Na razie to jest jakieś dziwadło:
- tps nie dawał znaku życia, wywalało błąd
- brakowało jednego połączenia czujnik-ecu - zrobione, błąd TPSa skasowany
- rezystancja całego czujnika ok. 12 kilo (powinna mieć chyba 5 - podobnie jak w GA)
- na zamkniętej przepustnicy było ok. 2 kilo, więc lekki wychył był (2/12)
- mimo tego, po odpaleniu, na zamkniętej przepustnicy jest 0V, dopiero po wciskaniu buta pokazuje się jakieś napięcie i zaczyna się dotychczasowa jazda z obrotami.
Dziwne, bo 0V mogłoby pokazywać przy całkowicie zamkniętym potencjometrze, a jednak jest ok. 17% wychyłu (chyba, że soft ecu interpretuje taki dzielnik jako zero - tego nie wiem).
Nic to - trza wymontować, obejrzeć, sprawdzić, czy był dobrze zamontowany (bo zachowanie co najmniej dziwne), ponownie podłączyć i przekręcić przeciwnie do ruchu przepustnicy (albo tylko przekręcić). Może mu ciut brakowało do tych 0,5V. No i najlepiej w takich sytuacjach sprawdzają się zapasowe części bliźniacze.
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Niestety TPSa mam tylko do mojego GA - porównywałem, jest trochę inna konstrukcja.
![:(](./images/smilies/smutny.gif)
W SR20DET jest chyba taki sam jak w wolnossącym.
A potem ustawimy precyzyjnie na kompie napięcie na zamkniętej. Mam nadzieję, że to tylko kwestia tego g.