Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
Uruchomiłem primę na kablach. Akumulator w trakcie ładowania... Chyba pora na wymianę, 1h słuchania radia i jednoczesnego ładowania telefonu uniemożliwiła mi start rozrusznika Napięcie na aku 10,18V
Mam na uwadze rozstanie się z tym autem więc każdy większy wydatek działa na mnie jak płachta na byka. Szukam czegokolwiek aczkolwiek nie badziewia jakiegoś.
P.S obie przednie sprężyny są pęknięte i wiadomo,mod rozrządu był zj....ny.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ---->
Dziś pierwsza część zmiany oleju - płukanie silnika .
Na ciepło silnik zalany Liqui Moly Engine Flush i popracował sobie tak 15 min. Potem zlanie oleju - olej czarny i gęsty. Autko zostawione na noc niech sobie olej dobrze ścieknie. Jutro zakładanie filtru oleju i zalanie Mobilem1 5W50 . Koniec z 10W40.....
Niska na powrót w świecie żywych! Zaworki wymienione i pali od strzała. Chyba dobry znak jak dla kolesia, który 1 raz w życiu silnik rozkopywał (czyli mnie)
Rano złamany na krawężniku wlew od gazu. Dzięki pomocy Maniek-ol został jeszcze dziś naprawiony Zrobiony został też przegląd zawieszenia i poczynione plany w kwestii niedalekich wymian
Zrobione hamulce tył (szczęki + cylinderki) bo się okładziny odkleiły po za tym przednie wachacze dostały nowe "nadzienie" w postaci simerloków i sworzni, dokręcone łożyska na tiptop po wymianie a jutro... jutro zbieżność i geometria