[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
i jest jeszcze jedna kwestia, FWD Turbo do toru to kiszka i w takiej sytuacji dokładając T. decydujesz się na Street i 1/4 a na torze bardzo okazjonalnie i zupełnie for fan. Nie wiem ile wałki N1 kosztują ale pewnie kilka ładnych tyś, więc zastanów się czy nie lepiej kupić dobre opony i na obecnej mocy mieć auto uniwersalne, do pracy, na tor jak i do 1/4 czy streetu.
a jak bardzo chcesz już ET: 13,9xx to poprostu wyjmij troche balastu i zrobisz to na jednych zawodach i masz cel osiągnięty. choć z drugiej strony, jeśli czas 14,4 z podpisu jest aktualny i wałki które mają podnieść moc o 10-15KM mają przesunąć cie przez magiczna granice 14s to wybacz ale jest to mało realne.
bo jak postawisz na sr20vet to jaki czas zrobisz?? 13,8-13,6 i wszystkie pieniądze i co dalej
a jak bardzo chcesz już ET: 13,9xx to poprostu wyjmij troche balastu i zrobisz to na jednych zawodach i masz cel osiągnięty. choć z drugiej strony, jeśli czas 14,4 z podpisu jest aktualny i wałki które mają podnieść moc o 10-15KM mają przesunąć cie przez magiczna granice 14s to wybacz ale jest to mało realne.
bo jak postawisz na sr20vet to jaki czas zrobisz?? 13,8-13,6 i wszystkie pieniądze i co dalej
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
Racja w sumie....to nie Sunny, cięższa buda, więc pewnie VET to będzie jakieś 13,8-13,6 max...a kasy trochę pójdzie. Pytanie czy gra warta świeczkiPumaRST pisze:i jest jeszcze jedna kwestia, FWD Turbo do toru to kiszka i w takiej sytuacji dokładając T. decydujesz się na Street i 1/4 a na torze bardzo okazjonalnie i zupełnie for fan. Nie wiem ile wałki N1 kosztują ale pewnie kilka ładnych tyś, więc zastanów się czy nie lepiej kupić dobre opony i na obecnej mocy mieć auto uniwersalne, do pracy, na tor jak i do 1/4 czy streetu.
a jak bardzo chcesz już ET: 13,9xx to poprostu wyjmij troche balastu i zrobisz to na jednych zawodach i masz cel osiągnięty. choć z drugiej strony, jeśli czas 14,4 z podpisu jest aktualny i wałki które mają podnieść moc o 10-15KM mają przesunąć cie przez magiczna granice 14s to wybacz ale jest to mało realne.
bo jak postawisz na sr20vet to jaki czas zrobisz?? 13,8-13,6 i wszystkie pieniądze i co dalej
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
Dwóch najbardziej myśląco ludzi wypowiedziało się w temacie przede mną - dokładnie.
Nawet na wałkach N1 , pokręceniu nimi w celu przesuniecia w górny zakres obrotów max moc/moment , ciężko bedzie zrobić 0.5s mniej. Może to zapewnić opona z mega klejem (oczywiście DOT). Nie jest to niewykonalne- DA SIE !
Niedługo wakacje nad wodą się lepiej mysli i bardziej nieracjonalne rzeczy wpadają do głowy niż spawanie kolektora, szukanie wymiarów uszczelek T3. Spokój...
Co do czasów jakie mozna zrobić na VE+t , VE+T, VET, nie wypowiadam się, ale mogą namieszać w stawce ogólnopolskiej. Trzeba tylko dobrze przygotować auto i kierowce do konkretnego rodzaju zawodów- ja moge podpowiedzieć tylko w temacie prostej
Nawet na wałkach N1 , pokręceniu nimi w celu przesuniecia w górny zakres obrotów max moc/moment , ciężko bedzie zrobić 0.5s mniej. Może to zapewnić opona z mega klejem (oczywiście DOT). Nie jest to niewykonalne- DA SIE !
Niedługo wakacje nad wodą się lepiej mysli i bardziej nieracjonalne rzeczy wpadają do głowy niż spawanie kolektora, szukanie wymiarów uszczelek T3. Spokój...
Co do czasów jakie mozna zrobić na VE+t , VE+T, VET, nie wypowiadam się, ale mogą namieszać w stawce ogólnopolskiej. Trzeba tylko dobrze przygotować auto i kierowce do konkretnego rodzaju zawodów- ja moge podpowiedzieć tylko w temacie prostej
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Dzięki panowie za analizę kosztowo-osiągową. Po wymianie świec i ostatnim strojeniu, dól wydaje się świetny i fazy chodzą znakomicie. Pojedziemy jakąś 1/4 dla sprawdzenia. Redukcja masy+trakcja najbardziej opłacalne.
Ostatnio zmieniony 2011-05-28, 11:42 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wałki N1 bardzo poprawiają dół... u siebie na nich osiągnąłem 200Nm już od 220obr.min...
Wałki N1 totalnie do turbo się nie nadają, SR16 zresztą też nie bowiem mają za długie czasy współotwarcia odpowiednio 70 i 74*, te z SR20VE mają 40 stopni...
Na tą chwilę z tego co wiem wyszło w rudej chyba 208KM i własnie 232Nm więc N1 myślę że do realnych 225KM z drobnymi modami głowicy typu skracanie prowadnic zaworowych dobije się
Czy pozwoli to na złamanie 14 sek, czort wie z oponą typu R888 na przodzie zdecydowanie łatwiej by było
Wałki N1 totalnie do turbo się nie nadają, SR16 zresztą też nie bowiem mają za długie czasy współotwarcia odpowiednio 70 i 74*, te z SR20VE mają 40 stopni...
Na tą chwilę z tego co wiem wyszło w rudej chyba 208KM i własnie 232Nm więc N1 myślę że do realnych 225KM z drobnymi modami głowicy typu skracanie prowadnic zaworowych dobije się
Czy pozwoli to na złamanie 14 sek, czort wie z oponą typu R888 na przodzie zdecydowanie łatwiej by było
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Na razie są zachwalane BF Goodrich g-Force ProfilerCzy pozwoli to na złamanie 14 sek, czort wie z oponą typu R888 na przodzie zdecydowanie łatwiej by było
Ten pomiar był zrobiony praktycznie bez zmiennych faz. Kompletnie niewystrojony motor, po zwiększeniu przepustnicy i lekko cofniętym zaponem. Trzeba s...hamować jeszcze razNa tą chwilę z tego co wiem wyszło w rudej chyba 208KM i własnie 232Nm
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Pojawilo się coś takiego:
wygląda zacnie
g-Force™ R1™ Tire
Sports Car | Tuner
Summer Tires
One second faster laps than the competition on a 1 mile road course.* (*Test conducted by The Tire Rack at the Michelin LPG facility)
g-Control™ sidewall inserts generate tremendous cornering force with excellent driver feedback
Helps to turn your fastest laps.
Predictable grip inspires confidence and helps lower your lap times.
Predictable grip character that's easy to drive at the limit, and confidence inspiring for the quickest lap times in amateur road race competition.
Easy to drive at the grip limit
Can be used at different wheel postions and rotated in both directions, to maximize tread life for the most possible laps at the race track.
Symmetric, non-directional tread design
Minimal break-in required. Molded to 4/32nds of an inch tread depth. No shaving required.
Competition ready
Split second steering response and precise turn-in enable precision at the track.
Razor sharp steering response
The g-Force R1 tread compound offers quick warm-up, superior cornering power and consistent grip lap after lap.
Best in R1 DOT street legal class dry grip
Less
wygląda zacnie
g-Force™ R1™ Tire
Sports Car | Tuner
Summer Tires
One second faster laps than the competition on a 1 mile road course.* (*Test conducted by The Tire Rack at the Michelin LPG facility)
g-Control™ sidewall inserts generate tremendous cornering force with excellent driver feedback
Helps to turn your fastest laps.
Predictable grip inspires confidence and helps lower your lap times.
Predictable grip character that's easy to drive at the limit, and confidence inspiring for the quickest lap times in amateur road race competition.
Easy to drive at the grip limit
Can be used at different wheel postions and rotated in both directions, to maximize tread life for the most possible laps at the race track.
Symmetric, non-directional tread design
Minimal break-in required. Molded to 4/32nds of an inch tread depth. No shaving required.
Competition ready
Split second steering response and precise turn-in enable precision at the track.
Razor sharp steering response
The g-Force R1 tread compound offers quick warm-up, superior cornering power and consistent grip lap after lap.
Best in R1 DOT street legal class dry grip
Less
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Z tego co pamiętam to ten wynik był zanotowany zaraz po zmianie przepustnicy na większą i bez strojenia pod nią
U mnie w sunnym taki mod nie wymagał strojenia a dodał bodajże 6KM i 4Nm
U mnie w sunnym taki mod nie wymagał strojenia a dodał bodajże 6KM i 4Nm
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Wymiana świec i strojenie podniosło dól, tak, że zrywa trakcję na Goodrichach!!mod nie wymagał strojenia a dodał bodajże 6KM i 4Nm
Przed strojeniem było dużo gorzej.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Jakiś z lookiem na zegary
Lakiery VHT, NEVR-DULL, LCK, PLASTILAK!!!
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=2694664
http://allegro.pl/etui-crystal-case-hua ... 14192.html
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=2694664
http://allegro.pl/etui-crystal-case-hua ... 14192.html
właśnie o taki mi chodziurbanxxx pisze:Jakiś z lookiem na zegary
Abym miał porównanie choćby do mojego żółwia
http://www.youtube.com/watch?v=pKLE1fFCjow
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...
I ja do swojego
http://www.youtube.com/watch?v=B5TGyDxUCyo
http://www.youtube.com/watch?v=B5TGyDxUCyo
Lakiery VHT, NEVR-DULL, LCK, PLASTILAK!!!
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=2694664
http://allegro.pl/etui-crystal-case-hua ... 14192.html
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=2694664
http://allegro.pl/etui-crystal-case-hua ... 14192.html
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
- coś z przepływką albo aparatem zapłonowym obstawiam...
Ewidentnie pacjentowi brakuje dotlenienia...
Ewidentnie pacjentowi brakuje dotlenienia...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
świece tak, przewody jeszcze nie..... 1/8 to chyba nie o to nam chodzi, zawody ograniczyli do 70 wozów. Ale przyjedziemy powarczeć trochę na parkingu. Jakaś Ułęż nam bardziej pasuje, bo... dawno nas tam nie było.
[ Dodano: 2011-06-02, 19:58 ]
p.s.
Jeszcze jedno, skrzynia z SLX-a 2,0 zaczyna mnie wkurzać. W czerwonej było miodzio, ale już jej nie ma.
[ Dodano: 2011-06-02, 19:58 ]
bylo: wpisz na tubie xkarol6urbanxxx pisze:Jakiś z lookiem na zegary
p.s.
Jeszcze jedno, skrzynia z SLX-a 2,0 zaczyna mnie wkurzać. W czerwonej było miodzio, ale już jej nie ma.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Sprzęgło macie bardzo dobrze, skrzynie długą za długoą na tą moc i moment tak wiec trzeba by kichnąć trochę w ten motor by go pobudzić do działania.
Jutro przy akcji serwisowej pt. "wolne obroty" coś wam pokażę
Jutro przy akcji serwisowej pt. "wolne obroty" coś wam pokażę
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No i wszystko jasne. Pompa paliwa się znarowiła. Wchodzi pompa z maximy V6. Jak dobrze pójdzie to parę koników przybędzie A z wolnymi obrotami powalczymy po wymianie, o ile nie ustąpią. Jeśli wierzyć Coobciowi to nawt 20 KM extra wypluje. .
Rewelacja, 229KM Coobciowego N/A do pobicia.
Rewelacja, 229KM Coobciowego N/A do pobicia.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Z myślą o dotlenieniu jak najbardziej ale jeśli ma nam maszyna pozostać w niezmienionej postaci to taka z maximy V6 spokojnie da radę na wszystkie przyszłe mody związane z N/AMlodyZuru pisze:Nie lepiej walbro wrzucic?
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
W sobotę, jak na złość, ruda małpa jeździła jak marzenie Nic nie szarpało. Można było na tą 1/8 startować. Pudło w klasie bezproblemowo by było. Trzeba jescze raz pompę i filtr paliwa sprawdzić.
p.s.
A może wtryski zmienić przy okazji. Pompa, filtr paliwa i powinno być dużo lepiej. Masz coś Coobcio na stanie?
p.s.
kolejny dzień bez żadnych sensacji. może to był tylko przytykający się filtr paliwa. Muszę sprawdzić jeszcze raz.
p.s.
A może wtryski zmienić przy okazji. Pompa, filtr paliwa i powinno być dużo lepiej. Masz coś Coobcio na stanie?
p.s.
kolejny dzień bez żadnych sensacji. może to był tylko przytykający się filtr paliwa. Muszę sprawdzić jeszcze raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Filtr paliwa zmieńcie, zardzewiuch taki był z niego...
Ale w jak kiepskim stanie by on nie był nie zmniejszył bo on ciśnienia paliwa o 0,7bara...
Może 0,05-0,08
Ale w jak kiepskim stanie by on nie był nie zmniejszył bo on ciśnienia paliwa o 0,7bara...
Może 0,05-0,08
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM