![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
A kogo masz na myśliCoobcio pisze:wydech sam się załatwił, no ale koniec robienia tu oftopa, bombel ogarniaj te świece i kończymy z tymi skradającymi się Priemrami
Kod: Zaznacz cały
Wysłany: 2010-03-25, 16:38
Cytat:
Bombello a ile planujesz mu dmuchać?
0,5 bara na jednym ustawieniu i 0,8 bara na drugim. Planowane moce odpowiednio 230KM i 280 KM
A ja na pokaz trochę Kucy dodam - po pomiarze gwizdek się skręci, ale warto spradzić co w makcie nam ta turbina wydmucha... Śmiem twierdzić że paliwka do ok 1,2 bara nam styknieMichalllo pisze:bombel, rób ładny lakier i do GT dawaj
To trzeba cuś ztoczyć te sprzęgłaCoobcio pisze:Ale ostatnio wyczytałem jajcarskie rzeczy na jakiejś saabowej stronie odnośnie sprzęgła, że w miarę jego złużywania coraz mocniej ono łapie, robili już taki eksperyment i oto jego wyniki (przykład do Saab 9-3 VIGEN):
"When disk is new full 9mm, pressureplate power ~700kg (2mm in flywheel, 7mm over flywheel)
When disk have lost 0.5mm pressureplate power ~800kg. (2mm in flywheel, 6.5mm over flywheel)
When disk have lost 1.0mm pressureplate power ~900kg. (2mm in flywheel, 6.0mm over flywheel)
When disk have lost 1.5mm pressureplate power ~1010kg. (2mm in flywheel, 5.5mm over flywheel).
When disk have lost 2.0mm pressureplate power ~1025kg. (2mm in flywheel, 5.0mm over flywheel)."
[ Dodano: 2010-12-04, 19:18 ]
czyli wychodzi na to że jak sprzęgło jest na maksa złużyte to najmocniej trzyma tzn 2mm wytarcia okładzin... Czyli to jest dolna jego granica...