U mnie nie jest tak kolorowo
MRC
Tył to lipa...
ręcznego nie ma.. Linki należało by wymienić i przy zregenerować zaciski z tyłu.
Tarcze się kończą z przodu, cena za nawiercane to koszt koło 700zł komplet MIKODY
Przypomnę tarcze to 30x280... tańsze są tyle że grubość 22mm ale te znowu nie pasują ze względu na różnicę w wysokości tarcze do mnie powinny mieć 54mm a te o grubości 22mm mają 49. Czy jest to do przejścia
??
Rysunki poglądowe:
TARCZE P SP - NISSAN 200 SX 200SX 300ZX SKYLINE
http://moto.allegro.pl/tarcze-p-sp-niss ... 45482.html
Ø średnica tarczy: 280 mm
H wysokość tarczy: 54 mm
TH grubość tarczy: 30 mm
B ilość otworów: 5
TARCZE ZIMMERMANN NISSAN 200SX 200 SX SKYLINE GTS
http://moto.allegro.pl/tarcze-zimmerman ... 60328.html
strona zabudowy: oś przednia
A średnica: 280 mm
B grubość tarczy: 22 mm
B minimalna grubość: 20 mm
C wysokość: 49 mm
D ilość otworów: 4
Tak więc jeśli chodzi o cenę to jest masakra
Jeśli chodzi o grubość to jeszcze ujdzie różnica tych 8mm ale jak rozwiązać problem wysokości tarczy
Można jeszcze założyć gładkie.. DELPHI za 466zł komplet... BREMBO to cena 328zł za szt.
Następny problem u mnie to dziwna reakcja pompy
Pompa jest od 1.6 GA16 taka jak siedział do póki nie wpadł pakiet full GT.
Coobcio mówił że to nie przeszkadza. Jednak dziwne są zjawiska związane z hamowaniem..
Zaraz po odpaleniu silnika heble są jak żyleta ale po chwili muszę mocno wciskać w pedał żeby heble były skuteczne.. coś jest nie tak ...
Były nie raz odpowietrzane itp.. nie wiem o co chodzi i jest problem..
Przepraszam za OT jednak chciałem uświadomić że KIT zacisków z 200sx nie jest takim doskonałym rozwiązaniem...