[Sunny] Sunny--N14--SR20VE+T--Stage2
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Kenet - nie przesadzaj, bardziej Lincoln Navigator
na felge 15 bede mieć mega opone do twojej klasy w niedziele
na felge 15 bede mieć mega opone do twojej klasy w niedziele
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Prawdopodobnie jutro furacza zabieramy na hamownie bo trzeba coś wymyślić by po odpaleniu VVL moc i moment rosły a nie spadały
I tak kminię czy odrazu nie przesunąć odcinki na 8000 z kawałeczkiem, 7500 to takie nie pełne wykorzystanie możliwości silnik SR20VE
I tak kminię czy odrazu nie przesunąć odcinki na 8000 z kawałeczkiem, 7500 to takie nie pełne wykorzystanie możliwości silnik SR20VE
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Można się było tego spodziewać po VE..... GRATULACJE !! 342/380
Ostatnio zmieniony 2011-05-21, 12:57 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zwróć uwagę na przebieg momentu oraz na doładowanie, na chwilę obecną zostało ono zmniejszone do 0,85 bara, po przez maksymalne poluźnienie naciągu WG oraz przestawieniu wałków całkowicie pozbyliśmy się problemu z przeładowywaniem powyżej 7000obr.minbombel pisze:Moc kozak, ale moment słabo. RESPECT
Jak na tą masę auta i turbosprężarkę jest optymalna ilość Nm...
Zwiększanie boostu jedynie będzie powodowało budowanie górki Nm a moc pozostanie bez zmian, fuj...
Poniżej wykres z wycofanym zapłonem, czyli auto przygotowane do przekazania go Lukaszowi:
Doładowanie:
Ostatnio zmieniony 2011-05-21, 14:09 przez Coobcio, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Na nim jeszcze nie był dopieszczony dół i słabo wyszedł w stosunku do tego co jest teraz...
Na poprawienie dołu i wstawanie turbiny też mam pewien plan ale chyba nie ma to sensu bowiem i tak przy 2600obr.min VE+T generuje już więcej Nm niż mój srogo grzebany VE w swoim piku
Na poprawienie dołu i wstawanie turbiny też mam pewien plan ale chyba nie ma to sensu bowiem i tak przy 2600obr.min VE+T generuje już więcej Nm niż mój srogo grzebany VE w swoim piku
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Oj podaje prze sympatycznie do tego się prowadzi i hamuje, postrach na ulicach sieje niezły
Niebawem powstanie filmik o tym aucie, dzisiaj porządne testy zostały poczynione i to w ciepły dzień, jeżdżone na IV do odcinki aż metrowe marchewy szły...
Nie ma stuku, EGT w normie no i uśmiech od ucha do ucha - cholernie jestem ciekaw co właściciel powie po jego odebraniu, powiem szczerze że auto w jeździe wymaga mega skupienia ja np. po torze nie mógłbym nim jeździć bo zamiast skupiać się na trasie ciągła ciężka wymagająca wielkiej koncentracji walka z bestią by była
Niebawem powstanie filmik o tym aucie, dzisiaj porządne testy zostały poczynione i to w ciepły dzień, jeżdżone na IV do odcinki aż metrowe marchewy szły...
Nie ma stuku, EGT w normie no i uśmiech od ucha do ucha - cholernie jestem ciekaw co właściciel powie po jego odebraniu, powiem szczerze że auto w jeździe wymaga mega skupienia ja np. po torze nie mógłbym nim jeździć bo zamiast skupiać się na trasie ciągła ciężka wymagająca wielkiej koncentracji walka z bestią by była
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jak właściciel wyrazi zgodę to z miłą chęcią, jak to będzie w pobliżu mojego domu to myślę że się zgodziKenet pisze:Ładnie wyszło, niuton idealnie rozłożony do ulicznych potyczek, trakcja na pewno będzie i potem ogień do odciny. Może jutro jakaś prezentacja osiągów tego sprzęta?
Ps. Trzeba spota zorganizować, wiem bowiem gdzie jest dobra nawierzchnia no i dzisiaj będę się kontaktować w sprawie Race logica
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
http://www.youtube.com/watch?v=MMgX_QklLd0 - fajnie na tym filmiku słychać VVL od 4500obr.min
A na tym kolektorek w pełnej okazałości:
http://www.youtube.com/watch?v=ww_FIYW2 ... er&list=UL
Marchewka wylatująca z wydechu:
http://www.youtube.com/watch?v=jk7P-I2N59Y
100-150-200km/h odpowiednio II, III i IV - sprawdzanie EGT, jest dobrze poniżej 900*C
http://www.youtube.com/watch?v=uySlUFxBBQ4
Ogniem od II od 50km/h do 160km/h:
http://www.youtube.com/watch?v=KY0nHgl6A5U
Nissanek przeszedł wszystkie mordercze testy pomyślnie dzisiaj dostał ostro po pupie, 2,5 godziny rąbania na hamowni z przerwami na zciąganie pokrywy zaworów i kręcenie wałkami a potem Ulica o tak
A na tym kolektorek w pełnej okazałości:
http://www.youtube.com/watch?v=ww_FIYW2 ... er&list=UL
Marchewka wylatująca z wydechu:
http://www.youtube.com/watch?v=jk7P-I2N59Y
100-150-200km/h odpowiednio II, III i IV - sprawdzanie EGT, jest dobrze poniżej 900*C
http://www.youtube.com/watch?v=uySlUFxBBQ4
Ogniem od II od 50km/h do 160km/h:
http://www.youtube.com/watch?v=KY0nHgl6A5U
Nissanek przeszedł wszystkie mordercze testy pomyślnie dzisiaj dostał ostro po pupie, 2,5 godziny rąbania na hamowni z przerwami na zciąganie pokrywy zaworów i kręcenie wałkami a potem Ulica o tak
Ostatnio zmieniony 2011-05-21, 21:39 przez Coobcio, łącznie zmieniany 2 razy.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ps. z myślą nad rozwojem tego projektu dorwałem takie symaptyczne coś co by pasowało idealnie pod obecny kolektor jak i downpipe, tylko dolot trzeba męski zrobić a nie jakieś skromne fi57mm, oto to cudeńko:
http://cgi.ebay.co.uk/SUBARU-EJ20-EJ25- ... 3367cd38ac
Nie zmieniać boostu tylko podjechać z obrotami do 8500, to pewno na obecnym absolutnie bezpiecznym 0,8bara coś z 4 na przodzie można by się pokusić
http://cgi.ebay.co.uk/SUBARU-EJ20-EJ25- ... 3367cd38ac
Nie zmieniać boostu tylko podjechać z obrotami do 8500, to pewno na obecnym absolutnie bezpiecznym 0,8bara coś z 4 na przodzie można by się pokusić
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
lukasz84-zazdraszczam fury
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No przyznać muszę że naprawdę ładna i zdrowa sztuka z niego, do tego nawet fotogeniczna:
I strasząca ludzi na przystankach:
I strasząca ludzi na przystankach:
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
osiągi niesamowite i to na drodze a nie na rolkach jak tu http://www.youtube.com/watch?v=5mc5CIJTO68
gratuluję właścicielowi i tunerowi kawał roboty !
gratuluję właścicielowi i tunerowi kawał roboty !
Project: Midnight puprle Twin Turbo Z32 EU
Daily: Black g35 sedan US
Family car: Black Z50 EU
Daily: Black g35 sedan US
Family car: Black Z50 EU
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ten 1,6 VVL 470kony, łapie sporą zmułkę przy zmianie biegów przez co ma takie relatywnie słabe osiagi w stosunku do mocy:nismojoe pisze:osiągi niesamowite i to na drodze a nie na rolkach jak tu http://www.youtube.com/watch?v=5mc5CIJTO68
0-100km/h w 5,78sek - to wolnossącym 2.0VVL bez slicków robię 5,3
0-200km/h w 13,61 tutaj już mistrzowo
1/4mili w 13,25sek przy 195km/h czas słaby ale prędkość na mecie niesamowita
Dzisiaj niedziela to tego naszego białasa pomierzymy
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Chłopak ma zdecydownie najwieksze z was turbo, pokręcone wałkami i strojone od początku do końca na hamowni z mikro korektami na ulicy, których dokonywałem stojąc w korku...
Ps. Powstał filmik z wczorajszego upalania:
http://www.youtube.com/watch?v=6nu3JMrB ... r_embedded
Dziś szykuje się kolejny spot na upalanie ale z jakaś męską konkurencją typu najszybszy Saab w PL i Ibiza
Ps. Powstał filmik z wczorajszego upalania:
http://www.youtube.com/watch?v=6nu3JMrB ... r_embedded
Dziś szykuje się kolejny spot na upalanie ale z jakaś męską konkurencją typu najszybszy Saab w PL i Ibiza
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM