Hamownia wawa

Moderatorzy: Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-03-24, 00:06

Ok, dzięki za info, jutro potwierdze czy się stawimy.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 11224
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-24, 06:47

Coobcio pisze: i jak uda mi się skończyć to Bombla też... :)
Widzę, że postępów brak :(

Awatar użytkownika
Patogen
stały bywalec
Posty: 109
Rejestracja: 2009-12-11, 13:06
Lokalizacja: Zielonka/Wołomin

Post autor: Patogen » 2010-03-24, 07:46

Ja bym był chętny zobaczyć co pod tą moja maską siedzi. Wstępnie się piszę, podajcie godzinę.

PZDR
Play fair no matter when or where

Awatar użytkownika
Pgaz
nowy na forum
Posty: 19
Rejestracja: 2009-12-20, 11:58
Lokalizacja: WaWa

Post autor: Pgaz » 2010-03-24, 11:13

Piszę się ale na którą godzinę ? w ten Piątek !! rozumiem ze klasycznie pod Coobcia Garage a potem dyno ?

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 1992
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-03-24, 17:29

Też czekam na godzinkę - ja bym tylko poprosił Kubę o zmianę zapłonu :D
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 11224
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-24, 20:28

Kuba jutro ma zadzwonić ogarnąć :)

Mas
fanatyk nissana
Posty: 884
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2010-03-25, 19:20

i jak tam? godzina jakaś ustalona? :)

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-03-25, 19:28

Ja z ziomkiem odpadam.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 11224
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-25, 19:50

Kuba mówił ze miedzy 14 a 17 :)

Awatar użytkownika
Patogen
stały bywalec
Posty: 109
Rejestracja: 2009-12-11, 13:06
Lokalizacja: Zielonka/Wołomin

Post autor: Patogen » 2010-03-25, 23:13

Czyli znaczy że można wpadać między 14 a 17 i ktoś tam od nas będzie?
Play fair no matter when or where

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-25, 23:22

O 17 trzeba już zamykać bramy tak więc pewno tylko Kuby VE przechamuję i być może Bombla maszynę ale to się niezakfalifikuje jako DYNO DANY...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Patogen
stały bywalec
Posty: 109
Rejestracja: 2009-12-11, 13:06
Lokalizacja: Zielonka/Wołomin

Post autor: Patogen » 2010-03-26, 07:44

Czyli pytanko mam bo i tak z roboty mogę się wyrwać tylko koło 14-15 i jeżeli w tym czasie wpadnę do Kreatora to ktoś od nas będzie? albo chociaż chłopaki obsłużą mnie z jakąś zniżką?

Przepraszam że tak dopytuję, ale w temacie hamowni jestem laikiem (czyli że nigdy nie byłem, nie widziałem) i chciałbym żeby mnie ktoś tam poprowadził i powiedział co i jak.
No i przy okazji jak by ktoś z forum był to fajnie by było się poznać.

PZDR
Play fair no matter when or where

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 11224
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-26, 08:58

Patogen proponuje ok. 14:00 podejchać na Fundamentową na Grochowie pod garaż Coobcia (jak zobaczysz 2 saaby i milion Nissanów to tam) i wtedy się ustali. Proponuje właśnie o tej porze spot u Kuby. Ja będę gnał i może zdążę, ale o 13 mam spotkanie w Wyszkowie

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 1992
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-03-26, 09:00

Ja postaram się wpaść po 14 na Fundamentową
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Patogen
stały bywalec
Posty: 109
Rejestracja: 2009-12-11, 13:06
Lokalizacja: Zielonka/Wołomin

Post autor: Patogen » 2010-03-26, 10:28

bombel pisze:Patogen proponuje ok. 14:00 podejchać na Fundamentową na Grochowie pod garaż Coobcia (jak zobaczysz 2 saaby i milion Nissanów to tam) i wtedy się ustali. Proponuje właśnie o tej porze spot u Kuby. Ja będę gnał i może zdążę, ale o 13 mam spotkanie w Wyszkowie
Spróbuję zdążyć bo mam wizytę o 13.40 w Luxmedzie przy Wiatracznej i nie wiem ile mi się tam zejdzie ale to blisko więc git, najwyżej jak nikogo nie będzie u Coobcia to polecę do kreatora.

Dzięki za info.
PZDR
Play fair no matter when or where

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 11224
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-26, 17:57

Dzieki za spotkanko. Oprócz Szymqa wszyscy niezadowoleni :)

Awatar użytkownika
Patogen
stały bywalec
Posty: 109
Rejestracja: 2009-12-11, 13:06
Lokalizacja: Zielonka/Wołomin

Post autor: Patogen » 2010-03-26, 18:02

Ja również dziękuję, wreszcie wyjaśniła się tajemnica mojego silnika. Niestety zadowolony być nie mogę bo od dawna wypatrywałem GT w dobrym stanie a jak już trafiłem to się okazało że ma silnik od zwykłej Primerki 2.0 130KM i jak tu się nie załamać?

Dzięki dla Coobcia który podkręcił mi na 140KM, pytanko co muszę zrobić żeby mieć te 150 wymarzone i czy to dużo będzie kosztowało.

Fajnie było poznać kogoś z forum, dozobaczyska na jakimś spocie, postara się być po świętach w piątek.
Play fair no matter when or where

Mas
fanatyk nissana
Posty: 884
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2010-03-26, 18:22

bombel pisze:Oprócz Szymqa wszyscy niezadowoleni :)
Bo Szymeq spalił gumę na rolkach :D
Dzięki i pozdro

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 11224
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-03-26, 18:29

Patogen pisze:pytanko co muszę zrobić żeby mieć te 150 wymarzone i czy to dużo będzie kosztowało.
Wałki z Primery P11GT. 500 zł z wymianą plus mod rozrzadu i masz ze 155 KM i 190 NM

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 1752
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-03-26, 19:47

To moze wrzuccie jakies wykresy :-)

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 1992
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-03-26, 21:43

Mas pisze:Bo Szymeq spalił gumę na rolkach :D
Nie ja tylko Kuba :-P ale micrusem :hah:
Kuba wrzuć wykresy bo mój palec jest pusty :roll:
Z nissanem od 2005 roku :)

eszi
wiem o czym pisze
Posty: 41
Rejestracja: 2009-12-21, 16:44
Lokalizacja: Konstancin City

Post autor: eszi » 2010-03-26, 22:53

bombel pisze:
Patogen pisze:pytanko co muszę zrobić żeby mieć te 150 wymarzone i czy to dużo będzie kosztowało.
Wałki z Primery P11GT. 500 zł z wymianą plus mod rozrzadu i masz ze 155 KM i 190 NM
Potwierdzam, ale Niutona na pewno ze 195 ale niestety dużo wyżej niż na ssącym z SR20De

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-27, 11:17

Wyjątkowo słabiutko wyszła ta srerbna P11 GT, tam chyba coś z nią jeszcze nie tak musi być (oczywiście poza tym że siedzi normalne SR20De... na rolce) bo z dołu (1000-4000obr.min) mimo optymalnie ustawionego zapłonu to i tak nie ma więcej Nm jak w mojej starej dobrej almerce 1,6 :D

Obrazek

Ps. powiedz jak wrażenia z jazdy już na 140KM i 175N ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-03-27, 14:23

Tylko jeden wykres? Czy ktoś jeszcze się sprawdzał na rolkach, bo towarzystwo zacne :-P
A jaki kolor pokrywy miała ta GT Powinna być czerwona, bo inaczej to grzebana Bóg wie jak.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 1752
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-03-27, 14:32

xtomek pisze:A jaki kolor pokrywy miała ta GT Powinna być czerwona
Chyba czarna. Zreszta na forum jest temat o tym aucie.
viewtopic.php?t=1939

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-03-27, 14:33

bombel pisze:Dzieki za spotkanko. Oprócz Szymqa wszyscy niezadowoleni :)
Ty też?
p.s.
Może w P11GT powinna być czarna. W P10 czerwona i już. Takie oszustwo to skandal. Ale kupując trzeba po prostu sprawdzić, jak to jeżdzi. Jak pierwszy raz jechałem czerwoną 140KM, to był szok w porównaniu z SLX.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 1992
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-03-27, 17:06

Moje bydle dysponuje 62 KM i 82Nm. :mrgreen:
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Patogen
stały bywalec
Posty: 109
Rejestracja: 2009-12-11, 13:06
Lokalizacja: Zielonka/Wołomin

Post autor: Patogen » 2010-03-28, 16:15

Coobcio pisze:Wyjątkowo słabiutko wyszła ta srerbna P11 GT, tam chyba coś z nią jeszcze nie tak musi być (oczywiście poza tym że siedzi normalne SR20De... na rolce) bo z dołu (1000-4000obr.min) mimo optymalnie ustawionego zapłonu to i tak nie ma więcej Nm jak w mojej starej dobrej almerce 1,6 :D

Ps. powiedz jak wrażenia z jazdy już na 140KM i 175N ??
Witam, no cóż akurat miałem szansę sprawdzenia w trasie bo "wypadł" mi pogrzeb na który musiałem jechać za Bydgoszcz. Max prędkość jaką jechałem to 190-200km/h i jeszcze miałem z tysiąc do odcięcia ale szczerze to jakiejś wielkiej różnicy nie widzę między 133 a 140 KM. Przyspieszenie w normie chociaż myślałem że będzie lepiej. Generalnie daje rade, ale za bardzo nie mam skali porównawczej bo wcześniej jeździłem Sunnym 1.4.
W trasie jechała ze mną rodzinka Audi A4 1.9 TDI 105KM chyba i na starcie nie miała szans ale potem prawie mnie dojeżdżała.
Coobcio jak sobie już wszystko porobię to co muszę (opony, hamulce, płyny itd.) to pewnie jakoś będę się chciał z tobą ustawić na jakieś mody, bo chciałbym mieć te 150KM.
xtomek pisze:Może w P11GT powinna być czarna. W P10 czerwona i już. Takie oszustwo to skandal. Ale kupując trzeba po prostu sprawdzić, jak to jeżdzi. Jak pierwszy raz jechałem czerwoną 140KM, to był szok w porównaniu z SLX.
Wiesz też myślałem że pokrywa musi być czarna jak jechałem po to auto, ale kupowałem je od człowieka z forum i myślałem że zna się bardziej niż ja więc mu zaufałem. Okazało się ze lipa z tego wyszła troszkę. Dobrze że buda tego auta jest w dobrym stanie i wygląda że nie był bity. Co do sprawdzenia to taj jak pisałem wyżej nie miałem okazji jeździć takim autem wcześniej więc nawet jak tam było 130KM to jak wsiadłem i ruszyłem to był kosmos. Takie życie, człowiek się myli niestety tej pomyłki nie da się już cofnąć.

Pozdro
Play fair no matter when or where

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-28, 16:26

W modelach GT właśnie najistotniejsza jest buda... mechanicznie zawsze coś można odkręcić wymienić czy też naprawić a jakieś spawanie, szpachlowania malowanie to już mnie przerasta i osoby które to dobrze robią jest jak na lekarstwo...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
IvanH
stały bywalec
Posty: 125
Rejestracja: 2009-12-09, 10:28
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: IvanH » 2010-03-28, 18:36

Patogen pisze:
Wiesz też myślałem że pokrywa musi być czarna jak jechałem po to auto, ale kupowałem je od człowieka z forum i myślałem że zna się bardziej niż ja więc mu zaufałem.

Pozdro
Z tym to jest kiepska sprawa.


Powodzenia w modach.
ObrazekObrazekObrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamownie i spotkania”