Przez ostatni czas kilka drobnych zmian zaszło, ale od początku.
w końcu założyłem StrongFlexa na przód - jest fajny, auto nie gubi geometrii przy ostrym starcie, i jest dużo precyzyjniejsze w zakręcie - Polecam do każdej seryjnej N15, nie są mega twarde i nawet nie skrzypią za specjalnie. Ja mam Żółte czyli te twardsze.
Wsadziłem komplet przerobionych amorków seryjnych z N15GTi utwardzili je fajnie, auto jest sztywniejsze i nadwozie przestało być huśtawką fajnie wybierają nierówności dróg ale za bardzo wzieli sobie do serca że auto lata na codzień. Jest lepiej ale jeszcze za mięko, fajny set do jazdy codziennej.
W końcu zrobiłem dolot zimnego powietrza do filtra i kupiłem kable WN Magnecor.
W sobotę tj. 26-03-2011 był kolejny start w 3 eliminacji SuperOes Toru Kielce - wynik pominę bo jestem
Mega Cienias
http://www.youtube.com/watch?v=nhRsJ2PETRs
No i nastąpiła najważniejsza moim zdaniem sprawa w kwestii szykowania auta do amatorskiego sportu, kupiłem dupowóz. Jest to Toyota Corolla Tsport z 2003 roku. Takie fajnie nietuningowalne auto do jazdy na co dzień które nie ma problemów z wyprzedzaniem a zarazem dość mało pali jak na moc katalogową 192KM.
W każdym bądź razie teraz muszę podjąć decyzję co do "Chrupka" czy z uporem maniaka będę próbował N15 nawiązać walkę z Clio/CTR czy jednak dam sobie spokój. Myśle ze przynajmniej ten sezon bede próbował wiec bedzie trzeba odchudzić tego tuściocha. Niestety mój budżet nie przewiduje większych wydatków w tym roku bo spłukałem się na Corolle a lada moment bedą wakacje które przy 10-cio letnim dziecku przestały być tanie
![:evil:](./images/smilies/evil.gif)
a sam też bym gdzieś pojechał wiec jakiś dużych zmian w N15 nie bedzie. Chciałbym skrzynie z p11GT i chyba na tym się skończy. Do tego brakuje mi treningu i tu raczej środki wolne bede inwestował - bo na chwile obecną to auto na torze i tak jest za szybkie dla mnie.
to tyle, następny start 16.04 może będzie sucho.