Strona 8 z 9
: 2014-03-07, 16:31
autor: Boro1989
odnośnie filtrów powietrza itp był gdzieś temat na forum , pisałem tam jak to ogarnąć, tzn jaki adapter jakie średnice itp , wystarczy poszukać...
: 2014-03-07, 17:31
autor: Emu89
Teraz to mi sie sytuacja z filtrem juz wyjasnila
http://allegro.pl/filtr-stozkowy-simota ... 11146.html Pomysl wyzezbienia tez juz jest
Silnik ogolowo jest w sumie czysty ale termostat to jest tez dobra mysl
moze cos jeszcze komus przychodzi do glowy
: 2014-03-14, 23:09
autor: Wiooreck
Koledzy, a mam takie pytanie, jest tu trochę odpowiedzi i powiem szczerze, że mogłem przeoczyć..
Jakiej średnicy jest ori tarcza sprzęgłowa w 2.0 VE?
: 2014-03-14, 23:20
autor: Limon
Oryginalne sr20ve tarczy sprzęgłowej nie posiada
: 2014-03-14, 23:25
autor: bombel
Wiooreck, VE tylko a automacie były
: 2014-03-14, 23:31
autor: janusz
Bombel a wersje Camino na Nową Zelandię i Australię?
: 2014-03-14, 23:41
autor: bombel
Też AT
: 2014-03-15, 00:02
autor: Limon
Tylko w sr16ve były manualne skrzynie
: 2014-03-15, 09:27
autor: DubSon
I w SR20VE 20V były MT
: 2014-03-15, 09:36
autor: Emu89
Co do pierwszego postu na temat kosztow .
Silnik z Krakowa 2600zl
Jechalem sam primera silnik przewiezionyu w bagazniku koszt gazu 120 zl
nowe kable NGK RC-NE08 - 180zl , nowe swiece platynowe PLFR6A-9 200 zl , filtr oleju simota 65 zl sprzeglo luk 400 zl (w sumie po znajomosc) , pompa wody aisin 150 zl , do tego bede robil dolot , filtr powietrza w airboxie 200 zl , adapter na przeplywke 45 zl , lacznik dolotu 26 zl , rura dolotowa 37 zl i wlot w zderzak 35 zl , do tego Ecu master det III 720 zl , paski termostat dopiero bede kupowal wiec ceny tez podam , i dam pozniej znac ile kosztuja plyny itp i jakie , ja jeszcze do tego zakupilem ssaca 4-2-1 za 650zl i reszte wydechu tez bede robil wiec koszty podam pozniej .
Tak wiec na obecna chwile wydalem juz 4778 zl bez wydechu i brakuje mi jeszcze kilka czesci i silnik nie wsadzony . Z wydechem 5428
: 2014-03-15, 09:39
autor: DubSon
Emu89, gdzie kupiłeś EcuM DET3? Na fmic.pl jest chyba o 100zł taniej
: 2014-03-15, 09:41
autor: Emu89
: 2014-03-15, 09:42
autor: DubSon
A po co z MAPem? Planujesz VE+T?
: 2014-03-15, 09:43
autor: Emu89
na razie nie ale kto wie co zycie dalej przyniesie
mam male marzenie aleeee aleeeee
musze obczaic czy do siebie idzie wsadzic 4x4 skad gdzie i jak
: 2014-03-15, 09:51
autor: Sajmooon
Emu89, 4x4 u Ciebie to cięcie podłogi i dostanie niedostępnej Primery 4x4 Camino lub napędy z GTiR'a i wał na zamówienie półosie itp itd
ale jeżeli kiedyś będziesz się za to brał będę mocno trzymał kciuki za powodzenie projektu
: 2014-03-15, 10:47
autor: MacGayver
co do adapterów na filtr stożkowy to nie ma takiej potrzeby. Wystarczy wyciąć z przepływki tą flanszę do montażu standardowej obudowy i nałożyć filtr. Wygląda to dużo lepiej niż te adaptery z allegro
a co do sprzęgła LUK to jest matowe czy błyszczące? bo za 400zł LUK'a to można ewentualnie kupić te regenerowane (oczywiście w oryginalnych pudełkach) co do VE się nie nada. Daj znać co masz
: 2014-03-15, 10:48
autor: bombel
MacGayver pisze:Wystarczy wyciąć z przepływki tą flanszę do montażu standardowej obudowy i nałożyć filtr.
Dokładnie tak mam. Te uniwersalne mają w złych miejscach dziury
: 2014-03-15, 12:45
autor: Emu89
Zawsze mam mozliwosc zmiany jeszcze tego , w Polsce bede dopiero za miesiac i dlubal przy tym , zdecydowalem sie na adapter bo chcialbym zachowac ta siateczke ochronna , jesli nie bede z tego zadowolony to sie przytnie z ori
: 2014-03-15, 13:08
autor: Wiooreck
Limon pisze:Oryginalne sr20ve tarczy sprzęgłowej nie posiada
Szkoda, że tylko AT były. Gdyby były ori MT, to chętnie bym się dowiedział jakie ma wymiary tarcza. Ot takie już "zboczenie" do liczenia niektórych rzeczy
: 2014-03-15, 14:24
autor: MacGayver
Wiooreck pisze:Gdyby były ori MT
to większość silników VE byłaby zajechana
: 2015-07-20, 16:52
autor: PrzeRuSco
Czy paski klinowe w przypadku VE są takie same jak w DE czyli 6-cio rowkowy o długości 1033 do altka i klimy oraz 4-ro rowkowy o długości 845 do wody i wspomagania? I ewentualnie jakiej firmy Contitech może być?
: 2015-07-20, 17:10
autor: Wolfshade
PrzeRuSco, z tego co pamiętam to jak przekładałem silnik, założyłem nowe paski klinowe które kupiłem do mojego deha, wymiarów nie pamiętam ale all pasowało.
: 2015-07-20, 17:25
autor: janusz
Do DEH/DE jest 6PK1033 oraz 4PK845
: 2015-07-20, 17:30
autor: killer2000
CON4PK845
DAY6PK1035
to montowałem do mojego vvla styczeń 2014 i coś już popiskuje przy odpaleniu
: 2015-07-20, 18:31
autor: Modzelitto
killer2000, podciągnij na alternatorze i przestanie. Normalka, że nowy się rozciąga z czasem.
: 2015-07-20, 20:56
autor: Ad@mus
kiedyś conti nie mialo równych, obecnie lepiej kupic taniego gatesa bo konti to qpon straszny sie zrobil, moje piskają i brakuje juz pinów (kijowe konti)
: 2015-07-20, 21:13
autor: adam_N14
Dokładnie conti piszczy jak poje... sprawdzone to Dayco, Hutchinson.
: 2015-07-20, 21:22
autor: Modzelitto
Posiadam obydwa Contitech'a i od 54kkm nic nie piszczy...
: 2015-07-20, 21:33
autor: janusz
U mnie Conti też nie piszczy
: 2015-07-21, 12:00
autor: Arias
Też się dopisuję, dodatkowo cieknący simmer pompy oleju go nie załatwił, wytarłem go tylko i chodzi jak lala, gates się rozwarstwił i pekł.