Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2011-05-27, 20:36

Możesz zrobić 4 przepustnice, od SSAC też są lepsze kolektory. Musisz sobie odpowiedzieć na pytanie czy chcesz brać udział w pogoni za koniami mechanicznymi, czy chcesz zrobić naprawdę oryginalny silnik, jakim na pewno będzie mocno dłubnięty VE N/A.
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-05-27, 22:57

i jest jeszcze jedna kwestia, FWD Turbo do toru to kiszka i w takiej sytuacji dokładając T. decydujesz się na Street i 1/4 a na torze bardzo okazjonalnie i zupełnie for fan. Nie wiem ile wałki N1 kosztują ale pewnie kilka ładnych tyś, więc zastanów się czy nie lepiej kupić dobre opony i na obecnej mocy mieć auto uniwersalne, do pracy, na tor jak i do 1/4 czy streetu.

a jak bardzo chcesz już ET: 13,9xx to poprostu wyjmij troche balastu i zrobisz to na jednych zawodach i masz cel osiągnięty. choć z drugiej strony, jeśli czas 14,4 z podpisu jest aktualny i wałki które mają podnieść moc o 10-15KM mają przesunąć cie przez magiczna granice 14s to wybacz ale jest to mało realne.

bo jak postawisz na sr20vet to jaki czas zrobisz?? 13,8-13,6 i wszystkie pieniądze i co dalej ??
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-05-28, 00:49

PumaRST pisze:i jest jeszcze jedna kwestia, FWD Turbo do toru to kiszka i w takiej sytuacji dokładając T. decydujesz się na Street i 1/4 a na torze bardzo okazjonalnie i zupełnie for fan. Nie wiem ile wałki N1 kosztują ale pewnie kilka ładnych tyś, więc zastanów się czy nie lepiej kupić dobre opony i na obecnej mocy mieć auto uniwersalne, do pracy, na tor jak i do 1/4 czy streetu.

a jak bardzo chcesz już ET: 13,9xx to poprostu wyjmij troche balastu i zrobisz to na jednych zawodach i masz cel osiągnięty. choć z drugiej strony, jeśli czas 14,4 z podpisu jest aktualny i wałki które mają podnieść moc o 10-15KM mają przesunąć cie przez magiczna granice 14s to wybacz ale jest to mało realne.

bo jak postawisz na sr20vet to jaki czas zrobisz?? 13,8-13,6 i wszystkie pieniądze i co dalej ??
Racja w sumie....to nie Sunny, cięższa buda, więc pewnie VET to będzie jakieś 13,8-13,6 max...a kasy trochę pójdzie. Pytanie czy gra warta świeczki :-/
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2011-05-28, 01:11

Dwóch najbardziej myśląco ludzi wypowiedziało się w temacie przede mną - dokładnie.
Nawet na wałkach N1 , pokręceniu nimi w celu przesuniecia w górny zakres obrotów max moc/moment , ciężko bedzie zrobić 0.5s mniej. Może to zapewnić opona z mega klejem (oczywiście DOT). Nie jest to niewykonalne- DA SIE !
Niedługo wakacje nad wodą się lepiej mysli i bardziej nieracjonalne rzeczy wpadają do głowy niż spawanie kolektora, szukanie wymiarów uszczelek T3. Spokój...
Co do czasów jakie mozna zrobić na VE+t , VE+T, VET, nie wypowiadam się, ale mogą namieszać w stawce ogólnopolskiej. Trzeba tylko dobrze przygotować auto i kierowce do konkretnego rodzaju zawodów- ja moge podpowiedzieć tylko w temacie prostej
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-05-28, 11:09

Dzięki panowie za analizę kosztowo-osiągową. Po wymianie świec i ostatnim strojeniu, dól wydaje się świetny i fazy chodzą znakomicie. Pojedziemy jakąś 1/4 dla sprawdzenia. Redukcja masy+trakcja najbardziej opłacalne.
Ostatnio zmieniony 2011-05-28, 11:42 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-28, 11:18

Wałki N1 bardzo poprawiają dół... u siebie na nich osiągnąłem 200Nm już od 220obr.min...
Wałki N1 totalnie do turbo się nie nadają, SR16 zresztą też nie bowiem mają za długie czasy współotwarcia odpowiednio 70 i 74*, te z SR20VE mają 40 stopni...

Na tą chwilę z tego co wiem wyszło w rudej chyba 208KM i własnie 232Nm więc N1 myślę że do realnych 225KM z drobnymi modami głowicy typu skracanie prowadnic zaworowych dobije się :D
Czy pozwoli to na złamanie 14 sek, czort wie z oponą typu R888 na przodzie zdecydowanie łatwiej by było :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-05-28, 11:30

xtomek pisze: Pojedziemy jakąś 1/4 dla sprawdzenia.
Na zlocie będzie z pomiarem czasu

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-05-28, 11:34

Czy pozwoli to na złamanie 14 sek, czort wie z oponą typu R888 na przodzie zdecydowanie łatwiej by było :D
Na razie są zachwalane BF Goodrich g-Force Profiler
Obrazek
Na tą chwilę z tego co wiem wyszło w rudej chyba 208KM i własnie 232Nm
Ten pomiar był zrobiony praktycznie bez zmiennych faz. Kompletnie niewystrojony motor, po zwiększeniu przepustnicy i lekko cofniętym zaponem. Trzeba s...hamować jeszcze raz
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2011-05-28, 12:57

Ja bym poszedł w jakieś semi slicki opony. Jak już inwestować, to na całego.
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-05-28, 13:03

Pojawilo się coś takiego:
Obrazek
wygląda zacnie :-D
g-Force™ R1™ Tire
Sports Car | Tuner
Summer Tires

One second faster laps than the competition on a 1 mile road course.* (*Test conducted by The Tire Rack at the Michelin LPG facility)
g-Control™ sidewall inserts generate tremendous cornering force with excellent driver feedback

Helps to turn your fastest laps.
Predictable grip inspires confidence and helps lower your lap times.

Predictable grip character that's easy to drive at the limit, and confidence inspiring for the quickest lap times in amateur road race competition.
Easy to drive at the grip limit

Can be used at different wheel postions and rotated in both directions, to maximize tread life for the most possible laps at the race track.
Symmetric, non-directional tread design

Minimal break-in required. Molded to 4/32nds of an inch tread depth. No shaving required.
Competition ready

Split second steering response and precise turn-in enable precision at the track.
Razor sharp steering response

The g-Force R1 tread compound offers quick warm-up, superior cornering power and consistent grip lap after lap.
Best in R1 DOT street legal class dry grip

Less
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-05-28, 13:55

te pierwsze to dobra opona ale drogowa, myślę ze nie 1/4 bo trzeba ją grzać. ta druga to nic o niej nie wiem ale wyglada fajnie.

ja polecam Federala lub r888
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-05-28, 15:40

szczerze i bez urazy to wydaje mi sie takie nie potrzebne bicie piany... mowicie ciagle o zwiekszaniu mocy a nie cieszycie sie tym co macie... jak dobrze pamietam to raz byliscie tylko na ułęży ;-)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-05-28, 16:25

raz :-o
Po wymianie świec i ostatnim strojeniu, dól wydaje się świetny i fazy chodzą znakomicie.
:-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-28, 16:36

Z tego co pamiętam to ten wynik był zanotowany zaraz po zmianie przepustnicy na większą i bez strojenia pod nią :P
U mnie w sunnym taki mod nie wymagał strojenia a dodał bodajże 6KM i 4Nm :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-05-29, 18:48

mod nie wymagał strojenia a dodał bodajże 6KM i 4Nm
Wymiana świec i strojenie podniosło dól, tak, że zrywa trakcję :-P na Goodrichach!!
Przed strojeniem było dużo gorzej.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2011-05-29, 18:56

xtomek pisze:
mod nie wymagał strojenia a dodał bodajże 6KM i 4Nm
Wymiana świec i strojenie podniosło dól, tak, że zrywa trakcję :-P na Goodrichach!!
Przed strojeniem było dużo gorzej.
Może jakiś filmik, jak się Ruda odpycha ?? ;p
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-05-29, 19:06

P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
urbanxxx
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2010-02-24, 11:56
Lokalizacja: wrocław

Post autor: urbanxxx » 2011-05-29, 20:29

Jakiś z lookiem na zegary :mrgreen:

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2011-05-29, 22:49

urbanxxx pisze:Jakiś z lookiem na zegary :mrgreen:
właśnie o taki mi chodzi ;p
Abym miał porównanie choćby do mojego żółwia ;p
http://www.youtube.com/watch?v=pKLE1fFCjow
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
urbanxxx
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2010-02-24, 11:56
Lokalizacja: wrocław

Post autor: urbanxxx » 2011-05-29, 23:08


Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-06-01, 22:33

Coś się porąbało, auto dostało czkawki. Przewody????
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-01, 22:35

- coś z przepływką albo aparatem zapłonowym obstawiam...
Ewidentnie pacjentowi brakuje dotlenienia...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
MlodyZuru
stały bywalec
Posty: 136
Rejestracja: 2010-01-30, 13:35
Lokalizacja: Żulin

Post autor: MlodyZuru » 2011-06-01, 22:36

xtomek pisze:Coś się porąbało, auto dostało czkawki. Przewody????

W ostatnią niedziele calkiem ladnie poginalo na C i wszystko bylo ok :( Świece i przewody chyba wymienialiscie ostatnio? To temat Men's Day stoi pod znakiem zapytania?

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-06-02, 18:51

świece tak, przewody jeszcze nie..... :?: 1/8 to chyba nie o to nam chodzi, zawody ograniczyli do 70 wozów. Ale przyjedziemy powarczeć trochę na parkingu. :mrgreen: Jakaś Ułęż nam bardziej pasuje, bo... ;-) dawno nas tam nie było.

[ Dodano: 2011-06-02, 19:58 ]
urbanxxx pisze:Jakiś z lookiem na zegary :mrgreen:
bylo: wpisz na tubie xkarol6
p.s.
Jeszcze jedno, skrzynia z SLX-a 2,0 zaczyna mnie wkurzać. W czerwonej było miodzio, ale już jej nie ma.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-02, 22:45

Sprzęgło macie bardzo dobrze, skrzynie długą za długoą na tą moc i moment tak wiec trzeba by kichnąć trochę w ten motor by go pobudzić do działania.
Jutro przy akcji serwisowej pt. "wolne obroty" coś wam pokażę :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-06-03, 17:17

No i wszystko jasne. Pompa paliwa się znarowiła. Wchodzi pompa z maximy V6. Jak dobrze pójdzie to parę koników przybędzie :mrgreen: A z wolnymi obrotami powalczymy po wymianie, o ile nie ustąpią. Jeśli wierzyć Coobciowi to nawt 20 KM extra wypluje. :mrgreen: .
Rewelacja, 229KM Coobciowego N/A do pobicia. 8-)
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
MlodyZuru
stały bywalec
Posty: 136
Rejestracja: 2010-01-30, 13:35
Lokalizacja: Żulin

Post autor: MlodyZuru » 2011-06-04, 11:55

Nie lepiej walbro wrzucic?

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-04, 12:07

MlodyZuru pisze:Nie lepiej walbro wrzucic?
Z myślą o dotlenieniu jak najbardziej ale jeśli ma nam maszyna pozostać w niezmienionej postaci to taka z maximy V6 spokojnie da radę na wszystkie przyszłe mody związane z N/A :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-06-06, 20:14

W sobotę, jak na złość, ruda małpa jeździła jak marzenie :-> Nic nie szarpało. Można było na tą 1/8 startować. :shock: Pudło w klasie bezproblemowo by było. Trzeba jescze raz pompę i filtr paliwa sprawdzić.
p.s.
A może wtryski zmienić przy okazji. Pompa, filtr paliwa i powinno być dużo lepiej. Masz coś Coobcio na stanie?
p.s.
kolejny dzień bez żadnych sensacji. może to był tylko przytykający się filtr paliwa. Muszę sprawdzić jeszcze raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-07, 19:18

Filtr paliwa zmieńcie, zardzewiuch taki był z niego...
Ale w jak kiepskim stanie by on nie był nie zmniejszył bo on ciśnienia paliwa o 0,7bara...
Może 0,05-0,08
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”