[ 200SX] Postrach 200SX S13 CA18DET
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ 200SX] Postrach 200SX S13 CA18DET
Witam,
chciałem przedstawić swojego, praktycznie w 100% seryjnego, Nissanka.
Nabyty w Belgii (pod Brukselą), około 16 Lipca, wyprodukowany w 1989r, zero ABS, ESP czy klimatyzacji, czysta przyjemność z jazdy
Silnik: Seria (CA18DET, turbo po regeneracji, sprzęgło Exedy i ściągnięta blokada)
131 kW @ 6400 rpm i 225 Nm @ 5200 rpm
6.9s do 100km/h w zupełności wystarcza, 260km/h na prostej to też świat i ludzie.
Dolot: Seria +stożek K&N z Subaru bo za darmo)
Wydech: seria
Przeniesienie napędu: seria +tylny dyferencjał z S14a (szpera 30%)
Audio: radio Kenwood, głośniki przód z BMW E36 +sub na Mivoc'u na tyle.
Co w planach ?
Blacha, chcę by karoseria była w idealnym stanie +jakieś fajne felgi.
I parę fotek:
Uploaded with ImageShack.us
chciałem przedstawić swojego, praktycznie w 100% seryjnego, Nissanka.
Nabyty w Belgii (pod Brukselą), około 16 Lipca, wyprodukowany w 1989r, zero ABS, ESP czy klimatyzacji, czysta przyjemność z jazdy
Silnik: Seria (CA18DET, turbo po regeneracji, sprzęgło Exedy i ściągnięta blokada)
131 kW @ 6400 rpm i 225 Nm @ 5200 rpm
6.9s do 100km/h w zupełności wystarcza, 260km/h na prostej to też świat i ludzie.
Dolot: Seria +stożek K&N z Subaru bo za darmo)
Wydech: seria
Przeniesienie napędu: seria +tylny dyferencjał z S14a (szpera 30%)
Audio: radio Kenwood, głośniki przód z BMW E36 +sub na Mivoc'u na tyle.
Co w planach ?
Blacha, chcę by karoseria była w idealnym stanie +jakieś fajne felgi.
I parę fotek:
Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 15:03 przez Bullseye, łącznie zmieniany 2 razy.
Super furka Zrób z niego piękność
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Seryjnie w niektórych modelach była blokada do 190km/h.
[ Dodano: 2011-01-24, 21:01 ]
Wczoraj było trochę czasu to zamontowałem wskaźnik ciśnienia doładowania (wcześniej był tylko podłączony pod prąd), i dokończyłem światła dzienne na diodach LED (umieszczę je w szczelinie pod światłami zamkniętymi).
I teraz takie pytanie, diod jest 24 na stronę, super fluxy, i każda pojedyncza lampa świeci na oko jak żarówka 40W, czy to nie za dużo jak na światełka do dziennej jazdy ?
[ Dodano: 2011-01-24, 21:01 ]
Wczoraj było trochę czasu to zamontowałem wskaźnik ciśnienia doładowania (wcześniej był tylko podłączony pod prąd), i dokończyłem światła dzienne na diodach LED (umieszczę je w szczelinie pod światłami zamkniętymi).
I teraz takie pytanie, diod jest 24 na stronę, super fluxy, i każda pojedyncza lampa świeci na oko jak żarówka 40W, czy to nie za dużo jak na światełka do dziennej jazdy ?
- Kreyzol WPR
- fanatyk nissana
- Posty: 614
- Rejestracja: 2009-12-08, 23:57
- Lokalizacja: Pruszków
Przecież jeszcze jest deska..Bullseye pisze:Tak zostanie, zmienię tylko mocowania by ładnie przylegał, lepszego miejsca nie znajdę a niszczyć słupków nie chcę.
oby nie BlingBling z tego powstałBullseye pisze: Po co? Generalnie po to bym nie musiał jeździć z otwartymi oczami w ciągu dnia.
Ostatnio zmieniony 2011-01-25, 10:49 przez NadiR, łącznie zmieniany 2 razy.
Nie to że pasują diody, jestem ich przeciwnikiem wręcz ale mechanizm zaraz padnie od lamp bo sporo jeżdżę (w sensie jazda, postój na 20min, znowu jazda itd) a tak załączam diody i jazda, nawet pamiętać o wyłączeniu nie trzeba.
Żaden BlingBling Będą tylko świecić, jak zbyt intensywnie bądź podobnie jak w Audie to albo je przyciemnię albo skasuję i kupię zwykłe dzienne na żarówkach. Tak wyglądać będzie mniej więcej:
Co do deski odpada, nie będę dziurawił deski i za wysoko też nie może to być coby drogi nie zasłaniało. Więc to optymalne miejsce dla mnie, akurat pomiędzy obrotami których się nie trzeba widzieć i prędkością przy której na prędkościomierz nie ma czasu patrzeć.
Żaden BlingBling Będą tylko świecić, jak zbyt intensywnie bądź podobnie jak w Audie to albo je przyciemnię albo skasuję i kupię zwykłe dzienne na żarówkach. Tak wyglądać będzie mniej więcej:
Co do deski odpada, nie będę dziurawił deski i za wysoko też nie może to być coby drogi nie zasłaniało. Więc to optymalne miejsce dla mnie, akurat pomiędzy obrotami których się nie trzeba widzieć i prędkością przy której na prędkościomierz nie ma czasu patrzeć.
Właśnie o to mi chodziło. Źle się wyraziłem.sxp22, nie atest, tylko homologację, pewnie o to chodziło
Pytam bo znajomy też ma dwusetkę, i też myśli o podobnym zamontowaniu właśnie takich świateł na ledach.Bullseye pisze:Hm powiedzmy że "będą miały".
Akurat tam gdzie będą będą spełniały wymagania co do położenia i miedzy innymi dlatego nie będą na całej długości lampy tylko troszkę mniej (minimum 20cm od boku auta), tylko nie wiem co do jasności, nigdzie nie ma określonej.
Ograniczenie do 190km/h? Chyba tylko na Japonie cos takiego było robione. A co do mechanizmu otwierania świateł to przecież możesz je ustawić w pozycji otwartej nawet jak zgasisz światła.
BTW szpera z s14(a) to wisko 25 % .
BTW szpera z s14(a) to wisko 25 % .
Sprzedam 200sx s13
viewtopic.php?p=396678#396678
viewtopic.php?p=396678#396678
Ledwo co zaprezentowałem i już dzwon Nie z mojej winy ale jednak
I teraz do was pytanie małe albo i duże:
Uszkodzeniu uległ tylny prawy błotnik zaraz przy połączeniu ze zderzakiem. Wgniecenie około 15cm na 20cm.
Niezbyt zadowolony jestem z tego powodu, ale cóż, więc do rzeczy bo chcę to naprawić czym prędzej a nie wiem co kupić bo nie bawiłem się tym nigdy.
Najpierw trzeba wyklepać od spodu by wyszła wgnieciona blacha, to wiem jak zrobić, potem zedrzeć lakier i wszystko inne do do blachy w miejscu dzwona, potem jeszcze raz przyjrzeć się czy nie trzeba doklepać i oczyścić papierem drobny i odtłuścić. No i teraz pora nakładać nowe specyfik, i właśnie nie wiem co wybrać, jako podkład na blachę myślałem o:
Novol PROTECT 360
(nie wiem tylko czy koniecznie trzeba nakładać to pistoletem, jeśli tak wolałbym coś co tego nie wymaga.
Następnie na podkład szpachlówkę lekką:
Novol - Lekka szpachlówka wypełniająca, powypełniać wszystko i wyszlifować papierem drobnym wodnym zapewne najlepiej (jak lakiery na drewnie). No i to chyba wszystko, malowanie to już bez znaczenia, nie mam warunków wiec albo poczekam z tym do lata dając tylko lakier czerwony w spreju albo oddam gdzieś do pomalowania. Zakładając że wykonam to poprawnie to czy używając tych preparatów odpowiednio przygotuję blachę do malowania by ruda nie wyszła za rok ? Czy macie inne lepsze koncepcje ?
Ewentualnie do tego dokupię:
Zbiornik +Pistolet a powietrze mam. Nie wiem tylko jak z jakością tego pistoletu.
No i farby, bo pomalować też kiedyś trzeba, co wybrać ?
Kolor najbardziej to czarna perła albo czarny Exclusive Basecoat Fenix, ale co do niego jeszcze potrzeba ? Rozcieńczalnik widzę, wiem że pewnie też lakier, a podkład czy coś też?
(resztę elementów będę na wakacje malował na działce pod namiotem z odsysaczem pyłków)(namiot czarny więc temp w okolicach 40* będzie pewnie, jak nie farelka)
I teraz do was pytanie małe albo i duże:
Uszkodzeniu uległ tylny prawy błotnik zaraz przy połączeniu ze zderzakiem. Wgniecenie około 15cm na 20cm.
Niezbyt zadowolony jestem z tego powodu, ale cóż, więc do rzeczy bo chcę to naprawić czym prędzej a nie wiem co kupić bo nie bawiłem się tym nigdy.
Najpierw trzeba wyklepać od spodu by wyszła wgnieciona blacha, to wiem jak zrobić, potem zedrzeć lakier i wszystko inne do do blachy w miejscu dzwona, potem jeszcze raz przyjrzeć się czy nie trzeba doklepać i oczyścić papierem drobny i odtłuścić. No i teraz pora nakładać nowe specyfik, i właśnie nie wiem co wybrać, jako podkład na blachę myślałem o:
Novol PROTECT 360
(nie wiem tylko czy koniecznie trzeba nakładać to pistoletem, jeśli tak wolałbym coś co tego nie wymaga.
Następnie na podkład szpachlówkę lekką:
Novol - Lekka szpachlówka wypełniająca, powypełniać wszystko i wyszlifować papierem drobnym wodnym zapewne najlepiej (jak lakiery na drewnie). No i to chyba wszystko, malowanie to już bez znaczenia, nie mam warunków wiec albo poczekam z tym do lata dając tylko lakier czerwony w spreju albo oddam gdzieś do pomalowania. Zakładając że wykonam to poprawnie to czy używając tych preparatów odpowiednio przygotuję blachę do malowania by ruda nie wyszła za rok ? Czy macie inne lepsze koncepcje ?
Ewentualnie do tego dokupię:
Zbiornik +Pistolet a powietrze mam. Nie wiem tylko jak z jakością tego pistoletu.
No i farby, bo pomalować też kiedyś trzeba, co wybrać ?
Kolor najbardziej to czarna perła albo czarny Exclusive Basecoat Fenix, ale co do niego jeszcze potrzeba ? Rozcieńczalnik widzę, wiem że pewnie też lakier, a podkład czy coś też?
(resztę elementów będę na wakacje malował na działce pod namiotem z odsysaczem pyłków)(namiot czarny więc temp w okolicach 40* będzie pewnie, jak nie farelka)
- Kreyzol WPR
- fanatyk nissana
- Posty: 614
- Rejestracja: 2009-12-08, 23:57
- Lokalizacja: Pruszków
Poczekaj dostaniesz kasę napiszesz odwołanie dostaniesz więcej kasy i wtedy bym podjął decyzje. Jak tego nigdy nie robiłeś to co najwyżej możesz zepsuć raczej
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Nie maluj sam, to jest sztuka. Wiem, bo moi ludzie malują samoloty. Sam bym sie nigdy nie dotknął. Przygotowanie farb, maskowanie to 99% roboty. A potem tylko pewna ręka
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Wyciągasz blachę, jedziesz ją diaksem do żywego, teoretycznie powinno dać się podkład pod szpachlę ale jak będzie na szpachla na żywy żelaz to też pojeździ. Zależnie od tego jak wyklepiesz dajesz szpachlę żółtą wypełniającą a później biały finisz lub od razu jedziesz finiszem. Wycierasz zgrubnie papierem ~60-80 na sucho a następnie ~120-320 do gładkiego. Na szpachlę dajesz szary podkład i obrabiasz go na mokro papierem 800 pod lakier.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!