
[Sunny] Mój Sunny N14 GTi
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe z Kivim i Maćkiem grabowskim robilismy ten turbo zestaw jeszcze dla ERES-a to piewszy w polsce Turbo Sunny byłMathoos pisze:Auto przyjechało z Niemiec w 2006 roku jako seryjne GTi. Około 2008/09 zostało założone turbo w jakiejś firmie w Warszawie

Turbinka z subaru imprezy GT, wtryski paliwa z 200SX S14 co ciekawe nawet jeszcze te same wskaźniki pozostały

O ile mnie pamięć nie myli to jeszcze był dołożony nastawny regulator paliwa auto gauge a w baku siedzi pompa paliwa z lancera EVO...
Pamietam fajnie się to odpychało, maks co tam można było w to dmuchać na bezpiecznie to 0,6 bara.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Hej, postanowiłem trochę odkopać temat. Ostatnimi czasy troszkę się pozmieniało.
Wpadły nowe amortyzatory na przód KYB excel-g oraz zrobiłem troszeczkę porządku pod maską. Jak to przed zimą został wymieniony olej oraz filtry.

Wyczyściłem również cały dolot razem z IC'kiem



IC już na miejscu

Psykawka

A to już finałowy wygląd

I teraz najlepsze, CZarny doczekał się w końcu pomiarów. Jestem naprawdę bardzo mile zaskoczony wynikiem. Dodam że przy pomiarach ciśnienie dochodziło do 0,5 bara.

Wpadły nowe amortyzatory na przód KYB excel-g oraz zrobiłem troszeczkę porządku pod maską. Jak to przed zimą został wymieniony olej oraz filtry.

Wyczyściłem również cały dolot razem z IC'kiem



IC już na miejscu

Psykawka


A to już finałowy wygląd

I teraz najlepsze, CZarny doczekał się w końcu pomiarów. Jestem naprawdę bardzo mile zaskoczony wynikiem. Dodam że przy pomiarach ciśnienie dochodziło do 0,5 bara.

Gratuluję fajnego wyniku:)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Właśnie też mnie to zdziwiło bo obaj macie po 0,5 bara a różnica kolosalna, aż taki wpływ ma temp. przy turbowozach?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wyszło rewelacyjnie 
Jak widać suszarka z Subaru imprezy żadkospotykana TD05 robi tutaj super robotę
No i auto mierzone na obciążeniówce a nie jak reszta chłopaków na inercji

Jak widać suszarka z Subaru imprezy żadkospotykana TD05 robi tutaj super robotę

No i auto mierzone na obciążeniówce a nie jak reszta chłopaków na inercji

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Ostatnio jednak coś jest nie tak, co jakiś czas zaczyna się dławić. Najczęściej w jednym punkcie temperatury pracy, tak przed osiągnieciem swojej normalnej temperatury. Nie gaśnie ale przez jakieś 20 sekund mogę jechać na 1500 obr, a kiedy chce przyspieszyć dławi się i dupa, a po tym czasie wszystko wraca do normy. I dodam że nie zawsze to występuje, od trzech dni normalnie jeżdżąc zdarzyło mi się to trzy razy. Pomocy koledzy bo ja zgłupiałem.
Mathoos pisze:Alternator zregenerowany mimo że wcale nie było z nim tak źle, jedna szczotka się trochę przycinała. Ale niestety problem nie zniknął. A może świece już padają, mam ngk z ciepłotą 6.
Czas chyba wymienić na jakieś cieplejsze np 7. Co wy na to?
A jaki masz? ori czy MM?
Ja Tobie powiem, że mi też altka naprawili - wym. reg. napięcia, szczotki, diody.
Wsio ładnie pięknie ładował, na aku było ponad 14 V, pulsowanie świateł i brak mocy zniknęło , aż się zesrał na autbanie i 500zł w plecy a lawetę.
Wym. na ori Nissanowski o przebiegu ponoć 100k km i jak ręką odjął - światła aż się bielsze zrobił i wsio hula.
Morał taki, że Magnetti Marelli się do niczego nie nadaje i nawet naprawiony jest zepsuty.
hmm sprawdź przepływkę i czujnik temperatury jakoś nie widzę powiązania problemu z ładowaniem
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM

"Czarny" przeszedł dzisiaj gruntowne strojenie oczywiście by Coobcio. SMT6 został zastąpiony EcuMasterem, wyrzucony przepływomierz, strojenie na MapSensorze plus korekcja dawki po czujniku temperatury wody. Auto w końcu chodzi tak jak powinno. Wielki szacun
dla Kuby za pomoc w ogarnięciu auta. Ale niestety z wielkim bólem serca auto dalej na sprzedaż 
Cena na PW.


Cena na PW.