[Sunny] Sunny--N14--SR20VE+T--Stage2
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
I się wszystko wyjaśniło
Ostatnio zmieniony 2011-05-23, 21:18 przez xtomek, łącznie zmieniany 3 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Nie chcę sie kłócić itp. wyłożyłem swoje żale po to, aby była czysta sytuacja. Z mojej strony PEACE...
Co do auta to już do mnie dotarło, i naprawdę fajnie jedzie. Nie łapie zmuły, ciagnie ładnie, dobry przyrost mocy itd. A wiec dobra robota ze strojeniem. Gratulacje
Są jednak fuck upy, kolektor wydechowy to złom, popękał, postaram sie go poskładać tak, żeby do tego już nie doszło, ale dla mnie to śmietnik. Szkoda, że właściciel nie chciał od razu zrobić cos konkretnego, chociaż Go namawiałem.
Co do auta to już do mnie dotarło, i naprawdę fajnie jedzie. Nie łapie zmuły, ciagnie ładnie, dobry przyrost mocy itd. A wiec dobra robota ze strojeniem. Gratulacje
Są jednak fuck upy, kolektor wydechowy to złom, popękał, postaram sie go poskładać tak, żeby do tego już nie doszło, ale dla mnie to śmietnik. Szkoda, że właściciel nie chciał od razu zrobić cos konkretnego, chociaż Go namawiałem.
Daje troszkę adrenaliny ?maruda pisze: Co do auta to już do mnie dotarło, i naprawdę fajnie jedzie. Nie łapie zmuły, ciagnie ładnie, dobry przyrost mocy itd. A wiec dobra robota ze strojeniem. Gratulacje
No moim zdaniem warto żyć w zgodzie, takie drobne nie potrzebne nie porozumienie Co do poskładania to naprawdę jest to pięknie wykonane i gratki za zapał takiej pracy
Dawaj info co tam z sunnym sie dzieje
Hej Jestem ,, miedzy mlotem a kowadlem" , szanuje prace Krzyska tak samo ja Coobcia , znam obydwu z dobrej strony i szczeze to dziwi mnie troche ta sytuacja,.. powiem tak ..
Coobcio powinien wspomniec na swojej stronie (i juz tego dokonal ) ze w projekcie bral udzial takze zaklad Auto-Klinika z Lomzy aby uniknac tego typu sytuacji. W zadnym zas opisie projektow na Coobcio.pl nie widze tez aby Kuba wymienial innych wykonawcow! i nie widze tez powodu dlaczego ma byc inaczej wobec mojego nissmo.
Maruda moze poczuc sie ta sytuacja pokrzywdzony,bo naprawde pracy wlozyl od hu..a w nissana i naprawde jest to osoba na ktorej zawsze mozna polegac i znam go z bardzo dobrej strony.
Osobiscie bym inaczej postapil i nie wyciagal bym brudow na forum , i wiem ze wystarczylo by wyslac do Coobcia maila o co kaman i wszystko by bylo rozwiazane pewno bezproblemowo .Filmy to inna bajka sa zajebsiste i wiekszosci autorstwa Limona ktoremu naleza sie podziekowania z mojej strony ,..
A w ogóle to chyba dobry moment aby podziekowac co niektorym,..
a wiec jak to lecialo,..hhee
pierwsze dla Zony za cierpliwosc ,. i ze dzielnie znosi moje fascynacje.
drugie dla Szwagra Borasia za wsparcie duchowe i pomoc w zakupie tego i owego masz 3 smigi tak jak obiecalem,..
I dla wykonawcow projektu Maruda ,... oj tu dlugo by wymieniac,.. za profi podejcie i wykonanie a i najwazniejsze z sluchanie moich pierdol, glupich pomyslow, i cierpliwosc do mojej osoby i za zangazowanie w projekt, pomoc w tych banalnych i powaznych kwestiach,. za wszystko jest za co!!! naprawde i napewno jescze bedzie!!
Coobcio za strojenie ,. za profi podejscie do tematu ,..heh za to ze odpisujesz na moje glupie widomosci,.chyba ze 2 lata juz ci marudze o tym moim VE+T,. i sie udalo jeszcze duzo przed nami,.. wielkie dzieki
Limon ktory tez uczestniczyl wraz z Coobciem przy wszelkich modach itd.. a no i za te zajebiste filmiki . Generalnie dla wszystkich formuowiczow nissanzone.pl ktorzy sluza dobra rada i slowem ,i tak samo za ten projekt trzymaja kciuki Wielkie dzieki Panowie
Coobcio powinien wspomniec na swojej stronie (i juz tego dokonal ) ze w projekcie bral udzial takze zaklad Auto-Klinika z Lomzy aby uniknac tego typu sytuacji. W zadnym zas opisie projektow na Coobcio.pl nie widze tez aby Kuba wymienial innych wykonawcow! i nie widze tez powodu dlaczego ma byc inaczej wobec mojego nissmo.
Maruda moze poczuc sie ta sytuacja pokrzywdzony,bo naprawde pracy wlozyl od hu..a w nissana i naprawde jest to osoba na ktorej zawsze mozna polegac i znam go z bardzo dobrej strony.
Osobiscie bym inaczej postapil i nie wyciagal bym brudow na forum , i wiem ze wystarczylo by wyslac do Coobcia maila o co kaman i wszystko by bylo rozwiazane pewno bezproblemowo .Filmy to inna bajka sa zajebsiste i wiekszosci autorstwa Limona ktoremu naleza sie podziekowania z mojej strony ,..
A w ogóle to chyba dobry moment aby podziekowac co niektorym,..
a wiec jak to lecialo,..hhee
pierwsze dla Zony za cierpliwosc ,. i ze dzielnie znosi moje fascynacje.
drugie dla Szwagra Borasia za wsparcie duchowe i pomoc w zakupie tego i owego masz 3 smigi tak jak obiecalem,..
I dla wykonawcow projektu Maruda ,... oj tu dlugo by wymieniac,.. za profi podejcie i wykonanie a i najwazniejsze z sluchanie moich pierdol, glupich pomyslow, i cierpliwosc do mojej osoby i za zangazowanie w projekt, pomoc w tych banalnych i powaznych kwestiach,. za wszystko jest za co!!! naprawde i napewno jescze bedzie!!
Coobcio za strojenie ,. za profi podejscie do tematu ,..heh za to ze odpisujesz na moje glupie widomosci,.chyba ze 2 lata juz ci marudze o tym moim VE+T,. i sie udalo jeszcze duzo przed nami,.. wielkie dzieki
Limon ktory tez uczestniczyl wraz z Coobciem przy wszelkich modach itd.. a no i za te zajebiste filmiki . Generalnie dla wszystkich formuowiczow nissanzone.pl ktorzy sluza dobra rada i slowem ,i tak samo za ten projekt trzymaja kciuki Wielkie dzieki Panowie
Ostatnio zmieniony 2011-05-23, 21:05 przez lukasz84, łącznie zmieniany 1 raz.
I tak Trzymać
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Myślę że wszystko wyjasnione i jest git Troszke zaszło nie porozumienie ale myślę że juz jest ok ?
Miło czytać takie obszerne podziękowania Aż sie sam banan na twarzy robi
Nic tylko po drobnych poprawkach cieszyć się jazdą i uważacie tam na siebie bo to naprawdę szybka zabaweczka No i powiem szczerze że zarąbiście CI zazdroszczę tego sunnego bo jest on w każdym względzie zajebisty
Miło czytać takie obszerne podziękowania Aż sie sam banan na twarzy robi
Nic tylko po drobnych poprawkach cieszyć się jazdą i uważacie tam na siebie bo to naprawdę szybka zabaweczka No i powiem szczerze że zarąbiście CI zazdroszczę tego sunnego bo jest on w każdym względzie zajebisty
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Chłopaki doszło poporstu do nie porozumienia...
W podobnej współpracy z AutoR powstałą Alemra z silnikiem od GTI-R, z racji tego że wiedziałem kto był wykonawcą to w materiale zamieszczonym na youtube napisałem Almera GTiR powered by AutoR i Coobcio...
Do tej pory nie mam pojęcią kto był wykonawcą wszystkich tych pracy po których auto zjawiło się u mnie w garażu i przyznać muszę że maszyna została bardzo starannie przygotowana i całość prac robi ogromne wrażenie - wspólnymi siłami udało się ogarnąć jednego z najszybszych Nissanów w Polsce i do tego jest to ośka, to jest piękne i dumny jestem z tego że tak fajnie przygotowane auto zagościło w moim skromnym gararzyku na ostatnie szlify.
Z racji tego że nie wiedziałem kto był wcześniejszym wykonawcą prac nad Sunnym to w opisach na youtube nie napisałem powered by Coobcio a Tuned i pod tym słowem miałem na myśli dokładnie to co się z angielskiego tłumaczy "strojone, zgrane, dopasowane" czyli po naszemu Wystrojenie
Oczywiście jak dowiem się kto budował to auto to nie omieszam się rozszerzyć i zmodyfikować opisów na YT.
W podobnej współpracy z AutoR powstałą Alemra z silnikiem od GTI-R, z racji tego że wiedziałem kto był wykonawcą to w materiale zamieszczonym na youtube napisałem Almera GTiR powered by AutoR i Coobcio...
Do tej pory nie mam pojęcią kto był wykonawcą wszystkich tych pracy po których auto zjawiło się u mnie w garażu i przyznać muszę że maszyna została bardzo starannie przygotowana i całość prac robi ogromne wrażenie - wspólnymi siłami udało się ogarnąć jednego z najszybszych Nissanów w Polsce i do tego jest to ośka, to jest piękne i dumny jestem z tego że tak fajnie przygotowane auto zagościło w moim skromnym gararzyku na ostatnie szlify.
Z racji tego że nie wiedziałem kto był wcześniejszym wykonawcą prac nad Sunnym to w opisach na youtube nie napisałem powered by Coobcio a Tuned i pod tym słowem miałem na myśli dokładnie to co się z angielskiego tłumaczy "strojone, zgrane, dopasowane" czyli po naszemu Wystrojenie
Oczywiście jak dowiem się kto budował to auto to nie omieszam się rozszerzyć i zmodyfikować opisów na YT.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Dobrze, że jesteśmy zgodni..
Cały samochód od podstaw, z wyciaganiem 3 silników itd. rozebraniem do gołej budy wszystkiego, regeneracja całego zawieszenia itd, itp. robiłem osobiście, czyt. auto-klinika.
Łukasz jakiś czas temu wspominał, że na nastepny sezon chce wiecej mocy, ja jednak nie szedł bym w fwd już w moc, ew. przerobił bym tą budę na 4 łap, albo kupił gti-r od razu, bo nie ma co sie oszukiwać, auto nie ma tego *jebniecia* na pierwszych biegach. Chyba, że na drag slicku. No ale to już są sprawy do przemyślenia dla właściciela.
Teraz zadbam o te duperele co wyszły i myślę, że Łukasz będzie jeździł z bananem od uch a do ucha.
Pozdr.
Cały samochód od podstaw, z wyciaganiem 3 silników itd. rozebraniem do gołej budy wszystkiego, regeneracja całego zawieszenia itd, itp. robiłem osobiście, czyt. auto-klinika.
Łukasz jakiś czas temu wspominał, że na nastepny sezon chce wiecej mocy, ja jednak nie szedł bym w fwd już w moc, ew. przerobił bym tą budę na 4 łap, albo kupił gti-r od razu, bo nie ma co sie oszukiwać, auto nie ma tego *jebniecia* na pierwszych biegach. Chyba, że na drag slicku. No ale to już są sprawy do przemyślenia dla właściciela.
Teraz zadbam o te duperele co wyszły i myślę, że Łukasz będzie jeździł z bananem od uch a do ucha.
Pozdr.
Pisanie, iż Coobcio ukradł projekt było bardzo nie na miejscu i na wyrost, takie sprawy powinno wyjaśniać się osobiście a nie publicznie kogoś oczerniać i straszyć, nie wiem czemu miało to służyć, bo chłopak też włożył dużo swojego wysiłku aby ogarnąć temat i żeby auto zaczęło gadać tak jak gada.maruda pisze:Dobrze, że jesteśmy zgodni..
Cały samochód od podstaw, z wyciaganiem 3 silników itd. rozebraniem do gołej budy wszystkiego, regeneracja całego zawieszenia itd, itp. robiłem osobiście, czyt. auto-klinika.
Łukasz jakiś czas temu wspominał, że na nastepny sezon chce wiecej mocy, ja jednak nie szedł bym w fwd już w moc, ew. przerobił bym tą budę na 4 łap, albo kupił gti-r od razu, bo nie ma co sie oszukiwać, auto nie ma tego *jebniecia* na pierwszych biegach. Chyba, że na drag slicku. No ale to już są sprawy do przemyślenia dla właściciela.
Teraz zadbam o te duperele co wyszły i myślę, że Łukasz będzie jeździł z bananem od uch a do ucha.
Pozdr.
Oczywiście kolego maruda brawa dla Ciebie za włożony trud i czas na złożenie wozu, bo jest zrobiony zajebiście i to nie podlega dyskusji. Pozdro. Koniec OT.
Auto startuje na Men's Day?
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Moim zdaniem jak na ośkę poniżej 5 sek do setki to dobry wynik, czterołap to już większe koszta a patrząc jak 4ro łapy 400konne przyspieszają przy wyższych prędkościach jak te z przedziału 0-80km/h to nie cieszą po prostu...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Gadałem z Łukaszem via gg i też pytałem o Men's Day. Nie startuje bo ma wesele, a na bani troche gorszy czas RT jest
4 łapy to średni pomysł. napęd zabiera zbyt wiele na wyższych prędkościach.
Brak wnętrza od razu kwalifikuje auto do klasy Drag na kazdych zawodach w PL i nic nie stoi na przeszkodzie żeby założyć M/T lub Hoosiery
Niech owner odpocznie troche finansowo. nie poganiajcie
Sory za OT ale czy Almera GTi-R pokaże się w Warszawie 4-5 czerwca?
4 łapy to średni pomysł. napęd zabiera zbyt wiele na wyższych prędkościach.
Brak wnętrza od razu kwalifikuje auto do klasy Drag na kazdych zawodach w PL i nic nie stoi na przeszkodzie żeby założyć M/T lub Hoosiery
Niech owner odpocznie troche finansowo. nie poganiajcie
Sory za OT ale czy Almera GTi-R pokaże się w Warszawie 4-5 czerwca?
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Oska ma sporo tez argumentow za.. sens jest dopoki jest trakcja , jak zabraknie jej na 5 biegu wtedy trzeba bedzie odpuscic oj jeszcze jest zapas mozliwosci i modyfikacji ,.. na razie nie mysle o innym aucie ,. pierwsze trza sie odkuc a potem zakuc ciesze sie tym co jest dla mnie auto w pelni wystarczajace,.
Yea na Men´s Day nie dam rady ,. mam imprezke ...
Yea na Men´s Day nie dam rady ,. mam imprezke ...
Nie rozśmieszaj mnie tekastami, że zachowuje sie jak zazdrośnik, stary, jak bym chciał zrobił bym u siebie 500 KM w rwd i co z tego. Póki co mam ważniejsze sprawy na głowie i mój samochód stoi na szarym końcu, bo jestem zawalony robotą. Nie chce mi sie nic tłumaczyć,, to było moje zdanie. Które brzmi " ten samochód na fwd już ma wystarczająco dużo mocy" tyle od mnie. Pozdr.nossbuk pisze:Po co w ogóle te gadanie? Po co komuś psuć temat ??
Bez sensu maruda.
Łukasz84 wsadził sporo pracy, czasu i $ w tą furkę, a Ty zachowujesz się jak zazdrośnik.
Fura jest prze- kozak, z fabryki takie ładne nie wyjeżdżały jak ten sunniacz
No już... "Nie drapcie się dziewczyny" ...
Robicie nikomu niepotrzebny OT , sprawa wyjaśniona i proponuję posprzątać w tym topicu
Jeszcze raz gratki auta, niech śmiga bezawaryjnie , czekam na 12xxx
Ps. Limon do twarzy Ci w tym aucie,
Robicie nikomu niepotrzebny OT , sprawa wyjaśniona i proponuję posprzątać w tym topicu
Jeszcze raz gratki auta, niech śmiga bezawaryjnie , czekam na 12xxx
Ps. Limon do twarzy Ci w tym aucie,
Ostatnio zmieniony 2011-05-25, 08:15 przez Tony, łącznie zmieniany 1 raz.
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...
takata, mogą ciekawie sie prezentować w białym aucie i białym wnętrzu... Bedą takie oczo rzucające sie.
Co do 12 w tym aucie, na porządnej gumie myślę, że jest do osiągnięcia.
Baran, auto już masz, to teraz będziemy czekać z niecierpliwością, aż pojawisz sie na jakichś zawodach. Dawaj do Olsztyna na nocne wyścigi. Auto Ci ogarnę do tej pory.
Co do 12 w tym aucie, na porządnej gumie myślę, że jest do osiągnięcia.
Baran, auto już masz, to teraz będziemy czekać z niecierpliwością, aż pojawisz sie na jakichś zawodach. Dawaj do Olsztyna na nocne wyścigi. Auto Ci ogarnę do tej pory.
Nie można było tak od razu marudo , żeś zamieszał brachu. Pozdro od rudzielca Koniec O.T.` Lukasz, target: 12,xxx `!!!! Fura bomba !
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Niestety tylko 13,xxx wchodzi w rachubę ale N/A :
Ostatnio zmieniony 2011-05-24, 21:21 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
ja wierzę że na dobrej oponie i nawierzchni ten sunniaczek jest w stanie 12,9 zrobic Co do przestrzegania to my latalismy na 15 z tyłu i było pare drift fwd z Coobciem Co do pasów ja tez był był za takata i jakimiś kubłami bimarco czy tam sparco No i nie zapomnij o rozpórkach bo szkoda budy na tym gwincie
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
a ja od początku twierdze że 12,xxx będzie. to jest prosta matematyka, auto wazy około tony, moc ma 340KM przy dobrej gumie i kierowcy który ogarnie start musi być taki czas. robiłem regularne 13,8-13,9 mając 200KM i wagę 900kg.
i Łukasz pamiętaj jak nie będzie to
a już tak poważnie auto jest piękne i bardzo fajnie dopracowane, gratuluje jeszcze raz i przede wszystkim życze bezawaryjności bo ona jest podstawą.
i Łukasz pamiętaj jak nie będzie to
a już tak poważnie auto jest piękne i bardzo fajnie dopracowane, gratuluje jeszcze raz i przede wszystkim życze bezawaryjności bo ona jest podstawą.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm