[ Primera] Primera P11.144 SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
No no na zlot zaczyna się Męsko robić
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Kurcze prawdziwe turbo-kilery Już sobie to wyobrażam jak to wciska w fotel dzizas przy tm moja Prima to jest jak seria
PS. jakiś film by sie przydał
PS. jakiś film by sie przydał
Ostatnio zmieniony 2011-06-09, 21:39 przez Neptune, łącznie zmieniany 2 razy.
Nissan Primera SR20DE+T
Mówisz masz haha :Neptune pisze: PS. jakiś film by sie przydał
http://www.youtube.com/watch?v=7nsF9WffmF4
jeżeli Zuru82 wybiera sie na zlot w takim setupie to chyba chętnie podjade w specyfikacji Drag i sie zmierze z tym Most Powerful Nissan FWD in PL. zobaczymy jak bedzie czasowo u mnie i u Zura
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
nazwa fotki mówi sama za siebie
Ps. pomiary na inercji, doładowanie 1,2 spadające na 1... Na drodze na III biegu do końca trzyma 1,2
Kolejna ciekawostka super by było przesunąć odcinkę chociaż do 7500obr.min, bowiem moc maks jest przy obrotach maks
Do tego by konie dochodziły a Nm pozostawały bez zmian więc trakcja loving high rpm...
Między 3500 a 5000obr.min trochę nam przeładowywało i ciut przy mocno dla doładowania powyżej 1 bara wycofałem zapłon stąd taki stopień się zrobił.
Następnym razem się to poprawi na obciążeniówce
Potencjał spory jeszcze jest na tym setupie...
Jakby tak zrobić z ECU Mastera III stand alona paliwowego i motor zakręcić do 8000 oj działo by się...
Moc pod 350KM to było dla testu na doładowaniu w granicach 1,4bara opadającym na 1,2...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ja dopiero dotarłem do domu Trzeba było oblać w aucie nowy wynik z hamowni
Jest dużo lepiej....nawet na mokrym trakcja bez problemu na 3cim biegu. Obstawiam że na suchym nawet na 2ce będzie kleić. Mniej niuta, więc sprzegło daje rade i opony też...idzie bardziej górą i KM, więc jest fajnie.
Słychać również fazę VVL wreszcie i jest sympatycznie jak się załącza Odczucia całkiem ciekawe od razu się robią... Brakuje przepływki tylko i by było idealnie w każdym zakresie uchylenia przepustnicy gazu...
Podziękowania dla Coobcia za dobrą robotę w dniu dzisiejszym i mocne zaangażowanie w projekt Thx.
Filmiki i zdjęcia wrzucę jutro, bo dziś nie mam już siły Dobranoc....
Jest dużo lepiej....nawet na mokrym trakcja bez problemu na 3cim biegu. Obstawiam że na suchym nawet na 2ce będzie kleić. Mniej niuta, więc sprzegło daje rade i opony też...idzie bardziej górą i KM, więc jest fajnie.
Słychać również fazę VVL wreszcie i jest sympatycznie jak się załącza Odczucia całkiem ciekawe od razu się robią... Brakuje przepływki tylko i by było idealnie w każdym zakresie uchylenia przepustnicy gazu...
Podziękowania dla Coobcia za dobrą robotę w dniu dzisiejszym i mocne zaangażowanie w projekt Thx.
Filmiki i zdjęcia wrzucę jutro, bo dziś nie mam już siły Dobranoc....
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
No w koncu primka przeamala bariere 3xx , zajebiscie ,.. widac ze jeszcze jest tam zapas ,..Gratulacjie,.. pieknie panowie,. Zuru dawaj filmy P.S dzis pierwszy raz siadam za kierownica jezdzacego sunny , nie moge sie doczekac.Pzdr
Ostatnio zmieniony 2011-06-10, 11:13 przez lukasz84, łącznie zmieniany 1 raz.
Poniżej obiecane dwa filmy i fotki z hamowni....niech będą jakieś multimedia, co prawda komórką ale zawsze
Test ride nr 1:
http://www.youtube.com/watch?v=m6sLP75A2-M
Test ride nr 2:
http://www.youtube.com/watch?v=8e0K9GDQHPY
Kilka fotek:
Jeszcze Coobcio ma chyba jakiś filmik co z dołu kręcił widziałem...jak wrzuci to będzie
Test ride nr 1:
http://www.youtube.com/watch?v=m6sLP75A2-M
Test ride nr 2:
http://www.youtube.com/watch?v=8e0K9GDQHPY
Kilka fotek:
Jeszcze Coobcio ma chyba jakiś filmik co z dołu kręcił widziałem...jak wrzuci to będzie
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
hehe test ride nr 2 widać ogień w ziemie jak idzie w momencie przytrzymania na odcince III biegu
Kurde ale potencjał tego silniczka się marnuje no musowo trzeba odcinkę na 8tysia dać, bardzo blisko 4rki z przodu mogło by być
Kurde ale potencjał tego silniczka się marnuje no musowo trzeba odcinkę na 8tysia dać, bardzo blisko 4rki z przodu mogło by być
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No to teraz, aż się prosi ćwiartkę pojechać. Najszybsza Prima w Polsce
Może C w niedzielę, zobaczymy ile ruda dostanie w d....
Może C w niedzielę, zobaczymy ile ruda dostanie w d....
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
Widac na filmiku ze koles z autka z tylu mial ochote wyprzedzic ale musial zrezygnowac jak primka dala gazuLimon pisze: http://www.youtube.com/watch?v=7nsF9WffmF4
No niezle wyniki juz tutaj wychodza. Ciekawe jakie parametry przy kolejnych zmianach bedzie miala A czlowiekowi sie az zal robi jak widzi taka bestie w porownaniu do swojej primki.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zupełnie na odwrót, na inercji auto ma 1,2 bara spadajace do 1bara a na drodze na dordze od III biegu w zwyż trzyma 1,2 bara do końca nawet na V ma tendencje do przeładowania tak więc w 95% przypadków na obciążeniówce wychodzi więcej mocy i do tego znacznie ale to znacznie szybciej wstaje turboMacGayver pisze:Tylko żeby wynik z 4xx nie był czasem z inercji bo bajki pokaże Realne wyniki to tylko można na obciążeniówce osiągnąć Inercja w tym przypadku może mieć bardzo zawyżone wyniki
Hamoenia zresztą jest z Dyno Project, ten sam model co ma ECU-Performance i MRMotors, jedynie chłopaką zabrakło na hamulce, ale to jak zrobią parędzieciąt programów zapewne dołożą
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
zuru był, ale Toyotą Pozdro dla cegły, szymka i zurów dwóch. Teraz Cargo to festyn z kiełbaskami. Totalna paranoja.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357