[Sunny] Sunny--N14--SR20VE+T--Stage2
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dzisiaj regulator paliwa został prawidłowo zamontowany, już z niego nie cieknie no i znalazł się na powrocie a nie jak było na zasilaniu....
Ciśnienie bazowe 4,5 bara pozwoliło to ogarnąć auto do ok 0,8bara na wtryskach z 200SX S14...
Co ciekawe turbina po mimo zdjęcia cięgła z aktuatora dmucha 1-1,1 bara powyżej 7000obr.min
Tak więc szukamy wtrysków paliwa, na obecny Setup wystarczyły by jakieś 440ccm.
Z myślą o przyszłości 630-730ccm.
Ciśnienie bazowe 4,5 bara pozwoliło to ogarnąć auto do ok 0,8bara na wtryskach z 200SX S14...
Co ciekawe turbina po mimo zdjęcia cięgła z aktuatora dmucha 1-1,1 bara powyżej 7000obr.min
Tak więc szukamy wtrysków paliwa, na obecny Setup wystarczyły by jakieś 440ccm.
Z myślą o przyszłości 630-730ccm.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No i dzisiaj troszke posiedzieliśmy przy aucie
Zrobione:
+ uporządkowane kabelki troszkę w komorze silnika
+ zamocowany ecumaster
+ puszczone kable do pompy paliwa w peszelku
+ podświetlenie zegarów
+ podłączony elektrycznie autogauge temp oleju (zostało podłaczyć czujnik i bedzie już hulać)
+ podświetlenie tablicy tył
+ podgrzewanie tylnej szyby
+ naprawione postojówki przód (bo nie było)
No i zostało do ogarnięcia:
- bak paliwa coby paliwo nie wyciekało do środka (plus nie wskazuje paliwa)
- wtryski paliwa
- strojenie i hamownia
- upalanie (tego punktu nie moge sie doczekac )
Coś jeszcze pominałem ?
Kilka fotek z dziś:
No i to tyle na dzień dzisiejszy
[ Dodano: 2011-05-08, 14:00 ]
Co to rozwiązania z bakiem to nalepiej by było wsadzic seryjny z pompą paliwa i do tego dodac taki zbiorniczek z którego 044 bedzie podawać paliwo na wtryski;
Zrobione:
+ uporządkowane kabelki troszkę w komorze silnika
+ zamocowany ecumaster
+ puszczone kable do pompy paliwa w peszelku
+ podświetlenie zegarów
+ podłączony elektrycznie autogauge temp oleju (zostało podłaczyć czujnik i bedzie już hulać)
+ podświetlenie tablicy tył
+ podgrzewanie tylnej szyby
+ naprawione postojówki przód (bo nie było)
No i zostało do ogarnięcia:
- bak paliwa coby paliwo nie wyciekało do środka (plus nie wskazuje paliwa)
- wtryski paliwa
- strojenie i hamownia
- upalanie (tego punktu nie moge sie doczekac )
Coś jeszcze pominałem ?
Kilka fotek z dziś:
No i to tyle na dzień dzisiejszy
[ Dodano: 2011-05-08, 14:00 ]
Co to rozwiązania z bakiem to nalepiej by było wsadzic seryjny z pompą paliwa i do tego dodac taki zbiorniczek z którego 044 bedzie podawać paliwo na wtryski;
Jest progress jest ok , wtryski sie jakies znalzly pasowne, kwestia paru dni i moze bada na aucie
Limon
---a jak z tym gwintem da rade cos zrobic??
[ Dodano: 2011-05-08, 18:55 ]
Zapomnialem dodac ze rosnie maly fan klub CoobcioGarage wsrod niemieckiej spolecznosci z niedowierzaniem obserwuja poczynania wokol nissana ... i w ogóle ze to w polsce sie dzieje hehe jeszcze malo wiedza jakim ,,know-how " czy „gewusst-wie“dysponuja polscy mechanicy
Limon
ja tez czekam czekam , kolekcjonowalem graty i szukalem budy ok 1,5 roku takze pare dni jeszcze jakos wytrzymam ale nie dluzej zreszto i tak przejade sie nissanem dopiero w polowie czerwca no i super wszysto zmierza w slusznym kierunku- upalanie (tego punktu nie moge sie doczekac )
---a jak z tym gwintem da rade cos zrobic??
[ Dodano: 2011-05-08, 18:55 ]
Zapomnialem dodac ze rosnie maly fan klub CoobcioGarage wsrod niemieckiej spolecznosci z niedowierzaniem obserwuja poczynania wokol nissana ... i w ogóle ze to w polsce sie dzieje hehe jeszcze malo wiedza jakim ,,know-how " czy „gewusst-wie“dysponuja polscy mechanicy
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jutro będę mieć wtryski 440ccm...
Myślę że na nich da radę zamknąć wydajność twojej Turbiny
Wrzucić Ci je czy bierzemy te z nissantachu 730ccm ?
Myślę że na nich da radę zamknąć wydajność twojej Turbiny
Wrzucić Ci je czy bierzemy te z nissantachu 730ccm ?
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Za kierownicą zupełnie inny dźwięk taki drażniący a z zewnątrz basiorem trochę zalatuje
Dziś wtryski 440ccm wraz z kostkami wleciały, wstępne wystrojenie i AFR mamy na poziomie 11,4 przy odcince więc jest bardzo dobrze
Martwi mnie jednak że powyżej 7000obr.min czasem zastuka, jutro ok. 20L V-powera 100 doleję, może to paliwo z Orlenu trefne...
Jak to nie zlikwiduje w całości tego problemu to jeszcze świeczki zimniejsze się zapoda tzn. ósemki...
No i jutro będzie profi strojenie na hamowni obciążeniowej w ECU-Performance, ciekawe co kreski powiedzą
Dziś wtryski 440ccm wraz z kostkami wleciały, wstępne wystrojenie i AFR mamy na poziomie 11,4 przy odcince więc jest bardzo dobrze
Martwi mnie jednak że powyżej 7000obr.min czasem zastuka, jutro ok. 20L V-powera 100 doleję, może to paliwo z Orlenu trefne...
Jak to nie zlikwiduje w całości tego problemu to jeszcze świeczki zimniejsze się zapoda tzn. ósemki...
No i jutro będzie profi strojenie na hamowni obciążeniowej w ECU-Performance, ciekawe co kreski powiedzą
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
U Zura do 1,3 dawały radę ok. 12-12,4AFR było...Limon pisze:Coobcio do jakiego doładownia te wtryski wydadzą ? Do 1.0b ?
W Tym projekcie mi się nie podoba ten bak z gaznikowca, jak się przyspiesza to paliwo się przemieszcza i dochodzi do zapowietrzania czemu towarzyszą piski pompy...
Jutro się pod korek zatankuje V-Power 100 i będzie git
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
bo bak z gaźnika nie ma komur w środku. przez co przy małej ilości paliwa zaczyna ono uciekać. są tylko 2 rozwiązania:
1) bak z wtrysku,
2) lub jak wyżej napisano, swirl tank i mocniejsza pompa za nim a przed nim niskociśnieniowa żeby tylko napełniała mały zbiornik, oczywiście powrót z listwy podpięty do niego.
Przerabiałem ten problem jak swapowałem swoje 1,6 Turbo (to które stroiłeś) do starej Fiesty mk1 która była tylko na gaźniku i nie szło tego ogarnąć bez 2 zbiornika. co prawda tam był jeszcze jeden problem bo bak miał pojemność nie całe 30 litrów więc paliwo szybko się kończyło.
więc Łukasz z tego co widze masz system na 2 pompach wieć trzeba tylko pomiędzy nie wsadzic cos takiego jak jest kilka postów wyżej i problem paliwa zniknie.
1) bak z wtrysku,
2) lub jak wyżej napisano, swirl tank i mocniejsza pompa za nim a przed nim niskociśnieniowa żeby tylko napełniała mały zbiornik, oczywiście powrót z listwy podpięty do niego.
Przerabiałem ten problem jak swapowałem swoje 1,6 Turbo (to które stroiłeś) do starej Fiesty mk1 która była tylko na gaźniku i nie szło tego ogarnąć bez 2 zbiornika. co prawda tam był jeszcze jeden problem bo bak miał pojemność nie całe 30 litrów więc paliwo szybko się kończyło.
więc Łukasz z tego co widze masz system na 2 pompach wieć trzeba tylko pomiędzy nie wsadzic cos takiego jak jest kilka postów wyżej i problem paliwa zniknie.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Łukasz ma tylko jedną zewnętzną pompę która przez filtr na przewodzie ssie paliwo z baku przez stalową rurkę zawieszoną ze 3cm nad dnem baku...
Jestem za rowziązaniem wrzucenia baku z Sunnego na wielopunkcie i niech jego seryjna pompa podaje do zewnętrznej...
Na Hamownia będzie grana ok 13:30-14:00
Jestem za rowziązaniem wrzucenia baku z Sunnego na wielopunkcie i niech jego seryjna pompa podaje do zewnętrznej...
Na Hamownia będzie grana ok 13:30-14:00
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Wielkie gratulacje!! Ja bym chętnie zobaczył jakiś filmik jaka tam elastyczność jest ;P
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Hej jest mega chcialem aby peklo 300 a jest wiecej hehe super, w kwesti wydajnosci zestawu najlepiej niech wypowie sie coobcio ,mysle ze problemem jest tez doprezony silnik i najslabszy punkt ukladu korbowo tlokowego czyli tloczki, takze z bananem na gebie stwierdzam ze stage1 zakonczony
[ Dodano: 2011-05-10, 20:42 ]
tego ja nie wiem ale chyba niet
[ Dodano: 2011-05-10, 20:42 ]
Tak ale w niedalekiej przyszlosciszopen pisze:Będziecie obcinać boost w funkcji prędkości?
hehe dzieki wielkie sam zaczynam w to powoli wierzycPumaRST pisze:piękny wynik, ta 12 o której mówiłem naprawde realna się robi
Tony212 pisze:Czy jest jakieś mocniejsze, przednionapędowe nismo?
tego ja nie wiem ale chyba niet
Ostatnio zmieniony 2011-05-15, 13:16 przez lukasz84, łącznie zmieniany 1 raz.