ale widzę że wszyscy kochamy Hondy
 
  
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
 
  
  
 chyba najpierw wskoczy ten set co mam żeby zobaczyć róznice i czy warto kupić to o czym myślisz, ale nie bój się, przelatam na nim góra 500-600km bo jak się sprawdzi to szybko bede ściągał to o czym myśliszsergiej pisze:czyli to o czym myslenapewno pare sekund urwiesz
ale nie namawiam wiecej

który dokładnie końcowy wybrałeś z oferty RM - Motors, no i jak oceniasz jego jakość wykonania?sergiej pisze:co do wydechy to tak jak chyba wyżej pisałem, cały 55mm na 2 przelotach AWG oraz końcowym RM - Motors. Czy mocy dosżło, hmmm moja dupohamownia twierdzi że troche ale nie chce spekulować. Mam nadziej że te 2km barakujące do 160 już są
 
   a sam też bym gdzieś pojechał wiec jakiś dużych zmian w N15 nie bedzie. Chciałbym skrzynie z p11GT i chyba na tym się skończy. Do tego brakuje mi treningu i tu raczej środki wolne bede inwestował - bo na chwile obecną to auto na torze i tak jest za szybkie dla mnie.
 a sam też bym gdzieś pojechał wiec jakiś dużych zmian w N15 nie bedzie. Chciałbym skrzynie z p11GT i chyba na tym się skończy. Do tego brakuje mi treningu i tu raczej środki wolne bede inwestował - bo na chwile obecną to auto na torze i tak jest za szybkie dla mnie. 
 
  
   
 
 Troche napinki bylo na wynik chyba bo niektore hamowania troche spuznione.Generalka sie nie przejmoj.jezdzisz po tej samej trasie to porównuj czasy swoje i aut w klasie na poszczególnych próbach.Moze nie lezy ci jakis element ukladanki tzn. szykana,nawrot,punkt hamowania i psuje czas.Podpatrz jak ida w tych punktach szybcy kierowcy i jezdzij,trenuj i trenuj i.....
 Troche napinki bylo na wynik chyba bo niektore hamowania troche spuznione.Generalka sie nie przejmoj.jezdzisz po tej samej trasie to porównuj czasy swoje i aut w klasie na poszczególnych próbach.Moze nie lezy ci jakis element ukladanki tzn. szykana,nawrot,punkt hamowania i psuje czas.Podpatrz jak ida w tych punktach szybcy kierowcy i jezdzij,trenuj i trenuj i.....  narzekasz na zawieszenie ale mimo przechyłów opony nie piszcza mocno,nie jest nad,podsterowna wiec nie jest zle.Ale na Kielce nizej by sie przydalo to fakt.fajnie ze tyle startujesz,ja mocno zaspalem...ale juz cos sie dzieje z czarnuchem
 narzekasz na zawieszenie ale mimo przechyłów opony nie piszcza mocno,nie jest nad,podsterowna wiec nie jest zle.Ale na Kielce nizej by sie przydalo to fakt.fajnie ze tyle startujesz,ja mocno zaspalem...ale juz cos sie dzieje z czarnuchem  tak trzymaj:)
 tak trzymaj:)
 ogólnie wiem że dużo moich błędów. co do zawiasu to się zgadza że jest ok ale nie pod tor, na rajdy byłby zajebisty i prowadzi się OK. ale na tor jest za wysoko i za miękko. Co do tras to są zawsze trochę inne ale pewne elementy są powtarzalne.  A staram się startować regularnie bo to tak naprawdę najlepszy trening jest.
 ogólnie wiem że dużo moich błędów. co do zawiasu to się zgadza że jest ok ale nie pod tor, na rajdy byłby zajebisty i prowadzi się OK. ale na tor jest za wysoko i za miękko. Co do tras to są zawsze trochę inne ale pewne elementy są powtarzalne.  A staram się startować regularnie bo to tak naprawdę najlepszy trening jest.




 maty bitumiczne ja zrywalem kiedys u siebie w civicu 3gen w lato przecinakiem,z godzine czasu i cale wiadro 5kg wiec nie ma tragedi.
 maty bitumiczne ja zrywalem kiedys u siebie w civicu 3gen w lato przecinakiem,z godzine czasu i cale wiadro 5kg wiec nie ma tragedi. 