Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Primera P11.144 SR20VE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-11-15, 21:51

Tak wiec zamieszam troszkę w temacie, odświeżę troszkę :mrgreen: :lol:
Zuru postanowił gonić Coobcia i zakupił większe śmigiełko :mrgreen:

Obrazek

Coobcio patrzy co trzeba przerobić :-D

Obrazek

I jak wam sie podoba ? :mrgreen:

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-11-15, 21:54

no bedzie mega :D ale chyba ciężko bedzie sabinke dogonic ...no ale +300 napewno co chlopaki ?

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-11-15, 22:20

O ku*wa ale locha! :-o To jest GT30?

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-11-16, 00:07

hehe, oj Limon Limon ;) Widze ze wygrzebaleś w końcu te fotki i wrzuciłeś :P I tak by się do mnie nie zmieściło to turbo :D hehe

Bardziej myślę czy nie ściągnać całego "osprzętu" i zostawić po prostu bezawaryjne VE do dupowożenia po mieście, a turbo może gdzieś indziej wsadzić? ;) Hmmm...milion myśli na sekundę :) Na razie amory na przód chce wsadzić (Ultra SR chyba), co by lepiej się auto prowadziło...
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-11-16, 00:16

zuru82, z tym zdejmowaniem to chyba teraz bez sensu
Po takich nakładach i modach wracać do serii ?
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
MlodyZuru
stały bywalec
Posty: 136
Rejestracja: 2010-01-30, 13:35
Lokalizacja: Żulin

Post autor: MlodyZuru » 2010-11-16, 00:17

zuru82 pisze:Bardziej myślę czy nie ściągnać całego "osprzętu" i zostawić po prostu bezawaryjne VE do dupowożenia po mieście
Przecież VE Turbo jak na razie bezawaryjnie się sprawuje :) Szkoda niszczyć taki projekt ale to moje zdanie :). Zglebić auto żeby lepiej trzymało trakcję, ograniczyć na dole doładowanie i będzie śmigało sprawniej. Najlepszym pomysłem było by przeszczepić zawias od GTiR ale raczej pasować nie będzie.... Była by pierwsza Primera VE Turbo Quattro ;p Jedyne rozwiązanie na 3manie trakcji i wykorzystanie w pełni mocy :)

Pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-11-16, 07:54

Michalllo pisze:zuru82, z tym zdejmowaniem to chyba teraz bez sensu
Po takich nakładach i modach wracać do serii ?
No nie do serii tylko do VE jak już ;) Coś by się z czasem dłubneło, żeby trochę ponad 200KM było i gitara :->

P.S
W obecnym projekcie jeszcze jest mnóstwo rzeczy do porobienia/poprawienia, więc można dłubać i dłubać ;) Moc nie jest najważniejsza jak widać, skoro ciężko ją przenieść na asfalt i tak....

Tak swoją drogą to ciekawe jak zrobić tutaj 4-łapa....z czego przeszczep :P Ktoś ma jakieś pomysły? 8-) hehe
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-16, 10:09

Sposób na trakcję:

1. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/APEXI-AV ... ccessories - dzięki temu ustawić na pierwszym biegu 0,5bara, na II biegu ok 0,8 bara i na III w dal 1 bar...

2. http://allegro.pl/toyo-205-55r16-r888-o ... 43063.html - będzie masa trakcji no i przełożenie głowne się nam wydłuży.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
MlodyZuru
stały bywalec
Posty: 136
Rejestracja: 2010-01-30, 13:35
Lokalizacja: Żulin

Post autor: MlodyZuru » 2010-11-16, 10:28

Coobcio pisze:Sposób na trakcję:

1. http://cgi.ebay.com/ebaym...sQ5fAccessories - dzięki temu ustawić na pierwszym biegu 0,5bara, na II biegu ok 0,8 bara i na III w dal 1 bar...

2. http://allegro.pl/toyo-20...1297443063.html - będzie masa trakcji no i przełożenie głowne się nam wydłuży.

http://allegro.pl/boost-controler-contr ... 29561.html :)

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-11-16, 10:45

Coobcio pisze:Sposób na trakcję:

1. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/APEXI-AV ... ccessories - dzięki temu ustawić na pierwszym biegu 0,5bara, na II biegu ok 0,8 bara i na III w dal 1 bar...

2. http://allegro.pl/toyo-205-55r16-r888-o ... 43063.html - będzie masa trakcji no i przełożenie głowne się nam wydłuży.

1. Spoko, tylko drogo ;) Boost controler, mega drogi widzę, choć patent nie głupi...ogarniesz Coobciu jak coś podłączenie? :) Ciekawi mnie, że kiedyś mieliśmy ustawiony boost u mnie w funkcji prędkości....teraz rozumiem nie ma takiej opcji, przy tej konfiguracji już?

2. Opony kozackie, ale tylko jak sucho...na wiosne/lato można pomyśleć, bo na razie to zima idzie i zimówki już założone ;)


P.S
A co do szpery do mojej skrzyni, masz może jakiegoś linka z ebaya czy coś? :->
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2010-11-16, 15:31

MlodyZuru pisze:
zuru82 pisze:Bardziej myślę czy nie ściągnać całego "osprzętu" i zostawić po prostu bezawaryjne VE do dupowożenia po mieście
Przecież VE Turbo jak na razie bezawaryjnie się sprawuje :) Szkoda niszczyć taki projekt ale to moje zdanie :). Zglebić auto żeby lepiej trzymało trakcję, ograniczyć na dole doładowanie i będzie śmigało sprawniej. Najlepszym pomysłem było by przeszczepić zawias od GTiR ale raczej pasować nie będzie.... Była by pierwsza Primera VE Turbo Quattro ;p Jedyne rozwiązanie na 3manie trakcji i wykorzystanie w pełni mocy :)

Pozdrawiam :)
z tym napędem na 4 łapy to nie głupi pomysł ;) może da radę jakoś załatwić graty z np. ebaya. Takie Primery Camino 4WD, w końcu wychodziły :)

http://www.tradecarview.com/used_car/ja ... o/5436350/

swoją drogą ciekawe jak to jeździło :)

pozdrawiam :)
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

Awatar użytkownika
MlodyZuru
stały bywalec
Posty: 136
Rejestracja: 2010-01-30, 13:35
Lokalizacja: Żulin

Post autor: MlodyZuru » 2010-11-16, 20:07

Wolfshade pisze:swoją drogą ciekawe jak to jeździło :)

http://www.youtube.com/watch?v=apIFEmAv ... re=related


Napisane ze Camino :) jakieś 8.5s 0-100 więc podobnie jak seria 2.0 2WD :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-11-16, 20:35

160 w 30 sek to cienizna, ale
z inną skrzynią, innym motorem,
może by było lepsze przeniesienie napedu
w tym rzadkim czterołapie. No i w zakrętach
powinno być lepiej.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2010-11-16, 21:08

160 mil w 30 sekund, a do 60 odepchnął sie w niecałe 6
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
IvanH
stały bywalec
Posty: 126
Rejestracja: 2009-12-09, 10:28
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: IvanH » 2010-11-16, 21:20

bonzo pisze:160 mil w 30 sekund, a do 60 odepchnął sie w niecałe 6
A gdzie Ty widzisz mile?
ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
MlodyZuru
stały bywalec
Posty: 136
Rejestracja: 2010-01-30, 13:35
Lokalizacja: Żulin

Post autor: MlodyZuru » 2010-11-16, 21:21

bonzo pisze:160 mil w 30 sekund, a do 60 odepchnął sie w niecałe 6

OT lekkie ale tam widać ewidentnie km/h pozatym slychać po biegach trudno uwierzyć aby do 70mil rozpedzal się na 1 biegu :)

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2010-11-16, 21:31

IvanH pisze:
bonzo pisze:160 mil w 30 sekund, a do 60 odepchnął sie w niecałe 6
A gdzie Ty widzisz mile?
zasugerowałem sie krótkim licznikiem jak na primere 180 km/h na liczniku to niewiele
a na dole jak wół jest km/h :razz:
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2010-11-16, 21:36

typowo japońskie skalowanie liczników, tam fury miały ograniczniki na 180km/h nawet sky miał tak w japan
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
IvanH
stały bywalec
Posty: 126
Rejestracja: 2009-12-09, 10:28
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: IvanH » 2010-11-16, 21:41

bonzo pisze:
IvanH pisze:
bonzo pisze:160 mil w 30 sekund, a do 60 odepchnął sie w niecałe 6
A gdzie Ty widzisz mile?
zasugerowałem sie krótkim licznikiem jak na primere 180 km/h na liczniku to niewiele
a na dole jak wół jest km/h :razz:
Czyli tylko przeoczenie, a już myślałem, że się "drzaźnisz" ;)
ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2010-11-16, 22:46

Ja chciałem zakupić avcr'a, ale pogadałem troche z gościem ktory to sprzedawał na forum subaru i mówił ze efektywnie steruje doładowaniem powyżej 0.9 bara. Za 600 złotych chciał niedawno puścić
A jakby poszukać ebc które steruje doładowaniem w funkcji rpm + wbity bieg
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-11-16, 22:53

yapko pisze:Ja chciałem zakupić avcr'a, ale pogadałem troche z gościem ktory to sprzedawał na forum subaru i mówił ze efektywnie steruje doładowaniem powyżej 0.9 bara. Za 600 złotych chciał niedawno puścić
A jakby poszukać ebc które steruje doładowaniem w funkcji rpm + wbity bieg
Hmmm jak byście gdzieś wyszukali taniej takie gadżety to poproszę linka, albo jakieś info na priv poproszę :)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-17, 02:05

Nie ma lepszego boost kontrolera od AVC-R w tej cenie, dalej to sporo droższy Greddy, ten:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/GREDDY-P ... ccessories

No chce się mieć trakcję w turbo FWD to bez takiego rozwiązania nie da się nic zdziałać...

[ Dodano: 2010-11-21, 15:51 ]
No zapłonik dzisiaj poprawiliśmy - chyba trochę za grubo jest bo na trójce zrywa :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-11-21, 16:13

No widzialem dziś pirmę z okna :D Coś tam sie odpycha i nawet ją już słychać :mrgreen:

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-11-21, 18:37

Dzięki Coobciu za pomoc dzisiaj i podstrojenie auta :) AFR sprawdzony, no i troszkę tam poprawiliśmy :P Z dołu już tak nie szarpie, na razie ciągle testuje, ale wydaje się że jest poprawa. Na mapie "1" na 3-ce coś nam zrywało nawet momentami ;) Później zauważyłem, że czasem sprzęgło puszcza jeszcze, nawet na 3-cim biegu....hmmm, może się dotrze....zobaczymy ;) Ale chyba niuta coś musiało dojść :->

Dzisiaj wieczorem weszły również nowe amorki na przód - Ultra SR. Jest elegancko i chyba lepiej się startuje autem. Stare amory okazały się już kompletną padaką, jeden się rozlał jak go wyjęliśmy i oba były już w ogóle bez gazu. Więc poprawa jest. Tutaj podziękowania dla Krzyśka za pomoc :)

Fotki załączam poniżej:

Obrazek

Obrazek
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Andrzej
fanatyk nissana
Posty: 478
Rejestracja: 2009-12-09, 06:55
Lokalizacja: Bolechowo k/Poznania

Post autor: Andrzej » 2010-11-21, 20:20

zuru82 pisze:weszły również nowe amorki na przód
A co z tyłem?.. wydaje mi się ważniejszy...

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-11-21, 21:10

Andrzej pisze:
zuru82 pisze:weszły również nowe amorki na przód
A co z tyłem?.. wydaje mi się ważniejszy...
Tył już zrobiony :) Zapomniałem wcześniej napisać. Weszły za namową Kuby Monroe, od kombiaka, które są sporo sztywniejsze, a bardzo tanie :-> Jest na prawdę OK i twardo w miarę, więc jestem zadowolony. Tył zatem udało się zrobić całkiem niskim kosztem :D
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-22, 00:42

No to auto już w pełni przygotowane do kolejnego pomiaru na hamce, coś czuję że trochę tych Nm doszło, może wartość 400 została złamana - kto wie :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Archie

Post autor: Archie » 2010-12-24, 09:56

A ja miałem wczoraj przyjemność poznać Primkę i Zura :) Zuru dzięki za spotka! :) Wózek zacny :)

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-12-24, 11:34

Archie pisze:A ja miałem wczoraj przyjemność poznać Primkę i Zura :) Zuru dzięki za spotka! :) Wózek zacny :)
A ja chciałbym podziękować za pomoc przy aucie w dniu wczorajszym :)

Wracając z roboty, mój mega dodatkowy wtrysk się zysrał i waha zaczęła lać się wszędzie :-/ Na szczęście udało się bezpiecznie zatrzymać i nic się nie zapaliło ;) Ni stąd ni zowąd pojawił się Archie, który zaczął mi pomagać ogarnąć wóz, aby można było się dotoczyć do domu.
Bo wielu kombinacjach znaleźliśmy męską śrubę, którą praktycznie nagwintowaliśmy wąż od wtrysku ;) i daliśmy obejmę co by nie wystrzeliło jej od ciśnienia paliwa. I tak jakoś dojechałem do domu bez dodatkowego wtrysku...

Jak widać na załączonym obrazku, warto być na forum, bo nigdy nie wiadomo kto stoi obok, gdy psuje Ci się auto :-P hehe. Jeszcze raz dzięki Archie za wczorajszą pomoc :]

P.S
Coobciuuu...szykuj te wtryski dla mnie jakieś co by pasowały większe i w przerwie świątecznej ogarniemy temat. Likwidujemy ten dodatkowy i wsadzamy męskie seryjnie :D Przy okazji się podstroi coś i przejrzy auto, co by więcej jakichś niespodzianek nie było :)

P.S2
Korzystając z okazji, odświeżenia tematu, chciałbym życzyć wszystkim forumowiczom Wesołych, spokojnych i bezawaryjnych Świąt Bożego Narodzenia, oraz nowych zabawek do Waszych aut znalezionych pod choinką :) :) :)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-12-24, 11:39

Wesołych, radosnych i bezawaryjnych świąt :)
Ps. wtryski 550ccm postaram się ogarnąć, w miejsce po dodatkowym wtrysku wsadzi się dysze na metanol + woda, dzięki temu będziemy mogli z zapłonu tak podjechać że hej :)
Chyba denaturat też podobnie wpływa...

Poczytać o tym można tu:
http://www.racingforum.pl/Wtrysk-metanolu-t58273.html

Dzięki takiemu dotryskowi użytkownik AW69 w swoim Audi S4 zapłon dowala o 5-6 stopni - a to już robi robotę, a wszystkim możemy wysterować z ECU Majstra :)

Potrzebna nam męska pompka wodna, baniak ze 5L, dyska od kuchenki gazowej i wsio gotowe :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”