Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[N14] Budowa kocura

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

mateusz3003
nowy na forum
Posty: 6
Rejestracja: 2012-03-12, 16:12
Lokalizacja: Pleszew

[N14] Budowa kocura

Post autor: mateusz3003 » 2012-03-12, 16:21

Witam. Właśnie stałem się posiadaczem Nissana Sunny N14 z 92 roku, 2.0 GTI. Blacharka i wnętrze w średnim stanie. Po odświeżeniu auta nowym lakierem i odnowieniu wnętrz chciałbym się zająć osiągami. Mianowicie Nissan jest po drobnych przeróbkach, więc dysponuje 170 KM, twardym zawieszeniem, krótką skrzynią i sportowym sprzęgłem. Warto dodać, że posiada gaz sekwencyjny. Mam dwa pytania 1. Co może być powodem tego, że na wolnych obrotach faluje i trzęsie (zarówno na benzynie jak i gazie) ? 2. Dysponuję odrobiną gotówki (jakieś 4000zł po odliczeniu blacharki itp.) i jakie przeróbki proponujecie, głównie zalezy mi na osiągach, ale żeby spalanie nie wzrosło o kilkalitrów /100km. Dzięki za odp
Ostatnio zmieniony 2012-03-12, 19:37 przez mateusz3003, łącznie zmieniany 1 raz.

SnepooN
stały bywalec
Posty: 112
Rejestracja: 2009-12-10, 12:43
Lokalizacja: LbN

Post autor: SnepooN » 2012-03-12, 16:29

witam . proponuje przedstawić auto w odpowiednim dziale, z SR20DE nie jest łatwo wyciągnąc 170 koni i zeby cokolwiek Ci pomoc musisz okreslic jakie mody sa juz przeprowadzone...

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-03-12, 16:32

mateusz3003 pisze:Mianowicie Nissan jest po drobnych przeróbkach, więc dysponuje 170 KM,
Jakie to są mody?? Obawiam się, że bez turbo to i tak sporo.
mateusz3003 pisze:Co może być powodem tego, że na wolnych obrotach faluje i trzęsie (zarówno na benzynie jak i gazie)
Może jest źle wystrojony. Jaka świnka na pokładzie?

mateusz3003
nowy na forum
Posty: 6
Rejestracja: 2012-03-12, 16:12
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: mateusz3003 » 2012-03-12, 16:36

No myślę, że to może być złe wystrojenie, zrobią mi to w jakimś punkcie zakładania gazu?? No kupiłem to powiem szczerze, że w ciemno, jedno co wiem na pewno, to to, że silnik jest uszykowany pod 300 KM (uszczelki itp. o wersji GTI-R) sprzęgło TICO z tego co pamiętam, turbo... jestem za, ale jest to możliwe z gazem sekwencyjnym?? i jaki koszt? aha... pamiętam jeszcze, że sprzedający mówił, że silnik to model p11 czy coś takiego, wiem, że w nazie modelu silnika było 11
Ostatnio zmieniony 2012-03-12, 16:40 przez mateusz3003, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-03-12, 16:40

Co ile kosztuje patrz podpis bombla, :)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-03-12, 16:42

mateusz3003 pisze: No kupiłem to powiem szczerze, że w ciemno, jedno co wiem na pewno, to to, że silnik jest uszykowany pod 300 KM (uszczelki itp. o wersji GTI-R) sprzęgło TICO z tego co pamiętam
Wrzuc foty auta, bo może znamy. Szczególnie spod maski, dolot, wydech itd.

Podejrzewam, że ktoś mógł Cię oszukać. Ile za niego dałeś?

mateusz3003
nowy na forum
Posty: 6
Rejestracja: 2012-03-12, 16:12
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: mateusz3003 » 2012-03-12, 16:47

Dałem za niego 3000zł, więc nawet jak mnie oszukał, to nie jestem stratny.

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2012-03-12, 17:01

Wątpię żeby ktoś sprzedał 170 KM N14 za 3k PLN.
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-03-12, 17:03

mateusz3003 pisze:Dałem za niego 3000zł, więc nawet jak mnie oszukał, to nie jestem stratny.
To na bank to auto nie ma 170KM. Aby z seryjengo 143 KM osiągnąc ok 160 KM to tzreba zrobić:

1. MOd rozrządu,
2, Kolektor + wydech 2"
3. Dolot
4. ECU MASTER plus strojenie

Do 170 KM to już by musiały być wałki (same wałki kosztują więcej niż Ty dałeś za auto), planowana głowica itd.

Jak ma gaz i to zwykły nie sekwencja to może ze 130 KM masz

mateusz3003
nowy na forum
Posty: 6
Rejestracja: 2012-03-12, 16:12
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: mateusz3003 » 2012-03-12, 17:10

No mam gaz sekwencyjny, a moc, to na bank nie jest 140km, bo na 3 biegu trudno nie spalić laka powyżej 5000 obr. Proszę bardzo, fotki. http://imageshack.us/g/41/img150dt.jpg/

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-03-12, 17:19

To auto nawet serii 143 koni nie ma na bank.... Przykro mi ale zostałeś zrobiony w wałka...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

mateusz3003
nowy na forum
Posty: 6
Rejestracja: 2012-03-12, 16:12
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: mateusz3003 » 2012-03-12, 17:22

a ja jestem pewnien, że ma 160-170 KM. blisko mnie jest hamownia, pojadę sprawdzić lada dzień i wrzucę foty.

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-03-12, 17:32

Czekam(y) z niecierpliwością
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2012-03-12, 17:33

mateusz3003 pisze:bo na 3 biegu trudno nie spalić laka powyżej 5000 obr.
Przy kiepskich oponach to żaden wyczyn.
Tam nie widać ani kolektora rurowego, ani zmian w dolocie. Zrobili Cię w bambuko. Jak serię będziesz miał to będzie dobrze.
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

mateusz3003
nowy na forum
Posty: 6
Rejestracja: 2012-03-12, 16:12
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: mateusz3003 » 2012-03-12, 17:49

Możliwe, że zrobili, dałem za to auto 3000zł, więc cenę samej sekwencji, mimo wszystko jest ok. A jest tu ktoś z południowej wielkopolski i zna jakiś dobry warsztat w którym zrobiliby fochowo jakieś przyzwoite przeróbki do 4 tysięcy??

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-03-12, 17:51

mateusz3003 pisze:a ja jestem pewnien, że ma 160-170 KM. blisko mnie jest hamownia, pojadę sprawdzić lada dzień i wrzucę foty.
Jak wypluje na hamowni 140KM na benzynie to bedzie dobrze ;)

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2012-03-12, 18:32

mateusz3003 pisze:A jest tu ktoś z południowej wielkopolski i zna jakiś dobry warsztat w którym zrobiliby fochowo jakieś przyzwoite przeróbki do 4 tysięcy??
Po pierwsze to podchodzisz do tego od D..y strony. N14 to już dość wiekowy samochód, o którego już mało kto dba (poza nielicznymi zapaleńcami jak my z tego forum). Tam remontu na 90% wymaga zawieszenie, hamulce, opony pewnie też już wypadałoby wymienić. Znajdzie się pewnie jeszcze pierdyliard rzeczy do roboty. Ja swojego kupowałem jako igła, i wierz mi że pomimo tego że poprzedni właściciel naprawdę o niego dbał to na dzień dobry włożyłem całkiem nie małą kasę a osiągów się jeszcze nie tykałem.
Wiem że w Twoim wieku chcesz być mistrzem prostej i ścigać się z każdym na drodze, ale jeżeli nie jeździłeś wcześniej w cartingu itp to i tak nie ogarniesz tej mocy co masz teraz.
Kolejną sprawą jest że 4k PLN o których pisałeś miało być pomniejszone o blacharkę. A myślisz że ile blacharka kosztuje? Przy dobrych lotach może te 4k Ci wystarczy...
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
Arbuz
fanatyk nissana
Posty: 500
Rejestracja: 2010-01-30, 22:46
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: Arbuz » 2012-03-12, 20:03

No stawiamy zakłady - 130KM max na hamowni pokaże ;)

A co nissana, to total seria jeszcze z gazem, więc musisz te 4000tys co naszykowałeś to akurat na remont nismo + mody i wtedy moze 160-165KM zobaczysz ;)

Trzymam kciuki :)

PS. Bardzo proste sprawdzenie, ustaw się z BMW e36 2.8 i jeśli wygrasz to masz ponad serie ;)
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....

SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-03-12, 22:15

Wydech masz juz jakis konkretny? Jak mi dobrze wyjdzie to moge Ci pospawac :D

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2012-03-12, 22:26

Modyfikacje SR-a sa juz opisane na forum, problemy z obrotami rozwiazujemy w dziale technicznym sunny.

Zablokowany

Wróć do „Swapy, ciekawostki, "co zrobić z.."”