Strona 1 z 1
SR20DEH swap do P10GT
: 2011-10-02, 02:26
autor: SiwoL
Jak przebiega swap SR20DEH do p10gt w ktorej siedzi w standardzie sr20de?? Kostki pasują?? Swap polegałby na przełożeniu całego silnika z osprzetem skrzynia półosiami zwrotnicami i hamulcami.
: 2011-10-02, 03:25
autor: SenTex
Moje pytanie brzmi "Po co?". Twój skończył żywot czy znowu coś kombinujesz?
: 2011-10-02, 06:41
autor: Ryba
Siwol... Przepraszam cię najmocniej ale jesteś tak k**** obrzydliwym leniem że to się nie mieści w żadnych ramach konstytucji. STARY

! CZYTAJ

! WSZYSTKO JEST NAPISANE NA FORUM

!
UWAŻAM ŻE TEMAT JEST DO ZAMKNIĘCIA !
: 2011-10-02, 06:55
autor: rz
Ryba pisze:Siwol... Przepraszam cię najmocniej ale jesteś tak k**** obrzydliwym leniem że to się nie mieści w żadnych ramach konstytucji. STARY

! CZYTAJ

! WSZYSTKO JEST NAPISANE NA FORUM

!
UWAŻAM ŻE TEMAT JEST DO ZAMKNIĘCIA !
\
oj tutaj nie chodzi aby sie czegos dowiedziec tylko zeby pokazac, ze chce cos zrobic

ot taka mala pochwalka

: 2011-10-02, 07:50
autor: bombel
SiwoL pisze:Jak przebiega swap SR20DEH do p10gt w ktorej siedzi w standardzie sr20de?
Jak DEH z Primery to nic nie zmieniasz. Jak z Almery to tam jest hiport i inny kolektor dolorowy. JAk silnik cały to nie lepiej wałki przełożyc? BEdzie to samo
: 2011-10-02, 14:49
autor: SiwoL
Ale jak wyglada sytuacja z zwrotnicami itp? Nie jest szerzej? Zawieszenie przednie pewnie nie spasuje? Amortyzatory ?
Ryba pisze:Siwol... Przepraszam cię najmocniej ale jesteś tak k**** obrzydliwym leniem że to się nie mieści w żadnych ramach konstytucji. STARY

! CZYTAJ

! WSZYSTKO JEST NAPISANE NA FORUM

!
UWAŻAM ŻE TEMAT JEST DO ZAMKNIĘCIA !
Wiem Wiem że przekładałeś u siebie ale z tego co kojarze to sam silnik ja miałbym cały przodek z P11GT silnik z fajnie niskim przebiegiem
SenTex pisze:Moje pytanie brzmi "Po co?". Twój skończył żywot czy znowu coś kombinujesz?
Znalazłem angola z małym przebiegiem za bardzo fajną kase bez tyłu bo się stracił. Fajna baza do turbo bo mały przebieg. Mój silnik ma już za duży przebieg i długo na lpg śmiga żeby coś z nim kombinować.
: 2011-10-02, 18:54
autor: bombel
SiwoL to sam silnik wymieniasz. Po co Ci skrzynia itd?
: 2011-10-02, 19:29
autor: SiwoL
No jak już miałbym wymieniąć to wszystko jak leci bo tam mały przebieg u mnie już troche nalatane skrzynia lekko wyje na 5, no i z p11gt podobno lepsza;) Wszystko przekładałbym ze znajomym albo on sam.
Półosie świeższe przeguby itp hamulce też warto przełozyć. Myśle że dużo plusów
: 2011-10-02, 19:44
autor: Shadows
a co bd robil ze starym silnikiem jak wsadzisz DEH?? w tym starym engine masz czerwona pokrywe zaworow??

: 2011-10-02, 20:21
autor: SiwoL
Shadows pisze:a co bd robil ze starym silnikiem jak wsadzisz DEH?? w tym starym engine masz czerwona pokrywe zaworow??

Tak tak czerwona

GT;)
Silnik najchetniej na sprzedaz najlepiej w całości:)
: 2011-10-02, 20:24
autor: Shadows
calosci niechce ,ale jak cos to przygarnol bym czerwona pokrywe zaworow

: 2011-10-02, 22:58
autor: Ryba
Tyle że skrzynie moj drogi musisz mieć czym dłuzszą. Z P11 Gt pod turbo się nie nadaje
: 2011-10-02, 23:16
autor: SiwoL
Do jakiegos soft turbo na ok 200km się nie nada?
: 2011-10-03, 07:02
autor: bombel
SiwoL przy turbo potzreban jest długa skrzynia bo inaczej za szybko bedzie sie konczyła. Krótka dobra do N/A
: 2011-10-03, 08:58
autor: SiwoL
Wiem wiem znam zasade. Ale te auto nie bedzie na 1/4 budowane tylko do sprawnego przemieszczania się na codzien więc mysle ze nie będzie miało to wielkiego znaczenia.
: 2011-10-03, 12:39
autor: Arias
Do sprawnego przemieszczania po co Ci turbo ? Tanie SR20VE wsadzić wystroić na ok 200-220km
: 2011-10-03, 12:50
autor: Pawel18PL
Turbo jest po to, żeby nie machać lewarkiem cały czas bo jest inna elastyczność, więc jak masz turbo i krótką skrzynię to będzie co chwilę trzeba zmienić bieg....a to zacznie za jakiś czas pewnie przeszkadzać....
PS: co do półosi to parę razy się okazywało, że starsze są wytrzymalsze niż te młodsze
