Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P11.144 by Bombel

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Marcinek
stały bywalec
Posty: 138
Rejestracja: 2010-11-05, 16:55
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Marcinek » 2010-11-20, 15:29

Bardzo soczysty wynik :D pogratulować i działaj dalej ;)
Mało się zarabia żyje się jak hrabia 8)
100NX SR20DE + Garrett t25 -->180KM,273NM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-11-20, 17:34

Tylko świece mnie ograniczają. Co lepiej

Irydowe BKR7EIX czy platynowe PFR7B-9 ??

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-11-20, 18:42

Platynówki, w Ibizie Jemioła tylko one się sprawdziły ;-)

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-11-20, 19:57

bombel pisze:Tylko świece mnie ograniczają. Co lepiej

Irydowe BKR7EIX czy platynowe PFR7B-9 ??
Bierz platyny, u mnie również się spisują. Polecam :]
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-20, 20:52

Wczoraj z Zurem lataliśmy, plecionka w wydechu mu pękła i dzięki czemu się rozluźnił on sporo... Przeładowania sięgają 1,3 bara i zapłon nie wypada tak więc NGK PFR7 to zdecydowanie najlepsze co możesz wsadzić, już tylko nie pamiętam czy u Zura je klepaliśmy... ???

ALe nie ukrywam że SR20VE ma delikatniejsze tłoki jak SR20DEH a na spokojnie to przyjmuje 1,3 bara - Bombel nie pękaj, Zuru przetestował... !!
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-11-20, 22:32

To ile to VE wypluło na 1.3 bara ? Badaliście ?
Sorry za offa :D
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-20, 22:42

1,3 to chwilowe przeładowane, ale w sumie ciekawy mod wyszedł - wydech się prawie urwał i auto zaczęło lepiej iść, to świadczy o tym że niemal seryjny układ wydechowy trochę go trzymał :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-11-20, 23:00

NO to tylko wydech załatwic i pojechac zmierzyc
:D

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-20, 23:21

wydech sam się załatwił, no ale koniec robienia tu oftopa, bombel ogarniaj te świece i kończymy z tymi skradającymi się Priemrami :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-11-21, 15:59

Coobcio pisze:wydech sam się załatwił, no ale koniec robienia tu oftopa, bombel ogarniaj te świece i kończymy z tymi skradającymi się Priemrami :P
A kogo masz na myśli ;-)
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-21, 16:00

http://www.coobcio.pl/?p=906 - Fotki się podobają :) ??

[ Dodano: 2010-11-21, 16:02 ]
Trzeba się umowić na jakieś porównanie obu projektów i ich kierowników :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-11-21, 16:30

Dzisiaj odrabiałem lenistwo piatkowe, ale sie jeszcze zgadamy :)

Co do prezentacji to sup[er, ale zmien moc na poczatku na 272KM i 354 Nm :)

Oraz ZAWIESZENIE:
- Amortyzatory z przodu KYB AGX, tył KYB Ultra SR

Powinno być przód KYB Ultra SR, tył KYB AGX i sporężyny -35 mm H&R

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2010-11-21, 16:51

Czyli jeszcze malunek i fura gotowa póki co :-D
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-11-21, 18:18

Wcześniej tylko Platynowe świece i dmuchne 1 bar zeby 3 z przodu mieć. Coraz poważniej się zastanawiam nad zostawieniem auta w obecnym kolorze w celu ograniczenia kosztów.

Tzreba by było troche wewnatrz ogarnąć i potrenować jakieś zakrety :)

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2010-11-21, 18:34

Pewnie na lakierze się nie jeździ :mrgreen:
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
Andrzej
fanatyk nissana
Posty: 478
Rejestracja: 2009-12-09, 06:55
Lokalizacja: Bolechowo k/Poznania

Post autor: Andrzej » 2010-11-21, 20:18

bombel pisze:.. i potrenować jakieś zakrety
A to moze czasami nieść straty w lakierze :-P Proponuje najpierw nauka a później nowy lakierek :mrgreen:

Awatar użytkownika
jawert
fanatyk nissana
Posty: 1090
Rejestracja: 2009-12-08, 22:25
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: jawert » 2010-11-21, 20:20

Andrzej pisze:później nowy lakierek
duuuuużo później :mrgreen:

poza tym srebrna ma swój urok :-P
1.8 acenta xenon 2006 TTI TCB 880 + Midland ML-145

"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-22, 00:49

Mom zdaniem super wygląda taka kolorowa papużka - idzie nią podpuszczać innych kierowców w znacznie droższych i z pozoru mocniejszych wozach...

Ps. żeby twoj woz przygotować do zakrętów to pierwsze co to trzeba by zdjąć doładowanie do 0,4 bara :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-11-22, 21:48

Kod: Zaznacz cały

Wysłany: 2010-03-25, 16:38    	
Cytat:
Bombello a ile planujesz mu dmuchać?


0,5 bara na jednym ustawieniu i 0,8 bara na drugim. Planowane moce odpowiednio 230KM i 280 KM
Heheh, ale blisko byłem w obstawianiu :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-23, 16:18

No o niespełna dyszkę się pomyliłeś - można Ci i twojemu tunerowi to wybaczyć :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-11-23, 16:51

gratki za wynik :mrgreen:

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-11-23, 19:50

bombel, rób ładny lakier i do GT dawaj :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-11-23, 20:18

Inwazja na GT :-D Świetny pomysł. Tyle serducha włożone w autko. Bombel, wykończyć i pokazać, a nie, tak jak ruda, wzięta z zaskoczenia. Och, ten Coobcio.... :mrgreen: Przecież miał być SAAB :->
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-23, 23:37

Michalllo pisze:bombel, rób ładny lakier i do GT dawaj :)
A ja na pokaz trochę Kucy dodam - po pomiarze gwizdek się skręci, ale warto spradzić co w makcie nam ta turbina wydmucha... Śmiem twierdzić że paliwka do ok 1,2 bara nam styknie :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

macc
nowy na forum
Posty: 20
Rejestracja: 2009-12-13, 12:04
Lokalizacja: WWA

Post autor: macc » 2010-11-29, 12:13

Bombel musimy się ustawić z chęcią bym zobaczy HR'ach i czy auto dużo straciło na komforcie. Oczywiście ciekaw jestem twojej opinii??

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-12-04, 19:17

Ale ostatnio wyczytałem jajcarskie rzeczy na jakiejś saabowej stronie odnośnie sprzęgła, że w miarę jego złużywania coraz mocniej ono łapie, robili już taki eksperyment i oto jego wyniki (przykład do Saab 9-3 VIGEN):

"When disk is new full 9mm, pressureplate power ~700kg (2mm in flywheel, 7mm over flywheel)
When disk have lost 0.5mm pressureplate power ~800kg. (2mm in flywheel, 6.5mm over flywheel)
When disk have lost 1.0mm pressureplate power ~900kg. (2mm in flywheel, 6.0mm over flywheel)
When disk have lost 1.5mm pressureplate power ~1010kg. (2mm in flywheel, 5.5mm over flywheel).
When disk have lost 2.0mm pressureplate power ~1025kg. (2mm in flywheel, 5.0mm over flywheel)."

[ Dodano: 2010-12-04, 19:18 ]
czyli wychodzi na to że jak sprzęgło jest na maksa złużyte to najmocniej trzyma tzn 2mm wytarcia okładzin... Czyli to jest dolna jego granica...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-12-04, 19:40

Coobcio pisze:Ale ostatnio wyczytałem jajcarskie rzeczy na jakiejś saabowej stronie odnośnie sprzęgła, że w miarę jego złużywania coraz mocniej ono łapie, robili już taki eksperyment i oto jego wyniki (przykład do Saab 9-3 VIGEN):

"When disk is new full 9mm, pressureplate power ~700kg (2mm in flywheel, 7mm over flywheel)
When disk have lost 0.5mm pressureplate power ~800kg. (2mm in flywheel, 6.5mm over flywheel)
When disk have lost 1.0mm pressureplate power ~900kg. (2mm in flywheel, 6.0mm over flywheel)
When disk have lost 1.5mm pressureplate power ~1010kg. (2mm in flywheel, 5.5mm over flywheel).
When disk have lost 2.0mm pressureplate power ~1025kg. (2mm in flywheel, 5.0mm over flywheel)."

[ Dodano: 2010-12-04, 19:18 ]
czyli wychodzi na to że jak sprzęgło jest na maksa złużyte to najmocniej trzyma tzn 2mm wytarcia okładzin... Czyli to jest dolna jego granica...
To trzeba cuś ztoczyć te sprzęgła ;) Co by męsko kleiły i nie puszczało już wcale...

P.S
Jakieś mody Bombel nowe? Co tam słychać w Twoim projekcie w ogóle?
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-12-04, 20:03

Zima to nie ma jak pozapier...ć tak wieć 0,8 bara styka :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-12-04, 22:10

bombel-masz tak blisko do mnie i nie podbijasz z TURBO ZŁOMEM??? :-P
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-12-05, 10:37

Na chwile obecną auto stoi pod grubą warstwą śniegu, ale odpaliłem je przedwczoraj to od strzału pali. Nie jeżdzę bo dalej nie mam nakrętek do zimówek, a na letniakach nie ma co rydzykować.

Za tydzien w weekend bedzie jezdzone :)

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”