Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P11.144 by Bombel

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

eszi
wiem o czym pisze
Posty: 41
Rejestracja: 2009-12-21, 16:44
Lokalizacja: Konstancin City

Post autor: eszi » 2010-12-06, 18:29

Podjedź do FevVert na Ursynowie, tam mają do stalówek w dobrej cenie nakrętki.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-12-06, 20:11

eszi pisze: tam mają do stalówek w dobrej cenie nakrętki.
Ale ja mam juz kupione, tylko czekam na poczte

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2010-12-07, 01:08

a ja sie przyczepie apropo turbiny.
na innych forach poczytałem takie wymysły na temat sprężarki ze sky'a
cytaty wiec przepraszam za dosłowność

Wirnik jest ceramiczny i wytrzymuje 0.95 bara, 1 bar i więcej to tylko czekanie kiedy pierdolnie, można wymienić wirnik na stalowy (kupując z zestawem naprawczym), wtedy spokojnie można dmuchać. Pozatym wszystkie turbiny w Skyline'ach to Garrett'y, nawet jeśli nie mają takiego oznaczenia.

Seria rb ładuje 0,6bar a nie 0,8 bar
Według zagranicznych turów bezpiecznie można ładować 14 psi czyli 0,96bar powyżej to jest już ruletka ja jednak bym radził pozostać przy 13 psi 0,89 bar zresztą tyle planuje u siebie i myślę że jest to max jeśli chcemy jeździć bezawaryjnie.

Co ty gadasz biggrin.gif w 1.8T to turbo się nie umęczy pow 1 bara jak w RB25DET.. mniejsza pojemność i mniejsze obroty smile.gif prędzej się silnik przekręci niż turbo klęknie.
A jednak turbo się rozleciało. Wszystko ponad 1bar zabija to turbo.


to ile chcecie pompować ? :P
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-12-07, 02:04

Hehe z tego wniosek że 0,9 czyli jeszcze 0,1 można dołożyć - w końcu to auto na co dzień :D
Ze 280KM może wyjdzie z tego :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-12-07, 08:34

yapko pisze:Wirnik jest ceramiczny i wytrzymuje 0.95 bara,
Tylko ze ja mam juz ta wersje z stalowym wirnikiem

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-12-07, 13:12

Coobcio pisze:Hehe z tego wniosek że 0,9 czyli jeszcze 0,1 można dołożyć - w końcu to auto na co dzień :D
Ze 280KM może wyjdzie z tego :D
To ciekawe ile u mnie wytrzyma ta turbina, jak walimy ponad bara ;) Co prawda opadające, ale zawsze...

Na jaką ew turbinę byście zmienili?

Ty Bombel zostajesz na razie przy tej swojej? Jaką ona ma wydajność, do ilu KM? :->
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-12-07, 15:28

zuru82 pisze:Jaką ona ma wydajność, do ilu KM? :->
Do 350 teoretycznie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-12-07, 19:36

A stronę zimną masz aluminiową a nie plastikową więc można dmuchać a dmuchać ale wydaje mi się że bez odprężania dmuchanie powyżej 1 bara nie przynosi już tylko korzyści bowiem nie wspłomiernie trzeba cofać zapłon, zresztą hamownia zweryikuje u Zura tak było ale u niego seryjny wydech i kolektor wydechowy o małej stosunkowo przepustowości...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-12-07, 19:38

Potem to trzeba holseta ładować hx35 albo hx40, co do tego ceramicznego wirnika to chodzi chyba o rb26dett, czy tez w rb25 to występowało ?

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-12-08, 22:31

tego co się orientuję to w RB25DET z R32 było aluminium i stal, w R33 już plastik i ceramika, choć czasem aluminium i ceramika też się zdarzała.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

macc
nowy na forum
Posty: 20
Rejestracja: 2009-12-13, 12:04
Lokalizacja: WWA

Post autor: macc » 2010-12-12, 13:30

ciekaw jestem tych sprężyn, bo pisałeś że wcześniej miałeś inne (szukałem, ale nie ogarnąłem co było przed tymi) generalnie auto chyba opadło o jakieś 4cm?
Chyba będę się musiał z Tobą przejechać żeby organoleptycznie sprawdzić czy warto:)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-12-12, 17:31

Mam ten drugi komplet. Jakas szwedzka firma. Na moje o tyle samo obnizą, ale to, że wyzej stoi to zasługa amorków twardych :)

[ Dodano: 2010-12-12, 17:32 ]
macc zapreaszam na przejazdzke jak bedzie w miare sucho :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-02-06, 16:57

Odpaliłem Primę po długiej przerwie i coś takiego słychać z okolicy wtrysków:

http://www.youtube.com/watch?v=qcjCRSmgKdo

http://www.youtube.com/watch?v=Vt81IE8yI6w

O co chodzi??

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-02-06, 17:51

Obstawiam że padła pompa wspomagania albo wyleciało jakieś podciśnienie z kolektora ssącego... i zasysane powietrze tak sobie gwirzdze...

Ps. masz już te świeczki, coś nudno u Ciebie jeszcze trójki z przodu nie ma :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2011-02-06, 20:48

Jak rasowy ursus :mrgreen:
Najpierw wd40 włape i po paskach jak nie ucichnie szukać dalej
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-02-07, 07:14

Ucichło. Pewnie pompa wspomagania piszczała bo auto nie jeździło z 3 miesiace. Zrobiłem z 30 km i jest cicho. Co do świeczek to trzeba by było kupic platyny i jakieś ładne niebieskie kable WN ;) Co z tych drugich polecacie pod platyny??

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2011-02-07, 21:22

bombel pisze:Co z tych drugich polecacie pod platyny??
Oczywiście NGK :-P
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-02-08, 07:15

Ale jakiś konkretny model??

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2011-02-08, 10:43

bombel pisze:Ale jakiś konkretny model??
No na taką moc to tylko w stalowym oplocie :-P


NGK RC-NE08 mogę Ci wysłać ori z japsów za 200zł z przesyłką. (niebieskie)
Also?

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2011-02-08, 11:25

z tego co pamiętam to od 1.6 i 2.0 różniły się wysokością a na jednej z aukcji znalazłem ten sam model który podałeś za 189zł. A pamiętam że dedykowane tylko do 2.0 kosztowały w granicach 250zł
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

TeroM
wiem o czym pisze
Posty: 65
Rejestracja: 2009-12-11, 12:32
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: TeroM » 2011-02-08, 13:53

Znajomy mi załatwił za 160 zł NGK RC-NE08 oryginalne made in Japan (niebieskie).
Mam założone w swoim SR20DEH - natrzaskane +- 10 tyś i nie mam z nimi najmniejszego problemu.
Było: Micra K10, Sunny N14 GA14DS 4d, Sunny N14 GA14DE 3d

Jest: Primera P11 SE -> GT SR20DEH

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2011-02-08, 16:28

MacGayver pisze:z tego co pamiętam to od 1.6 i 2.0 różniły się wysokością a na jednej z aukcji znalazłem ten sam model który podałeś za 189zł. A pamiętam że dedykowane tylko do 2.0 kosztowały w granicach 250zł
Z NGK:
Obrazek

Awatar użytkownika
Sasza_fragles13
fanatyk nissana
Posty: 309
Rejestracja: 2009-12-09, 18:38
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Sasza_fragles13 » 2011-02-15, 16:18

Bombel, jest firma na Białorusi, która czyni cuda z winylem;) Za jedyne 1700$ :D

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-02-15, 20:13

P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Sasza_fragles13
fanatyk nissana
Posty: 309
Rejestracja: 2009-12-09, 18:38
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Sasza_fragles13 » 2011-02-15, 20:30

xtomek, taniej tzn ile?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-02-15, 20:33

Koszt zamiany koloru profi folią mogę mieć za 3000 PLN

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2011-02-15, 20:35

bombel pisze:Koszt zamiany koloru profi folią mogę mieć za 3000 PLN
to i tak taniej niz malowanie

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2011-02-15, 22:02

przywieź ja do mnie to Ci ją mój sąsiad za 2500 omaluje :-D
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2011-02-15, 22:20

xtomek pisze:to i tak taniej niz malowanie
ale rysę na lakierze możesz spolerować jak nie będzie za duża, a przy folii już nic nie zrobisz - cały nowy element ;-) Nie wydaje mi się żeby to była taka fajna sprawa, trzeba z folią mocno uważać ;-)
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-02-15, 22:22

MacGayver, ma racje łatwo uszkodzić i nie ma możliwości naprawy poza oklejeniem całego elementu :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”