
Data zakupu lipiec 2005r, pierwszy właściciel w Polsce, sprowadzony z Niemiec. Samochód w Niemczech miał czterech właścicieli, ja jestem piąty. Swoją niezawodnością dziadziuś zaskoczył wielu moich znajomych. Ale to już ci co chcą wiedzieć wiedzą...
Te fotki już pewnie wielu widziało…

Model: Sunny Coupe GTI
Silnik: CA16DE 16V DOHC 81kW, 110KM
Nadwozie: B12
Rok: 1988
Montaż instalacji gazowej październik/listopad 2005r.
LPG 2 generacji.
Stan licznika przy zakupie: 106500
Przebieg obecny

Wyposażenie:
-wspomaganie kierownicy
-katalizator
-regulowana wysokość kierownicy
-siedzenia welur
Modyfikacje:
-usunięty EGR,
-zmiana dolotu filtr grzybek

-montaż Blosa
Planowane: Nigdy nie planowałem zmian
Zawieszenie: seryjne
Amortyzatory przód: NISSAN/ tył: DACO
Hamulce: P/T - tarcze wentylowane/tarcze
Kola: ALU 14' 185/60R14 zimowe 175/65R14 na stalowych felgach
Audio: Przyzwoicie głośno i drżąco to mniej ważne
Naprawy:
-Naprawa wspomagania kierownicy 2006
-nowe świece 3 razy zmieniany kpl. Świec NGK
-zdemontowanie fabrycznego spojlera 2006
-montaż głośnego grania, radyjko + wzm. Blaupunkt 2x100 + 2 głośniki o średnicy 30cm w półce 2006
-montaż nowego spojlera 2007
-wymiana szyby przedniej 2007
- budowa nowego wydechu 55mm z kwasoodpornej rury i kształtek, wywalenie kata przelot fabryczny 70mm, tłumik fabryczny końcowy 2006r.
-nowe tarcze hamulcowe na przód Japan Cars 2008
-wymiana klocków z przodu raz /rok i z tyłu dwa razy / rok obecnie przód Kashyama tył TRW
-walka z rudą: drzwi kierowcy oraz progi, konserwacja, lakierowanie drzwi do listew
-wymiana oleju w silniku, co 10-15tyś. Od 2006r. silnik zalewany Castrolem 10w40
- z różnych przyczyn (głośno) montaż wydechu Pamaku tzn. tłumik przelotowy i końcowy, powrócił katalizator koniec 2008 do dziś (auto zamuliło)
- wyciek z chłodnicy i wymiana na używkę w stanie idealnym 2008?
-plyn chłodniczy zmieniany 3 razy obecnie koncentrat 50%
- płyn hamulcowy wymieniany przy okazji demontażu zacisków DOT4
- wymiana linki prędkościomierza 2009
- wymiana końcówek drążków kierowniczych tulei wahaczy drążków stabilizacyjnych przód 2009
- wymiana tulei wahaczy tulei drążka stabilizacyjnego tył 2010
- wymiana łożysk alternatora i szczotek 2010
Byłbym zapomniał
-wymiana rozrządu dwukrotnie ostatnio przy 160tyś.
-termostatu
-przeniesienie "power transistora" w chłodniejsze miejsce
-zmiana oleju w skrzyni 3 krotnie
2011
-awaria sprzęgła (docisk, tarcza oryginał: Nissan - Atsugi, łożysko oporowe NTN)
wymiana kompletu sprzęgła (docisk, tarcza: NKK, łożysko oporowe MRK)
Przy okazji naprawa 5- biegu, który wyskakiwał mi od jesieni. Naprawa u Pana Łukasza Dmowskiego w Siedlcach http://lukaszdmowski.prv.pl/
Naprawa objęła wymianę zębatki 5biegu oraz przesuwki. Potwierdzam doświadczenie tego Pana.
Naprawa wspomagania opisana na starym forum

Sunny bez spojlera

Stary wydech

Świeży nowy spojler

Wymiana szyby

Nowe tarcze przód




Kilka innych fotek



Bracia




Pod maską




Ostatnie prace przy malowaniu przedniego pasa i lakierowaniu zderzaka
