Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

SWAP - pytania i odpowiedzi

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-01-30, 12:02

adrionGT, VVL masz dostępny w PL :roll:

VVL i DET to nie to samo. VE może i prościej, ale nie da tyle zabawy co Turbo ;)

[ Dodano: 2014-01-30, 12:03 ]
Kwietas, może wkrótce zobaczycie DE+T LPG :)

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2014-01-30, 12:31

DubSon pisze: VVL masz dostępny w PL

Za ile? I gdzie? ;)
Kwietas pisze:Czy to nie byłoby zbyt piękne, by było prawdziwe?
A czemu? Przecież czemu by do tego LPG nie założyć ? :D
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-01-30, 12:33

Allegro
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-01-30, 12:57

adrionGT, japan-korea-moto, do wyszukania w google, allegro i na forum. Wszyscy mają przecież od nich :D

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2623
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2014-01-30, 13:20

DubSon, 100NX Lewego to SR20DE+T + LPG :P
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-01-30, 13:31

Sajmooon, a śmiga to już? Bo śledziłem temat i jestem ciekawy jak jedzie na LPG :P

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2623
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2014-01-30, 13:36

Ogólnie jeździło na LPG ale Lewy coś wspominał że LPG idzie do piekła :P
ale na lpg z turbo pojechał do Wawy na strojenie i wrócił, potem też trochę jeździł po 3mieście także projekt dał radę ;)
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2014-01-30, 23:21

Dobra, ogarnąłem się :D widzę na alledrogo za 2650 :P
I do tego jeszcze półosie, skrzynia, wydech. Co jeszcze ?
A 16VE ?
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-01-30, 23:31

adrionGT pisze:16VE
szukajcie a znajdziecie, ale nie warto (chyba, że unikat N1). Coobio kupił, a i tak przerobił na 2.0L ;)
Seria 16VE ma 175KM, N1 ma 200KM, 20VE ma 187KM (a tu można fajnie podnieść moc wałkami z 16VE lub N1).
adrionGT pisze: Co jeszcze ?
Silnik, skrzynia, półosie, zwrotnice chyba też, ECU, wiązka (nie kupuj od nich z VE, bo nie warto, uwierz ;)) ), pompa paliwa, ECU Master/SMT, licznik chyba, linka gazu (ja przerobiłem mocowanie), linka od sprzęgła (?). Więcej nie pamiętam :P

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2014-01-31, 08:21

Czyli silnik 2600, a reszta? Myślę że zwrotnice i licznik zostaną te same :)
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-01-31, 09:04

chcesz mieć mniej roboty ?:D sprzedaj swoje 1.6 kup GTka z zatartym silnikiem :D to Ci odchodzi prawie wszystko, zostaje zapodać silnik pod maskę , trochę kabelkologii i wystroić :) i latasz :D
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2014-01-31, 09:19

Myślę że w 10-12 tys powinieneś się zamknąć przy swapie na 2.0 VVL z 1.6 ;)

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-01-31, 09:23

MOże nie tyle GT'ka co primere 2.0
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-01-31, 09:25

racja Vixo, ale ja osobiście już bym szukał GTka :D wiadomo lepsze wyposażenie , pakiet GT itp itd :P do tego już krótka skrzynia , ogólnie odchodzi od groma wydatków które z czasem mogą wyjść ze względu na chęć posiadania czegoś więcej w autku :)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2014-01-31, 09:26

Limon pisze:Myślę że w 10-12 tys powinieneś się zamknąć
To wolę chyba kupić zdrowego GTka a najwyżej jak DEH się znudzi to wtedy pomyśleć nad VE :-D
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-01-31, 09:32

wtedy włożenie do GTka VE to koszt około 5-6 tysi =p więc już taniej :D
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2014-01-31, 09:36

O połowę :D a po przesiadce z GA do DEH'a to mocy mi na trochę wystarczy ;)
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-01-31, 09:38

a tam :P tylko na trochę :P zawsze po chwili pojawia się głód :D to samo miałem z przejściem z DE na VE , już mi mało :P
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
adam_N14
aktywny forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 2012-12-16, 09:43
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: adam_N14 » 2014-01-31, 11:51

Jak przekładka z GA na SR to jakiegoś chrupka czy rozbitka szukać,
jednak sporo należy przełożyć żeby to było jak trzeba.
Mi w N14 taka przekładka zajęła 3dni ;-) z 1.4 na 2.0.
A Przekładałem praktycznie wszystko z poprzedniego GTI.
Pierwsza jazda i rogal na mordzie :-P prawie zapomniałem jak GTI jedzie
a po tygodniu znów szukanie mocy bo tyłek już przywykł :-P
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest ?? / ??

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2014-02-04, 18:08

DubSon, Kolego, a powiedz mi jaki koszt GA16 NVCS, też wydaję się to być ciekawy pomysł, no i w serii 115KM :D
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-02-04, 18:51

adrionGT, jak masz to zlecać komuś, to odpuść...
No chyba że dorwiesz silnik z wiązką i ECU z Sentry która NIE MIAŁA NATS i miała manualną skrzynię biegów.

Jeśli nie, to pozostaje trochę porzeźbić w oryginalnej wiązce i ostatecznie wystroić piggy-back.
Aczkolwiek, mój sunny na razie jeździ bez strojenia na dolocie fi60 z przepustnicą z P11GT
i podniesionym ciśnieniem paliwa na 4,4b, AFR trzyma dość ładnie.

No niestety, nie jest to P&P :(

PS.
http://tablica.pl/oferta/czesci-nissan- ... 6022b1a074
Jedyna jaką znalazłem na sprzedaż ;)

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2014-02-04, 18:58

Cała sentra za tysiaka ? :D To i wiązka i wsio będzie :D tylko ta przeróbka ;/
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-02-04, 20:17

adrionGT pisze:To i wiązka i wsio będzie
Jeśli nie ma NATS to super, bo tylko nie będzie pasować kilka kostek już w kabinie (przynajmniej u mnie wszystko było inne :D ), ale jeśli jest ten nissanowski immo, to będzie gorzej ;)

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-02-04, 20:35

nissanowski immo idzie usunąć za +/- 200zł :P
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2014-02-04, 21:25

Powiem wam że ciekawy temat tego NVCS :D
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-02-04, 22:00

No ciekawy, jak teraz jeżdżę, to nie poznaję auta, zyskał sporo, a nie odpaliłem jeszcze sprzęgiełka na wałku ssącym :>

115KM ma z dwoma katalizatorami w serii, więc bez można liczyć na 120KM :))

Awatar użytkownika
Emu89
doświadczony forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 2013-11-17, 11:39
Lokalizacja: Sanok/Holandia

Post autor: Emu89 » 2014-02-05, 18:35

Panie dubson dla wyszukiwarki podales japan-korea-moto z dopiskiem ze wszyscy na forum od nich biora ... a ten silnik z allegro jest wlasnie wystawiowny przez nich a odradzasz wiec o co kaman bo cos nie rozumie brac od nich czy nie ? :D

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-02-05, 18:43

Brac ale musisz jechac osobiscie i pare silnikow przezucic zanim uda Ci sie trafic warty uwagi okaz :) ja mam od nich i silnik na prawde super pracuje ale u mnie Macgayver wybieral :) wiec opinia fachowca byla :)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
Emu89
doświadczony forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 2013-11-17, 11:39
Lokalizacja: Sanok/Holandia

Post autor: Emu89 » 2014-02-05, 19:06

a jak mozna poznac dobry silnik miedzy tymi wszystkimi ? Jak sprawdzic lezacy silnik zeby wziasc cos dobrego ?? moglby sie ktos podzielic uwagami ? :D

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-02-05, 20:07

sciagna czapke i zagladac na syf w silniku
ja czekam az ktos kiedys bedzie chcial sprzedac zajechany motor:D
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „Swapy, ciekawostki, "co zrobić z.."”