[ Primera] Primera P11.144 SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
hehe, oj Limon Limon Widze ze wygrzebaleś w końcu te fotki i wrzuciłeś I tak by się do mnie nie zmieściło to turbo hehe
Bardziej myślę czy nie ściągnać całego "osprzętu" i zostawić po prostu bezawaryjne VE do dupowożenia po mieście, a turbo może gdzieś indziej wsadzić? Hmmm...milion myśli na sekundę Na razie amory na przód chce wsadzić (Ultra SR chyba), co by lepiej się auto prowadziło...
Bardziej myślę czy nie ściągnać całego "osprzętu" i zostawić po prostu bezawaryjne VE do dupowożenia po mieście, a turbo może gdzieś indziej wsadzić? Hmmm...milion myśli na sekundę Na razie amory na przód chce wsadzić (Ultra SR chyba), co by lepiej się auto prowadziło...
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
zuru82, z tym zdejmowaniem to chyba teraz bez sensu
Po takich nakładach i modach wracać do serii ?
Po takich nakładach i modach wracać do serii ?
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Przecież VE Turbo jak na razie bezawaryjnie się sprawuje Szkoda niszczyć taki projekt ale to moje zdanie . Zglebić auto żeby lepiej trzymało trakcję, ograniczyć na dole doładowanie i będzie śmigało sprawniej. Najlepszym pomysłem było by przeszczepić zawias od GTiR ale raczej pasować nie będzie.... Była by pierwsza Primera VE Turbo Quattro Jedyne rozwiązanie na 3manie trakcji i wykorzystanie w pełni mocyzuru82 pisze:Bardziej myślę czy nie ściągnać całego "osprzętu" i zostawić po prostu bezawaryjne VE do dupowożenia po mieście
Pozdrawiam
No nie do serii tylko do VE jak już Coś by się z czasem dłubneło, żeby trochę ponad 200KM było i gitaraMichalllo pisze:zuru82, z tym zdejmowaniem to chyba teraz bez sensu
Po takich nakładach i modach wracać do serii ?
P.S
W obecnym projekcie jeszcze jest mnóstwo rzeczy do porobienia/poprawienia, więc można dłubać i dłubać Moc nie jest najważniejsza jak widać, skoro ciężko ją przenieść na asfalt i tak....
Tak swoją drogą to ciekawe jak zrobić tutaj 4-łapa....z czego przeszczep Ktoś ma jakieś pomysły? hehe
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Sposób na trakcję:
1. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/APEXI-AV ... ccessories - dzięki temu ustawić na pierwszym biegu 0,5bara, na II biegu ok 0,8 bara i na III w dal 1 bar...
2. http://allegro.pl/toyo-205-55r16-r888-o ... 43063.html - będzie masa trakcji no i przełożenie głowne się nam wydłuży.
1. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/APEXI-AV ... ccessories - dzięki temu ustawić na pierwszym biegu 0,5bara, na II biegu ok 0,8 bara i na III w dal 1 bar...
2. http://allegro.pl/toyo-205-55r16-r888-o ... 43063.html - będzie masa trakcji no i przełożenie głowne się nam wydłuży.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Coobcio pisze:Sposób na trakcję:
1. http://cgi.ebay.com/ebaym...sQ5fAccessories - dzięki temu ustawić na pierwszym biegu 0,5bara, na II biegu ok 0,8 bara i na III w dal 1 bar...
2. http://allegro.pl/toyo-20...1297443063.html - będzie masa trakcji no i przełożenie głowne się nam wydłuży.
http://allegro.pl/boost-controler-contr ... 29561.html
Coobcio pisze:Sposób na trakcję:
1. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/APEXI-AV ... ccessories - dzięki temu ustawić na pierwszym biegu 0,5bara, na II biegu ok 0,8 bara i na III w dal 1 bar...
2. http://allegro.pl/toyo-205-55r16-r888-o ... 43063.html - będzie masa trakcji no i przełożenie głowne się nam wydłuży.
1. Spoko, tylko drogo Boost controler, mega drogi widzę, choć patent nie głupi...ogarniesz Coobciu jak coś podłączenie? Ciekawi mnie, że kiedyś mieliśmy ustawiony boost u mnie w funkcji prędkości....teraz rozumiem nie ma takiej opcji, przy tej konfiguracji już?
2. Opony kozackie, ale tylko jak sucho...na wiosne/lato można pomyśleć, bo na razie to zima idzie i zimówki już założone
P.S
A co do szpery do mojej skrzyni, masz może jakiegoś linka z ebaya czy coś?
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
z tym napędem na 4 łapy to nie głupi pomysł może da radę jakoś załatwić graty z np. ebaya. Takie Primery Camino 4WD, w końcu wychodziłyMlodyZuru pisze:Przecież VE Turbo jak na razie bezawaryjnie się sprawuje Szkoda niszczyć taki projekt ale to moje zdanie . Zglebić auto żeby lepiej trzymało trakcję, ograniczyć na dole doładowanie i będzie śmigało sprawniej. Najlepszym pomysłem było by przeszczepić zawias od GTiR ale raczej pasować nie będzie.... Była by pierwsza Primera VE Turbo Quattro Jedyne rozwiązanie na 3manie trakcji i wykorzystanie w pełni mocyzuru82 pisze:Bardziej myślę czy nie ściągnać całego "osprzętu" i zostawić po prostu bezawaryjne VE do dupowożenia po mieście
Pozdrawiam
http://www.tradecarview.com/used_car/ja ... o/5436350/
swoją drogą ciekawe jak to jeździło
pozdrawiam
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Wolfshade pisze:swoją drogą ciekawe jak to jeździło
http://www.youtube.com/watch?v=apIFEmAv ... re=related
Napisane ze Camino jakieś 8.5s 0-100 więc podobnie jak seria 2.0 2WD
160 w 30 sek to cienizna, ale
z inną skrzynią, innym motorem,
może by było lepsze przeniesienie napedu
w tym rzadkim czterołapie. No i w zakrętach
powinno być lepiej.
z inną skrzynią, innym motorem,
może by było lepsze przeniesienie napedu
w tym rzadkim czterołapie. No i w zakrętach
powinno być lepiej.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Ja chciałem zakupić avcr'a, ale pogadałem troche z gościem ktory to sprzedawał na forum subaru i mówił ze efektywnie steruje doładowaniem powyżej 0.9 bara. Za 600 złotych chciał niedawno puścić
A jakby poszukać ebc które steruje doładowaniem w funkcji rpm + wbity bieg
A jakby poszukać ebc które steruje doładowaniem w funkcji rpm + wbity bieg
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Hmmm jak byście gdzieś wyszukali taniej takie gadżety to poproszę linka, albo jakieś info na priv poproszęyapko pisze:Ja chciałem zakupić avcr'a, ale pogadałem troche z gościem ktory to sprzedawał na forum subaru i mówił ze efektywnie steruje doładowaniem powyżej 0.9 bara. Za 600 złotych chciał niedawno puścić
A jakby poszukać ebc które steruje doładowaniem w funkcji rpm + wbity bieg
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nie ma lepszego boost kontrolera od AVC-R w tej cenie, dalej to sporo droższy Greddy, ten:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/GREDDY-P ... ccessories
No chce się mieć trakcję w turbo FWD to bez takiego rozwiązania nie da się nic zdziałać...
[ Dodano: 2010-11-21, 15:51 ]
No zapłonik dzisiaj poprawiliśmy - chyba trochę za grubo jest bo na trójce zrywa
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/GREDDY-P ... ccessories
No chce się mieć trakcję w turbo FWD to bez takiego rozwiązania nie da się nic zdziałać...
[ Dodano: 2010-11-21, 15:51 ]
No zapłonik dzisiaj poprawiliśmy - chyba trochę za grubo jest bo na trójce zrywa
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Dzięki Coobciu za pomoc dzisiaj i podstrojenie auta AFR sprawdzony, no i troszkę tam poprawiliśmy Z dołu już tak nie szarpie, na razie ciągle testuje, ale wydaje się że jest poprawa. Na mapie "1" na 3-ce coś nam zrywało nawet momentami Później zauważyłem, że czasem sprzęgło puszcza jeszcze, nawet na 3-cim biegu....hmmm, może się dotrze....zobaczymy Ale chyba niuta coś musiało dojść
Dzisiaj wieczorem weszły również nowe amorki na przód - Ultra SR. Jest elegancko i chyba lepiej się startuje autem. Stare amory okazały się już kompletną padaką, jeden się rozlał jak go wyjęliśmy i oba były już w ogóle bez gazu. Więc poprawa jest. Tutaj podziękowania dla Krzyśka za pomoc
Fotki załączam poniżej:
Dzisiaj wieczorem weszły również nowe amorki na przód - Ultra SR. Jest elegancko i chyba lepiej się startuje autem. Stare amory okazały się już kompletną padaką, jeden się rozlał jak go wyjęliśmy i oba były już w ogóle bez gazu. Więc poprawa jest. Tutaj podziękowania dla Krzyśka za pomoc
Fotki załączam poniżej:
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
Tył już zrobiony Zapomniałem wcześniej napisać. Weszły za namową Kuby Monroe, od kombiaka, które są sporo sztywniejsze, a bardzo tanie Jest na prawdę OK i twardo w miarę, więc jestem zadowolony. Tył zatem udało się zrobić całkiem niskim kosztemAndrzej pisze:A co z tyłem?.. wydaje mi się ważniejszy...zuru82 pisze:weszły również nowe amorki na przód
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No to auto już w pełni przygotowane do kolejnego pomiaru na hamce, coś czuję że trochę tych Nm doszło, może wartość 400 została złamana - kto wie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
A ja chciałbym podziękować za pomoc przy aucie w dniu wczorajszymArchie pisze:A ja miałem wczoraj przyjemność poznać Primkę i Zura Zuru dzięki za spotka! Wózek zacny
Wracając z roboty, mój mega dodatkowy wtrysk się zysrał i waha zaczęła lać się wszędzie Na szczęście udało się bezpiecznie zatrzymać i nic się nie zapaliło Ni stąd ni zowąd pojawił się Archie, który zaczął mi pomagać ogarnąć wóz, aby można było się dotoczyć do domu.
Bo wielu kombinacjach znaleźliśmy męską śrubę, którą praktycznie nagwintowaliśmy wąż od wtrysku i daliśmy obejmę co by nie wystrzeliło jej od ciśnienia paliwa. I tak jakoś dojechałem do domu bez dodatkowego wtrysku...
Jak widać na załączonym obrazku, warto być na forum, bo nigdy nie wiadomo kto stoi obok, gdy psuje Ci się auto hehe. Jeszcze raz dzięki Archie za wczorajszą pomoc
P.S
Coobciuuu...szykuj te wtryski dla mnie jakieś co by pasowały większe i w przerwie świątecznej ogarniemy temat. Likwidujemy ten dodatkowy i wsadzamy męskie seryjnie Przy okazji się podstroi coś i przejrzy auto, co by więcej jakichś niespodzianek nie było
P.S2
Korzystając z okazji, odświeżenia tematu, chciałbym życzyć wszystkim forumowiczom Wesołych, spokojnych i bezawaryjnych Świąt Bożego Narodzenia, oraz nowych zabawek do Waszych aut znalezionych pod choinką
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wesołych, radosnych i bezawaryjnych świąt
Ps. wtryski 550ccm postaram się ogarnąć, w miejsce po dodatkowym wtrysku wsadzi się dysze na metanol + woda, dzięki temu będziemy mogli z zapłonu tak podjechać że hej
Chyba denaturat też podobnie wpływa...
Poczytać o tym można tu:
http://www.racingforum.pl/Wtrysk-metanolu-t58273.html
Dzięki takiemu dotryskowi użytkownik AW69 w swoim Audi S4 zapłon dowala o 5-6 stopni - a to już robi robotę, a wszystkim możemy wysterować z ECU Majstra
Potrzebna nam męska pompka wodna, baniak ze 5L, dyska od kuchenki gazowej i wsio gotowe
Ps. wtryski 550ccm postaram się ogarnąć, w miejsce po dodatkowym wtrysku wsadzi się dysze na metanol + woda, dzięki temu będziemy mogli z zapłonu tak podjechać że hej
Chyba denaturat też podobnie wpływa...
Poczytać o tym można tu:
http://www.racingforum.pl/Wtrysk-metanolu-t58273.html
Dzięki takiemu dotryskowi użytkownik AW69 w swoim Audi S4 zapłon dowala o 5-6 stopni - a to już robi robotę, a wszystkim możemy wysterować z ECU Majstra
Potrzebna nam męska pompka wodna, baniak ze 5L, dyska od kuchenki gazowej i wsio gotowe
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM