Strona 2 z 4

: 2010-03-24, 00:06
autor: Kenet
Ok, dzięki za info, jutro potwierdze czy się stawimy.

: 2010-03-24, 06:47
autor: bombel
Coobcio pisze: i jak uda mi się skończyć to Bombla też... :)
Widzę, że postępów brak :(

: 2010-03-24, 07:46
autor: Patogen
Ja bym był chętny zobaczyć co pod tą moja maską siedzi. Wstępnie się piszę, podajcie godzinę.

PZDR

: 2010-03-24, 11:13
autor: Pgaz
Piszę się ale na którą godzinę ? w ten Piątek !! rozumiem ze klasycznie pod Coobcia Garage a potem dyno ?

: 2010-03-24, 17:29
autor: Szymeq
Też czekam na godzinkę - ja bym tylko poprosił Kubę o zmianę zapłonu :D

: 2010-03-24, 20:28
autor: bombel
Kuba jutro ma zadzwonić ogarnąć :)

: 2010-03-25, 19:20
autor: Mas
i jak tam? godzina jakaś ustalona? :)

: 2010-03-25, 19:28
autor: Kenet
Ja z ziomkiem odpadam.

: 2010-03-25, 19:50
autor: bombel
Kuba mówił ze miedzy 14 a 17 :)

: 2010-03-25, 23:13
autor: Patogen
Czyli znaczy że można wpadać między 14 a 17 i ktoś tam od nas będzie?

: 2010-03-25, 23:22
autor: Coobcio
O 17 trzeba już zamykać bramy tak więc pewno tylko Kuby VE przechamuję i być może Bombla maszynę ale to się niezakfalifikuje jako DYNO DANY...

: 2010-03-26, 07:44
autor: Patogen
Czyli pytanko mam bo i tak z roboty mogę się wyrwać tylko koło 14-15 i jeżeli w tym czasie wpadnę do Kreatora to ktoś od nas będzie? albo chociaż chłopaki obsłużą mnie z jakąś zniżką?

Przepraszam że tak dopytuję, ale w temacie hamowni jestem laikiem (czyli że nigdy nie byłem, nie widziałem) i chciałbym żeby mnie ktoś tam poprowadził i powiedział co i jak.
No i przy okazji jak by ktoś z forum był to fajnie by było się poznać.

PZDR

: 2010-03-26, 08:58
autor: bombel
Patogen proponuje ok. 14:00 podejchać na Fundamentową na Grochowie pod garaż Coobcia (jak zobaczysz 2 saaby i milion Nissanów to tam) i wtedy się ustali. Proponuje właśnie o tej porze spot u Kuby. Ja będę gnał i może zdążę, ale o 13 mam spotkanie w Wyszkowie

: 2010-03-26, 09:00
autor: Szymeq
Ja postaram się wpaść po 14 na Fundamentową

: 2010-03-26, 10:28
autor: Patogen
bombel pisze:Patogen proponuje ok. 14:00 podejchać na Fundamentową na Grochowie pod garaż Coobcia (jak zobaczysz 2 saaby i milion Nissanów to tam) i wtedy się ustali. Proponuje właśnie o tej porze spot u Kuby. Ja będę gnał i może zdążę, ale o 13 mam spotkanie w Wyszkowie
Spróbuję zdążyć bo mam wizytę o 13.40 w Luxmedzie przy Wiatracznej i nie wiem ile mi się tam zejdzie ale to blisko więc git, najwyżej jak nikogo nie będzie u Coobcia to polecę do kreatora.

Dzięki za info.
PZDR

: 2010-03-26, 17:57
autor: bombel
Dzieki za spotkanko. Oprócz Szymqa wszyscy niezadowoleni :)

: 2010-03-26, 18:02
autor: Patogen
Ja również dziękuję, wreszcie wyjaśniła się tajemnica mojego silnika. Niestety zadowolony być nie mogę bo od dawna wypatrywałem GT w dobrym stanie a jak już trafiłem to się okazało że ma silnik od zwykłej Primerki 2.0 130KM i jak tu się nie załamać?

Dzięki dla Coobcia który podkręcił mi na 140KM, pytanko co muszę zrobić żeby mieć te 150 wymarzone i czy to dużo będzie kosztowało.

Fajnie było poznać kogoś z forum, dozobaczyska na jakimś spocie, postara się być po świętach w piątek.

: 2010-03-26, 18:22
autor: Mas
bombel pisze:Oprócz Szymqa wszyscy niezadowoleni :)
Bo Szymeq spalił gumę na rolkach :D
Dzięki i pozdro

: 2010-03-26, 18:29
autor: bombel
Patogen pisze:pytanko co muszę zrobić żeby mieć te 150 wymarzone i czy to dużo będzie kosztowało.
Wałki z Primery P11GT. 500 zł z wymianą plus mod rozrzadu i masz ze 155 KM i 190 NM

: 2010-03-26, 19:47
autor: dylson
To moze wrzuccie jakies wykresy :-)

: 2010-03-26, 21:43
autor: Szymeq
Mas pisze:Bo Szymeq spalił gumę na rolkach :D
Nie ja tylko Kuba :-P ale micrusem :hah:
Kuba wrzuć wykresy bo mój palec jest pusty :roll:

: 2010-03-26, 22:53
autor: eszi
bombel pisze:
Patogen pisze:pytanko co muszę zrobić żeby mieć te 150 wymarzone i czy to dużo będzie kosztowało.
Wałki z Primery P11GT. 500 zł z wymianą plus mod rozrzadu i masz ze 155 KM i 190 NM
Potwierdzam, ale Niutona na pewno ze 195 ale niestety dużo wyżej niż na ssącym z SR20De

: 2010-03-27, 11:17
autor: Coobcio
Wyjątkowo słabiutko wyszła ta srerbna P11 GT, tam chyba coś z nią jeszcze nie tak musi być (oczywiście poza tym że siedzi normalne SR20De... na rolce) bo z dołu (1000-4000obr.min) mimo optymalnie ustawionego zapłonu to i tak nie ma więcej Nm jak w mojej starej dobrej almerce 1,6 :D

Obrazek

Ps. powiedz jak wrażenia z jazdy już na 140KM i 175N ??

: 2010-03-27, 14:23
autor: xtomek
Tylko jeden wykres? Czy ktoś jeszcze się sprawdzał na rolkach, bo towarzystwo zacne :-P
A jaki kolor pokrywy miała ta GT Powinna być czerwona, bo inaczej to grzebana Bóg wie jak.

: 2010-03-27, 14:32
autor: dylson
xtomek pisze:A jaki kolor pokrywy miała ta GT Powinna być czerwona
Chyba czarna. Zreszta na forum jest temat o tym aucie.
viewtopic.php?t=1939

: 2010-03-27, 14:33
autor: xtomek
bombel pisze:Dzieki za spotkanko. Oprócz Szymqa wszyscy niezadowoleni :)
Ty też?
p.s.
Może w P11GT powinna być czarna. W P10 czerwona i już. Takie oszustwo to skandal. Ale kupując trzeba po prostu sprawdzić, jak to jeżdzi. Jak pierwszy raz jechałem czerwoną 140KM, to był szok w porównaniu z SLX.

: 2010-03-27, 17:06
autor: Szymeq
Moje bydle dysponuje 62 KM i 82Nm. :mrgreen:

: 2010-03-28, 16:15
autor: Patogen
Coobcio pisze:Wyjątkowo słabiutko wyszła ta srerbna P11 GT, tam chyba coś z nią jeszcze nie tak musi być (oczywiście poza tym że siedzi normalne SR20De... na rolce) bo z dołu (1000-4000obr.min) mimo optymalnie ustawionego zapłonu to i tak nie ma więcej Nm jak w mojej starej dobrej almerce 1,6 :D

Ps. powiedz jak wrażenia z jazdy już na 140KM i 175N ??
Witam, no cóż akurat miałem szansę sprawdzenia w trasie bo "wypadł" mi pogrzeb na który musiałem jechać za Bydgoszcz. Max prędkość jaką jechałem to 190-200km/h i jeszcze miałem z tysiąc do odcięcia ale szczerze to jakiejś wielkiej różnicy nie widzę między 133 a 140 KM. Przyspieszenie w normie chociaż myślałem że będzie lepiej. Generalnie daje rade, ale za bardzo nie mam skali porównawczej bo wcześniej jeździłem Sunnym 1.4.
W trasie jechała ze mną rodzinka Audi A4 1.9 TDI 105KM chyba i na starcie nie miała szans ale potem prawie mnie dojeżdżała.
Coobcio jak sobie już wszystko porobię to co muszę (opony, hamulce, płyny itd.) to pewnie jakoś będę się chciał z tobą ustawić na jakieś mody, bo chciałbym mieć te 150KM.
xtomek pisze:Może w P11GT powinna być czarna. W P10 czerwona i już. Takie oszustwo to skandal. Ale kupując trzeba po prostu sprawdzić, jak to jeżdzi. Jak pierwszy raz jechałem czerwoną 140KM, to był szok w porównaniu z SLX.
Wiesz też myślałem że pokrywa musi być czarna jak jechałem po to auto, ale kupowałem je od człowieka z forum i myślałem że zna się bardziej niż ja więc mu zaufałem. Okazało się ze lipa z tego wyszła troszkę. Dobrze że buda tego auta jest w dobrym stanie i wygląda że nie był bity. Co do sprawdzenia to taj jak pisałem wyżej nie miałem okazji jeździć takim autem wcześniej więc nawet jak tam było 130KM to jak wsiadłem i ruszyłem to był kosmos. Takie życie, człowiek się myli niestety tej pomyłki nie da się już cofnąć.

Pozdro

: 2010-03-28, 16:26
autor: Coobcio
W modelach GT właśnie najistotniejsza jest buda... mechanicznie zawsze coś można odkręcić wymienić czy też naprawić a jakieś spawanie, szpachlowania malowanie to już mnie przerasta i osoby które to dobrze robią jest jak na lekarstwo...

: 2010-03-28, 18:36
autor: IvanH
Patogen pisze:
Wiesz też myślałem że pokrywa musi być czarna jak jechałem po to auto, ale kupowałem je od człowieka z forum i myślałem że zna się bardziej niż ja więc mu zaufałem.

Pozdro
Z tym to jest kiepska sprawa.


Powodzenia w modach.