Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Almera] Almera N15 '98 GTI by GTI-R SR20DET 311 KM / 365 N

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-05-01, 17:37

u Ciebie może być tylko lepiej :mrgreen: Tym bardziej sunny lżejszy plus wywalony cały srodek to wrażenie bedzie jesz :mrgreen: cze bardziej sprawiało że sie troszkę szybko zaczyna robic :mrgreen:

A co do zderzaka to o gustach sie nie dyskutuje ale moim zdaniem idealnie pasuje do tego auta ;)

Na 1/4 wybierasz sie w lublinie co bedzie ? :mrgreen:

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2011-05-01, 18:12

Limon pisze:Na 1/4 wybierasz sie w lublinie co bedzie ? :mrgreen:
zobaczymy, musze od nowa ogarniac auto, roznica jest mega w ch... ;-)

lukasz84 twoj to bedzie szatan :)

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2011-05-01, 19:00

Wynik zacny gratuluje :shock: , juz sie nie mogę doczekać ile u mnie wyskoczy
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-01, 21:04

Auto wydane :) Ale to z zewnątrz wydaje dźwięki jak odrzutowiec i przy tym odpycha się naprawdę dośc zacnie, ja to czekam na jakieś wieści o licznych killach z Lublina :)

Ps. Zamieszczam obiecany film, jak odpycha się Almera N15 GTI-R :)

V bieg 140-250km/h (do końca): http://www.youtube.com/watch?v=2VMM3l7XggU
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
nossbuk
fanatyk nissana
Posty: 370
Rejestracja: 2009-12-22, 22:27
Lokalizacja: Błonie / Warszawa

Post autor: nossbuk » 2011-05-02, 10:53

Furka kozak !! Odpycha się super... Ehh, trochę zazdrość bierze :) Duże gratki, że w końcu się udało, bo temat śledziłem naprawdę długo, zanim zobaczyłem jak to jeździ. Jest dobrze :D

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-05-02, 19:57

Ale idzie ta alma, siedze w cafe w niemczech i znajome szkubelki sa pod wrazeniem :D heheh Pieknie... Fajnie w tym roku sie ruszylo wsrod nissnaow kilka projektow ponad 300 konnych moze bedzie ;-) .. to cieszy Zycze bezawaryjnosci ...

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2011-05-02, 21:34

Moc zacna i odpycha się wściekle... ale jak na turbowóz jakoś troszkę niuta mało :-P
Chyba naoglądałem sie zbyt wiele schabowych wykresów... ;p Przy niespełna 300KM , 400NM zawsze pękło... Jakoś nissanowskie turboloty niechętnie budują NM ;p
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-05-02, 21:45

Co do niutów to szkoda męczyć sprzęgła, mozna zrobic w peaku z 500 nawet tylko po co, tak to wykres jest prosty, buduje sie ze wzrostem obortów co skutkuję nie zrywaniem trakcji ;)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-02, 21:48

Za to brak Nm nadrabiają, trakcją, przełożeniami skrzyni biegów i ogólną sprawnością :D
Pa. Nm spadły nam po przestawieniu wałka ale za to doszła moc, na 1 barze było 281KM 380Nm... Po przestawieniu spadło 30Nm ale doszło 20KM, tak więc boost poszedł o 0,15 w górę i zrobiło się płaściutkie 365Nm i 312KM... Jeszcze dodać z 0,2 bara i pewno coś pod 330KM by było ale paliwka już nie starczało więc poprzystaliśmy na tym co jest.
Z czasem się je dołoży i wyciśnie maks z seryjnej GTI-R suszarki... Na jakiś czas powinno to starczyć :D

Ciekawe jaki czas będzie na ćwiartce w Lublinie, trzeba by zmówić się turbonissanami i każdy z każdym niech leci, bliźniaczo podobne osiągi ma Yapka Sunny GTI Turbo, nieco wolniejszy jest Shopena (głównie przez opony)...
Może ja na szybko pewne czarne sunny przygotuje :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2011-05-03, 06:19

3 z przodu to już zacny wynik.
moc/moment proporcjonalnie wyszło pięknie. Malinowo powinno się nim ruszać na normalnych oponach, tu nie trzeba walców wsadzać żeby to ruszało.Przepięcie 1 na 2 i 2 na 3 nie trzeba się martwić o zerwanie opon. To jest mistrzostwo !

Mogą sie przypierdzielać o wynik podobny do turbo Hond ( tfu ) ale w tamte gejowozy ludzie wsadzają chore ilości $.

Skoro kiedyś klasa Street FWD była okrzyknięta klasą Hondy to może czas na zmiany i chociaż w Lublinie bedzie to klasa Nissanów :) Moj czas bedzie lepszy ;-) why? Bo tak :-P

Coobcio - strasznie drzesz się na filmie 140-250 :lol:

Czy kierownik bedzie na 1/4 w Lublinie ?
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2011-05-03, 08:01

yapko pisze:3 z przodu to już zacny wynik.
moc/moment proporcjonalnie wyszło pięknie. Malinowo powinno się nim ruszać na normalnych oponach, tu nie trzeba walców wsadzać żeby to ruszało.Przepięcie 1 na 2 i 2 na 3 nie trzeba się martwić o zerwanie opon. To jest mistrzostwo !
w calym zakresie to auto super przyspiesza, nie ma jakis wiekszych problemow na lysych toyo, lepszy kapec i bedzie jeszcze lepiej
yapko pisze:Skoro kiedyś klasa Street FWD była okrzyknięta klasą Hondy to może czas na zmiany i chociaż w Lublinie bedzie to klasa Nissanów :) Moj czas bedzie lepszy ;-) why? Bo tak :-P
od razu ostrzegam, tutaj w lublinie z dupy jest trasa, jest pochylosc i jedzie sie pod gore
yapko pisze:Czy kierownik bedzie na 1/4 w Lublinie ?
niestety mnie nie bedzie, sprawy rodzinne - wesele

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-03, 08:18

Troszkę się darłem bo przy 250km/h troszkę głośnawo się zaczęło robic...
Ciekawe na skrzyni z P10 SLX ile by poszedł pewno jakieś 270km/h :P
Ps. To może ja na Lublinie wystartuję Almerką skoro kierownika nie będzie :P ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2011-05-03, 08:24

kiedys siedziala z p10, ale nie za bardzo to wspolgralo, fajnie na tej skrzyni sie latalo na 3 pod 170

Coobcio nie ma problemu, moge uzyczyc Ci auto

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-05-03, 09:58

311/365 :-D :-D :-D męsko
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2011-05-03, 20:44

:D :D :D Wynik piękny, gratulacje pany!

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-05-03, 23:18

pozazdrościć, osiągów. Gratuluje wytrwałości.

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2011-05-07, 17:23

no stary Gratulacje !! :) miała być trójka z przodu i jest nawet z trakcją lipy nie ma :D musisz mnie przewieźć tym potworem :mrgreen:

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-11, 01:43

Hehe no i Almerka zapisana na 1/4 mili w Lublinie - ktoś przybędzie od nas :) ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
szopen
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2009-12-30, 19:50
Lokalizacja: Wyszo-Gród

Post autor: szopen » 2011-05-11, 14:54

Ja się zapisałem, ale na razie na 80% pewne. Poza tym nadają deszcz ;-)

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-05-11, 15:42

Ja w roli widza się pojawię. Jakby co to wezmę kamerę i nakręcę przejazdy....
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-05-16, 12:49

Ktoś tam chciał filmik z hamowni:

http://www.youtube.com/watch?v=RKqVLHM4rr4

[ Dodano: 2011-05-16, 13:49 ]
:mrgreen:

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-07, 20:26

Powoli zaczynam zmieniać zdanie :-P Ale gratulacje przede wszystkim :lol:
Widzę, że spotkamy się na Seatach. :-D Obsada do powalczenia pierwsza klasa:
http://forum.seat-racing.pl/viewtopic.p ... ead#unread
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2011-07-08, 08:21

jak sie nic nie wysra w aucie to sie pojawie

klasa FWD Turbo bedzie chyba najliczniejsza, duzo mocnych aut, ja to bardziej for fun ze swoja ciezka locha :mrgreen: no moze zbiore sie w weekend i wygrzebie klimatyzacje to odejdzie troche kg, przez brak czas to uszczelke miedzy turbo a kolektorem wymienialem ze trzy tyg

no i zawias, dopiero w przyszlym miesiacu wjada nowe nizsze springi, teraz to pod czas startu nie widze na horyzoncie nic oprocz swojej maski :P

cieszy ze kilka Nismo sie pokaze :)

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-07-08, 08:37

czyżbyś zaczynał odchudzanie??

akurat w kwestii 1/4 to przodu nie odchudzaj bo bedzie wiekszy problem z trakcją
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2011-07-08, 09:44

PumaRST 1/4 zupelnie mnie nie fascynuje

zdecydowanie wole tor, inspiracja dla mnie stal sie twoj projekt

takze prawdopodobnie zima zechce dokonac konwersji z wersji ulicznej na torowa

klime wyrzucam bo jest mi zbedna - nie uzywam, wiecej nie planuje, zreszta sprezarka z ic'kiem, rurami no i samym serduchem z GTI-Ra dobrze dociazaj przod

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-07-08, 10:10

prtp'06 pisze: zdecydowanie wole tor, inspiracja dla mnie stal sie twoj projekt
dzięki
prtp'06 pisze: takze prawdopodobnie zima zechce dokonac konwersji z wersji ulicznej na torowa


Jesli bedę mógl pomóc doświadczeniem to wal śmiało.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-08, 14:30

teraz to pod czas startu nie widze na horyzoncie nic oprocz swojej maski :P
I o to chodzi, dobra ćwiara, a potem zakręty. :-P Jedno, drugiemu nie wadzi.
Do zobaczenia.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-07-08, 15:46

Tak nawiązując do ostatnich wypowiedzi, 16 lipca jest pojeżdżawka w Ułęży, koszt 200 zł i od 9-15 można latać do woli. Ja jadę i zapraszam.

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-07-08, 18:47

ja niestety nie mam jeszcze auta więc wypadam ale w przyszłości chetnie

EOT
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-09, 21:01

16 lipca jest pojeżdżawka w Ułęży, koszt 200 zł i od 9-15 można latać do woli.
Cena zabójcza, razem z dojazdem masakra :-/ Ćwiara 24-go , a potem zobaczymy. :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”