Stowarzyszenie - dyskusja
W sumie przed wyborami teraz co rusz gdzieś roboty drogowe, można się nocą wybrać i pozbierać pachołki
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Zielkq rozumiem, że się piszesz?
Pawel18PL teraz cwaniaki taśmą obwiązują. Zresztą same pachołki nie są takie drogie:
http://allegro.pl/pacholek-pacholki-dro ... 51174.html
Pawel18PL teraz cwaniaki taśmą obwiązują. Zresztą same pachołki nie są takie drogie:
http://allegro.pl/pacholek-pacholki-dro ... 51174.html
bombel, skoro azorek się oferuje, to wiesz, ja nie. Ale tak bardzo chciałem...
Ja już nie mam gdzie moich części składować...
Ja już nie mam gdzie moich części składować...
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
1. Graty przebrnięcia przez meandry prawne formalizujące stowarzyszenie.
2. Kolor nicków, choć ładny - to jednak funkcji nie przystoi, tak samo jak tytuł całej szanownej grupy z przesadnym zadęciem, po prostu "Zarząd" i tyle, każdy wie o co kaman.
3. W sprzęt pomiarowy bym się nie pchał, bo to przerost formy nad treścią przy tak małych zlotach, a jeżeli już - to musiałoby to być na tyle zorganizowane, że klub zarabia na tym, jak i osoby, które obsługiwać dany sprzęt będą, bo nie będą dymać gdzieś na drugi koniec PL i siedzieć tam for fun, do tego dochodzi serwis sprzętu, ubezpieczenie od kradzieży i innych sił, ich ubezpiecznie skoro bierzemy za to pieniądze, a gdzie coś zarabia, to i kwestia kontroli na tym itd.
4. Sponsorzy - może być ciężko. Większość forum to auta optymistycznie licząc 10+, a marka kojarzona jest albo z profi autami gdzie ludzie mają wyrąbane na fora takie jak nasze, albo z tanimi gruzami roboczowołami, gdzie mentalność, tudzież zwykła polish reality w częściach jest taka, że wybierają stacje utylizacji pojazdów jako główne ich źródło, a już zupełnie pomijając, że co poniektórzy "fani marki" nissana mają jedynie na zdjęciach
Przebudowa forum, jakaś bardziej ogarnięta platforma forumowa, może to kwestia grafiki i odblokowania funkcji forum, lub chęci/możliwości osoby zarządzającej - nie wiem. Tak, czy siak - to jest do zmiany na wczoraj, jak nas widzą, tak nasz piszą - a do sponsoringu, to jest podstawa wyjścia o pieniążki. Strefa sponsora na forum, na portalach społecznościowych, oraz jedna stała osoba/grupa osób odpowiedzialna za relacje. No i feedback, taki kanał RRS do sponsora, że tu coś się w ogóle dzieje, a nie najbardziej obleganym tematem jest dział forum "Śmietnik", tudzież "Ciekawe auto znalezione w internecie"... Sponsoring to relacje długo terminowe, trudne relacje, jak i kruche, bo smród można sobie narobić od ręki, jak choćby czytając relacje o zlocie nie będąc na nim - wpis osoby z zewnątrz, że kultura zawodzi, bo ułańska fantazja kogoś poniosła i rodzą się problemy. Tu powstaje pytanie na ile klub jest silny w tym, by móc się z tego wywiązać. Sponsoring i kanały społecznościowe to obecnie wyznacznik jakości stowarzyszeń - jedne są promowane z natury, bo powstały z jakiegoś pociotka szefa firmy klepiąc sobie koszty itd. inne powstały z pasji jak nasza, ale na pewnym poziomie tak kultury, jak i oczekiwań. Patrząc na zawartość facebookową, to sorry, ale na 10 wpisów, 1 dotyczy życia ludzi itd.
Sponsoring, to też zaistnienie i zaangażowanie za naszym pośrednictwem w akcje społecznościowe, nakrętki na szczytny cel, który uskuteczniacie od lat (w nasz klub nie wysyłam, bo Roroka w szkole ma od tego osobę i tam przekazuje), to też cykliczne akcje typu motoMikołajki dla domów dziecka, czy 1 czerwca, dogadać się z jakąś placówką i zamiast pod marketem, robicie spot na/przy terenie takiej organizacji, 5 pachołków i przejazd pomiędzy nimi, to może być akcja jak u rz "4 koła, 4 zmysły" itd. itp.
To jedynie kilka za haseł rzuconych w kwestii działań, które nakreślają pole manewru dla pozyskania sponsorów.
5. BOX klubowy, czyli miejscówka, wynajęta, w miarę ciepła jak ma tam stać jakaś elektronika, ubezpieczona, z podpisaną lojalką osoby mającej dostęp do tego. Jeżeli miejscówka za free, no to stowarzyszenie partycypuje w ubezpieczeniu itd.
6. Strefa ludzi z forum - jeden robi schody, drugi remontuje łazienki, składa silniki, czwarty pięknie maluje, jeszcze inny handluje czymś, inny kryje dachy, kolejny buduje katamarany, czy robi foty - to kapitał forum. To też wasi/nasi potencjalni klienci/sponsorzy/znajomi sponsorów, to siatka pozytywnych relacji, które w stowarzyszeniu mogą zaistnieć jakoś bardziej. Oczywiście są i tacy, co byle przyciąć i zapomnieć - no jakkolwiek - tego nie uniknie się.
Oki, bo epopeję nasmarowałem hehh, nie pisze tego wszystkiego po to by demotywować/denerwować, ale by dać podstawy jakiejś dyskusji/sprowokować/dowiedzieć się - na ile poważne jest to wszystko co zaczyna się tworzyć, co też determinuje jakiś dalsze działania, typu członkostwo, składki, czy może coś więcej
2. Kolor nicków, choć ładny - to jednak funkcji nie przystoi, tak samo jak tytuł całej szanownej grupy z przesadnym zadęciem, po prostu "Zarząd" i tyle, każdy wie o co kaman.
3. W sprzęt pomiarowy bym się nie pchał, bo to przerost formy nad treścią przy tak małych zlotach, a jeżeli już - to musiałoby to być na tyle zorganizowane, że klub zarabia na tym, jak i osoby, które obsługiwać dany sprzęt będą, bo nie będą dymać gdzieś na drugi koniec PL i siedzieć tam for fun, do tego dochodzi serwis sprzętu, ubezpieczenie od kradzieży i innych sił, ich ubezpiecznie skoro bierzemy za to pieniądze, a gdzie coś zarabia, to i kwestia kontroli na tym itd.
4. Sponsorzy - może być ciężko. Większość forum to auta optymistycznie licząc 10+, a marka kojarzona jest albo z profi autami gdzie ludzie mają wyrąbane na fora takie jak nasze, albo z tanimi gruzami roboczowołami, gdzie mentalność, tudzież zwykła polish reality w częściach jest taka, że wybierają stacje utylizacji pojazdów jako główne ich źródło, a już zupełnie pomijając, że co poniektórzy "fani marki" nissana mają jedynie na zdjęciach
Przebudowa forum, jakaś bardziej ogarnięta platforma forumowa, może to kwestia grafiki i odblokowania funkcji forum, lub chęci/możliwości osoby zarządzającej - nie wiem. Tak, czy siak - to jest do zmiany na wczoraj, jak nas widzą, tak nasz piszą - a do sponsoringu, to jest podstawa wyjścia o pieniążki. Strefa sponsora na forum, na portalach społecznościowych, oraz jedna stała osoba/grupa osób odpowiedzialna za relacje. No i feedback, taki kanał RRS do sponsora, że tu coś się w ogóle dzieje, a nie najbardziej obleganym tematem jest dział forum "Śmietnik", tudzież "Ciekawe auto znalezione w internecie"... Sponsoring to relacje długo terminowe, trudne relacje, jak i kruche, bo smród można sobie narobić od ręki, jak choćby czytając relacje o zlocie nie będąc na nim - wpis osoby z zewnątrz, że kultura zawodzi, bo ułańska fantazja kogoś poniosła i rodzą się problemy. Tu powstaje pytanie na ile klub jest silny w tym, by móc się z tego wywiązać. Sponsoring i kanały społecznościowe to obecnie wyznacznik jakości stowarzyszeń - jedne są promowane z natury, bo powstały z jakiegoś pociotka szefa firmy klepiąc sobie koszty itd. inne powstały z pasji jak nasza, ale na pewnym poziomie tak kultury, jak i oczekiwań. Patrząc na zawartość facebookową, to sorry, ale na 10 wpisów, 1 dotyczy życia ludzi itd.
Sponsoring, to też zaistnienie i zaangażowanie za naszym pośrednictwem w akcje społecznościowe, nakrętki na szczytny cel, który uskuteczniacie od lat (w nasz klub nie wysyłam, bo Roroka w szkole ma od tego osobę i tam przekazuje), to też cykliczne akcje typu motoMikołajki dla domów dziecka, czy 1 czerwca, dogadać się z jakąś placówką i zamiast pod marketem, robicie spot na/przy terenie takiej organizacji, 5 pachołków i przejazd pomiędzy nimi, to może być akcja jak u rz "4 koła, 4 zmysły" itd. itp.
To jedynie kilka za haseł rzuconych w kwestii działań, które nakreślają pole manewru dla pozyskania sponsorów.
5. BOX klubowy, czyli miejscówka, wynajęta, w miarę ciepła jak ma tam stać jakaś elektronika, ubezpieczona, z podpisaną lojalką osoby mającej dostęp do tego. Jeżeli miejscówka za free, no to stowarzyszenie partycypuje w ubezpieczeniu itd.
6. Strefa ludzi z forum - jeden robi schody, drugi remontuje łazienki, składa silniki, czwarty pięknie maluje, jeszcze inny handluje czymś, inny kryje dachy, kolejny buduje katamarany, czy robi foty - to kapitał forum. To też wasi/nasi potencjalni klienci/sponsorzy/znajomi sponsorów, to siatka pozytywnych relacji, które w stowarzyszeniu mogą zaistnieć jakoś bardziej. Oczywiście są i tacy, co byle przyciąć i zapomnieć - no jakkolwiek - tego nie uniknie się.
Oki, bo epopeję nasmarowałem hehh, nie pisze tego wszystkiego po to by demotywować/denerwować, ale by dać podstawy jakiejś dyskusji/sprowokować/dowiedzieć się - na ile poważne jest to wszystko co zaczyna się tworzyć, co też determinuje jakiś dalsze działania, typu członkostwo, składki, czy może coś więcej
foo dzieki za elaborat.
Na razie zaczynamy na poważnie. Żadnego zbierania kasy na prywatne konta, wszystko przejrzyste (nie ma szans na przycinke, bo inaczej prokurator) itd.
Składki będą, ale też bez przesady.
Co do sponsorów, to szukamy. Forum i zmiana enginu jest też priorytetem, aby choćby taptalk działał.
Czekamy na więcej kontruktywnych wypowiedzi
Na razie zaczynamy na poważnie. Żadnego zbierania kasy na prywatne konta, wszystko przejrzyste (nie ma szans na przycinke, bo inaczej prokurator) itd.
Składki będą, ale też bez przesady.
Co do sponsorów, to szukamy. Forum i zmiana enginu jest też priorytetem, aby choćby taptalk działał.
Czekamy na więcej kontruktywnych wypowiedzi
Gdyby wrócić do frekwencji z lat 2011-2012 to na zlot by przybyło ok 110-130 klubowiczów, wiem, że to nie jest Honda czy inny VW gdzie można by pewnie czasem i 0 dodać do liczby ale też jakoś słabo strasznie nie jest...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Zdaje sie bombel, ze taptalk dziala takze na php bb3, wiec nie ma koniecznosci wprowadzania drastycznych zmian. Ja nie ukrywam ze lubie phpbb.bombel pisze: Forum i zmiana enginu jest też priorytetem, aby choćby taptalk działał.
P10 1.6 SRi - od 2004r w akcji
Kia Picanto 1.1 benzynka - sprzedana, ale nadal w rodzinie
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?p=343154#343154
Kia Picanto 1.1 benzynka - sprzedana, ale nadal w rodzinie
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?p=343154#343154
- Dreams
- fanatyk nissana
- Posty: 2177
- Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
- Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
- Kontakt:
A co z wyglądem naszych kont ? będą jakieś zmiany typu ... np klubowicz czy coś ? czy wszystko po staremu ?
np mozna by zlikwidować te posty pod nickiem tylko wymyślić coś innego a zostawić tylko pomógł .
I jak z blokowaniem nie których tematów dla np (gość)
I można by np. zrobić w dziale sprzedam że np. sprzedam auta klubowe a osobno od gościa.... jak i również osobny temat dobrych projektów klubowych.
Co myślicie o tym ?
np mozna by zlikwidować te posty pod nickiem tylko wymyślić coś innego a zostawić tylko pomógł .
I jak z blokowaniem nie których tematów dla np (gość)
I można by np. zrobić w dziale sprzedam że np. sprzedam auta klubowe a osobno od gościa.... jak i również osobny temat dobrych projektów klubowych.
Co myślicie o tym ?
To akurat jeden ze złych pomysłów. Na NKP cos takiego masz i zobacz jak to wygląda - same podziały i przeglądaj potem milion różnych podforów. Tak jak jest teraz jest OK. Wyraźnie widać, kto działa na forum, ile ma postów i czy mozna względnie ufać kontrahentowi.Dreams pisze: zrobić w dziale sprzedam że np. sprzedam auta klubowe a osobno od gościa....
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."