Koniec kręcenia liczników?
To wszystko przez ten prl i auta typu f125p, polonez, żuk... Szczególnie silniki były tak nietrwałe, że aż szkoda pomyśleć. Sam z resztą miałem do czynienia z ładą 2107 i chociaż konstrukcyjnie (nawet silnik) była trochę lepsza od włosko-polskich konstrukcji, to i tak po 230k km do wymiany poszły pierścienie. My jako jako trochę młodsi i niekiedy bardziej obyci, to mamy świadomość jak rzeczywistość wygląda i wiemy, że patrzy się obecnie na stan auta, a nie na licznik. Ale jest pełno ludzi patrzących stereotypami i dlatego tak to wygląda.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
@Wiooreck
Mam znajomego co pracuje w ASO VW i byl na szkoleniu w sprawie jednego z silnikow diesla wypuszczonych przez ten koncern, dostal informacje, ze producent nie przewiduje wymiany rozrzadu przed remontem silnika, na co moj znajomy zapytal jak to jest w ogole mozliwe, to dostal odp., ze zywotnosc jednostki napedowej jest obliczona na 250 tys. km. Historia kolem sie toczy, niedlugo silniki beda tak wytrzymale jak te 3 podporowe w FSO
Mam znajomego co pracuje w ASO VW i byl na szkoleniu w sprawie jednego z silnikow diesla wypuszczonych przez ten koncern, dostal informacje, ze producent nie przewiduje wymiany rozrzadu przed remontem silnika, na co moj znajomy zapytal jak to jest w ogole mozliwe, to dostal odp., ze zywotnosc jednostki napedowej jest obliczona na 250 tys. km. Historia kolem sie toczy, niedlugo silniki beda tak wytrzymale jak te 3 podporowe w FSO
Ostatnio zmieniony 2014-03-10, 11:19 przez EnDrIu, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam 200sx s13
viewtopic.php?p=396678#396678
viewtopic.php?p=396678#396678
-
- nowy na forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 2014-02-11, 23:43
- Lokalizacja: Bełchatów
Już chyba kiedyś wrzucałem tego screena:
225tys km - 9900zł
181tys km - 11900zł
Wydaje mi się iż dopóki w Polsce nie zmieni się mentalność kupujących w podejściu do "stanu licznika" , dopóty ten proceder będzie dalej praktykowany w najlepsze.
225tys km - 9900zł
181tys km - 11900zł
Wydaje mi się iż dopóki w Polsce nie zmieni się mentalność kupujących w podejściu do "stanu licznika" , dopóty ten proceder będzie dalej praktykowany w najlepsze.
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...
Dlatego sobie zostawię moje stare zegary i raz do roku na przegląd będe je zakładał. Oficjalnie stan licznika będzie rósł około 30km rocznie czyli dojazd w jedną i drugą stronę do SKPDrumaholic pisze:Tak, tylko nikt nie myśli o tym, że za jakiś czas wprowadzą chore podatki na samochody z przebiegiem większym niż 250 tysięcy km i wtedy będzie ból.
Jako że Polak potrafi, to nasze państwo zrobi sobie samo szkodę.Drumaholic pisze:za jakiś czas wprowadzą chore podatki na samochody z przebiegiem większym niż 250 tysięcy km
Wszystko się rozchodzi o kasę, żeby jeden człowiek miał więcej i nie zbankrutował, to drugi człowiek musi mieć mniej rzecz logiczna, ale nie stosując się do tej zasady mamy teraz "chińskie" volvo, francuskie nissany itdEnDrIu pisze:Historia kolem sie toczy, niedlugo silniki beda tak wytrzymale jak te 3 podporowe w FSO
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Faktycznie doświadczyłem spisania stanu licznika w SKP .
Przegląd techniczny mój Nissan doświadczył 09.08.b.r.
Jednak najciekawsze były plansze na ścianach SKP przypominające o spisaniu licznika i odpowiednim wpisie w kartę badania technicznego .
"Pamiętaj o wpisie stanu licznika ,to obecnie jeden z elementów badania technicznego"
Przegląd techniczny mój Nissan doświadczył 09.08.b.r.
Jednak najciekawsze były plansze na ścianach SKP przypominające o spisaniu licznika i odpowiednim wpisie w kartę badania technicznego .
"Pamiętaj o wpisie stanu licznika ,to obecnie jeden z elementów badania technicznego"