Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Powrót do przeszłości: Nissan Primera P10

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Filip_212
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2010-03-01, 08:15
Lokalizacja: Warszawa

[ Primera] Powrót do przeszłości: Nissan Primera P10

Post autor: Filip_212 » 2011-03-26, 17:18

Siema,

chciałem Wam zaprezentować moje autko:


MODEL: Nissan Primera P10
WERSJA: SLX
ROCZNIK: 1995
SILNIK: 1.6 16V GA16DE 102 KM

DOKONANE NAPRAWY :[/b]
- całkowity remont blacharski z piaskowaniem: nowa podłoga, nowe tylne ćwiartki z poszyciem, nowa klapa tylna i zderzak, nowe progi, nadkola przednie, usunięte wszystkie odniska korozji
- lakierowanie całości na fabryczny kolor FP0G metallic
- kompletna konserwacja profili zamkniętych, drzwi, maski, klapy bagażnika, progów i podłogi
- duży przegląd silnika, wymiana uszczelek, pasków, przewodów, płynów, filtrów, świec
- wymiana wydechu, zawieszenia (gumy, łączniki, wahacze ze sworzniami, drążki, przeguby etc.) i układu hamulcowego (m.in. tarcze, klocki, zaciski, przewody, a takze piasty z łożyskami) na całkowicie nowe.
- nowe opony (Kleber Dynaxer HP3 185/65/14), renowacja oryginalnych felg

PLANY MODÓW :
SILNIK:
- zostawiam 1.6 :mrgreen:
- wałki z GA16DS
- przyspieszenie zapłonu
- pompa paliwa wallbro GS342
- mod rozrządu
- wałek ssący +6*
WYDECH:
- kolektor wydechowy by MacGayver + reszta przelot 2,25" + cichy tłumik końcowy (pewnie standardowo El-tec)
DOLOT:
- stożek, coś pokroju K&N + orurowanie fi 70 mm
- przepustnica gazu z GT'ka
STROJENIE:
- ECU Master DET II
HAMULCE:
- na razie bez zmian, jedynie maluję zaciski na złoto, pod felgi :mrgreen:
ZAWIESZENIE:
- sprężyny FK Automotive -35/-40 mm [GOTOWE DO MONTAŻU :D]
FELGI/OPONY:
- Advan M659 16" + 195/45/16 lub 205/45/16


Historia mojej Primery rozpoczyna się 15 września 1995 roku. Tego dnia, (dzięki mojemu tacie) ciemnozielona Primera w nadwoziu hatchback, generacji P10, z silnikiem GA16DE w linii wyposażenia SLX, stojąca na bardzo rzadko spotykanych, nissanowskich alufelgach wyjechała z salonu Nissan Ballaun przy ulicy Białowieskiej 6 na warszawskiej Pradze.

Nissan jest po częściowym piaskowaniu ( z uwagi na fakt, że blachy współczesnych wozów są bardzo cienkie w porównaniu do oldtimerów ); został poddany gruntownej naprawie blacharskiej, zabezpieczeniu antykorozyjnemu. Na koniec położyliśmy lakier. Jeśli chodzi o mechanikę, to przeszedł duży przegląd z wymianą podzespołów eksploatacyjnych, zawieszenie, wydech i układ hamulcowy są całkowicie nowe.

Załączam fotki Primery z całego remontu :

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2014-04-28, 15:52 przez Filip_212, łącznie zmieniany 12 razy.
Obrazek
Z Nissanem od IX 1995

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2011-03-26, 18:22

Filip_212, no .. trochę mnie przytkało .. jak nie leży mi ta wersja primy .. to Twoja dla mnie jest "primasort". Piękna odbudowa .. ach żeby mnie było stać na odnowienie budy mojej N14 :))
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
Hahkuh
fanatyk nissana
Posty: 2020
Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: Hahkuh » 2011-03-26, 18:31

...włożona cała masa pracy - gratuluję! Super efekt!
-=MY GREEN HORNET=-
______

...nie golę klaty - nie znam się na tym...

"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."

GrzyBek80
aktywny forumowicz
Posty: 177
Rejestracja: 2009-12-12, 23:08
Lokalizacja: Masuren

Post autor: GrzyBek80 » 2011-03-26, 18:32

Ja również gratuluję Primerki!!! Aż się chce za narzędzia łapać i robić własny! A felgi dodają oryginalności. Profi robota!!! Pozdrawiam!
Blue Thunder

Awatar użytkownika
Filip_212
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2010-03-01, 08:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Filip_212 » 2011-03-27, 09:17

Dzięki za pozytywne opinie ;)

Z założenia miał być to 100% oryginał, ale zastanawiam się, czy nie poprawić trochę audio ;)
Obrazek
Z Nissanem od IX 1995

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2011-03-27, 09:42

Podobają mi się takie projekty gratuluje <okok> <okok>
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
nossbuk
fanatyk nissana
Posty: 370
Rejestracja: 2009-12-22, 22:27
Lokalizacja: Błonie / Warszawa

Post autor: nossbuk » 2011-03-27, 10:26

Też tak chcę!! :-o wielkie gratulacje :shock:

Awatar użytkownika
mimier
fanatyk nissana
Posty: 1446
Rejestracja: 2009-12-10, 13:27
Lokalizacja: Londyn

Post autor: mimier » 2011-03-28, 01:40

Widziałem już kiedyś to auto na konkurencyjnym forum i jestem pełen podziwu. Fajnie, że odratowałeś to auto ;) Co trzeba było wymienić po tych czterech latach postoju, żeby auto mogło normalnie się poruszać? Sam robiłeś tą renowację czy wszystko było robione w serwisie?
Ps. Zmieniłem Ci zdjęcia, żeby lepiej było przeglądać temat ;)

Awatar użytkownika
Filip_212
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2010-03-01, 08:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Filip_212 » 2011-03-28, 14:43

Dzięki ;)

po czterech latach postoju wsadziłem tylko akumulator - tak jak napisałem - i normalnie śmigał. Na początku lekko się dławił, ale za chwilę zaczął normalnie, równo pracować 8-)

Oczywiście, całe zawieszenie i układ hamulcowy były zardzewiałe, ponadto kilka dziur w podłodze, sparciałe przewody hamulcowe i można tak jeszcze długo wymieniać. Więc nie było tak idealnie, ale sam silnik chodził jak zegarek: żadnych stuków, nierównych obrotów czy innych wad.
Prawdziwy, nissanowski Twin-Cam :mrgreen:

Wszystkie te zabiegi robił mój znajomy w wolnym czasie, ja mu dostarczałem części i czasem w czymś tam pomogłem. W sumie miałem dużo szczęscia, bo gość takich zleceń na codzień nie przyjmuje, ale miał jako takie warunki.
Ostatnio zmieniony 2011-12-05, 00:08 przez Filip_212, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Z Nissanem od IX 1995

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2011-03-28, 16:34

Po prostu cudo! Pomimo, że dużo bardziej wolę sedana P10, to tak odnowione autko naprawdę mi się podoba ;)
To jest to, stary, solidny japoński wóz! Klasyk!

Awatar użytkownika
Filip_212
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2010-03-01, 08:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Filip_212 » 2011-05-14, 08:52

Dzieki za pozytywne komentarze ;)

Nissan już śmiga, ma za sobą pierwsze 100 km po remoncie ;)

nowa porcja fotek :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

:D
Obrazek
Z Nissanem od IX 1995

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-14, 11:06

Buda się pięknie prezentuje nic tylko heble z P11.144 2.0 przód i tył zapodać a pod maską jakieś Turbo :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-05-14, 11:29

Śliczna prima :D Prima Sort :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Kamilos210
wiem o czym pisze
Posty: 85
Rejestracja: 2009-12-09, 13:36
Lokalizacja: Płock

Post autor: Kamilos210 » 2011-05-14, 20:04

Jak by wczoraj wyjechała z salonu...
Ładnie się prezentuje :D
P10 SR20De Moje własne GT!
"..Lustereczko powiedz przecie,gdzie się podział książe w becie..." siema blabla

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2011-05-14, 21:06

Coobcio pisze:Buda się pięknie prezentuje nic tylko heble z P11.144 2.0 przód i tył zapodać a pod maską jakieś Turbo :D
...i koniecznie kółka zmienić ;)


Poza tym nie ma to jak zadbane P10, dużo fajniejsze niż P11 o czym się sam przekonałem ;)
Graty stanu i zapału.

Awatar użytkownika
Filip_212
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2010-03-01, 08:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Filip_212 » 2012-03-29, 17:23

Wysłany: 2011-05-15, 00:24

dzieki za pozytywne opinie ; )

coraz częściej dochodze do wniosku, że trzeba dać mu troche wigoru, bo na 1-szym biegu polonez zostawia go w tyle, a później jest niewiele lepiej

Tak żeby chociaż 150 koni miał...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jednak zdecydowałem, że go trochę poprawię - delikatnie, bez przesady.
Pare koni, żeby lepiej się zbierał i jakaś delikatna gleba, jakieś nowe audio, może kiedyś wpadnie skóra na fotelach.... ;)

No ale dobra, na początku chciałbym się skupić na zawiasie.
Generalnie mam z nim problem.
Przód jest strasznie wysoki ( i krzywy, strona kierowcy jest wyżej AŻ o ok. 2,5-3 cm), tył natomiast siedzi tak, że prima sprawia wrażenie, jakby nie miała silnika... Pomijam już fakt, że przód nie ma zbieżności, ale to jest do zrobienia na dniach i to nie ma wpływu na wysokość budy.
Przednie koła wyglądają tak: \--/

I nawet nie wiem z czego ten problem wynika: całe zawieszenie było robione w trakcie remontu (ok. 5000 km temu), łącznie ze sprężynami i amortyzatorami.
Nie ściąga, nic się nie tłucze, jedzie jak po szynach.
Ale krzywy jest i wygląda jakbym woził taczke gruzu w kufrze.
Niski tył to znany problem. Myślałem o wstawieniu sprężyn od Nubiry na tył, ale najbardziej martwi mnie przód.

Doszedłem do wniosku, że przy okazji wrzucę sprężynki obniżające, żeby to jakoś wyglądało, najchętniej cos rzędu -20 - -35 mm, przy czym chciałbym zostawić standardowe amory, bo są prawie nowe, a na sportowe trzeba pare złotych wyrzucić...

Może ktoś z Was miał podobną sytuację z "nierównym" zawiasem ?
Gdybym zdecydował się na obniżanie, to lepiej od razu zainwestować w nowe amory, czy zostawić te, skoro są nowe ?

[ Dodano: 2012-03-29, 18:48 ]
Wrzucam fotki: na myjni widać, że od strony kierowcy jest wyżej. Tył siedzi.

Na zdjęciu przy garażach samochód ma w kufrze butelki z wodą o masie ok. 40 kg i standardowe rzeczy, tj. zapas i podnośnik...

http://imageshack.us/photo/my-images/210/garaz.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/14 ... 12467.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/44 ... 23305.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/15 ... 23306.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/83 ... 23307.jpg/
Obrazek
Z Nissanem od IX 1995

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-03-29, 21:24

Gleba mówisz :-> to może zwolnisz mi miejsce w garażu i eibachy przytulisz :mrgreen:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-03-29, 22:00

Super auto... myślę, że potrzeba teraz pare kucy żeby był fun! Z zewnątrz ori stan na glebie a pod maską 300+... i zdziwienie innych na światłach - bezcenne!!! :lol: Gratki jeszcze raz. Czekam na rozwój projektu. :hihi:
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-03-29, 22:04

Trzeba by sprężyny sprawdzić. Faktycznie za wysoko stoi i trochę traci na wizualu... chociaż i tak świetnie, świeżo wygląda.

Mam fotę swojej na dobrych starych sprężynach przy ori amorkach... Koła 195/60/15 ... przód niżej, tył wyżej fajny efekt. Za kilka dyszek też oddam.

Obrazek

[ Dodano: 2012-03-29, 23:07 ]
BANIAK, tylko że 300+ to by trzeba swapa na 2.0 zrobić i władować 10 koła :D
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Filip_212
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2010-03-01, 08:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Filip_212 » 2012-03-30, 16:38

Welkie dzięki za pozytywne opinie ;)
Tak właśnie chciałem zrobić - zostawić ori wygląd bez kombinowania, ewentualnie mała gleba a pod maską tak chociaż 120-130 km, żeby to jakoś jeździło.
Może kiedyś wpadnie turbo, albo kompressor.... :P

vixo57 ile mm obniżają te Eibachy ? No i czy nie są za bardzo wyjeżdżone :P Mógłbyś oszacować ich przebieg i oczywiście napisać, ile sobie za nie życzysz, powiedzmy, że przy uwzględnieniu jakiegoś małego diskantu ? ;)

Neptune właśnie o coś takiego mi chodziło - tył wyżej, przód niżej :D to samo, co do vixo57 - nie są za bardzo wyjeżdżone ? i ile za nie chcesz?

Nie mam pewności, ale chyba nie ma różnicy pomiędzy spręzynami do P10 sedan i hb ?
Obrazek
Z Nissanem od IX 1995

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2012-03-30, 17:32

Neptune pisze:władować 10 koła
na czterech pojedzie .. po co aż tyle :))

Piękna robota :) Kurczę .. mój przy tym to "parch" :)
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
Filip_212
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2010-03-01, 08:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Filip_212 » 2012-03-31, 14:52

nie no, nie idźmy w skrajności ;)
Czasami wystarczy nawet polerka i niewielkie zabiegi blacharsko - lakiernicze, żeby osiągnąć niezły efekt.

Moja Primera zawsze była zadbana, niestety przez kilka lat stała nieużywana. Gdyby nie to, wystarczyłoby dla pełni szczęścia odmalować go z zewnątrz, powymieniać oleje, filtry et caetera, odmalować fele, zabezpieczyć spód i byłoby już ładnie i nawet nie bardzo drogo ;)
Obrazek
Z Nissanem od IX 1995

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-03-31, 21:12

W HB są takie same sprężyny jak w sedanie. Tylko do kombi by nie weszły. Nie wiem natomiast jaka jest różnica pomiędzy 1,6 a 2.0
Te co ja miałem są dość miękkie nie ma efektu utwardzenia auta przez co przy zabawie auto mocno się kładzie. Tył wysoki sprężysty zapakujesz 5 osób, wszystkie cm3 bagażnika w wakacje i koła nie będą obcierać :D
Ja chciałem zglebić furę przy okazji wrzucania Waiteców z Ryby Primery. Za te swoje stare że tak powiem zapasowe chce symboliczne 50 zł komplet.
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Filip_212
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2010-03-01, 08:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Filip_212 » 2012-04-22, 13:32

Mam problem z silnikiem, mianowicie zaczęły mi sie delikatnie tłuc zawory między 2-4 tys obr/min.
Zjawisko zaobserwowałem na benzynie 95, na 98 stukanie znika. Brzmi tak, jakby były na nich luzy.

Nie czuć oleju z wydechu, silnik nie dymi, chodzi równiutko, odpala na dotyk, jedynym objawem widocznym z zewnątrz są lekko stukajace zawory.

Dziś rano sprawdziłem poziom oleju na bagnecie i stwierdziłem, że oleju nie ma praktycznie w ogóle...
Poziomu oleju już dawno nie sprawdzałem, w końcu od remontu zrobiłem 6-7 000 km i raczej nie było takiej potrzeby.

Pod korkiem oleju i z bagnetu czuć spaloną benzynę. Po jeździe, jak silnik sie nagrzeje pod maską czuć zapach oleju.

Jakiś czas temu (3-4 tyg temu?) dolewałem chłodziwa, bo w zbiorniczku wyrównawczym było pusto. może przedostaje sie to do oleju ?

Czyżby uszczelka pod głowicą? a może to przez luzy na zaworach ? Tylko, że one powinny sie ustawiać same.. Celowałem już w źle dopasowany olej (zakładam, że wlany jest mineralny, niestety nie ja go tym razem wymieniałem i bardzo tego żałuję) co by oznaczało, że olej nie dociera tak jak powinien do regulatorów luzu zaworowego.
Obrazek
Z Nissanem od IX 1995

Awatar użytkownika
leigimas
stały bywalec
Posty: 101
Rejestracja: 2012-03-18, 13:12
Lokalizacja: Zakrzewo

Post autor: leigimas » 2012-04-22, 21:17

Mojej p10 przydało by sie takie odnowienie lakieru jak Twojemu Nissanowi, rewelacyjnie wygląda! :)
Gleba, alu i auto marzenie, Gratuluje !:)

Awatar użytkownika
ciapek
fanatyk nissana
Posty: 682
Rejestracja: 2009-12-09, 21:47
Lokalizacja: Kosobudy

Post autor: ciapek » 2012-04-22, 22:08

Filip_212 pisze:Zjawisko zaobserwowałem na benzynie 95, na 98 stukanie znika. Brzmi tak, jakby były na nich luzy.
Mi to po opisie brzmi na spalanie stukowe, (za mocno dowalony zapłon).
Filip_212 pisze:Pod korkiem oleju i z bagnetu czuć spaloną benzynę.
Sprawdź czym zalatuje z odmy ten przewód co idzie do puszki filtra z pokrywy zaworów.

Co do regulacji zaworów to w 1.6 luzy reguluje się płytkami nie ma hydraulicznych jak w 2.0
Ogólnie jedzie dobrze czy czuć że zamula? Wycieków oleju nie ma? Ewentualnie zobacz jak wygląda płyn chłodniczy w zbiorniczku, zlej w jakąś miske i jak na końcu wyleje sie jakaś breja (olej) to wiadomo co jest czego nie życzę.

Awatar użytkownika
Filip_212
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2010-03-01, 08:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Filip_212 » 2012-08-02, 10:25

Niestety w zbiorniczku plynu chlodniczego nie ma, mimo ze niedawno dolewalem.. Co mnie bardzo martwi.

Sprobuje wyregulowac te zawory.
To jest wlasnie dziwne, gdyby nie stukot z zaworow i brak oleju to nic bym nie zauwazyl. Jest mulowaty tak samo jak zawsze, nic sie nie zmienilo :P nie cieknie nic.

Moze panewki..?

[ Dodano: 2012-08-02, 11:23 ]
Odgrzeję trochę temat :mrgreen:

temat ze spalaniem oleju opanowany - pali 0.3l/1000 km, kiedyś będzie trzeba robić remont, na razie jeździ :) a płynu chłodniczego po prostu nie było w zbiorniczku, przez 4 miesiące nie ubyło ani kropli.

Zdecydowałem, że zastosuję pare modów w granicach rozsądku (szczegóły w 1-szym, poście). Na pierwszy ogień idzie obniżenie o ok. 35-40 mm - sprężyny FK. Z tego co wiem, nikt na forum takich springów do P10 nie stosował, zobaczymy jak będzie to wyglądało :-D

Później wpadną felgi 16". I teraz mam taki prozaiczny problem: poradźcie mi, które felgi będą lepiej pasowały do mojej primerki w tym lakierze :

Obrazek
czy
Obrazek
czy
Obrazek

Zdaję sobie sprawę, że są to pewnie allegrowe podróbki, oryginały na bank nie kosztowałyby 1700 zł za komplet :mrgreen: Ale są ładne i nawet nie takie ciężkie (ok.6.9 KG) więc chyba warto :P

Zrobiłem sobie też taką małą, pejntową wizualizację, no może nie do końca udaną ale jakoś tam wyglądającą :P na zdjęciu są te pierwsze fele.

Obrazek

Co wybrać? 8-)

[ Dodano: 2012-08-02, 11:39 ]
no i też się zastanawiam, jak wymiar opon zastsować, żeby go nie zamulić... 195/45, 205/45 czy może jeszcze inna opcja?
Obrazek
Z Nissanem od IX 1995

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2012-08-02, 10:46

Filip_212, wg mnie te trzecie z gęstą szprychą ..podobne do OZ racing .
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2012-08-02, 12:01

Chyba te ostatnie bd najlepiej lezaly...Ja mam u siebie 205/45 na feldze 16x7
Obrazek

Saffira

Post autor: Saffira » 2012-08-02, 12:14

tylko te ostatnie, pieknie bedą pasować!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”