Strona 8 z 9

: 2014-03-07, 16:31
autor: Boro1989
odnośnie filtrów powietrza itp był gdzieś temat na forum , pisałem tam jak to ogarnąć, tzn jaki adapter jakie średnice itp , wystarczy poszukać...

: 2014-03-07, 17:31
autor: Emu89
Teraz to mi sie sytuacja z filtrem juz wyjasnila :) http://allegro.pl/filtr-stozkowy-simota ... 11146.html Pomysl wyzezbienia tez juz jest :) Silnik ogolowo jest w sumie czysty ale termostat to jest tez dobra mysl :) moze cos jeszcze komus przychodzi do glowy :)

: 2014-03-14, 23:09
autor: Wiooreck
Koledzy, a mam takie pytanie, jest tu trochę odpowiedzi i powiem szczerze, że mogłem przeoczyć..

Jakiej średnicy jest ori tarcza sprzęgłowa w 2.0 VE?

: 2014-03-14, 23:20
autor: Limon
Oryginalne sr20ve tarczy sprzęgłowej nie posiada :mrgreen:

: 2014-03-14, 23:25
autor: bombel
Wiooreck, VE tylko a automacie były

: 2014-03-14, 23:31
autor: janusz
Bombel a wersje Camino na Nową Zelandię i Australię?

: 2014-03-14, 23:41
autor: bombel
Też AT

: 2014-03-15, 00:02
autor: Limon
Tylko w sr16ve były manualne skrzynie ;)

: 2014-03-15, 09:27
autor: DubSon
I w SR20VE 20V były MT :P

: 2014-03-15, 09:36
autor: Emu89
Co do pierwszego postu na temat kosztow .
Silnik z Krakowa 2600zl
Jechalem sam primera silnik przewiezionyu w bagazniku koszt gazu 120 zl
nowe kable NGK RC-NE08 - 180zl , nowe swiece platynowe PLFR6A-9 200 zl , filtr oleju simota 65 zl sprzeglo luk 400 zl (w sumie po znajomosc) , pompa wody aisin 150 zl , do tego bede robil dolot , filtr powietrza w airboxie 200 zl , adapter na przeplywke 45 zl , lacznik dolotu 26 zl , rura dolotowa 37 zl i wlot w zderzak 35 zl , do tego Ecu master det III 720 zl , paski termostat dopiero bede kupowal wiec ceny tez podam , i dam pozniej znac ile kosztuja plyny itp i jakie , ja jeszcze do tego zakupilem ssaca 4-2-1 za 650zl i reszte wydechu tez bede robil wiec koszty podam pozniej .

Tak wiec na obecna chwile wydalem juz 4778 zl bez wydechu i brakuje mi jeszcze kilka czesci i silnik nie wsadzony . Z wydechem 5428

: 2014-03-15, 09:39
autor: DubSon
Emu89, gdzie kupiłeś EcuM DET3? Na fmic.pl jest chyba o 100zł taniej :-|

: 2014-03-15, 09:41
autor: Emu89

: 2014-03-15, 09:42
autor: DubSon
A po co z MAPem? Planujesz VE+T? ;>

: 2014-03-15, 09:43
autor: Emu89
na razie nie ale kto wie co zycie dalej przyniesie :D mam male marzenie aleeee aleeeee :D musze obczaic czy do siebie idzie wsadzic 4x4 skad gdzie i jak :D

: 2014-03-15, 09:51
autor: Sajmooon
Emu89, 4x4 u Ciebie to cięcie podłogi i dostanie niedostępnej Primery 4x4 Camino lub napędy z GTiR'a i wał na zamówienie półosie itp itd :P ale jeżeli kiedyś będziesz się za to brał będę mocno trzymał kciuki za powodzenie projektu :)

: 2014-03-15, 10:47
autor: MacGayver
co do adapterów na filtr stożkowy to nie ma takiej potrzeby. Wystarczy wyciąć z przepływki tą flanszę do montażu standardowej obudowy i nałożyć filtr. Wygląda to dużo lepiej niż te adaptery z allegro :-)

a co do sprzęgła LUK to jest matowe czy błyszczące? bo za 400zł LUK'a to można ewentualnie kupić te regenerowane (oczywiście w oryginalnych pudełkach) co do VE się nie nada. Daj znać co masz

: 2014-03-15, 10:48
autor: bombel
MacGayver pisze:Wystarczy wyciąć z przepływki tą flanszę do montażu standardowej obudowy i nałożyć filtr.
Dokładnie tak mam. Te uniwersalne mają w złych miejscach dziury

: 2014-03-15, 12:45
autor: Emu89
Zawsze mam mozliwosc zmiany jeszcze tego , w Polsce bede dopiero za miesiac i dlubal przy tym , zdecydowalem sie na adapter bo chcialbym zachowac ta siateczke ochronna , jesli nie bede z tego zadowolony to sie przytnie z ori

: 2014-03-15, 13:08
autor: Wiooreck
Limon pisze:Oryginalne sr20ve tarczy sprzęgłowej nie posiada :mrgreen:
Szkoda, że tylko AT były. Gdyby były ori MT, to chętnie bym się dowiedział jakie ma wymiary tarcza. Ot takie już "zboczenie" do liczenia niektórych rzeczy :D

: 2014-03-15, 14:24
autor: MacGayver
Wiooreck pisze:Gdyby były ori MT
to większość silników VE byłaby zajechana :-P

: 2015-07-20, 16:52
autor: PrzeRuSco
Czy paski klinowe w przypadku VE są takie same jak w DE czyli 6-cio rowkowy o długości 1033 do altka i klimy oraz 4-ro rowkowy o długości 845 do wody i wspomagania? I ewentualnie jakiej firmy Contitech może być?

: 2015-07-20, 17:10
autor: Wolfshade
PrzeRuSco, z tego co pamiętam to jak przekładałem silnik, założyłem nowe paski klinowe które kupiłem do mojego deha, wymiarów nie pamiętam ale all pasowało.

: 2015-07-20, 17:25
autor: janusz
Do DEH/DE jest 6PK1033 oraz 4PK845

: 2015-07-20, 17:30
autor: killer2000
CON4PK845
DAY6PK1035
to montowałem do mojego vvla styczeń 2014 i coś już popiskuje przy odpaleniu

: 2015-07-20, 18:31
autor: Modzelitto
killer2000, podciągnij na alternatorze i przestanie. Normalka, że nowy się rozciąga z czasem.

: 2015-07-20, 20:56
autor: Ad@mus
kiedyś conti nie mialo równych, obecnie lepiej kupic taniego gatesa bo konti to qpon straszny sie zrobil, moje piskają i brakuje juz pinów (kijowe konti)

: 2015-07-20, 21:13
autor: adam_N14
Dokładnie conti piszczy jak poje... sprawdzone to Dayco, Hutchinson.

: 2015-07-20, 21:22
autor: Modzelitto
Posiadam obydwa Contitech'a i od 54kkm nic nie piszczy...

: 2015-07-20, 21:33
autor: janusz
U mnie Conti też nie piszczy :]

: 2015-07-21, 12:00
autor: Arias
Też się dopisuję, dodatkowo cieknący simmer pompy oleju go nie załatwił, wytarłem go tylko i chodzi jak lala, gates się rozwarstwił i pekł.