[Sunny] [N14] Sunny 2.0 GTi-R Revision2
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Generalnie jeśli chodzi o alu, to żeby dobrze położyć lakier, należałoby powierzchnię zmatowić (jak każdą inną lakierowaną powierzchnię), co kompletnie mija się z celem.
Przy kładzeniu lakieru na gładką powierzchnię zacznie on schodzić, łuszczyć się, no i wyjdzie nam mleko, a nie metaliczne lustro.
Przerabiałem ten temat z alufelgami, ranty wypolerowałem na lustro i niestety innej opcji jak przecieranie i polerka co jakiś czas nie ma, żeby efekt był przyzwoity.
Przy kładzeniu lakieru na gładką powierzchnię zacznie on schodzić, łuszczyć się, no i wyjdzie nam mleko, a nie metaliczne lustro.
Przerabiałem ten temat z alufelgami, ranty wypolerowałem na lustro i niestety innej opcji jak przecieranie i polerka co jakiś czas nie ma, żeby efekt był przyzwoity.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Właśnie w szykuję się do wymiany pompy wody w Saabie, jak tego dokonam to przejdę sięz buta po ten przewód WN dla Ciebie ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Jakby CI się nie chciało podjeżdżać do Puław to mógłbym Ci go wysłać listem - no problemo...
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Jakby CI się nie chciało podjeżdżać do Puław to mógłbym Ci go wysłać listem - no problemo...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
To jak głowę mam zabierać z Wawki to wolałbym żebyś podjechał po nią ![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Się tam kiedyś rozliczymy jak nadejdą lepsze czasy...
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Się tam kiedyś rozliczymy jak nadejdą lepsze czasy...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ja też bym zostawił jak jest ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- TomyDDC
- fanatyk nissana
- Posty: 523
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
- Lokalizacja: Stefanów/Radom
- Kontakt:
Akumulator będę chciał zmienić bo ten i tak już pada. A zbiornik oleju to bardziej jak filtr powietrza od oleju. w nim na dnie zbiera sie olej, który spływa z powrotem do miski. a powietrze wędruje do dolotu bez oleju. nie zanieczyszcza się przepustnica. Dzisiaj jak wyjąłem wtryski to zauważyłem ze wewnątrz kolektora jest czysto. a od mycia juz trochę pojeździłem. Przepustnica też była czysta.
Napewno będę potrzebował nowe kapturki na wtryski bo jeden mam od bocha i jest inny od pozostałych i może dawać inny strumień. No i jeden jest połamany i trzyma się na słowo.
Pozatym coś mi klekota w silniku. Najbardziej to na wolnych obrotach słychać, ale to już trzeba posłuchać.
Będę też potrzebował linkę prędkościomierza kompletną bo moja strasznie bije, wskazówka tańczy i gdy na nawigacji mam 70km/h to na liczniku już jest 100. a przy nawigacyjnym 180km/h zamykam licznik (240)
wolalbym zeby mniejsze różnice były.
Napewno będę potrzebował nowe kapturki na wtryski bo jeden mam od bocha i jest inny od pozostałych i może dawać inny strumień. No i jeden jest połamany i trzyma się na słowo.
Pozatym coś mi klekota w silniku. Najbardziej to na wolnych obrotach słychać, ale to już trzeba posłuchać.
Będę też potrzebował linkę prędkościomierza kompletną bo moja strasznie bije, wskazówka tańczy i gdy na nawigacji mam 70km/h to na liczniku już jest 100. a przy nawigacyjnym 180km/h zamykam licznik (240)
![:/](./images/smilies/kwasny.gif)
DDC-Performance
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Te kapturki to są tylko osłonki i podtrzymywacze oringów - lepiej je w ogóle zdjąć, przez listwę się nie przecisną a jak są pęknięte to mogą wpaść do gara...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe coś mi się wydawało że pisałem by sprawdzić ciśnienie paliwa, ufff tak czy siak witamy w świecie z motoryzowanych ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Ps. się niebawem wybieram do Ciebie z prezentem i takie tam rzeczy do obgadania będę mieć![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Ps. się niebawem wybieram do Ciebie z prezentem i takie tam rzeczy do obgadania będę mieć
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe jak się robi większe przepustnice to właśnie się robi większe te cięgiłęka by bardziej precyzyjnie można było dawkować gazem - przydatne zwłaszcza w turbo ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
A tak to reakcję na gaz musisz mieć torpedową![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
A tak to reakcję na gaz musisz mieć torpedową
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- TomyDDC
- fanatyk nissana
- Posty: 523
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
- Lokalizacja: Stefanów/Radom
- Kontakt:
Więkasza średnica powiadasz. no nie wiedziałem... To moje jest wykonane metodą ręczną. tzn frezarka nie cnc wiec koszt kosmiczny chyba ze to moze być okrągłe ja w 200sx. u mnie jest jeszcze taki palik i 2 ciegno przy przepustnicy... dlatego taki kształt.
A z tą średnicą to moge najwyżejto drugie przerobić albo tu coś opatentować![:D](./images/smilies/biggrin.png)
no zastanowię się na razie to założe i zobaczymy jak będzie.
A z tą średnicą to moge najwyżejto drugie przerobić albo tu coś opatentować
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
no zastanowię się na razie to założe i zobaczymy jak będzie.
DDC-Performance
A właśnie że staćManiek-ol pisze:bombel, nie stać Cię
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
to uruchomimy małą produkcję dla zainteresowanych
![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
po kosztach.
p.s.
jeden warunek, dostanę plusa od Bombla.... za....
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- TomyDDC
- fanatyk nissana
- Posty: 523
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
- Lokalizacja: Stefanów/Radom
- Kontakt:
Dzięki życzliwej pomocy Coobcia, wystroiliśmy autko poprzez SMT6. Poprawiłą się elastyczność, wyrównały obroty na biegu jałowym. Ale najfajniej jest jak się pedał w podłogę wciśnie
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Teraz można dalej modyfikować. Na pierwszy rzut pójdzie chyba głowa i pierścienie. Potem myślę o poważnej zmianie dolotu, ale to się okaże![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Dzięki Coobcio
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Teraz można dalej modyfikować. Na pierwszy rzut pójdzie chyba głowa i pierścienie. Potem myślę o poważnej zmianie dolotu, ale to się okaże
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Dzięki Coobcio
DDC-Performance
TomyDDC, ostatnio jak lataliśmy razem to jakoś udawało mi się nie odbiegać od Ciebie , chociaż ja pewnie musiałem cisnąć na gaz a Ty tylko lekko dociskałeś. ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
- TomyDDC
- fanatyk nissana
- Posty: 523
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
- Lokalizacja: Stefanów/Radom
- Kontakt:
A no nadszedł taki czas, że będą zmiany...
Więc dokładnie, czarna strzała jest na sprzedaż.
Co to za autkom to chyba nie muszę opisywać. Może napiszę co jest do zrobienia przez mojego następcę.
Mianowicie:
1. Przeguby zewnętrzne (jeden juz słychać)
2. Łożysko koła przód (delikatnie już go słychać ale naprawdę minimalnie)
3. Pozakładać czujniki ABS (brakuje na przód)
4. Wymienić olej i filtr oleju
5. Filtr powietrza stożkowy (można wyprać, ale wypadałoby juz go wymienić)
6. Zregenerować zaciski hamulcowe (stukają luźne prowadnice)
7. uszczelnić i napełnić klimę. (praktycznie wszystko jest wymienione. trzeba podłączyć kabelki, które są przy sprężarce (były łączone w starym alternatorze))
Uwaga. Auto sprzedaję bez komputera. Zostanie zamontowany nawiew i... Jakieś radio. Pozostaną głośniki w drzwiach i tylne w półce (same gwizdki).
Jego wyposażenie:
Elektryczne szyby, elektryczne lusterka, wspomaganie, ABS, Radio z CD, Elektryczne sterowanie nawiewami, Opony zimowe+2 letnie, siedzenia skórzane (kierowcy wymaga naprawy), ściemniacz oświetlenia, Alarm z centralnym zamkiem.
To chyba tyle. Ceny nie podaję. Czekam na oferty na PW. Wszelkie pytania w tym temacie.
Więc dokładnie, czarna strzała jest na sprzedaż.
Co to za autkom to chyba nie muszę opisywać. Może napiszę co jest do zrobienia przez mojego następcę.
Mianowicie:
1. Przeguby zewnętrzne (jeden juz słychać)
2. Łożysko koła przód (delikatnie już go słychać ale naprawdę minimalnie)
3. Pozakładać czujniki ABS (brakuje na przód)
4. Wymienić olej i filtr oleju
5. Filtr powietrza stożkowy (można wyprać, ale wypadałoby juz go wymienić)
6. Zregenerować zaciski hamulcowe (stukają luźne prowadnice)
7. uszczelnić i napełnić klimę. (praktycznie wszystko jest wymienione. trzeba podłączyć kabelki, które są przy sprężarce (były łączone w starym alternatorze))
Uwaga. Auto sprzedaję bez komputera. Zostanie zamontowany nawiew i... Jakieś radio. Pozostaną głośniki w drzwiach i tylne w półce (same gwizdki).
Jego wyposażenie:
Elektryczne szyby, elektryczne lusterka, wspomaganie, ABS, Radio z CD, Elektryczne sterowanie nawiewami, Opony zimowe+2 letnie, siedzenia skórzane (kierowcy wymaga naprawy), ściemniacz oświetlenia, Alarm z centralnym zamkiem.
To chyba tyle. Ceny nie podaję. Czekam na oferty na PW. Wszelkie pytania w tym temacie.
DDC-Performance