym winy w stabilizatorze, może w twardości ogólnej zawieszenia lub nawet skoku amorków ale nie staba. A jak dupą zamiata to raczej ma jeszcze za cienki stabilizator z tyłu.
swoją drogą zapraszam do mojego tematu, za chwilę wsadze film z soboty to porównacie do Sunnego jak N15 podnosi koło i też uważam że to naturalne
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
Ej no bez jaj! Przeciez smigajace po winklach EVO jezdza na 3 kolach non stop, mimo ze sa 4WD Moj sunniacz tez czesto na ciasnych winklach jedzie na 3 kolach, ale jest latwy do opanowania w takim lekkim uslizgu.
Moim zdaniem, zeby to zlikwidowac, trzeba dac grubsze stabilizatory, bo im sa sztywniejsze, tym mniejszy jest przechyl samochodu, wydaje mi sie to logiczne
Pozdro
Moim zdaniem, zeby to zlikwidowac, trzeba dac grubsze stabilizatory, bo im sa sztywniejsze, tym mniejszy jest przechyl samochodu, wydaje mi sie to logiczne
Pozdro
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wygrzebałem z szafy korektor siły hamownia Wilwooda - wrzucę go może przed zlotem - to powinno ogarnąć sprawę zamiatania tyłem...
A tak w wolnej chwili zapodałem gałeczkę NISMO
A tak w wolnej chwili zapodałem gałeczkę NISMO
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
kit z tunem ważne że ja odzyskam swoją gałke bo już niechce mi się przekładać miedzy samochodami
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dzisiaj tak naprawdę odzysykał Wigoru, coś albo zasilanie pompy miałem słabe albo samą pompę szlak trafił od jazdy na rozpuszczalniku...
Przy pedale w podłodze dolać musiałem na maksa a i tak z AFR poniżej 13,2 nie udało się zejść...
Hamownia Klubowa pokazałą 225KM i 219Nm...
Z tą mocą na końcu ćwiartki miałem 170km/h na mecie a przed dostrajaniem 160km.h przy czasach rzędu 14,3-14,6 i praktycznie łep w łep leciałem z MAximą Szalonego...
Przy pedale w podłodze dolać musiałem na maksa a i tak z AFR poniżej 13,2 nie udało się zejść...
Hamownia Klubowa pokazałą 225KM i 219Nm...
Z tą mocą na końcu ćwiartki miałem 170km/h na mecie a przed dostrajaniem 160km.h przy czasach rzędu 14,3-14,6 i praktycznie łep w łep leciałem z MAximą Szalonego...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
13,2 N/A to całkiem nieźle Gratki
Szkoda, że ruda nie biegałaa przed dostrajaniem 160km.h przy czasach rzędu 14,3-14,6 i praktycznie łep w łep leciałem z MAximą Szalonego...
Ostatnio zmieniony 2011-06-25, 11:29 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
To chyba AFR był a czas 14.2 14.6xtomek pisze:13,2 N/A to całkiem nieźle Gratki
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Tak tak czasy na poziomie 14,3-14,7 robiłem ale to na ciężkich kołach 16" i z mocą ok. 190KM...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Hamownia Klubowa pokazałą 225KM i 219Nm...
A gdzie, prawie 40 kuniów uciekło?czasy na poziomie 14,3-14,7 robiłem ale to na ciężkich kołach 16" i z mocą ok. 190KM...
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Pompą paliwa...
Po powrocie ją zmienię zapewne i przy okazji trochę przegrzebie w aucie przed kolejną ćwiartką - chciałbym w tym celu odwiedzić Tomego TDC
Po powrocie ją zmienię zapewne i przy okazji trochę przegrzebie w aucie przed kolejną ćwiartką - chciałbym w tym celu odwiedzić Tomego TDC
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Sergieja zapytaj co to za okazja byłaLimon pisze:Hehe to z jakiej okazji były przejażdżki ? Jak wrażenia bonzo ?
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
I zapytaj jak go jakaś kobita zmobilizowała do jazdy jak Burt Reynolds
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Coobciowe Sunny nawet gdy niedomagało, to poradziło sobie z moją Maximą. Na poprzednim Zlocie po przygodzie z wałkami od VQ35, to moja Maxi niedomagała, znikło kilka kucy i około 35Nm. Lanie jakie wtedy dostałem od Coobcia nie należało do najprzyjemniejszych Najważniejsze jednak jest, że po kroku w tył nie poszła podłamka i udało się ugrać 0.6s Bardzo przyjemnie było jechać w tym roku łeb w łeb z Coobciem, walka toczyła się do samego końca, a przegrana motywuje do kolejnych modówCoobcio pisze: Hamownia Klubowa pokazałą 225KM i 219Nm...
Z tą mocą na końcu ćwiartki miałem 170km/h na mecie a przed dostrajaniem 160km.h przy czasach rzędu 14,3-14,6 i praktycznie łep w łep leciałem z MAximą Szalonego...
Wieczorem wrzucę link do filmiku z naszego starcia
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Troszkę zmieniło się oklejenie auta - znacznie wyłagodniało no i czas najwyższy było je zaprezentować na łamach TVN Turbo a dokładniej Operacja Tuning, poniżej parę zdjęć z planu filmowego:
Hehe chłopaki po raz pierwszy w Histrorii tego programu mieli okazję kręcić sporą część materiału z Cabrio - ciekawe co im z tego wyjdzie
Hehe chłopaki po raz pierwszy w Histrorii tego programu mieli okazję kręcić sporą część materiału z Cabrio - ciekawe co im z tego wyjdzie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM