Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] [N14] Sunny 2.0 GTi-R Revision2

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2010-07-09, 11:48

Generalnie jeśli chodzi o alu, to żeby dobrze położyć lakier, należałoby powierzchnię zmatowić (jak każdą inną lakierowaną powierzchnię), co kompletnie mija się z celem.
Przy kładzeniu lakieru na gładką powierzchnię zacznie on schodzić, łuszczyć się, no i wyjdzie nam mleko, a nie metaliczne lustro.

Przerabiałem ten temat z alufelgami, ranty wypolerowałem na lustro i niestety innej opcji jak przecieranie i polerka co jakiś czas nie ma, żeby efekt był przyzwoity.

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2010-07-12, 12:13

No i ja właśnie tak robię że co jakiś czas przecieram.

Coobcio, czekam na telefon.
DDC-Performance

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-12, 13:38

Właśnie w szykuję się do wymiany pompy wody w Saabie, jak tego dokonam to przejdę sięz buta po ten przewód WN dla Ciebie :)

Jakby CI się nie chciało podjeżdżać do Puław to mógłbym Ci go wysłać listem - no problemo...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2010-07-12, 14:23

Podjechać to by mi sie chciało ale gorzej z kasa na paliwko :/ Podeślij mi a rozliczymy sie przy najbliższej okazji. A no i możemy pomyśleć o tej głowie.
DDC-Performance

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-12, 23:08

To jak głowę mam zabierać z Wawki to wolałbym żebyś podjechał po nią :D
Się tam kiedyś rozliczymy jak nadejdą lepsze czasy...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2010-07-12, 23:18

No to podjadę w takim razie, muszę tylko zorganizować sobie trochę czasu i kasy
Daj znać kiedy ewentualnie i coś wymyślę :D

[ Dodano: 2010-07-14, 19:32 ]
Głowa odebrana, niebawem zaczną się mody. Dzięki Coobcio.
DDC-Performance

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-08-02, 08:27

No to kiedy się należy spodziewać wizyty na hamowni ? :-D
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2010-08-02, 10:39

Hmmmm na hamowni może już niebawem. Ostatnio nie często jeżdzę do wawki ale zobaczymy jak to będzie.

Listwa wtryskowa przygotowana do malowania:

Obrazek

Pytanie czy ją malować bo wyszło nieźle po cynkowaniu.

W między czasie powstaje nowy motylek przepustnicy. Może będzie lepiej zpasowany.
DDC-Performance

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-08-02, 19:42

Ja bym ją zostawił taka jak jest do tego polerowanego kolektora itp ;)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-02, 23:30

Ja też bym zostawił jak jest :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2010-08-04, 20:54

Więc została cynkowana. Jednak chyba będę musiał ją polakierować bezbarwnym bo za jakiś czas zmatowieje. Dziś powstała także osłona przewodów wtrysków. Poniżej fotki :D

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Na żywo można obejrzeć na spocie w piątek w Wawce ;)
DDC-Performance

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2010-08-04, 21:16

ale masz konkretny akumulator !! można by na nim jeździć..:)

życzę konsekwencji w działaniu, konkretne podejście !!

i jeszcze jedno: po co Ci zbiornik oleju skoro i tak masz podpięta odmę pod dolot ??

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2010-08-04, 22:02

Akumulator będę chciał zmienić bo ten i tak już pada. A zbiornik oleju to bardziej jak filtr powietrza od oleju. w nim na dnie zbiera sie olej, który spływa z powrotem do miski. a powietrze wędruje do dolotu bez oleju. nie zanieczyszcza się przepustnica. Dzisiaj jak wyjąłem wtryski to zauważyłem ze wewnątrz kolektora jest czysto. a od mycia juz trochę pojeździłem. Przepustnica też była czysta.

Napewno będę potrzebował nowe kapturki na wtryski bo jeden mam od bocha i jest inny od pozostałych i może dawać inny strumień. No i jeden jest połamany i trzyma się na słowo.

Pozatym coś mi klekota w silniku. Najbardziej to na wolnych obrotach słychać, ale to już trzeba posłuchać.

Będę też potrzebował linkę prędkościomierza kompletną bo moja strasznie bije, wskazówka tańczy i gdy na nawigacji mam 70km/h to na liczniku już jest 100. a przy nawigacyjnym 180km/h zamykam licznik (240) :/ wolalbym zeby mniejsze różnice były.
DDC-Performance

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wieshaq » 2010-08-05, 06:17

TomyDDC pisze:Pozatym coś mi klekota w silniku.
Może to Diesel jest ;) :D




Nie mogłem się powstrzymać :cool:
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-05, 08:05

Te kapturki to są tylko osłonki i podtrzymywacze oringów - lepiej je w ogóle zdjąć, przez listwę się nie przecisną a jak są pęknięte to mogą wpaść do gara...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2010-08-09, 05:27

Auto naprawione, po długich poszukiwaniach przyczyny, znalazłem problem i od razu naprawiłem, ale nikt się nie spodziewał. Poluzował się wężyk na pompie paliwa w zbiorniku i paliwko uciekało bokiem... Czarny znów śmiga
DDC-Performance

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-08-09, 07:25

Hehe coś mi się wydawało że pisałem by sprawdzić ciśnienie paliwa, ufff tak czy siak witamy w świecie z motoryzowanych :)

Ps. się niebawem wybieram do Ciebie z prezentem i takie tam rzeczy do obgadania będę mieć :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2010-08-09, 07:44

oki, daj znać, kiedy i nie ma problemu. Może brata odwiedzimy przy okazji :D

[ Dodano: 2010-09-04, 07:07 ]
Nowe cięgno gazu od DDC-Performance przy współpracy z firmą Metal-Komplet
Ma mniejszą średnicę co przyspieszy nieco otwieranie przepustnicy :D

Obrazek Obrazek
DDC-Performance

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-09-04, 08:13

Hehe jak się robi większe przepustnice to właśnie się robi większe te cięgiłęka by bardziej precyzyjnie można było dawkować gazem - przydatne zwłaszcza w turbo :)

A tak to reakcję na gaz musisz mieć torpedową :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-09-04, 10:03

TomyDDC, a jaka cena by była dla mnie?? :D

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2010-09-04, 11:17

bombel, nie stać Cię :P
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2010-09-04, 14:03

Więkasza średnica powiadasz. no nie wiedziałem... To moje jest wykonane metodą ręczną. tzn frezarka nie cnc wiec koszt kosmiczny chyba ze to moze być okrągłe ja w 200sx. u mnie jest jeszcze taki palik i 2 ciegno przy przepustnicy... dlatego taki kształt.

A z tą średnicą to moge najwyżejto drugie przerobić albo tu coś opatentować :D

no zastanowię się na razie to założe i zobaczymy jak będzie.
DDC-Performance

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-09-04, 14:34

Maniek-ol pisze:bombel, nie stać Cię :P
A właśnie że stać :mrgreen: Dajcie rysunki tego stworzenia,
to uruchomimy małą produkcję dla zainteresowanych :-D
po kosztach.
p.s.
jeden warunek, dostanę plusa od Bombla.... za....
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-09-04, 20:47

xtomek pisze:jeden warunek, dostanę plusa od Bombla.... za....
Oczywiscie, że dostaniesz :D Zapomniałem, bo jeszcze nie zamontowane :D

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2010-09-15, 20:33

Dzięki życzliwej pomocy Coobcia, wystroiliśmy autko poprzez SMT6. Poprawiłą się elastyczność, wyrównały obroty na biegu jałowym. Ale najfajniej jest jak się pedał w podłogę wciśnie :D :D

Teraz można dalej modyfikować. Na pierwszy rzut pójdzie chyba głowa i pierścienie. Potem myślę o poważnej zmianie dolotu, ale to się okaże :D

Dzięki Coobcio
DDC-Performance

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2010-09-16, 22:06

TomyDDC, ostatnio jak lataliśmy razem to jakoś udawało mi się nie odbiegać od Ciebie , chociaż ja pewnie musiałem cisnąć na gaz a Ty tylko lekko dociskałeś. :)
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2010-09-17, 07:36

Hehe, mój nawigator mnie stopował i nie mogłem rozwinąć skrzydeł :P
DDC-Performance

Awatar użytkownika
Ada
nowy na forum
Posty: 30
Rejestracja: 2009-12-09, 18:29
Lokalizacja: Stefanów / Radom

Post autor: Ada » 2010-11-18, 08:10

Chyba czarna strzała zmieni właściciela... :cry:

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2010-11-18, 08:32

A no nadszedł taki czas, że będą zmiany...

Więc dokładnie, czarna strzała jest na sprzedaż.

Co to za autkom to chyba nie muszę opisywać. Może napiszę co jest do zrobienia przez mojego następcę.
Mianowicie:

1. Przeguby zewnętrzne (jeden juz słychać)
2. Łożysko koła przód (delikatnie już go słychać ale naprawdę minimalnie)
3. Pozakładać czujniki ABS (brakuje na przód)
4. Wymienić olej i filtr oleju
5. Filtr powietrza stożkowy (można wyprać, ale wypadałoby juz go wymienić)
6. Zregenerować zaciski hamulcowe (stukają luźne prowadnice)
7. uszczelnić i napełnić klimę. (praktycznie wszystko jest wymienione. trzeba podłączyć kabelki, które są przy sprężarce (były łączone w starym alternatorze))

Uwaga. Auto sprzedaję bez komputera. Zostanie zamontowany nawiew i... Jakieś radio. Pozostaną głośniki w drzwiach i tylne w półce (same gwizdki).

Jego wyposażenie:
Elektryczne szyby, elektryczne lusterka, wspomaganie, ABS, Radio z CD, Elektryczne sterowanie nawiewami, Opony zimowe+2 letnie, siedzenia skórzane (kierowcy wymaga naprawy), ściemniacz oświetlenia, Alarm z centralnym zamkiem.

To chyba tyle. Ceny nie podaję. Czekam na oferty na PW. Wszelkie pytania w tym temacie.
DDC-Performance

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2010-11-18, 08:45

Sorry za OT,
TomyDDC pisze:6. Zregenerować zaciski hamulcowe (stukają luźne prowadnice)
jak to zregenerować bo mam taki problem z tylnymi zaciskami.

Z góry dzięki za odp.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”