Tiry na tory - Wasze opinie?
Tiry na tory - Wasze opinie?
Więcej na stronie http://www.tirynatory.pl/
Trąbią dzisiaj o tej akcji od rana w radiu...
Liczba podpisów pod petycją: 7536
Trąbią dzisiaj o tej akcji od rana w radiu...
Liczba podpisów pod petycją: 7536
Ostatnio zmieniony 2010-09-06, 08:19 przez Maksinis, łącznie zmieniany 1 raz.
Maksima A32 na sprzedaż
Rozchodzi się o kasę - jeśli firmie transportowej koszt przejechania kilometra TIRem po asfalcie wyjdzie mniejszy niż przetransportowanie go na pociągu to nikt nie będzie go woził koleją. Z tego co się orientuję, to PKP nie zależy na tym. Ceny zaproponowali wysokie, stacji załadunku nie budują...
Myślę że wielu kierowców chętnie by wjechało na wagon, kilometry by leciały, pauza by szła, a oni sobie jedli w Warsie lub spali. Fajnie, tylko takie coś może zostanie zrealizowane, jak kolej będzie prywatna.
Myślę że wielu kierowców chętnie by wjechało na wagon, kilometry by leciały, pauza by szła, a oni sobie jedli w Warsie lub spali. Fajnie, tylko takie coś może zostanie zrealizowane, jak kolej będzie prywatna.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
" Nie bądź obojętny wobec losu naszych dróg, wejdź na stronę www.tirynatory.pl i ocal je od zagłady. Pamiętaj, Ty też możesz zostać bohaterem. "
- czy chodzi tylko i wyłącznie o stan dróg czy również o ogólne bezpieczeństwo na drogach , średni czas przejazdu na trasach krajowych i obwodnicach miast, środowisko naturalne, całą politykę transportową kraju?
- czy chodzi tylko i wyłącznie o stan dróg czy również o ogólne bezpieczeństwo na drogach , średni czas przejazdu na trasach krajowych i obwodnicach miast, środowisko naturalne, całą politykę transportową kraju?
Maksima A32 na sprzedaż
Niestety nasza infrastruktura kolejowa nie jest przygotowana do takiego transportu a koszt przewozu wagonami jest dwukrotnie wyższy niż na kołach Nie wspomnę o tym ze czas transportu jest kilkukrotnie dłuższy niż Samochodem.
Pamiętam jak jeszcze kilka lat temu towar przyjeżdżał do naszej firmy pociągami to transport ze Zduńskiej Woli do Płocka trwał od 4do 7 dni
Wiec o ile cel jest szczytny to uważam ze na razie to tylko mrzonka
Pamiętam jak jeszcze kilka lat temu towar przyjeżdżał do naszej firmy pociągami to transport ze Zduńskiej Woli do Płocka trwał od 4do 7 dni
Wiec o ile cel jest szczytny to uważam ze na razie to tylko mrzonka
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
A może wystarczy porządnie budować drogi i wszystko będzie ok.Maksinis pisze:" Nie bądź obojętny wobec losu naszych dróg, wejdź na stronę www.tirynatory.pl i ocal je od zagłady. Pamiętaj, Ty też możesz zostać bohaterem. "
http://wiadomosci.onet.pl/2214738,11,kr ... ,item.html
Dobrze, że weszliśmy do Unii...po prostu wymuszą u nas wprowadzenie transportu kombinowanego, ostatnio wyliczyli, że koszt przeniesienia transportu drogowego na kolej da oszczędności na poziomie 12 euro na 1000 tkma na żeglugę bliskiego zasięgu blisko 20 euro/1000 tkm.
Tutaj dwa filmiki dotyczące właśnie tego problemu:
http://ec.europa.eu/transport/marcopolo ... eos_en.htm
Tutaj dwa filmiki dotyczące właśnie tego problemu:
http://ec.europa.eu/transport/marcopolo ... eos_en.htm
Sprzedam 200sx s13
viewtopic.php?p=396678#396678
viewtopic.php?p=396678#396678
Ogólnie jestem jak najbardziej za, ale oczywiście u Nas nie ma szans na zrealizowanie tego.
Już kiedyś mi się to podobało, po pierwsze transport kombinowany powinien być dotowany przez państwo jeśli koszt wychodziłby wyższy. Koszt powinien być taki sam, wtedy wielu kierowców skorzystało by z tego.
Osobiście znam kilku i chętnie by z tego skorzystali, mają wtedy czas na odpoczynek. Najchętniej korzystali by Ci kierowcy co jeżdżą za wschodnią granicę po towar a potem zawożą go do Niemiec albo i dalej.
Miejmy tylko nadzieję, że to zrobią.
Już kiedyś mi się to podobało, po pierwsze transport kombinowany powinien być dotowany przez państwo jeśli koszt wychodziłby wyższy. Koszt powinien być taki sam, wtedy wielu kierowców skorzystało by z tego.
Osobiście znam kilku i chętnie by z tego skorzystali, mają wtedy czas na odpoczynek. Najchętniej korzystali by Ci kierowcy co jeżdżą za wschodnią granicę po towar a potem zawożą go do Niemiec albo i dalej.
Miejmy tylko nadzieję, że to zrobią.
- GRZECHu
- fanatyk nissana
- Posty: 2365
- Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
- Lokalizacja: z internetu
- Kontakt:
Jeśli ktoś wierzy, że to się może udać polecam przejazd koleją na trasie dłuższej niż 200 km, najlepiej z przesiadką. Ta firma musi zmienić większość starej kadry, żeby się to udało. Tu nie pomogą dworce a'la Włoszczowa jeśli podejście ludzi pracujących będzie takie jak teraz.
Odkąd mam CB inaczej podchodzę do kierowców ciężarówek, nie spotkałem się żeby ktoś odmówił zrobienia marginesu jak grzecznie poprosiłem. Większe chamstwo, to cwaniactwo w osobówkach a tego nikt na tory nie wygoni.
Odkąd mam CB inaczej podchodzę do kierowców ciężarówek, nie spotkałem się żeby ktoś odmówił zrobienia marginesu jak grzecznie poprosiłem. Większe chamstwo, to cwaniactwo w osobówkach a tego nikt na tory nie wygoni.
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
Mnie w tej kampanii nie podobają się billboard'y
- mocne uproszczenie.
Nie ma tutaj złych i dobrych, winnych, ofiar... Jest propozycja rozwiązania pewnego problemu.
Jedna z wielu możliwości, którą można brać pod uwagę.
Może warto taką inicjatywę promować, oczywiście bez ograniczania planów budowy i modernizacji dróg?
- mocne uproszczenie.
Nie ma tutaj złych i dobrych, winnych, ofiar... Jest propozycja rozwiązania pewnego problemu.
Jedna z wielu możliwości, którą można brać pod uwagę.
Może warto taką inicjatywę promować, oczywiście bez ograniczania planów budowy i modernizacji dróg?
Ostatnio zmieniony 2010-09-06, 21:46 przez Maksinis, łącznie zmieniany 2 razy.
Maksima A32 na sprzedaż
GRZECHu, masz racje ale mniej ciężkiego sprzętu na drogach na pewno poprawi bezpieczeństwo i przepustowość naszych dróg (mam w pamięci do dziś jak szwagier holował mnie na odcinku Sochaczew Wyszogród z prędkością ok 90km/h a wszystkie wschodnie tiry nas wyprzedzały zjeżdżając na prawy pas zaraz po tym jak tylko minęły mnie) Gdyby jechały pociągiem było by na tej drodze o ok 80% mniej pojazdów
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Wszystko łatwo powiedzieć, a kto zbuduje rampy, zakupi odpowiedni tabor kolejowy czy rozwiąże problemy logistyczne z tym zwiazane? Oczywiście byłyby same korzyści takiego transportu, ale najpierw trzeba byłoby wyłożyć pieniądze a tych w budżecie ponoć nie ma.Michalllo pisze: Gdyby jechały pociągiem było by na tej drodze o ok 80% mniej pojazdów
Sprzedam 200sx s13
viewtopic.php?p=396678#396678
viewtopic.php?p=396678#396678
To na temat bezpiecznych tirów
http://motoryzacja.interia.pl/news/pija ... by,1528398
http://motoryzacja.interia.pl/news/pija ... by,1528398
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
SiwoL pisze:Jakoś inne kraje nie mają takich problemów bo mają po-prostu drogi...
Mają, albo pewnie by mieli większe - zobacz proszę jakie są ograniczenia przejazdów np.: przez Alpy
http://www.youtube.com/watch?v=8oIZ4iLzxRM
"Jak to wygląda w Europie?
W Europie zachodniej, transport kombinowany to od 13 – 17 procent całego tranzytu. Dla porównania w Polsce to cały jeden procent.
W Szwajcarii przez Alpy tiry podróżują tylko i wyłącznie na torach, a pieniądze pochodzące z podatku od przewozów ciężarowych przeznaczone są na finansowanie kolei.
W Austrii natomiast budżet państwa wykłada 1/3 kosztów inwestycji kolejowych.
We Francji takie dofinansowanie może wynieść nawet 50%.
Są gotowe rozwiązania, uczmy się od bogatszych i lepiej zorganizowanych. Warto więc walczyć i warto drążyć. "
czytaj cały artykuł
opinie o akcji:
Czy akcja "Tiry na tory" ma sens?
Maksima A32 na sprzedaż
A ja jestem przeciwny dofinansowywaniu czegokolwiek i takiemu odgórnemu planowaniu ile czego ma być i ile co ma kosztować. To jest komunizm! Ci bogatsi to już niedługo - strefa euro to poza krajami w których trwają wojny najwolniej rozwijający się obszar na świecie, właśnie dlatego że wszystko jest planowane od góry - to już było i wiemy wszyscy że ten system jest niewydolny.
Ja nie chcę, żeby z ciężko zarobionych pieniędzy które zabierają w podatkach dotowali kolej, czy cokolwiek innego.
Ja nie chcę, żeby z ciężko zarobionych pieniędzy które zabierają w podatkach dotowali kolej, czy cokolwiek innego.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Dokładnie Lepiej te pieniądze przeznaczyć na obiady w szkolnych stołówkach dla dzieci lub rozbudowę żłobków, przedszkoli, żeby ich rodzice mogli pracować, a nie dopłacać do kolei i nabijać komuś kabzy. Polski na to nie stać. A bez dopłat to również nie przejdzie, bo brak w Polsce linii kolejowych, brak ramp, nieprzystosowany tabor kolejowy. Wszystkie koszty, ceny mediów (gaz, woda, prąd, wywóz śmieci, itp.), produktów na okrągło idą w górę, a to dodatkowo by odbiło się na podniesieniu kosztów i kolejne podwyżki. Tylko pensje są na żenująco niskim poziomiesmeru pisze:Ja nie chcę, żeby z ciężko zarobionych pieniędzy które zabierają w podatkach dotowali kolej, czy cokolwiek innego.
Siemandero
Jak tam leci blabla
Jak tam leci blabla
Zrównoważony rozwój, ekorozwój realizowany jest zazwyczaj kosztem wzrostu gospodarczego...
Fundusze strukturalne UE - źródła finansowania celów polityki regionalnej, rozbudowujemy dzięki nim drogi.
Teraz kolej na kolej.... pytanie czy z "opcją TIR'a? "
Co ma do tego wszystkiego darmowy obiad w podstawówce, nie rozumiem chłopaki?
PKP - Polskie Kuleje Państwowe - zgoda, wszyscy wiemy...
Fundusze strukturalne UE - źródła finansowania celów polityki regionalnej, rozbudowujemy dzięki nim drogi.
Teraz kolej na kolej.... pytanie czy z "opcją TIR'a? "
Co ma do tego wszystkiego darmowy obiad w podstawówce, nie rozumiem chłopaki?
PKP - Polskie Kuleje Państwowe - zgoda, wszyscy wiemy...
Maksima A32 na sprzedaż
Powinno być tak, że właściciel/zarządca drogi ustala ile pobrać od danego pojazdu. Płacisz za każdą nawet polną drogę. Rozwiązanie archaiczne jak w USA, że przejeżdżasz pod bramkami i z karty z czujnikiem zczytywany jest impuls (rozwiązanie stosowane na autostradach), pod koniec miesiąca dostajesz wydruk ile kasy masz zapłacić i gdzie jeździłeś - jak biling telefoniczny. Drugie rozwiązanie to czujnik GPS i też dostajesz rachunek. Nie płacimy podatków na drogi - a są kolosalne tylko kasę bezpośrednio do właściciela drogi. Wybierasz drogi które Ci odpowiadają finansowo i jakościowo. Płacisz za to co wykorzystujesz.
Wtedy TIR płaciłby więcej bo bardziej rozjeżdża drogę i być może bardziej opłacałoby się mu skorzystać z kolei. To jest kapitalizm.
Obecny system wygląda tak że zabiera się podatek na drogi wrzuca do worka, połowę ukradną, część na urzędników, część na coś innego i na drogi g... zostaje.
Wtedy TIR płaciłby więcej bo bardziej rozjeżdża drogę i być może bardziej opłacałoby się mu skorzystać z kolei. To jest kapitalizm.
Obecny system wygląda tak że zabiera się podatek na drogi wrzuca do worka, połowę ukradną, część na urzędników, część na coś innego i na drogi g... zostaje.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
- GRZECHu
- fanatyk nissana
- Posty: 2365
- Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
- Lokalizacja: z internetu
- Kontakt:
Autostrady niech robią w tym tempie co teraz przez następne 10 lat i będzie po kłopocie
A tory trzeba rozebrać i na złom, a kasę na autostrady Dworce przerobić na dyskoteki czy hurtownie mięsa ...
A tory trzeba rozebrać i na złom, a kasę na autostrady Dworce przerobić na dyskoteki czy hurtownie mięsa ...
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
a robi się to tak:
Kod: Zaznacz cały
[url=http://www.tirynatory.pl][img]http://img1.vpx.pl/up/20100908/tnt_logo_zolte25.png[/img][/url]