BŁĄD!! UJOWO PISZEMY PRZE CHbonzo pisze:Nie wpływają ale ujowo wyglądają
Rozwój dyskusja cz 1.
W pierwszym poście podsumowanie: viewtopic.php?p=319255#319255
Resztę sugestii zbiorę i zrobimy nowe punkty. Proszę chętnych do wykonania projektu wizytówek o przesyłanie swoich projektów do mnie na bmbl80@gmail.com
[ Dodano: 2014-02-08, 11:33 ]
I jeszcze to: viewtopic.php?p=331653#331653
Resztę sugestii zbiorę i zrobimy nowe punkty. Proszę chętnych do wykonania projektu wizytówek o przesyłanie swoich projektów do mnie na bmbl80@gmail.com
[ Dodano: 2014-02-08, 11:33 ]
I jeszcze to: viewtopic.php?p=331653#331653
Myślę, że lepiej będzie jak założymy osobny temat to więcej osób będzie mogło coś ciekawego podpowiedzieć.bombel pisze:Proszę chętnych do wykonania projektu wizytówek o przesyłanie swoich projektów do mnie na bmbl80@gmail.com
Ej dobra....
To całe poprawianie postów to moim zdaniem w złą strone idzie....
Post jest "mój" moje słowa, moje zdanie.
Denerwujące jest to, że ktoś bez poinformowania mnie, zmienia "mój" post
Rozumiem upomnieć, poinformować, ale ni z chya ni z gruchy jeb...
Czytasz takie posty a tu 90 procent edytowanych przez kogoś innego a nie autora.
I nasuwa się pytanie co zostało zedytowane
Treść
Forma
Ortografia
Literówka
ejmeen
To całe poprawianie postów to moim zdaniem w złą strone idzie....
Post jest "mój" moje słowa, moje zdanie.
Denerwujące jest to, że ktoś bez poinformowania mnie, zmienia "mój" post
Rozumiem upomnieć, poinformować, ale ni z chya ni z gruchy jeb...
Czytasz takie posty a tu 90 procent edytowanych przez kogoś innego a nie autora.
I nasuwa się pytanie co zostało zedytowane
ejmeen
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Vixo ja najczęściej wstawiam przecinki, kropki tylko po to, żeby wypowiedź dało się przeczytać i zrozumieć. Uwierz, czytanie zdania na 3 linijki, w którym jest jeden przecinek lub nie ma go wcale, bardzo trudno jest przeczytać i zrozumieć.
Poprawiam również orty. Jak jest jeden lub dwa to przymykam oko. Jenak w chwili, kiedy jest ich więcej, to już nie ma przeproś. Na czerwono. Co więcej jeśli widzę spacje przed znakami przestankowymi też je usuwam.
Dziś przeedytowałem prawie 99% postów Haybossa w temacie przełożeń w skrzyni, tylko po to, żeby dało się jego wypowiedzi przeczytać. Niektóre zdania czytałem 3-5 razy, żeby w ogóle je zrozumieć. Kropek to kolega Hayboss praktycznie nie uznaje. W ten sposób wychodziło zdanie na 5-6 linijek.
Poprawiam również orty. Jak jest jeden lub dwa to przymykam oko. Jenak w chwili, kiedy jest ich więcej, to już nie ma przeproś. Na czerwono. Co więcej jeśli widzę spacje przed znakami przestankowymi też je usuwam.
Dziś przeedytowałem prawie 99% postów Haybossa w temacie przełożeń w skrzyni, tylko po to, żeby dało się jego wypowiedzi przeczytać. Niektóre zdania czytałem 3-5 razy, żeby w ogóle je zrozumieć. Kropek to kolega Hayboss praktycznie nie uznaje. W ten sposób wychodziło zdanie na 5-6 linijek.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
No dobra ale patrze pierwszy lepszy temat i przykładowo widze co drugi post jak nie każdy jest
ostatnio edytowany przez janusz
i taki nowy użytkownik sobie myśli, "no nie gościu wszytkie posty edytuje dobry ziom jest
patola jakaś na tym forum, cenzura po całości, nic napisać nie można. Wszystko Ci edytują
"
Taki mój punkt widzenia
dziękuje za uwagę 
ostatnio edytowany przez janusz
i taki nowy użytkownik sobie myśli, "no nie gościu wszytkie posty edytuje dobry ziom jest
Taki mój punkt widzenia
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Vixo rozumiem Twój punkt widzenia. Ogólnego przesłania postu nie zmieniam. Staram się mu nadać tylko zjadliwą formę.
Czy przeczytanie tego, co się napisało i poprawienie jest aż tak trudne?
Ja przed wysłaniem swojego postu czytam go ze 3 razy. A po wysłaniu i tak jeszcze znajduję rzeczy do poprawki i go edytuję
.
Dziękuję chłopaki za sugestię. Zastosuję ją.
Czy przeczytanie tego, co się napisało i poprawienie jest aż tak trudne?
Ja przed wysłaniem swojego postu czytam go ze 3 razy. A po wysłaniu i tak jeszcze znajduję rzeczy do poprawki i go edytuję
Dziękuję chłopaki za sugestię. Zastosuję ją.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ale jak zastosuję sugestię DubSona, to już w ogóle będzie się rzucać w oczy...
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
DubSon to już chyba wolę wysłać PW.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Każdy człowiek robi błędy i z prawie każdym człowiekiem można się dogadać. Dlatego może lepiej zastosować najpierw prośbę na PW, a w razie braku odzewu podpisać w poście, że należy poprawić ortografię albo interpunkcję. Wiem, że to jest o wiele więcej roboty i czasem łatwiej po prostu wyedytować, ale w takim przypadku można byłoby wprowadzić jakiś jasny i czytelny sposób podpisu ustalony odgórnie, tak jak napisał np. DubSon parę postów wyżej.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
A ja ze swojej strony chciałbym podziękować Januszowi za chęci i walkę o poprawność naszej mowy.
Osobiście uważam, że powinien spokojnie walić na czerwono błędy, niech się ludzie wstydzą i jak nie chcą mieć czerwonych postów to sami sobie je potem poprawią.
Janusz nie powinien być karany za swoją pracę i dobre chęci dodatkową robotą w postaci pisania pw i czekania na łaskawe odpowiedzi - spowoduje to dla niego podwójną robotę.
Dotyczy to oczywiście ortografii - kwestię spacji przed przecinkiem wydaje mi się ze omówiliśmy już na poprzedniej stronie.
Osobiście uważam, że powinien spokojnie walić na czerwono błędy, niech się ludzie wstydzą i jak nie chcą mieć czerwonych postów to sami sobie je potem poprawią.
Janusz nie powinien być karany za swoją pracę i dobre chęci dodatkową robotą w postaci pisania pw i czekania na łaskawe odpowiedzi - spowoduje to dla niego podwójną robotę.
Dotyczy to oczywiście ortografii - kwestię spacji przed przecinkiem wydaje mi się ze omówiliśmy już na poprzedniej stronie.
1.8 acenta xenon 2006 TTI TCB 880 + Midland ML-145
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Ja też jestem za poprawianiem błędów, bo ja czasem jak coś piszę też zrobię jakiegoś bawoła i jak czytam to co napisałem to poprawiam.
Dlatego też, że jest to więcej roboty z tymi PW itp, to sugeruję taki sposób jak napisał wcześniej DubSon i w całości go popieram. Uwzględniłoby się to wtedy w regulaminie, że jeśli dana osoba nie chce mieć czerwonego posta i się później wstydzić, to może takiego posta poprawić zgodnie z czerwonymi sugestiami moderatora
To jest przykład, jak ja bym to widział:
Piszę specjalnie zdanie kture miało błendy ortograficzne i interpónkcyjne
już po edycji przez Moderatora:
Piszę specjalnie zdanie, które miało błędy ortograficzne i interpunkcyjne.
Poprawione:
-ortografia//Wiooreck
-interpunkcja//Wiooreck
Dlatego też, że jest to więcej roboty z tymi PW itp, to sugeruję taki sposób jak napisał wcześniej DubSon i w całości go popieram. Uwzględniłoby się to wtedy w regulaminie, że jeśli dana osoba nie chce mieć czerwonego posta i się później wstydzić, to może takiego posta poprawić zgodnie z czerwonymi sugestiami moderatora
To jest przykład, jak ja bym to widział:
Piszę specjalnie zdanie kture miało błendy ortograficzne i interpónkcyjne
już po edycji przez Moderatora:
Piszę specjalnie zdanie, które miało błędy ortograficzne i interpunkcyjne.
Poprawione:
-ortografia//Wiooreck
-interpunkcja//Wiooreck
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Czlowiek musi chciec pisac poprawnie a zmuszanie go do tego przewaznie nie przynosi zadnego skutku. Jesli chodzi o ogonki to ja jestem juz niereformowalny ale stram pisac sie poprawnie ortograficznie i interpunkcyjnie. Nie lubie jak ktos poprawia mi posty dlatego patrzac na temat z mojej srony wolalbym dostac linka do tematu ktory przyblizy mi podstawowe zasady ortografi np wspomniane "nie" czy np wyraz "wolalbym" piszemy razem czy oddzielnie i dlaczego.
Dlatego jeśli ktoś nie chce pisać poprawnie, bądź jest dyslektykiem i mu nie zależy, to post pozostanie czerwony. A jak komuś zależy, to będzie miał wszystko w czerni i nawet jak nadal będzie robił błędy, to powtórki tego samego wyrazu zostaną w pamięci i w końcu napisze poprawnie. Wszystko zależy od ludzi.dylson pisze:Czlowiek musi chciec pisac poprawnie a zmuszanie go do tego przewaznie nie przynosi zadnego skutku
Mózg czytając niepoprawnie napisane wyrazy je zapamiętuje i później pisząc coś na kartce bądź w sieci na klawiaturze, można przypadkiem popełnić błąd. Dlatego tak na prawdę "demoralizuje" to osoby, które zawsze pisały poprawnie.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Dylson, ja stawiania przecinków i ortografii nauczyłem się dopiero wtedy, kiedy zacząłem masowo czytać książki
. Choć i tak niekiedy nadal mam z tym problemy. Jednak kilometrowych zdań już nie piszę od jakiś 10 lat.
Ostatnio zmieniony 2014-02-14, 14:42 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
i to jest najlepszy przykład na "co autor miał na myśli"janusz pisze:Choć i tak niekiedy z tym nadal problemy.
i na to, że nie ma ludzi doskonałych
podpowiem, że najprawdopodobniej brak tam "mam"
Ostatnio zmieniony 2014-02-14, 14:42 przez jawert, łącznie zmieniany 1 raz.
1.8 acenta xenon 2006 TTI TCB 880 + Midland ML-145
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Jawert złapałeś mnie
Już poprawione.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
No to co proponujesz? Ofiarować każdemu słownik ortograficzny z logiem nissanzone?
oczywiście sobie żartuję.
Aczkolwiek jeśli poprawianie za kogoś błędów do niczego nie prowadzi to trzeba będzie wysyłać do ludzi wiadomości na PW, aby sami poprawili.
Aczkolwiek jeśli poprawianie za kogoś błędów do niczego nie prowadzi to trzeba będzie wysyłać do ludzi wiadomości na PW, aby sami poprawili.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Obawiam sie, ze w wielu domach znalazlby zastosowanie jako podstawka dla krzywo stojacej lodowkiWiooreck pisze:Ofiarować każdemu słownik ortograficzny z logiem nissanzone?
Kampanie. Nie poprawiac postow (albo bardzo ograniczyc) tylko dawc linki do tematu w ktorym namawiamy do poprawnego pisania np dlaczego warto uzywac znakow interpunkcyjnych.Wiooreck pisze:No to co proponujesz?
Właśnie tu jest problem, że najbardziej temu wszystkiemu winny jest czynnik ludzki. Szczerze powiedziawszy, temat można stworzyć (ktoś na prawdę mądrze musi przemówić, by porwać miliony
), jak i również można poprawiać błędy. Bo tak na prawdę próbując wszystkiego po kolei, możemy nie trafić do wszystkich. A tak to: do wyboru, do koloru. Tak czy inaczej ja na pewno jestem za oznaczaniem jasno i klarownie tego co moderator poprawił (czy interpunkcja czy ortografia) i za możliwością poprawienia tego wyczerwonowania bez żadnych konsekwencji przez chcącego się poprawić forumowicza.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Wcześniej wydaje mi się, że nie było poprawiania błędów ortograficznych(nie było to przynajmniej tak bardzo widoczne jak teraz) i nikt problemu nie tworzył.
Teraz wchodząc w pierwszy lepszy temat co drugi post jest przez kogoś edytowany.
Teraz wchodząc w pierwszy lepszy temat co drugi post jest przez kogoś edytowany.
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily