Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Lista chetnych na Rajd

Moderatorzy: Seba WWA, bombel

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4006
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Lista chetnych na Rajd

Post autor: bonzo » 2012-04-03, 07:18

Osoby chętne do uczestnictwa w rajdzie info TU
Proszę o wpisywanie sie na listę tradycyjnie kolejny nr, nick
Lista potrzebna jest wyłączne do do celów organizacyjnych i nie będzie obowiązywała przy starcie.
Dziwne pytania :mrgreen: o rajdzie PW u bonza lub azorka
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez bonzo, łącznie zmieniany 1 raz.
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
Elmer
fanatyk nissana
Posty: 358
Rejestracja: 2009-12-11, 18:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Elmer » 2012-04-03, 08:36

Ja niestety w rajdzie raczej udziału nie wezmę ale musiałem się wypowiedzieć by powiedzieć że mega mi się pomysł podoba. Super inicjatywa, będzie świetna zabawa :D Jak uda mi się auto wcześniej do ośrodka odstawić to chętnie się wbiję do kogoś na pokład :)

Sroki za offtop :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13189
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-04-03, 09:09

1. Bombel

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1836
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: johny_fellow » 2012-04-03, 09:19

1. Bombel
2. johny_fellow - wstępnie na tak :mrgreen:
Elmer pisze:chętnie się wbiję do kogoś na pokład
Zapraszam :mrgreen: 8-)
Znowu z NISSANem :cool:

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Awatar użytkownika
uleńka
fanatyk nissana
Posty: 1604
Rejestracja: 2009-12-08, 22:27
Lokalizacja: Gdynia, Szczecin

Post autor: uleńka » 2012-04-03, 09:41

1. Bombel
2. johny_fellow - wstępnie na tak
3 Uleńka + Dragomir + Grześ na pokładzie

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4154
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2012-04-03, 13:06

1. Bombel
2. johny_fellow - wstępnie na tak
3 Uleńka + Dragomir + Grześ na pokładzie
4.Sergiej ( jak wygram to moze uda sie nagrode z przed roku odebrac za OeSA :) )

Awatar użytkownika
Dodo
fanatyk nissana
Posty: 1731
Rejestracja: 2009-12-09, 10:10
Lokalizacja: Manieczki

Post autor: Dodo » 2012-04-03, 20:06

1. Bombel
2. johny_fellow - wstępnie na tak
3 Uleńka + Dragomir + Grześ na pokładzie
4.Sergiej ( jak wygram to moze uda sie nagrode z przed roku odebrac za OeSA )
5. Ghost Rider
6. dodo jak auto dotrwa ;-)
z NISSANEM od 2006r. :)
GTI :P "jedyna taka" sprzedana

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3622
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2012-04-03, 21:32

1. Bombel
2. johny_fellow - wstępnie na tak
3 Uleńka + Dragomir + Grześ na pokładzie
4.Sergiej ( jak wygram to moze uda sie nagrode z przed roku odebrac za OeSA )
5. Ghost Rider
6. dodo jak auto dotrwa ;-)
7. MacGayver
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
komorokoro
fanatyk nissana
Posty: 986
Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: komorokoro » 2012-04-03, 22:17

1. Bombel
2. johny_fellow - wstępnie na tak
3 Uleńka + Dragomir + Grześ na pokładzie
4.Sergiej ( jak wygram to moze uda sie nagrode z przed roku odebrac za OeSA )
5. Ghost Rider
6. dodo jak auto dotrwa ;-)
7. MacGayver
8. komorokoro z pilotem 8-)

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4006
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2012-04-04, 15:32

No co tak cienko z zapisami :-o
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Saffira

Post autor: Saffira » 2012-04-04, 15:41

1. Bombel
2. johny_fellow - wstępnie na tak
3 Uleńka + Dragomir + Grześ na pokładzie
4.Sergiej ( jak wygram to moze uda sie nagrode z przed roku odebrac za OeSA )
5. Ghost Rider
6. dodo jak auto dotrwa ;-)
7. MacGayver
8. komorokoro z pilotem 8-)
9. Saffi z panią pilotką :oops:

Awatar użytkownika
słoma79
fanatyk nissana
Posty: 1355
Rejestracja: 2009-12-09, 19:34
Lokalizacja: Poznań

Post autor: słoma79 » 2012-04-04, 19:28

bonzo pisze:No co tak cienko z zapisami :-o
no ja bym się zapisał, ale pilotuję Dodowi :mrgreen:
Pozdrawiam Słoma79

Z nissanem od 27.03.2009

www.emilka.org.pl

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2012-04-05, 09:34

1. Bombel
2. johny_fellow - wstępnie na tak
3 Uleńka + Dragomir + Grześ na pokładzie
4.Sergiej ( jak wygram to moze uda sie nagrode z przed roku odebrac za OeSA )
5. Ghost Rider
6. dodo jak auto dotrwa ;-)
7. MacGayver
8. komorokoro z pilotem 8-)
9. Saffi z panią pilotką :oops:
10. Szalony + ...???...
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
Arbuz
fanatyk nissana
Posty: 500
Rejestracja: 2010-01-30, 22:46
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: Arbuz » 2012-04-05, 10:07

1. Bombel
2. johny_fellow - wstępnie na tak
3 Uleńka + Dragomir + Grześ na pokładzie
4.Sergiej ( jak wygram to moze uda sie nagrode z przed roku odebrac za OeSA )
5. Ghost Rider
6. dodo jak auto dotrwa ;-)
7. MacGayver
8. komorokoro z pilotem 8-)
9. Saffi z panią pilotką :oops:
10. Szalony + ...???... + Arbuz ;) hehe :D
11. Arbuzoooo :D
Ostatnio zmieniony 2012-04-06, 08:13 przez Arbuz, łącznie zmieniany 1 raz.
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....

SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-04-05, 18:38

1. Bombel
2. johny_fellow - wstępnie na tak
3 Uleńka + Dragomir + Grześ na pokładzie
4.Sergiej ( jak wygram to moze uda sie nagrode z przed roku odebrac za OeSA )
5. Ghost Rider
6. dodo jak auto dotrwa ;-)
7. MacGayver
8. komorokoro z pilotem 8-)
9. Saffi z panią pilotką :oops:
10. Szalony + ...???...
11. Arbuzoooo :D
12.Pawel18PL
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Butryn
wiem o czym pisze
Posty: 46
Rejestracja: 2010-01-07, 17:31
Lokalizacja: Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Butryn » 2012-04-05, 21:30

1. Bombel
2. johny_fellow - wstępnie na tak
3 Uleńka + Dragomir + Grześ na pokładzie
4.Sergiej ( jak wygram to moze uda sie nagrode z przed roku odebrac za OeSA )
5. Ghost Rider
6. dodo jak auto dotrwa
7. MacGayver
8. komorokoro z pilotem
9. Saffi z panią pilotką
10. Szalony + ...???...
11. Arbuzoooo
12.Pawel18PL
13. Butryn

Awatar użytkownika
Niewinna
fanatyk nissana
Posty: 970
Rejestracja: 2009-12-09, 17:02
Lokalizacja: Izabelin, k/Warszawy

Post autor: Niewinna » 2012-04-06, 08:50

1. Bombel
2. johny_fellow - wstępnie na tak
3 Uleńka + Dragomir + Grześ na pokładzie
4.Sergiej ( jak wygram to moze uda sie nagrode z przed roku odebrac za OeSA )- Ty to masz te marzenia... :P
5. Ghost Rider
6. dodo jak auto dotrwa
7. MacGayver
8. komorokoro z pilotem
9. Saffi z panią pilotką
10. Szalony + ...???...
11. Arbuzoooo
12.Pawel18PL
13. Butryn
14. Niewinna
AGNIESZKA-imię pochodzenia greckiego: hagne, agne "czysta, NIEWINNA" !!!

viewtopic.php?p=149915#149915 , viewtopic.php?t=9836

Awatar użytkownika
scorpio
wiem o czym pisze
Posty: 71
Rejestracja: 2011-08-03, 18:17
Lokalizacja: Powidz/Poznań

Post autor: scorpio » 2012-04-06, 20:38

1. Bombel
2. johny_fellow - wstępnie na tak
3 Uleńka + Dragomir + Grześ na pokładzie
4.Sergiej ( jak wygram to moze uda sie nagrode z przed roku odebrac za OeSA )- Ty to masz te marzenia... :P
5. Ghost Rider
6. dodo jak auto dotrwa
7. MacGayver
8. komorokoro z pilotem
9. Saffi z panią pilotką
10. Szalony + ...???...
11. Arbuzoooo
12.Pawel18PL
13. Butryn
14. Niewinna
15. scorpio

Awatar użytkownika
merid
fanatyk nissana
Posty: 1281
Rejestracja: 2009-12-06, 18:55
Lokalizacja: Katowice

Post autor: merid » 2012-04-10, 07:59

1. Bombel
2. johny_fellow - wstępnie na tak
3 Uleńka + Dragomir + Grześ na pokładzie
4.Sergiej ( jak wygram to moze uda sie nagrode z przed roku odebrac za OeSA )- Ty to masz te marzenia...
5. Ghost Rider
6. dodo jak auto dotrwa
7. MacGayver
8. komorokoro z pilotem
9. Saffi z panią pilotką
10. Szalony + ...???...
11. Arbuzoooo
12.Pawel18PL
13. Butryn
14. Niewinna
15. scorpio
16. merid
blabla przyjedź na najbliższy spot comiesięczny o 19:00. Info w naszym TEMACIE
Posiadam części do N14.

Awatar użytkownika
NaMiBiA
fanatyk nissana
Posty: 495
Rejestracja: 2009-12-08, 22:40
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: NaMiBiA » 2012-04-11, 23:39

1. Bombel
2. johny_fellow - wstępnie na tak
3 Uleńka + Dragomir + Grześ na pokładzie
4.Sergiej ( jak wygram to moze uda sie nagrode z przed roku odebrac za OeSA )- Ty to masz te marzenia...
5. Ghost Rider
6. dodo jak auto dotrwa
7. MacGayver
8. komorokoro z pilotem
9. Saffi z panią pilotką
10. Szalony + ...???...
11. Arbuzoooo
12.Pawel18PL
13. Butryn
14. Niewinna
15. scorpio
16. merid
17. NaMiBiA i ADEX ^ ^
Obrazek

Awatar użytkownika
Drejk
doświadczony forumowicz
Posty: 241
Rejestracja: 2009-12-13, 13:23
Lokalizacja: Skawina, Kraków

Post autor: Drejk » 2012-04-12, 07:07

1. Bombel
2. johny_fellow - wstępnie na tak
3 Uleńka + Dragomir + Grześ na pokładzie
4.Sergiej ( jak wygram to moze uda sie nagrode z przed roku odebrac za OeSA )- Ty to masz te marzenia...
5. Ghost Rider
6. dodo jak auto dotrwa
7. MacGayver
8. komorokoro z pilotem
9. Saffi z panią pilotką
10. Szalony + ...???...
11. Arbuzoooo
12.Pawel18PL
13. Butryn
14. Niewinna
15. scorpio
16. merid
17. NaMiBiA i ADEX ^ ^
18. Drejk + ... ? ...
Nissan Sunny 2.0 D RED ARROW (75 KM)
SAAB 9-3 2.2 TiD + RedBox (143 KM, 381 Nm)
Diesel kopci , Diesel czadzi , Diesel nigdy Cię nie zdradzi

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4154
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2012-04-12, 14:51

1. Bombel
2. johny_fellow - wstępnie na tak
3 Uleńka + Dragomir + Grześ na pokładzie
4.Sergiej ( jak wygram to moze uda sie nagrode z przed roku odebrac za OeSA )- Ty to masz te marzenia...
5. Ghost Rider
6. dodo jak auto dotrwa
7. MacGayver
8. komorokoro z pilotem
9. Saffi z panią pilotką
10. Szalony + ...???...
11. Arbuzoooo
12.Pawel18PL
13. Butryn
14. Niewinna
15. scorpio
16. merid
17. NaMiBiA i ADEX ^ ^
18. Drejk + ... ? ...
19. Sergiej + Pilot robiący lody za wygraną :)

Awatar użytkownika
Misiek
fanatyk nissana
Posty: 1360
Rejestracja: 2009-12-07, 23:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Misiek » 2012-04-13, 23:23

1. Bombel
2. johny_fellow - wstępnie na tak
3 Uleńka + Dragomir + Grześ na pokładzie
4.Sergiej ( jak wygram to moze uda sie nagrode z przed roku odebrac za OeSA )- Ty to masz te marzenia...
5. Ghost Rider
6. dodo jak auto dotrwa
7. MacGayver
8. komorokoro z pilotem
9. Saffi z panią pilotką
10. Szalony + ...???...
11. Arbuzoooo
12.Pawel18PL
13. Butryn
14. Niewinna
15. scorpio
16. merid
17. NaMiBiA i ADEX ^ ^
18. Drejk + ... ? ...
19. Sergiej + Pilot robiący lody za wygraną
20. Misiek
169 KM/ 183 Nm i rośnie: http://tinyurl.com/omxvb66
z klubem Nissana od grudnia 2005

Awatar użytkownika
VILQ
fanatyk nissana
Posty: 284
Rejestracja: 2009-12-08, 22:17
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: VILQ » 2012-04-13, 23:39

1. Bombel
2. johny_fellow - wstępnie na tak
3 Uleńka + Dragomir + Grześ na pokładzie
4.Sergiej ( jak wygram to moze uda sie nagrode z przed roku odebrac za OeSA )- Ty to masz te marzenia...
5. Ghost Rider
6. dodo jak auto dotrwa
7. MacGayver
8. komorokoro z pilotem
9. Saffi z panią pilotką
10. Szalony + ...???...
11. Arbuzoooo
12.Pawel18PL
13. Butryn
14. Niewinna
15. scorpio
16. merid
17. NaMiBiA i ADEX ^ ^
18. Drejk + ... ? ...
19. Sergiej + Pilot robiący lody za wygraną
20. Misiek
21. VILQ - o ile cora bedzie pilotowac :D

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4006
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2012-04-14, 06:38

Przypominam ze dobrze by było aby załogi były przynajmniej dwu osobowe z pilotem łatwiej :)
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-04-14, 09:19

1. Bombel
2. johny_fellow - wstępnie na tak
3 Uleńka + Dragomir + Grześ na pokładzie
4.Sergiej ( jak wygram to moze uda sie nagrode z przed roku odebrac za OeSA )- Ty to masz te marzenia...
5. Ghost Rider
6. dodo jak auto dotrwa
7. MacGayver
8. komorokoro z pilotem
9. Saffi z panią pilotką
10. Szalony + ...???...
11. Arbuzoooo
12.Pawel18PL
13. Butryn
14. Niewinna
15. scorpio
16. merid
17. NaMiBiA i ADEX ^ ^
18. Drejk + ... ? ...
19. Sergiej + Pilot robiący lody za wygraną
20. Misiek
21. VILQ - o ile cora bedzie pilotowac :D
22. DubSon + jakiś pilot się znajdzie :D

Awatar użytkownika
TOMMY1981
fanatyk nissana
Posty: 911
Rejestracja: 2009-12-09, 11:24
Lokalizacja: PLESZEW

Post autor: TOMMY1981 » 2012-04-16, 22:25

1. Bombel
2. johny_fellow - wstępnie na tak
3 Uleńka + Dragomir + Grześ na pokładzie
4.Sergiej ( jak wygram to moze uda sie nagrode z przed roku odebrac za OeSA )- Ty to masz te marzenia...
5. Ghost Rider
6. dodo jak auto dotrwa
7. MacGayver
8. komorokoro z pilotem
9. Saffi z panią pilotką
10. Szalony + ...???...
11. Arbuzoooo
12.Pawel18PL
13. Butryn
14. Niewinna
15. scorpio
16. merid
17. NaMiBiA i ADEX ^ ^
18. Drejk + ... ? ...
19. Sergiej + Pilot robiący lody za wygraną
20. Misiek
21. VILQ - o ile cora bedzie pilotowac :D
22. DubSon + jakiś pilot się znajdzie :D
23. TOMMY1981

Awatar użytkownika
lesiu5251
fanatyk nissana
Posty: 616
Rejestracja: 2010-02-16, 18:22
Lokalizacja: czerniejewo

Post autor: lesiu5251 » 2012-04-20, 08:59

1. Bombel
2. johny_fellow - wstępnie na tak
3 Uleńka + Dragomir + Grześ na pokładzie
4.Sergiej ( jak wygram to moze uda sie nagrode z przed roku odebrac za OeSA )- Ty to masz te marzenia...
5. Ghost Rider
6. dodo jak auto dotrwa
7. MacGayver
8. komorokoro z pilotem
9. Saffi z panią pilotką
10. Szalony + ...???...
11. Arbuzoooo
12.Pawel18PL
13. Butryn
14. Niewinna
15. scorpio
16. merid
17. NaMiBiA i ADEX ^ ^
18. Drejk + ... ? ...
19. Sergiej + Pilot robiący lody za wygraną
20. Misiek
21. VILQ - o ile cora bedzie pilotowac
22. DubSon + jakiś pilot się znajdzie
23. TOMMY1981
24. lesio5251 oczywiście jako pilot :lol: :lol:kierowce mam :evil: :evil: :evil:

Awatar użytkownika
Andrzej
fanatyk nissana
Posty: 478
Rejestracja: 2009-12-09, 06:55
Lokalizacja: Bolechowo k/Poznania

Post autor: Andrzej » 2012-04-21, 12:23

1. Bombel
2. johny_fellow - wstępnie na tak
3 Uleńka + Dragomir + Grześ na pokładzie
4.Sergiej ( jak wygram to moze uda sie nagrode z przed roku odebrac za OeSA )- Ty to masz te marzenia...
5. Ghost Rider
6. dodo jak auto dotrwa
7. MacGayver
8. komorokoro z pilotem
9. Saffi z panią pilotką
10. Szalony + ...???...
11. Arbuzoooo
12.Pawel18PL
13. Butryn
14. Niewinna
15. scorpio
16. merid
17. NaMiBiA i ADEX ^ ^
18. Drejk + ... ? ...
19. Sergiej + Pilot robiący lody za wygraną
20. Misiek
21. VILQ - o ile cora bedzie pilotowac
22. DubSon + jakiś pilot się znajdzie
23. TOMMY1981
24. lesio5251 oczywiście jako pilot :lol:kierowce mam
25. Andrzej - jak sie uda skołować pilota :)

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1591
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2012-04-22, 12:21

1. Bombel
2. johny_fellow - wstępnie na tak
3 Uleńka + Dragomir + Grześ na pokładzie
4.Sergiej ( jak wygram to moze uda sie nagrode z przed roku odebrac za OeSA )- Ty to masz te marzenia...
5. Ghost Rider
6. dodo jak auto dotrwa
7. MacGayver
8. komorokoro z pilotem
9. Saffi z panią pilotką
10. Szalony + ...???...
11. Arbuzoooo
12.Pawel18PL
13. Butryn
14. Niewinna
15. scorpio
16. merid
17. NaMiBiA i ADEX ^ ^
18. Drejk + ... ? ...
19. Sergiej + Pilot robiący lody za wygraną
20. Misiek
21. VILQ - o ile cora bedzie pilotowac
22. DubSon + jakiś pilot się znajdzie
23. TOMMY1981
24. lesio5251 oczywiście jako pilot :lol:kierowce mam
25. Andrzej - jak sie uda skołować pilota :)
26. Radziej + kobita i Rysiek na pokladzie co by wesolo bylo :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zlot 2012”