

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Ja pewnego dnia wywaliłem tylną kanapę i wszystko z bagażnika łącznie z zapasem, kluczami, wykładziną itd. W baku miałem zaawansowaną rezerwę i w takim stanie udałem się na złomową wagę. Wyszło 1120kg. Sam zapas ważył 15kgPumaRST pisze:ja mam w dowodzie 1270kg wiec chyba bede musiał pojechać na wage. no tylko ze ja mam faze II i tu może być jakaś różnicaCoobcio pisze:Z tymi wagami to też różnie bywa, np. moja alemra GTI z klimatyzacją pełnym wnętrzem łącznie z kołem zapasowaym i dobre pół baku paliwa było warzyła na wadze złomowej 1150kg +/- 10kg... Czyli sporo jak na auto tych gabarytów...
Tez tak sadze i sie mega jaram:)Coobcio pisze:Bardzo dobra decyzja z tym SR20VE bowiem remont twojej dotychczasowej jednostki wyszedł by więcej a mocy generował by znacznie mniej
Hehe przydało by się kiedyś spota posiadaczy VE zrobic i jakieś wspólne upalanko + crusing po mieście przeprowadzi
Pamiętam jak się żaliłem po swapie, że autko nie idzie ale jak Kuba zrobił dolocik to słonecznik ożyłCoobcio pisze:Kolejny Biały Sunny ze zmiennymi fazami w klubie będzie
Już widzę że połowa roboty za wami, jakieś 5-7 godzinek roboty tu jeszcze widzę łacznie z podłączeniem i wystrojeniem ECU Mastra
Ps. Odrazu dolot na grubej przepływce ogarnijcie, pamiętam jak u Kuby z Serocka zabijał on blisko 25KM i 5Nm
Może być z P11 a możesz seryjne czujniki z przpeływki ulokować np. w ruże Fi 80mm i pod to wykonać dolot...Kubcia pisze:Balas dzis obudzil sie do zycia![]()
zagadal i nie moge przestac cieszyc japy
Ps. Przeplywka od primery p11. gt mam nadziej ze bedzie dobrze podawac...