Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

SWAP - pytania i odpowiedzi

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Mike_83
fanatyk nissana
Posty: 481
Rejestracja: 2009-12-09, 11:32
Lokalizacja: Police

Post autor: Mike_83 » 2012-07-22, 11:39

Panowie i Panie,gdzie najlepiej szukać rozbitka?Albo anglika?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-07-22, 12:07

Panowie i Panie,gdzie najlepiej szukać rozbitka?Albo anglika?
Allegro :) CZesto p11.144 przywoza ludzie wracajacy z pracy z Anglii i sprzedaja za jakies marne pieniadze

Mike_83
fanatyk nissana
Posty: 481
Rejestracja: 2009-12-09, 11:32
Lokalizacja: Police

Post autor: Mike_83 » 2012-07-25, 13:07

Może lamerskie pytanie ale czy to będzie wszystko pasować do P10?Silnik wiadomo itd.A zawieszenie?Heble?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-07-25, 16:50

Może lamerskie pytanie ale czy to będzie wszystko pasować do P10?Silnik wiadomo itd.A zawieszenie?Heble?
P10 i P11.144 maja to samo zawiesznie z przodu, tylko ta druga ma wieksze tarcze

Mike_83
fanatyk nissana
Posty: 481
Rejestracja: 2009-12-09, 11:32
Lokalizacja: Police

Post autor: Mike_83 » 2012-07-26, 11:03

Czyli jednym słowem plug&play?A co z tyłem bo u siebie mam bębny...

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-07-26, 20:51

Mike ... tył odpada. Primera P11.144 ma z tyłu belkę a P 10 jest ma zawieszenie niezależne. Nie jestem pewien czy tylne zaciski będą pasowały z P11

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2012-07-27, 21:12

Jakie są koszta swapu z GA16 na SR20 ?
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
Seboo991
fanatyk nissana
Posty: 861
Rejestracja: 2011-01-30, 21:18
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Seboo991 » 2012-08-13, 20:53

adrionGT pisze:Jakie są koszta swapu z GA16 na SR20 ?
Podłączam się pod pytanie ?
z jasną odpowiedzią może być pw :)
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju :) Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon :D

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-08-13, 20:56

Jakie są koszta swapu z GA16 na SR20 ?
Obstawiam ok 3000 PLN

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-08-13, 21:48

Ciężko powiedzieć, opcji jest kilka ;)
Albo kupić rozbitka i resztę opchnąć - najwięcej roboty, ale najtaniej =]
Mozna kupić wszystko osobno - mniej roboty, więcej hajsu..

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-08-14, 16:21

Podpinam się pod odp. DUBSONA :)

Ma racje, osobiście każdy z nas wybrał by pierwszą opcję. Sam przez to przechodziłem i wiem że jeśli się to z głową zrobi można wyjść na zero. Ja na samym swapie byłem około 400 zł w plecy a zainwestowałem 2,5 tys. Tyle że przed dwa miesiące weekendy oraz popołudnia miałem z życia wyjęte :)

Awatar użytkownika
Seboo991
fanatyk nissana
Posty: 861
Rejestracja: 2011-01-30, 21:18
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Seboo991 » 2012-08-14, 16:30

hmmm, a czy ktoś kombinował cosik z Bluebirdem? w sensie zapakował ktoś sr20? :)
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju :) Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon :D

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2012-08-20, 16:31

To składam kasę, i chyba poszukam jakiegoś anglika, najlepiej P11.144 :mrgreen:
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
DżejDżej
aktywny forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: 2012-08-24, 09:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: DżejDżej » 2012-09-22, 14:05

siemka
Mam Sunny N14 z silnikiem GA14DE
Mam możliwość dostania silnika GA16DE z amerykańskiej Sentry o mocy 115KM
jest opcja zakupu silnika z ECU, wiązką i osprzętem ale jest i opcja samego silnika z ECU

I tutaj pytanie:
Czy przekłądając takie GA16 do mojego sunny trzebya wymieniać wiązkę i pełen osprzęt?
czy wiązka i całość osprzętu, albo chociaż część z niego może zostać od GA14?
Czy aby napewno wszystko jest Plug&Play?
Proszę o w miarę szybką odpowiedź :D
pozdro

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2013-02-10, 20:54

Odgrzeję kotleta, powiedzmy ze mam wszystko co jest potrzebne do przełożenia SR20. Ale niestety sam nie potrafię, i moje pytanie brzmi jaki jest koszt samej robocizny?
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-02-10, 21:19

adrionGT pisze: i moje pytanie brzmi jaki jest koszt samej robocizny?
Myślę, że z 2k PLN

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2013-02-10, 21:43

Tak myślałem, szkoda mi sprzedawać a 1.6 to koszmar :-P
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2063
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2013-09-12, 15:49

Witam.
Jak nie którzy słyszeli ( oraz co u znali za szalone) wymyśliłem sobie micre k10 z silnikiem SR20DE. Za dawce posłużył sunny gti, za biorcę k10 w wersji superS.
Otóż, wszystko szło pięknie ładnie, do momentu, wsadzenia SR do budy micry.

generalnie- to co pokazywali na zagranicznych forach ma się nijak do tego co mam u siebie...

zresztą zobaczcie sami.

Obrazek


tu widać pierwszy problem... skrzynia biegów wystaje zbyt mocno i nawet 13" koła obcierają. bardziej w drugą stronę dać się tego nie da...

Obrazek

kolejny problem: skrzynia biegów opiera się na podporze wahacza...

Obrazek

jak widać miejsca z przodu i z tyłu jest pod dostatkiem..:

Obrazek

Obrazek

generalnie z prawej strony silnika w takim ułożeniu jak teraz jest taki oto kał:

Obrazek

i dochodzimy do sedna sprawy.
wynalałem takie oto rozwiązanie w jednym z podobnych projektów..

Obrazek

Obrazek

ale, jest to z mojej strony ostateczna ostateczność... pytanie do was drodzy koledzy i koleżanki, czy w silnikach SR20 występowały skrzynie biegów które gabarytami były mniejsze niż te w sunny gti?
może macie jakieś sugestie, co mogę wykonać by upchnąć to na szerokości, bo sam po 4 godzinach spędzonych nad autem i przesuwania w tą i tamtą rozłożyłem ręce. niestety przez myśl przeszło mi już powrócenie do silnika 1.2 :sad:

Bardzo proszę o pomoc!

[ Dodano: 2013-09-12, 16:52 ]
EDIT:
właśnie, bądź czy wsadzenie dłuższych szpilek oraz dystansu załatwiłoby sprawę? o jakie wartości idzie przesuwać koła na dystansach?

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-09-12, 16:21

majchrzok pisze:o jakie wartości idzie przesuwać koła na dystansach?
każde przesunięcie koła lub zmiana felgi na taką z innym osadzeniem powoduje szybsze zużywanie się łożysk w piastach. Wartości w miarę normalne coby nie szkodziły tak mocno to ok 10-15mm.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-09-12, 16:30

dystansem przelotowym do 20mm stronę ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2063
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2013-09-12, 17:07

sznikers99, oprocz tej micry sa jeszcze 2 z sr u nas na forum. tyle ze to sa k11 gdzie podobno takich problemow z osadzeniem silnika nie ma...

Mariusz.b86
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2009-12-12, 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mariusz.b86 » 2013-09-12, 18:41

Czy masz zamontowane wachacze, amory i zwrotnice z piastami ? Przede wszystkim nie możesz się kierować starymi mocowaniami poduszek. Ja najpierw szukałem poziomica poziomy grunt, później ustawiałem tam samochód, wkładałem piec i mała poziomica ustalałem poziom, później przez otwór w piaście wkładałem dobrana rurę o odpowiedniej średnicy i wsuwałem do wielowypustu mocującego przegub wewnętrzny. To ci uwidoczni położenie półosi, auto musi być na kolach, ta rura czy z prawej czy z lewej musi być równoległa do podłoża i do grodzi( jak najdokładniejsze pomiary ponieważ po obciążeniu jeszcze troszkę to się zmieni. Po samym kolektorze ssącym widać ze piec jest krzywo a delikatne ruszenie spowoduje schowanie się skrzyni i wejdzie ona w odpowiednie miejsce, a kola pasowa wejdą do środka co spowoduje zwiększenie odległości od podłużnicy. dopiero jak go wpasujesz i podłożysz pod miskę coś, pod skrzynie, żeby jakoś ten silnik wstępnie unieruchomić zaznaczasz sobie miejsce poduszki prawej ( od rozrządu) i wstępnie ja tam wspawujesz tak żeby można zrobić drobne korekty jeszcze, a mocowania od skrzyni nie ruszasz tylko dorabiasz poduszkę którą się przykręca do skrzyni. A co do skrzyni to w k11 tez trzeba troszkę podłożnice przyciąć żeby ona weszła w odpowiednie miejsce. Tutaj w temacie Filipk11 jest fotka zakładka 3 wypowiedz z 2012-06-20, 17:36

viewtopic.php?t=9229&postdays=0&postorder=asc&start=60

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2063
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2013-09-12, 20:21

Mariusz.b86,
generalnie, bardzo mi rozjaśniłeś temat za co poraz kolejny Ci dziękuje, faktycznie ma to sens, bo w momecie jak z zdjęcia:
http://images42.fotosik.pl/446/d947eece367b35ccmed.jpg ( zapożyczone z tematu Filipk11)
przytne podłużnice od dołu, całość pójdzie troche wyżej przez co przestanie opierać mi się skrzynia na podporze wahacza.

w aucie zamontowane są wahacze, amory, zwrotnice wraz z piastami ale to są częsci nadal z K10. docelowo mają być to te z K11...
Piec włożony tak o, na oko chciałem go przymeirzyć jak leży, ba czy w ogóle wejdzie.
Nadal jednam martwi mnie to, że nawet przy maksymalnym dopchnięciu silnika do prawej strony, koła w prawo da się skręcić tylko na ok 70% maksymalnego skrętu.

ponawiam mimo to pytanie odnośnie skrzyni, czy w SR20 występowały gabarytowo mniejsze niż te w sunny GTI czy wszystkie miały takie same obudowy?

Mariusz.b86
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2009-12-12, 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mariusz.b86 » 2013-09-12, 20:31

majchrzok pisze:ponawiam mimo to pytanie odnośnie skrzyni, czy w SR20 występowały gabarytowo mniejsze niż te w sunny GTI czy wszystkie miały takie same obudowy?
Nie sadze, żeby była różnica ponieważ jest to związane z liczba przełożeń. Co do skrętu jakie masz et felgi ? może zmiana felgi da ci odpowiedni zakres skrętu?
I pamiętaj o sprawdzeniu rurka położenia całego silnika i o tym żeby założyć przegub wewnętrzny lewy żeby się zmieścił i nie ocierał o nic ;)

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2063
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2013-09-12, 20:46

Mariusz.b86, felgi te co są teraz, to fabryczne z K10. niestety nie wiem jakie mają ET :-/

jutro niestety czasu nie bedzie, ale w sobote pobawie się z położeniem całości za pomocą rurki. Boszek w ręce i troche przytne tą podłużnice od spodu tak jak to jest w K11. mam nadzieje że coś z tego wyjdzie. :mrgreen:

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2013-09-13, 07:25

DubSon pisze:każde przesunięcie koła lub zmiana felgi na taką z innym osadzeniem powoduje szybsze zużywanie się łożysk w piastach. Wartości w miarę normalne coby nie szkodziły tak mocno to ok 10-15mm.
U siebie mam dystans 25mm a do tego felga zamiast zalecanego et 43 ma 35, jezdze tak ponad trzy lata (~40 000km) i poki co nie ma problemu. Znajac zycie to auto nie bedzie sluylo jako dd wiec smialo kladz dystanse i nie martw sie lozyskami.

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2014-01-29, 09:28

Z jakich modeli można dorwać DET'a co by pasował do P11 ? :)
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-01-29, 09:37

Avenir :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2014-01-29, 09:42

Wiela taki silnik kosztuje? Jak cenowo wypada w porównaniu do VE ? :D
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-01-29, 09:53

z Bluebirda podejdzie ;)
GTi-R oczywiście :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Swapy, ciekawostki, "co zrobić z.."”