Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] Sunny--N14--SR20VE+T--Stage2

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-06, 18:19

Dzisiaj regulator paliwa został prawidłowo zamontowany, już z niego nie cieknie no i znalazł się na powrocie a nie jak było na zasilaniu....
Ciśnienie bazowe 4,5 bara pozwoliło to ogarnąć auto do ok 0,8bara na wtryskach z 200SX S14...

Co ciekawe turbina po mimo zdjęcia cięgła z aktuatora dmucha 1-1,1 bara powyżej 7000obr.min :D

Tak więc szukamy wtrysków paliwa, na obecny Setup wystarczyły by jakieś 440ccm.
Z myślą o przyszłości 630-730ccm.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2011-05-06, 18:49

Jak coś to mam 444cc z GTi-R
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-05-06, 20:14

Ali-En pisze:Jak coś to mam 444cc z GTi-R
Niestety to top feedy i nie podejda ale dzieki ,szukamy dalej.

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-05-07, 19:57

No i dzisiaj troszke posiedzieliśmy przy aucie :P

Zrobione:

+ uporządkowane kabelki troszkę w komorze silnika
+ zamocowany ecumaster
+ puszczone kable do pompy paliwa w peszelku
+ podświetlenie zegarów
+ podłączony elektrycznie autogauge temp oleju (zostało podłaczyć czujnik i bedzie już hulać)
+ podświetlenie tablicy tył
+ podgrzewanie tylnej szyby
+ naprawione postojówki przód (bo nie było)

No i zostało do ogarnięcia:

- bak paliwa coby paliwo nie wyciekało do środka (plus nie wskazuje paliwa)
- wtryski paliwa
- strojenie i hamownia
- upalanie :mrgreen: :mrgreen: (tego punktu nie moge sie doczekac :mrgreen: )

Coś jeszcze pominałem ? :P

Kilka fotek z dziś:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

No i to tyle na dzień dzisiejszy :-P

[ Dodano: 2011-05-08, 14:00 ]
Co to rozwiązania z bakiem to nalepiej by było wsadzic seryjny z pompą paliwa i do tego dodac taki zbiorniczek z którego 044 bedzie podawać paliwo na wtryski;

Obrazek

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-05-08, 17:12

Jest progress jest ok ;-) , wtryski sie jakies znalzly pasowne, kwestia paru dni i moze bada na aucie :D
Limon
- upalanie :mrgreen: :mrgreen: (tego punktu nie moge sie doczekac :mrgreen: )
:hah: ja tez czekam czekam , kolekcjonowalem graty i szukalem budy ok 1,5 roku takze pare dni jeszcze jakos wytrzymam ale nie dluzej ;-) zreszto i tak przejade sie nissanem dopiero w polowie czerwca :-? no i super wszysto zmierza w slusznym kierunku :cool:
---a jak z tym gwintem da rade cos zrobic??

[ Dodano: 2011-05-08, 18:55 ]
Zapomnialem dodac ze rosnie maly fan klub CoobcioGarage wsrod niemieckiej spolecznosci ;-) z niedowierzaniem obserwuja poczynania wokol nissana ... i w ogóle ze to w polsce sie dzieje hehe jeszcze malo wiedza jakim ,,know-how " czy „gewusst-wie“dysponuja polscy mechanicy :-P

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-08, 20:58

Jutro będę mieć wtryski 440ccm...
Myślę że na nich da radę zamknąć wydajność twojej Turbiny :)
Wrzucić Ci je czy bierzemy te z nissantachu 730ccm ?
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-05-09, 19:23

Skoro tak mowisz ze podolaja to pakuj te 440ccm ,bedzie na ten rok jak znalazl no i obejdzie sie bez kolejnego ecumastera, takze spoko troche kasy w kieszeni zostanie :-)

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-05-09, 22:53

Filmik jak sunny podaje by Limon :mrgreen: Boost 0.8 bara ;

http://www.youtube.com/watch?v=IqJ1THlKyFg

Awatar użytkownika
pulp
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2010-01-09, 15:11
Lokalizacja: chotomow

Post autor: pulp » 2011-05-09, 23:00

Bede pierwszy!!mEsko jest :D i super sound :cool:
mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt...

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-09, 23:08

Za kierownicą zupełnie inny dźwięk taki drażniący a z zewnątrz basiorem trochę zalatuje :D

Obrazek
Dziś wtryski 440ccm wraz z kostkami wleciały, wstępne wystrojenie i AFR mamy na poziomie 11,4 przy odcince więc jest bardzo dobrze :)
Martwi mnie jednak że powyżej 7000obr.min czasem zastuka, jutro ok. 20L V-powera 100 doleję, może to paliwo z Orlenu trefne...
Jak to nie zlikwiduje w całości tego problemu to jeszcze świeczki zimniejsze się zapoda tzn. ósemki...

No i jutro będzie profi strojenie na hamowni obciążeniowej w ECU-Performance, ciekawe co kreski powiedzą :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-05-09, 23:22

Coobcio do jakiego doładownia te wtryski wydadzą ? :P Do 1.0b ?

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-10, 00:21

Limon pisze:Coobcio do jakiego doładownia te wtryski wydadzą ? :P Do 1.0b ?
U Zura do 1,3 dawały radę ok. 12-12,4AFR było...

W Tym projekcie mi się nie podoba ten bak z gaznikowca, jak się przyspiesza to paliwo się przemieszcza i dochodzi do zapowietrzania czemu towarzyszą piski pompy...
Jutro się pod korek zatankuje V-Power 100 i będzie git :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-05-10, 07:30

bo bak z gaźnika nie ma komur w środku. przez co przy małej ilości paliwa zaczyna ono uciekać. są tylko 2 rozwiązania:

1) bak z wtrysku,

2) lub jak wyżej napisano, swirl tank i mocniejsza pompa za nim a przed nim niskociśnieniowa żeby tylko napełniała mały zbiornik, oczywiście powrót z listwy podpięty do niego.

Przerabiałem ten problem jak swapowałem swoje 1,6 Turbo (to które stroiłeś) do starej Fiesty mk1 która była tylko na gaźniku i nie szło tego ogarnąć bez 2 zbiornika. co prawda tam był jeszcze jeden problem bo bak miał pojemność nie całe 30 litrów więc paliwo szybko się kończyło.

więc Łukasz z tego co widze masz system na 2 pompach wieć trzeba tylko pomiędzy nie wsadzic cos takiego jak jest kilka postów wyżej i problem paliwa zniknie.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-10, 08:48

Łukasz ma tylko jedną zewnętzną pompę która przez filtr na przewodzie ssie paliwo z baku przez stalową rurkę zawieszoną ze 3cm nad dnem baku...

Jestem za rowziązaniem wrzucenia baku z Sunnego na wielopunkcie i niech jego seryjna pompa podaje do zewnętrznej...

Na Hamownia będzie grana ok 13:30-14:00 :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-05-10, 17:01

Tak wiec wracamy wlasnie z hamowni :) wynik to 321,7 Km i 372,7 Nm :) ach te warszawskie korki :/
Autko budzi postrach na ulicy :P najlepsze sa miny ludzi stojacych na przystanku :P :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol:

Awatar użytkownika
szopen
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2009-12-30, 19:50
Lokalizacja: Wyszo-Gród

Post autor: szopen » 2011-05-10, 17:16

Gratulacje , piękny wóz i piękny wynik. Czy jest wogóle jakaś trakcja teraz? Będziecie obcinać boost w funkcji prędkości?

Awatar użytkownika
vimek999
fanatyk nissana
Posty: 370
Rejestracja: 2009-12-21, 20:12
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp/Ireland

Post autor: vimek999 » 2011-05-10, 17:41

U la la.Gratuluje wyniku.Posiadacie filmik z hamowni?
SR20VE + ?

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-05-10, 18:19

Wielkie gratulacje!! Ja bym chętnie zobaczył jakiś filmik jaka tam elastyczność jest ;P
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-05-10, 19:09

Kolejne auto 300+ RESPECT

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2011-05-10, 19:17

Haha, piękny wynik, jakaś rezerwa tkwi jeszcze w zestawie czy wsjo na maks poszło?

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-05-10, 19:25

Sądze że potencjał jest, jednak wtryski potrzeba już większe :)

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-05-10, 19:34

piękny wynik, ta 12 o której mówiłem naprawde realna się robi :mrgreen:
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2011-05-10, 19:35

Jest Grubo :D Gratki ;p
Czy jest jakieś mocniejsze, przednionapędowe nismo?
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-05-10, 19:35

Hej jest mega :mrgreen: chcialem aby peklo 300 a jest wiecej hehe super, w kwesti wydajnosci zestawu najlepiej niech wypowie sie coobcio ,mysle ze problemem jest tez doprezony silnik i najslabszy punkt ukladu korbowo tlokowego czyli tloczki, takze z bananem na gebie 8-) stwierdzam ze stage1 zakonczony :hah:

[ Dodano: 2011-05-10, 20:42 ]
szopen pisze:Będziecie obcinać boost w funkcji prędkości?
Tak ale w niedalekiej przyszlosci ;-)
PumaRST pisze:piękny wynik, ta 12 o której mówiłem naprawde realna się robi
hehe dzieki wielkie sam zaczynam w to powoli wierzyc ;-)
Tony212 pisze:Czy jest jakieś mocniejsze, przednionapędowe nismo?

tego ja nie wiem ale chyba niet :?: :?: :?:
Ostatnio zmieniony 2011-05-15, 13:16 przez lukasz84, łącznie zmieniany 1 raz.

jemiol7
nowy na forum
Posty: 27
Rejestracja: 2009-12-10, 17:34
Lokalizacja: wwa

Post autor: jemiol7 » 2011-05-10, 20:21

Trzeba się złapać :-)

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-05-10, 20:30

Wrzucam fotki z dziś (brakuje mi fotki ostatniego wyniku ale Coobcio zamiesci jak wróci na chatę):

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Tankujemy i zaczynamy rysować kreski: :mrgreen:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Filmy dodam niedługo :mrgreen:

Awatar użytkownika
Marcinek
stały bywalec
Posty: 138
Rejestracja: 2010-11-05, 16:55
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Marcinek » 2011-05-10, 20:41

o żesz ja ciesz pierniczesz :-o aż strach się bać :) :)
Mało się zarabia żyje się jak hrabia 8)
100NX SR20DE + Garrett t25 -->180KM,273NM

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2011-05-10, 20:52

Gratuluje wyniku 8-)
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-05-10, 21:03

Dzieki panowie wielkie to zasluga tez wielu innych osob fajnie to wyszlo no i czekam zeby zobczyc jak to jezdzi.
Coobcio napisz jak to jest w koncu ogarniete , jaki boost, kiedy odpalane sa zmienne fazy?jescze raz dzieki za wszystko .Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-05-10, 21:12

Druga faza pewnie koło 4800 się odpala, piekne kreski, gratuluję! Koniecznie trzeba z Ibizą go ustawić, może w czwartek? :-> Jeszcze tylko mam takie pytanie, czemu tak nisko kręciliście?

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”