 N/A contra T cdn.
 N/A contra T cdn.[Sunny] Czarne Sunny N14 GTi 2.0 Neo VVL, GTi-R Look
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
No Kuba miło poczytać w końcu o czymś Twoim, a nie o czyś dla innych.
Poza tym w rzeczywistości wygląda lepiej jak na zdjęciach
			
									
									Poza tym w rzeczywistości wygląda lepiej jak na zdjęciach

Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
						http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM

W końcu jest mechanikiem i z tego żyje   A pod latarnia jest najciemniej. Przecież kilka jego własnych projektów czeka pod garage na publikacje. Czarne Sunny jest już gotowe do ataku na 250-ki, a przy okazji ruda tez coś dostanie.
 A pod latarnia jest najciemniej. Przecież kilka jego własnych projektów czeka pod garage na publikacje. Czarne Sunny jest już gotowe do ataku na 250-ki, a przy okazji ruda tez coś dostanie.  
			
									
									 A pod latarnia jest najciemniej. Przecież kilka jego własnych projektów czeka pod garage na publikacje. Czarne Sunny jest już gotowe do ataku na 250-ki, a przy okazji ruda tez coś dostanie.
 A pod latarnia jest najciemniej. Przecież kilka jego własnych projektów czeka pod garage na publikacje. Czarne Sunny jest już gotowe do ataku na 250-ki, a przy okazji ruda tez coś dostanie.  
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
						Jak w Sunnym uda się w końcu dłubnąć do tych 250KM, to już elegancko będzie  Choć już jest miło i sympatycznie
 Choć już jest miło i sympatycznie  
 
Artykuł o VE również mi się podobał 
 
 Jeździłem Coobciem jego SXem i nie powiem...lata jak zły, więc wątpię żeby jakiś wolnossak go łatwo skillował, nawet mając 250/250 parametry (oczywiście mówimy tu o autach z tego samego zakresu do poj. 2.0).
  Jeździłem Coobciem jego SXem i nie powiem...lata jak zły, więc wątpię żeby jakiś wolnossak go łatwo skillował, nawet mając 250/250 parametry (oczywiście mówimy tu o autach z tego samego zakresu do poj. 2.0).
Mały OT: Coobciu, kiedy właśnie SX pojawi się w jakimś GT? Sunny już jest męski...czas na SXa
 Sunny już jest męski...czas na SXa 
			
									
									 Choć już jest miło i sympatycznie
 Choć już jest miło i sympatycznie  
 Artykuł o VE również mi się podobał
 
 Chciałbym zobaczyć ten wyścigxtomek pisze:Żeby przegrał z ruda
 Jeździłem Coobciem jego SXem i nie powiem...lata jak zły, więc wątpię żeby jakiś wolnossak go łatwo skillował, nawet mając 250/250 parametry (oczywiście mówimy tu o autach z tego samego zakresu do poj. 2.0).
  Jeździłem Coobciem jego SXem i nie powiem...lata jak zły, więc wątpię żeby jakiś wolnossak go łatwo skillował, nawet mając 250/250 parametry (oczywiście mówimy tu o autach z tego samego zakresu do poj. 2.0).Mały OT: Coobciu, kiedy właśnie SX pojawi się w jakimś GT?
 Sunny już jest męski...czas na SXa
 Sunny już jest męski...czas na SXa 
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
						
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
pewnie czas na Schaby teraz bo jako Dr. Nismo jest już znany, teraz żeby poznano go jako Dr.Schabzuru82 pisze:Mały OT: Coobciu, kiedy właśnie SX pojawi się w jakimś GT?Sunny już jest męski...czas na SXa
 
 Kuba fajne artykuły oba, choć mimo wszystko naliczę cię za te 13 zł wydane na GT którego nie kupuje
 
  
Nissan Almera GTi  RACING 172KM 215Nm  
						Przecież ma walki N1 w zapasie, ale poczekamy, z głową byłoby ciekawiej. Po ostatniej hamce strojenie jest konieczne. Moment 232 Nm jest O.K. ale ze zmiana faz i z limiterem coś się rozjechało. Jakie lekkie felgi szukać, JDM-owe oczywiście.Limon pisze:No chłopaki sunny najpierw ok 250 osiągnie dopiero potem coobcio mówił o ugadaniu sie z głowicą
Trzymam kciuki za 250 w czarnym słoneczku , bo w rudej ta głowica pewnie wyda trochę wiecej.
 Sorry za O.T. , ale odpowiadałem Limonowi.
 Sorry za O.T. , ale odpowiadałem Limonowi.P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
						Prezes, ale ten przedni zderzak  mógłbyś jakoś umocować, czy on tak ma odstawać ?  
 
Poza tym graty
ps. amory KYB Super Special....są takie czy to o Ultra kaman?
			
													 
 Poza tym graty

ps. amory KYB Super Special....są takie czy to o Ultra kaman?
					Ostatnio zmieniony 2011-03-30, 19:02 przez NadiR, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
						No trosze trzeba było zacisk przyszlifować,
Co do killu sx do rudej to mysle (bez urazy) xtomku ze troszke popadasz w samozachwyt, sx dopierdala jak zły, umie dupą rzucić na suchym przy 140-150 (sam sie o tym przekonałem).
Co do publikacji w Gt to mysle jeszcze za mało modów coby opisywać toć to zwykły sx ;P Mamy plan z Coobciem na jego umocnienie i zrobienie budżetowego fajnego silnika
 Mamy plan z Coobciem na jego umocnienie i zrobienie budżetowego fajnego silnika  
 
Co do wałków to coobcio nie ma 2 wałków N1, na ebay-u sa wystawione tylko jedne za chyba 500dolców
Tak wiec bez ot, To jutro (jak coobcio bedzie odbudowywać do Swojego schabba silnik) jak bedzie ładna pogoda mam plan już zdjąć głowicę coby zacząć budowanie 2 silnika w niedługim czasie
			
									
									
						Co do killu sx do rudej to mysle (bez urazy) xtomku ze troszke popadasz w samozachwyt, sx dopierdala jak zły, umie dupą rzucić na suchym przy 140-150 (sam sie o tym przekonałem).
Co do publikacji w Gt to mysle jeszcze za mało modów coby opisywać toć to zwykły sx ;P
 Mamy plan z Coobciem na jego umocnienie i zrobienie budżetowego fajnego silnika
 Mamy plan z Coobciem na jego umocnienie i zrobienie budżetowego fajnego silnika  
 Co do wałków to coobcio nie ma 2 wałków N1, na ebay-u sa wystawione tylko jedne za chyba 500dolców
Tak wiec bez ot, To jutro (jak coobcio bedzie odbudowywać do Swojego schabba silnik) jak bedzie ładna pogoda mam plan już zdjąć głowicę coby zacząć budowanie 2 silnika w niedługim czasie

Osa pisze:sa takie to cos podobnego do AGX tylko robione na bazie GR-2 czyli naszych europejskich exel-g z dodana mozliwoscia regulacjiNadiR pisze: ps. amory KYB Super Special....są takie czy to o Ultra kaman?
No to git
 
 ps. szukałem kiedyś Tokico Illumina, ale tylko do Zi S-xów i Maxi są:/:
http://www.redlinemotive.com/store/toki ... shocks.asp
Samozachwyt mam od dawna, jak Coobcio pierwszy raz przyprowadził, jeszcze czerwona na UrsynówCo do killu sx do rudej to mysle (bez urazy) xtomku ze troszke popadasz w samozachwyt, sx dopierdala jak zły, umie dupą rzucić na suchym przy 140-150 (sam sie o tym przekonałem).
 Ruda już niedługo ma szanse na dużo więcej. Chyle pokornie czoła przed drogowym SX-em
 Ruda już niedługo ma szanse na dużo więcej. Chyle pokornie czoła przed drogowym SX-em   Moj kolega robił SX-em niskie 13-ki. Wtedy pierwszy raz spróbowałem, co to jest moc. Ta nyska była żółta. Moze ktoś kojarzy kumpla z nissantecha? Sorry za kolejne OT.
 Moj kolega robił SX-em niskie 13-ki. Wtedy pierwszy raz spróbowałem, co to jest moc. Ta nyska była żółta. Moze ktoś kojarzy kumpla z nissantecha? Sorry za kolejne OT.P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
						















 
  





 
  









