SR20DE na SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
To taka moja krucjata. Nie zrozumiesz...
Sex był dziś dwa razy. Rano i wieczorem. Z tą samą dziewczyną.
Napisałem, bo uznałem że jest Ci potrzebne wyczerpujące wyjaśnienie. Zapytałeś o rzecz trywialną to dostałeś dosadną odpowiedź.
OT end
Sex był dziś dwa razy. Rano i wieczorem. Z tą samą dziewczyną.
Napisałem, bo uznałem że jest Ci potrzebne wyczerpujące wyjaśnienie. Zapytałeś o rzecz trywialną to dostałeś dosadną odpowiedź.
OT end
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Moje kolejne pytanie. Nie można ustawić/skopiować ecumastera tak jak jest w seryjnym ecu VVL, ustawić te same parametry. Oczywiście zmienną faze ustawić na niższych obrotach. A może uda się przestawić w seryjnym ecu VVLa zmienną faze na niższe obroty? Chociaż z tego co wiem to nie programowalne, chociaż immo da się usunąć.
Kolegów - proszę o niewydzielanie w nadmiernej ilości testosteronu.
MagicalFire z całym szacunkiem. Zanim zapytasz pomyśl i zastanów się nad nim dwa razy.
http://www.ecumaster.com/pobierz/det2/D ... Manual.pdf
http://www.ecumaster.com/pobierz/det3/D ... Manual.pdf
Również na stronie racingformu jest dział poświęcony ECUMaster:
http://www.racingforum.pl/ecumaster-zro ... 43669.html - 162 str.
MagicalFire z całym szacunkiem. Zanim zapytasz pomyśl i zastanów się nad nim dwa razy.
Racja ...yapko pisze:Zapytałeś o rzecz trywialną to dostałeś dosadną odpowiedź.
OT end
Można. ECU Master może z czytać dane podczas jazdy i wykreślić automatycznie mapę. Nie pamiętam dokładnie jak to się robiło i w jakim etapie etapie. być może podczas konwersji z MAF->MAP. Zapraszam do lektury dostępnej u samego producenta. Tam masz wszystko dobrze opisane.zuh pisze:Moje kolejne pytanie. Nie można ustawić/skopiować ecumastera tak jak jest w seryjnym ecu VVL, ustawić te same parametry.
http://www.ecumaster.com/pobierz/det2/D ... Manual.pdf
http://www.ecumaster.com/pobierz/det3/D ... Manual.pdf
Również na stronie racingformu jest dział poświęcony ECUMaster:
http://www.racingforum.pl/ecumaster-zro ... 43669.html - 162 str.
temat na RF żyje swoim własnym życiem i nie znam osoby która go ogarnia. Moderatorzy dali sobie spokój z tym topiciem i tam nie sprzątają
DubSon - dawaj tutaj te pytania
BTW Ludzie z Krakowa który to sprzedają są ogarnięci i przez telefon potrafią pomoc i odpowiedzieć na pytania
DubSon - dawaj tutaj te pytania
BTW Ludzie z Krakowa który to sprzedają są ogarnięci i przez telefon potrafią pomoc i odpowiedzieć na pytania
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Tak w sumie, to nie zauważyłem 2 pierwszych postów na tej stronie
Ale dobra:
Ryba, wątpię. Umiem pisać po Polsku
yapko, pytałem czy podłączał już ktoś tam EcuM do GA16 i czy sugerować się schematem podłączania z SR20. Tyle. z 5 razy pytałem, ale jakoś bez echa..
Nie dziwię się, bo kto na racingforum bawi się GA16
Widziałem, że głównie odpowiada Jadźwin. Są też typki co jakieś tam podpowiedzi dają.
Ale dobra:
Ryba, wątpię. Umiem pisać po Polsku
yapko, pytałem czy podłączał już ktoś tam EcuM do GA16 i czy sugerować się schematem podłączania z SR20. Tyle. z 5 razy pytałem, ale jakoś bez echa..
Nie dziwię się, bo kto na racingforum bawi się GA16
Widziałem, że głównie odpowiada Jadźwin. Są też typki co jakieś tam podpowiedzi dają.
Stronę producenta na pewno poczytam. Teraz jade na fuche i nie mam troche czasu.
Skopiowanie parametrów z ecu ve do ecumastera byłoby dla mnie złotym środkiem. Obniżyłbym tylko załączanie zmiennej fazy i gitara. Seryjne ve na razie mi wystarczy więc seryjne nastawy ecu też no oprócz załączania fazy. No może jeszcze udałoby się zlikwidować ograniczenie prędkości
Skopiowanie parametrów z ecu ve do ecumastera byłoby dla mnie złotym środkiem. Obniżyłbym tylko załączanie zmiennej fazy i gitara. Seryjne ve na razie mi wystarczy więc seryjne nastawy ecu też no oprócz załączania fazy. No może jeszcze udałoby się zlikwidować ograniczenie prędkości
zuh - to nie jest złoty środek. Każdy Ci tu tłumaczy, że nie ma dwóch identycznych układow silnikowych i trzeba podstrajać pod konkretny egzemplarz.
Jeżeli obniżysz moment włączenia wyższych krzywek, a nic nie zrobisz z paliwem ( z Twojej wypowiedzi to wywnioskowałem) to już na pewno nie będzie to nawet srebrny środek, bo zwiększysz przepływy powietrza i zabraknie paliwa
Jeżeli obniżysz moment włączenia wyższych krzywek, a nic nie zrobisz z paliwem ( z Twojej wypowiedzi to wywnioskowałem) to już na pewno nie będzie to nawet srebrny środek, bo zwiększysz przepływy powietrza i zabraknie paliwa
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Poczytaj jak działają ECU benzynowe i jak sterują procesem spalania, są fajne książeczki z Boscha, instrukcję EMU (polskiego standalone) poczytaj, potem poczytaj jak działa Ecumaster i co robi i z jakimi sygnałami, bo na razie nie masz żadnej wiedzy na ten temat.zuh pisze:Skopiowanie parametrów z ecu ve do ecumastera
Nikt Ci nic na tacy nie poda, spędź nad taką lekturą kilka miesięcy, a później ew. zadawaj pytania jak nie będziesz czegoś konkretnego rozumiał, bo w tym momencie to Ty nie wiesz po prostu NIC.
Fajny FAQ na temat strojenia wydał kiedyś HKS do swojej jednostki, krąży w sieci.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Ja to rozumiem ale przecież są jakieś uniwersalne parametry dla danego modelu silnika.yapko pisze:zuh - to nie jest złoty środek. Każdy Ci tu tłumaczy, że nie ma dwóch identycznych układow silnikowych i trzeba podstrajać pod konkretny egzemplarz.
Jakby tak nie było to np. nie mógłbym zamontować do mojej primery innego ecu z takiego samego auta jak moje bo przecież silnik jest już inny choć model ten sam.
yapko pisze:Jeżeli obniżysz moment włączenia wyższych krzywek, a nic nie zrobisz z paliwem ( z Twojej wypowiedzi to wywnioskowałem) to już na pewno nie będzie to nawet srebrny środek, bo zwiększysz przepływy powietrza i zabraknie paliwa
No źle się wyraziłem, chodziło mi o to, że obniżyć moment włączania zmiennej fazy i co za tym idzie skopiować mape paliwa i zapłonu gdzie już jest załączona faza.
Dziękuje wszystkim za odpowiedzi. Tak jak radzicie, dokształcę się trochę i się wtedy zobaczy. Jak macie jeszcze jakieś wskazówki dla mnie to proszę pisać. Oprócz tych co podaliście możecie jeszcze polecić jakieś artykuły?
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy