Nissan sunny gti n14 rozpórka tył
: 2012-02-02, 15:06
Wiecie czy pasuje od innego auta rozpórka górna tylnych kielichów bez rzeźby? Czy tylko wchodzi w grę walka z rozpórka od almery albo spawanie na własną rękę
Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
https://nissanzone.pl/
jeszcze z taką teorią sie nie spotkałem aby rozpórka zmniejszała korozje nadwozia:)michals pisze:Sztywniejszy tył to mniej pracujący tyła co za tym idzie i mniej rdzewiejący.
Jak 3 drzwi Sunny N14, to zapraszam. 5 drzwiowe wersje w trakcie namierzania normalnego właściciela...pawelas pisze:Wiecie czy pasuje od innego auta rozpórka górna tylnych kielichów bez rzeźby? Czy tylko wchodzi w grę walka z rozpórka od almery albo spawanie na własną rękę
100NX, ma deczko inne kąty mocowań, stąd między innymi lepsze prowadzenie B13 już na dzień dobry niż sunny, ma również inne wsporniki na kielichu.scubzik pisze:pawelas, może tylko od 100NX .. bo to ta sama podłoga
3 punkowa niewiele wniesie więcej niż 2... Jak już w tym kierunku iść, to jedynie x-bar.michals pisze:Ostatnio wymyśliłem aby zrobić do sunnego 3
Święte słowa, z gówna bata nie ulepisz.czajnik pisze:jedyną dobrą opcja dla zgnitego nadwozia jest blacharka. rozpórka w tej sytuacji nie wiele pomoże
Dokładnie np. almerowata N15 GTI na tył, to nie jest rozpórka zawieszenia, tak samo jak P11 GT przód... Rozpórka w kontekście zawieszenia, a nie usztywnienia budy, co nie jest tożsame - aczkolwiek nie wyklucza się do pewnego stopnia, ma sens jedynie jako masa dodana na mocowania kolumn amortyzatora, a skonstruowana tak, by przeciwstawiać się naprężeniom/przeciążeniom występującym w każdym kierunku. Stąd totalnie bzdurna budowa rozpórek skręcanych śrubą rzymską, lub wszelkiej maści hybryd dodatkowych śrub innych niż bezpośrednie przykręcenie do mocowania poduszki kolumny.czajnik pisze:karoseria zawsze pracuje na zgrzewach czy dasz rozpórke czy nie. dlatego budując auta do sportu dodatkowo obspawuje sie budę.
x2, bo patrząc na podłogę, jedynymi miejscami gdzie można się sensownie przykręcić, to punkty mocowania pasów.czajnik pisze:jakdokładnie chcesz to zrobić ? w którym miejscu do podłogi spiąć?