[Sunny] Sunny--N14--SR20VE+T--Stage2
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Z tymi zmiennymi fazami jesteśmy w fazie przemyśleń powiem tak ten wynik 321 kuca jest bez załączania vvl Koniecznie trzeba ten bak ogarnac w pierwszej kolejnosci bo szkoda tego boscha 044 męczyć, po 2 jeszcze najlepiej musisz korektor siły hamowania wilwoda zakupić bo dzisiaj ostro chamujac z Coobciem mieliśmy pokaz driftu Fwd haha
[ Dodano: 2011-05-10, 22:18 ]
Nisko kreciliśmy bo strasznie stuka na górze i jest tak wycofany zapłon ze nie miał siły sie dokrecić, myśle zeby tutaj zaaplikować tłoki z sr20det badź jakieś kute mozna by dowalić grubo zapłonu, i wiecej niuta by było bo jednak powyzej tam 140km/h brakuje Nm bo jak by tracił ciąg ten wóz
[ Dodano: 2011-05-10, 22:34 ]
http://www.youtube.com/watch?v=qC9ARhp05ig
[ Dodano: 2011-05-10, 22:18 ]
Nisko kreciliśmy bo strasznie stuka na górze i jest tak wycofany zapłon ze nie miał siły sie dokrecić, myśle zeby tutaj zaaplikować tłoki z sr20det badź jakieś kute mozna by dowalić grubo zapłonu, i wiecej niuta by było bo jednak powyzej tam 140km/h brakuje Nm bo jak by tracił ciąg ten wóz
[ Dodano: 2011-05-10, 22:34 ]
http://www.youtube.com/watch?v=qC9ARhp05ig
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Auto cholernie cieszy, jeszcze przed opuszczeniem garażu, sklepałem deczko świeczki, cofnąłem zapłon o jeszcze -1 stopień na górze coby stuki nie dokuczały jak się ociepli i udałem się na testy miejskie jakaś Honda poległa oraz SRT-4 ale to tak różnica na 100metrów
Na pewno trzeba będzie osłabić tylne heble, choć fakt faktem z przodu teraz pół slik, który lepi przesympatycznie na brak trakcji w ogóle nie ma co się przeczepić a z tyłu są moje małe lekkie kółka 15 dla tego tak stawia...
Bak paliwa z GTi to konieczność bo z tego co jest się sączy...
No dobra koniec tego marudzenia auto już jest do oddania no i daję aktualny wykres 321KM i 373Nm:
Wydajność zestawu jest spora, obstawiam że jakby odpręzyć motor to na obecnym doładowaniu jakieś 10KM i 10Nm do zrobienia, jakby do tego pokręcić wałkami rozrządu i pobawić się ze zmiennymi fazami to być może coś jeszcze by się z tego zrodziło.
Generalnie wydajność turbiny z subaru GT o oznaczeniu TD05H-16g już prawie została w pełni wykorzystana - maks co na niej robią w Subaru to ok. 320-330KM przy 1,45-1,5 doładowniu
U nas na prostym kolektorze skrzynkowym, który jest przemyślany pod kątem wstawania, a ni budowy maks mocy jest efekt przeładowywania na wysokich obr... Jakby za mało wydajny jest seryjny Wastegate w trbinie przez co powyżej 7000 strasznie przeładowuje dlatego tak wycofany jest zapłon by odcinało...
Wartości maks mocy i momentu są osiagana w przedziale 0,7 narastającym z obrotami do 1bara...
Na pewno trzeba będzie osłabić tylne heble, choć fakt faktem z przodu teraz pół slik, który lepi przesympatycznie na brak trakcji w ogóle nie ma co się przeczepić a z tyłu są moje małe lekkie kółka 15 dla tego tak stawia...
Bak paliwa z GTi to konieczność bo z tego co jest się sączy...
No dobra koniec tego marudzenia auto już jest do oddania no i daję aktualny wykres 321KM i 373Nm:
Wydajność zestawu jest spora, obstawiam że jakby odpręzyć motor to na obecnym doładowaniu jakieś 10KM i 10Nm do zrobienia, jakby do tego pokręcić wałkami rozrządu i pobawić się ze zmiennymi fazami to być może coś jeszcze by się z tego zrodziło.
Generalnie wydajność turbiny z subaru GT o oznaczeniu TD05H-16g już prawie została w pełni wykorzystana - maks co na niej robią w Subaru to ok. 320-330KM przy 1,45-1,5 doładowniu
U nas na prostym kolektorze skrzynkowym, który jest przemyślany pod kątem wstawania, a ni budowy maks mocy jest efekt przeładowywania na wysokich obr... Jakby za mało wydajny jest seryjny Wastegate w trbinie przez co powyżej 7000 strasznie przeładowuje dlatego tak wycofany jest zapłon by odcinało...
Wartości maks mocy i momentu są osiagana w przedziale 0,7 narastającym z obrotami do 1bara...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Super panowie ,na biegu ogarniemy ten bak i korektor, a nad kolejnymi przyrostami mocy i momentu pomyslimy pewno na nastepny sezon,no chyba ze sila wyzsza zmusi mnie do tego.. jeszcze pytanko jak te sprzeglo lepi ,nie ma problemu? i 17 cali nie zamula auta. Haha juz nie moge sie doczekac upalania
Ostatnio zmieniony 2011-05-11, 20:24 przez lukasz84, łącznie zmieniany 2 razy.
Dziś zrobiliśmy konfrontacje z moim Sunnym ( przy okazji wymiany wałka ssącego) i powiem że jeżeli miałem kiedykolwiek tytuł najszybszego przednionapędowego Nissana w Polsce to dziś go straciłem.
Dokładne wyniki pomiarów pod Limon lub Coobcio. Ja podpowiem że na koncu 1/4 mili jest ponad 180 . Ja pier......
Dokładne wyniki pomiarów pod Limon lub Coobcio. Ja podpowiem że na koncu 1/4 mili jest ponad 180 . Ja pier......
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Już polataliśmy, zrobiłem Sunnym Jeden pomiar i śmiesznie wyszedł bo spękałem na robocie i zacząłem pod koniec hamować bo pod koniec 4 biegu zaczyna ładować 1,3bara i zaczyna stukać więc odpuściłem...
Oto Filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=yxmGAXKQGw4
0-100km/h w 4,95sek
0-180km/h w 12,15sek
1/4mili w 12,85sek przy 178km/h - pewno coś koło 185km/h by było jakbym pod koniec nie zaczął hamować...
Oto Filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=yxmGAXKQGw4
0-100km/h w 4,95sek
0-180km/h w 12,15sek
1/4mili w 12,85sek przy 178km/h - pewno coś koło 185km/h by było jakbym pod koniec nie zaczął hamować...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No chłopaki szalejecie
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Porównanie dwóch dość męskich doładowanych Sunnych:
http://www.youtube.com/watch?v=h0wQrRZD ... dded#at=15
Ćwiarteczka Solo:
http://www.youtube.com/watch?v=ooHNsdQ8 ... r_embedded
Odgłosy z kabiny:
http://www.youtube.com/watch?v=23-eN8uI ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=h0wQrRZD ... dded#at=15
Ćwiarteczka Solo:
http://www.youtube.com/watch?v=ooHNsdQ8 ... r_embedded
Odgłosy z kabiny:
http://www.youtube.com/watch?v=23-eN8uI ... r_embedded
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
cholera- widać że się nie ogoliłem do filmu miesiąca. Coobcio ruszył po mnie, mi nie weszła 2ka, coś tam pokazuje ten filmik. Czas z tego przejazdu w moim Sunnym to 14.3
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
A kij go wie... Tłoki to najsłabsza część silnika i do tego tłoki z wolnossaków nissanowych po 96 roku tzn. te na cienkich pierścieniach występujące P11, N15 i VE należą do najdelikatniejszych z całej rodziny SR20, dodatkowo VE ma najwyższy stopień sprężania co nie pozostaje bez znaczenia, wydaje mi się że to co jest powinno cieszyć długo bezawaryjnie...
Jedyne co to trzeba koniecznie zwalczyć przeładowywanie na wysokich obrotach bo dochodzi powyżej 7000 do spalania stukowego jak turbina dmucha 1,3 bara a przy takim doładowaniu już jest tak wycofany zapłon że jest on na granicy zdmuchiwania iskry, jak się go bardziej cofnie by wyeliminować stuk to czasem jest okey a czasem zdmuchuje iskrę i auto nie przyspiesza z powodu wypadającego zapłonu.
Jedyne co to trzeba koniecznie zwalczyć przeładowywanie na wysokich obrotach bo dochodzi powyżej 7000 do spalania stukowego jak turbina dmucha 1,3 bara a przy takim doładowaniu już jest tak wycofany zapłon że jest on na granicy zdmuchiwania iskry, jak się go bardziej cofnie by wyeliminować stuk to czasem jest okey a czasem zdmuchuje iskrę i auto nie przyspiesza z powodu wypadającego zapłonu.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ponoć seryjne SR20DE wytrzymuje 400KM - konkretnie silnik sentry co bazowo ma 143KM i 171KM (to samo co sunny i 100nX GTi) oraz stopień sprężania 10:1.
Obstawiam że VE nim pękną w nim tłoki przyjmie jakieś 360-375KM...
Chyba żeby pójść nim w obroty i na mały booście z dużej suszarki strzelić 400KM ale wtedy uliczny charakter auto może stracić teraz jest super, zero zmółki po zmianie biegów i tak przyjemnie płynnie na trasie ciągnie już od ok 2500-2700obr.min.
Obstawiam że VE nim pękną w nim tłoki przyjmie jakieś 360-375KM...
Chyba żeby pójść nim w obroty i na mały booście z dużej suszarki strzelić 400KM ale wtedy uliczny charakter auto może stracić teraz jest super, zero zmółki po zmianie biegów i tak przyjemnie płynnie na trasie ciągnie już od ok 2500-2700obr.min.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Mi się bardzo podoba ten projekt Nie dość, że to samo co u mnie, to jeszcze lekka buda, męsko dmuchane i w ogóle Filmiki eleganckie, możemy się ustawić to coś w full hd nakręcimy aparatem
P.S
To co, u mnie trzeba przynajmniej 330KM teraz zrobić, żeby w ogóle ktoś zauważył heheh
P.S
To co, u mnie trzeba przynajmniej 330KM teraz zrobić, żeby w ogóle ktoś zauważył heheh
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dzięki za miłe słowapodj pisze:Pełen szacun dla właściciela i tunera. Może warto w tym projekcie zastosować rozrząd z VET
Ps. seryjny sprawny rozrząd w SR20DE/VE obsługuje bez problemu obroty do 8500 (powyżej tych obrotów istnieje ryzyko przeskoczenia łańcucha po zębatce wydechowej).
Zuru spokojnie ogarnij sprzęgło to się zrobi te 330 i Ciebie - masz o tyle fajnie że nie masz problemów z przeładowywaniem na wysokich RPM
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
0-100km/h w 4,95sek
0-180km/h w 12,15sek
1/4mili w 12,85sek przy 178km/h - pewno coś koło 185km/h by było jakbym pod koniec nie zaczął hamować...
Jak to jest ze 0-180 w 12,15 a 1/4mili w 12,85sek przy 178km/h o co kaman
Hmm co musimy zrobic aby zniknal ten problem z przeladowaniem?kuzwa na poprzednim secie tez z tym byly jaja ale nie rozkminalem tego auto wiecej stalo niz jezdzilo.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Rozpędziłem się do ok 183-185km/h i przy tej prędkości przeładowało i zaczęło stukać więc zdjąłem nogę z gazu i zacząłem hamować przez co Akcelerator zmierzył przyspieszenia 0-180km/h ale to jeszcze auto nie przebyło tych 400metrów, ostatnie metry dystansu 1/4mili przeleciałem z ujętym pedałem gazu przez co prędkość na ćwiartce była mniejsza i czas gorszy...lukasz84 pisze:Jak to jest ze 0-180 w 12,15 a 1/4mili w 12,85sek przy 178km/h o co kaman
Hmm co musimy zrobic aby zniknal ten problem z przeladowaniem?kuzwa na poprzednim secie tez z tym byly jaja ale nie rozkminalem tego auto wiecej stalo niz jezdzilo.
Co do przeładowania to tak już jest na kolektorach typu skrzynkowego, powiem Ci że nawet ze zdjętą klapką od WG dmucha pod koniec dobrze ponad 1 bara, by temu zaradzić można w turbinie powiększyć otwór od Wastegata tak by przy odcince było maks 1,1-1,2bara... Przy 1,3 bara już zaczyna stukać a jak cofnę bardziej zapłon by temu zaradzić to wypada i jest efekt wcześniejszej odcinki...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
W niedzielę będę mieć dostęp do Drift Boxa, się dokona bardziej profi pomiaru
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Kolega AW69 jeżdzi tylko 4 łapami wiem że jest z łomży tak jak i ty i Kosiniak (który kiedyś miał Civica) .
Ja i Coobcio poduczymy Cie startów i podpowiemy kilka rad na 1/4 mili to bedziesz King of Powiat Łomżański
Ja miałem cel zrobić mniej niz 14, Ty masz cel mniej 13 i tego trzeba się trzymać
Rozwiązanie z WG podpowiedział wujek Yapko btw wiem że mega masz IC ale może jak bedzie mniej dmuchane to bedzie mniejsza temp w kolektorze ssącym-> wiecej mocy a jeszcze VVL nie odpalone. ja się nie znam
Ja i Coobcio poduczymy Cie startów i podpowiemy kilka rad na 1/4 mili to bedziesz King of Powiat Łomżański
Ja miałem cel zrobić mniej niz 14, Ty masz cel mniej 13 i tego trzeba się trzymać
Rozwiązanie z WG podpowiedział wujek Yapko btw wiem że mega masz IC ale może jak bedzie mniej dmuchane to bedzie mniejsza temp w kolektorze ssącym-> wiecej mocy a jeszcze VVL nie odpalone. ja się nie znam
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży