[Sunny] bodka Sunny N14 GTi VVL projekt
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Się dzieje - fajnie Ci ta konserwacja wyszło i chrupek nie okazał się za bardzo schrupany jak na chrupka przystało 
Ps. Od lat z gimnazjalnej dorabiają mi uszczelki i jeszcze ani jednej mi nie wydmuchało
Ps. Od lat z gimnazjalnej dorabiają mi uszczelki i jeszcze ani jednej mi nie wydmuchało
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ziomek, nie odzywasz się a dziś z Kenetem na c polatane było Escortem Cosworthem. Całkiem gruby wóz to jest
[ Dodano: 2010-11-02, 23:48 ]
Mas, wpadaj, dokończymy Twojego woza
[ Dodano: 2010-11-02, 23:50 ]
bombel, odprężyć, może zapodać grubsze tłoczki i dmuchnąć 1bar+
[ Dodano: 2010-11-02, 23:48 ]
Mas, wpadaj, dokończymy Twojego woza
[ Dodano: 2010-11-02, 23:50 ]
bombel, odprężyć, może zapodać grubsze tłoczki i dmuchnąć 1bar+
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
troszkę źle zrozumiałem myślałem że "dużo traci" w sensie na osiągach... a z tego co pamiętam to Bodek pisał że te stalacze leciutkie stąd pytanie
Ps. jestem tego samego zdania dobra felga dużo wnosi do wyglądu... w sunnym sporo też dają dystanse na tył bo strasznie się w nim chowają felgi... ja mam ET 35 i aż się prosi o jakieś większe odsadzenie...
Ps. jestem tego samego zdania dobra felga dużo wnosi do wyglądu... w sunnym sporo też dają dystanse na tył bo strasznie się w nim chowają felgi... ja mam ET 35 i aż się prosi o jakieś większe odsadzenie...
Z przodu ET35 jest idealne (takie mam 4 szt.) ale z tyłu przydało by się coś z przedziału ET25-30. Stalówki ważą 6,5kg/szt + opona. Pewnie bym zmienił na jakiś alus ale w grę wchodziły by tylko nie cięższe niż obecne, mocne i o ładnym wzorze
Ciężki/kosztowny temat. A tak poza tym to stalówki mi się podobają i tyle 
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Świetna robota
chciałbym tak rozkminiać auta jak Ty
gratulacje, a ja chciałbym, żeby sunny jeszcze u Ciebie troche został, jest to jeden z moich ulubionych projektów w którym powoli sukcesywnie sie coś dzieje
a jeśli zmieni własciciela to chociaż żeby w padł w dobre rece
pozdro
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
Niech zostanie
, bo ruda ma jeszcze z Sunniakiem do pogadania
Obiecałeś, że nie sprzedasz, jak będzie zap....ć o.k. I bylo tak 
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
AUTO NA SPRZEDAŻ
Konfiguracja w pierwszym poście. Obecnie na lekkich felgach stalowych. Dokładam opony zimowe w przyzwoitym stanie, przyzwoite audio (Głośniki Hertz, radio JVC), jakieś tam graty typu zdemontowany halogen itp.
Cena na PW
Temat zamykam. Może ktoś go jeszcze otworzy
.
.
.
.
.
.
Otwieram bo nadal jestem jego właścicielem
i czas na małą aktualizację.
Główną robotą jaka została wykonana to lakier (jest dokumentacja zdjęciowa prac). Na aucie nie ma już praktycznie grama rdzy
ale i naklejki boczne znikły. W między czasie profilaktycznie wsadziłem nowy ori napinacz rozrządu drobnoząbkowy; wyczyściłem lampy dalekosiężne, pomalowałem wycieraczki tylną i reflektorowe i na dniach zalewam nową oliwę. Spróbujemy Valvoline VR1 10W60.
Auto nadal na sprzedaż. Jeżdżone 1-2 razy w tygodniu, przebieg wciąż rośnie
Jak tylko będzie sucho muszę zrobić porządną sesję zdjęciową. Ktoś fotograf, ktoś chętny
Konfiguracja w pierwszym poście. Obecnie na lekkich felgach stalowych. Dokładam opony zimowe w przyzwoitym stanie, przyzwoite audio (Głośniki Hertz, radio JVC), jakieś tam graty typu zdemontowany halogen itp.
Cena na PW
Temat zamykam. Może ktoś go jeszcze otworzy
.
.
.
.
.
.
Otwieram bo nadal jestem jego właścicielem
Główną robotą jaka została wykonana to lakier (jest dokumentacja zdjęciowa prac). Na aucie nie ma już praktycznie grama rdzy
Auto nadal na sprzedaż. Jeżdżone 1-2 razy w tygodniu, przebieg wciąż rośnie
Jak tylko będzie sucho muszę zrobić porządną sesję zdjęciową. Ktoś fotograf, ktoś chętny
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
jesli jeszcze masz wybór a silnik w BDB stanie zalej go VR1 5/50. sam latam na 10/60 i jednak w chłodne dni widzę że ciężko się rozgrzewa i na starcie jest trochę za gęsty przy obecnych temperaturach. Ogólnie polecam VR1 latam na nich od dosć dawna i zawsze się sprawdzał w różnych autachbodek pisze: i na dniach zalewam nową oliwę. Spróbujemy Valvoline VR1 10W60.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
Wóz już zalany więc po ptokach. Złoże co miałem złożyć po robocie i poujeżdżam trochę
Silnik po gruntownym przewietrzeniu, na nowych pierścieniach i uszczelkach ale przy upalaniu swoje oliwki musi łyknąć. Oprócz temperatury i ciśnienia oleju było to kolejnym z kryteriów wyboru 10W60. Zastanawiałem się jeszcze nad Motulem 15W50 bo głównie mi chodzi o temperaturę w lato. W zimę bardzo długo go rozgrzewam i raczej rzadko jeżdżę. Wcześniej jeździłem na M1 5W50 i już z doświadczenia wiem, że ten olej lubi przechodzić do komory spalania.
Dzięki za opinię.
Dzięki za opinię.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Jakoś nie potrafię w to uwierzyć ale widać silnik silnikowi nie równy a i upalanie upalaniu nie równe. SR20VE też potrafią wypić oliwy i nie ma cudów, żeby tak nie było. W trasie 1500km nie upił w zasadzie nic, na mieście mu się zdarza ale bez tragedii.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
A ja wiem, że nawet VE łykają tylko nikt się do tego nie przyznaje
Silnik, który budowałem, swoje kilometry już miał. Zrobiłem rewizję panewek, nie szlifowałem cylindrów, zapodałem standardowe pierścienie więc jest złożony trochę luźniej niż fabryka. Sportowe silniki składane na luźno potrafią wypić 2l oleju na jeden wyścig. Podobna np. była nasza V8 w rajdówce, budowana przez Edelbrocka. Gdybym uważał obecny stan za awarie to raczej nie chwalił bym się tym podczas sprzedaży auta
Ciśnienie na garach wzorowe, wóz podaje, jest bezawaryjny, nie dymi! i tyle wystarczy. A, że czasami trzeba uzupełnić stan oleju, trudno. Z drugiej strony to nawet lepiej bo dolewam świeżej oliwy. Jak napisałem wcześniej 1500km trasy praktycznie zero ubytku (W granicach błędu pomiarowego). Nie mam więcej do dodania.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!