Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

SR20DE na SR20VE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2014-03-04, 11:26

hayboss pisze: 4) aparat zapłonowy w de ma 2 wtyczki, a w ve 1, mamy do wyboru rzeźbić kabelki albo uwalić dolne mocowanie z de (inaczej go nie założymy, trzyma się solidnie)
Info a propo aparatu:
http://www.g20.net/forum/showthread.php ... ad-and-Cap
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2014-03-04, 11:39

cenne info wod2u póżniej wrzuce jak mam uciety mój aparat ori z gti
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2014-03-04, 12:19

Nie na tym forum ale parę razy zdarzyło mi się płacić za wiedze ale jakoś nie miałem problemu dzielić się wiedzą za którą zapłaciłem. Na tej wiedzy i tak nie zarobie bo jak coś to koleś pójdzie do kogoś kto robi to na co dzień i woli jemu zapłacić niż mi. A jak mam komuś z forum pomóc to dlaczego nie, skoro z tego forum się dowiedziałem też o innych rzeczach. I tak kółko się zamyka, ja pomogę Tobie a Ty mnie. Ale to wszystko zależy od ludzi na forum. Przykład g20.net, nie siedzę na tym forum bo z językiem słabo, ale często podajecie linki gdzie jest opisane jak co zrobić. Myślę, że tych którzy tam opisują nie obchodzi czy zarobią na tym czy nie. Opisują pomagają i jest fajnie. Myślę, że właśnie na tym właśnie polega forum.
Jeszcze bym napisał pare rzeczy ale temat nie o tym. Aha moim zdaniem do działów w których jest wiedza powinni mieć dostęp użytkownicy z jakąś tam ilością postów, np 100 czy 200 postów.

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2014-03-04, 16:25

Tak jest na wszystkich forach w PL haybos i na forach hondy jeszcze gorzej,wiem sam :-(,tam jest więcej ludzi mających zarobek na swapach strojeniach itp,ale to nie ten temat bo ot robi się.pozdro

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-03-04, 18:05

wod2u pisze:Info a propo aparatu:
http://www.g20.net/forum/...torhead-and-Cap
_________________
do tego sr20forum.com i nissanforums.com

I nikogo prosić się nie trzeba
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2014-03-04, 18:48

My Polacy mamy taką mentalność niestety...

Sam też miałem 2 zdarzenia...
Zapłaciłem za coś żeby sprawdzić i ulepszyć...
Komuś pomogłem i zrobił to samo i nie stracił $ ...
Dlatego nie dziwę się że nie chce nic mówić Bodek, Coobcio czy MacGyver co i jak zrobić bo mają racje, koledzy kolegami ale to jest ich praca i z tego się utrzymują...
I może nie płacili za wiedzę ale na pewno poświęcili duuuużo swojego czasu żeby tą wiedzę zdobyć.
Jeśli już to mogą tylko naprowadzić..

Awatar użytkownika
akarczma
nowy na forum
Posty: 27
Rejestracja: 2014-01-12, 00:43
Lokalizacja: Zamość

Post autor: akarczma » 2014-03-04, 18:51

albo sie nie znają i nic nie piszą ;-) druciarze
p11 vvl N1, gsx-r 1000 K3, kawasaki GTR1400 '16, g vitara 4x4 , 2019 5008 GT,kawasaki zzr1400 performance sport '16

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2014-03-04, 19:23

MacGayver pisze: a jeśli chodzi o blachę pod zamach to inaczej przecież jej się nie założy, bez względu na to czy to VE czy DE ;-)
Jesteś w błędzie, da się :)

Wystarczy pokręcić w lewo i w prawo :)

Nie ma co naciskać na wymienione osoby. Nie mamy również prawa od nich czegokolwiek wymagać. Każdy z nas co o niektórych ma już wyrobione zdanie i wie do kogo dzwonić lub pisać w razie jakiś pytań, problemów itp.
Chciałem tu z góry im podziękować !!

Jeśli sami chcemy wiedzieć tyle samo bądź uzyskać pomoc w różnych tematach zapraszam na zagraniczne fora. Tam znajdziecie sporo informacji.

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2014-03-04, 19:49

Pozatym temat swapu Ve jest rozgryziony dosyć porządnie w naszym kraju ;) Jak coś potrzeba szczegółów to pytajcie nie zabłądzicie ;) Troszkę tych silników z Coobciem wrzuciliśmy ;)

Awatar użytkownika
akarczma
nowy na forum
Posty: 27
Rejestracja: 2014-01-12, 00:43
Lokalizacja: Zamość

Post autor: akarczma » 2014-03-04, 19:50

Limon znasz Coobcia?
p11 vvl N1, gsx-r 1000 K3, kawasaki GTR1400 '16, g vitara 4x4 , 2019 5008 GT,kawasaki zzr1400 performance sport '16

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2014-03-04, 19:53

Ryba pisze:Nie ma co naciskać na wymienione osoby. Nie mamy również prawa od nich czegokolwiek wymagać.
Amen.

Powiedzmy sobie szczerze, że jak któryś z nas się by się z tego utrzymywał to też by milczał.

Sam swap to myśle, że nic trudnego. Najgorzej to strojenie.

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2014-03-04, 21:01

akarczma pisze:Limon znasz Coobcia?
Pracuje z nim prawie 5 lat ;-)

[ Dodano: 2014-03-04, 21:02 ]
Na strojenie możesz zawsze dojechać po swapie ;)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2014-03-05, 09:26

Uwaga... aby pogadać z MaC-kiem należy mieć 200 postów i flaszkę inaczej nie podchodź :P

Chłopaki, mam nadzieję że to już koniec tych żalów. Wróćmy do tematu.

Postanowiłem wytłuścić grubym drukiem jeszcze raz to co napisał hayboss i umieściłem w pierwszym poście.
Jeżeli ktoś chce umieścić jakąś cenną uwagę/wskazówkę zapraszam.

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-03-05, 09:31

Panowie wydzieliłem Wam temat, tak więc proszę nie zaśmiecać więcej tematu:
viewtopic.php?t=15737
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

WuWa
doświadczony forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2013-02-15, 01:35
Lokalizacja: Warszawa-Mokotów

Post autor: WuWa » 2014-03-05, 11:17

Ryba, Janusz <oklaski> <oklaski> <oklaski>

Awatar użytkownika
hayboss
aktywny forumowicz
Posty: 196
Rejestracja: 2013-09-25, 20:11
Lokalizacja: BP

Post autor: hayboss » 2014-03-05, 23:23

pytanie z racji ze robiłem elektrykę ale ecu majstra nie podpinałem to moje pytanie. czy jeśli go podepne wg schematu załączonego na płycie ale nie bede inegerował w oprogramowanie, to auto normalnie odpali i pojedzie na strojenie czy nie bardzo ?

Awatar użytkownika
gwaltek
aktywny forumowicz
Posty: 171
Rejestracja: 2011-08-06, 12:17
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Post autor: gwaltek » 2014-03-06, 07:46

powinno, ale jak by nie chciał palić to wypnij wtyczkę EcuM, zrób zworkę między ignition in / ignition out i powinno być git :)
Almera 2.2 Di - sold
Black Almera N16 2.0 VVL 224KM/228Nm
https://www.facebook.com/N16VVL

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2014-03-06, 08:13

hayboss, tak jak napisał gwaltek. Choć ja osobiście killera auto odpaliłem pierw na ori ECU co by sprawdzić czy w ogóle zakręci.
Teraz bez obaw można zakładać ECU MASTERA.

Awatar użytkownika
hayboss
aktywny forumowicz
Posty: 196
Rejestracja: 2013-09-25, 20:11
Lokalizacja: BP

Post autor: hayboss » 2014-03-06, 09:37

nie na ori ecu normalnie pali i fryga , dopiero terz biorę sie za prucie wiązki , myślałem że to bedzie wiecej kabli a po schematach ecu mastera to tylko kilka przewodów ...

Awatar użytkownika
Emu89
doświadczony forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 2013-11-17, 11:39
Lokalizacja: Sanok/Holandia

Post autor: Emu89 » 2014-03-06, 18:56

Temat sr20de na sr20ve , powiedzcie mi gdzie i jak szukac czesci pod silnik 20ve ? Czy filtry itp wszystko jak do DE ? Kupilem Sr20Ve po rozmowach z Coobciem samochod pojedzie do niego , ale jak nowy silnik chcialbym pare nowych rzeczy typu kable ngk , swiece platynki ngk , filtr powietrza stozkowy i tutaj nie wiem jaki mam kupic jakie srednice , wydre na zlomie przeplywke i czesc przykrecana do obudowy , utne przy czujniku odwroce i dokrece do swojego a na koniec zaloze stozek , niestety nie mam auta i nie mam jak sprawdzic srednicy , wiec bylbym wdzieczny jakby mi kto pomogl , mysle nad filtrem fujita lub K&N a moze simota sprzedaja z adapterem , http://allegro.pl/filtr-stozkowy-simota ... 23999.html do tego nie wiem czy taki filtr podejdzie http://allegro.pl/filtr-oleju-kn-nissan ... 17238.html , sprzeglo luk'a , pompa wody aisin , do tego ecumaster det III , powiedzcie mi czy dobrych firm chce te czesci , czy polecacie jakies inne , czy cos jeszcze mozna sobie kupic
Ostatnio zmieniony 2014-03-06, 19:57 przez Emu89, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2014-03-06, 19:45

stożek k&n jak i fujita bardzo dobry sprzegło luka też pompa aisina bardzo dobra jak bedziesz kupował filtr oleju to ci odrazu powiem ,że do ve jest taki sam jak do primer p11 i almery gti filtry ze starszych srów są inne dłuższe jak bedziesz kupował to od primery p11 z 2litrowym bierz bo są błędy w katalogach
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
akarczma
nowy na forum
Posty: 27
Rejestracja: 2014-01-12, 00:43
Lokalizacja: Zamość

Post autor: akarczma » 2014-03-06, 19:57

Coobcio bedzie maczał lapska w Twoim wozie?

To może ktoś napisze listę rzeczy które przy okazji warto wymienić, przekładając ve w miejsce deh gt?
dziękuję

Awatar użytkownika
Emu89
doświadczony forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 2013-11-17, 11:39
Lokalizacja: Sanok/Holandia

Post autor: Emu89 » 2014-03-06, 20:01

Wlasnie takie informacje usiluje uzyskac bo napewno sie przydadza :)

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-03-06, 22:47

Paski, termostat też warto wymienić ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-03-07, 00:27

No i jeszcze wymień od razu pompę wody i wyczyść wszystko co się da.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-03-07, 00:35

Emu89 pisze:chcialbym pare nowych rzeczy typu kable ngk , swiece platynki ngk , filtr powietrza stozkowy(...) sprzeglo luk'a , pompa wody aisin , do tego ecumaster det III
Pisał o pompie ;-)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2014-03-07, 06:11

płukanko silnika obowiązkowo
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-03-07, 08:13

Emu89 pisze:...filtr powietrza stozkowy i tutaj nie wiem jaki mam kupic jakie srednice , wydre na zlomie przeplywke i czesc przykrecana do obudowy , utne przy czujniku odwroce i dokrece do swojego a na koniec zaloze stozek , niestety nie mam auta i nie mam jak sprawdzic srednicy...
Ja na obudowę przepływki nałożyłem stożek o średnicy 77 mm wchodzi na ścisło, ale podobno simota którą zakładałem ma dość miękką gumę w stosunku do innych (tak powiedział sprzedawca) więc nie wiem czy inne wejdą. Czy dobrze zrozumiałem że chcesz mieć 2 obudowy przepływki skręcone razem? Jeśli tak to prościej jest obciąć rogi z mocowaniem do obudowy filtra powierza i ostrożnie pilnikiem lub szlifierką zaokrąglić uważając żeby nie uszkodzić siatki. ewentualnie kupić adapter np taki http://allegro.pl/adapter-redukcja-na-p ... 70432.html
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2014-03-07, 09:24

tutaj macie jak wyrzeźbić aparat zapłonowy
http://www.sr20-forum.com/vvl/67955-cut ... butor.html
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2014-03-07, 09:35

ale kalectwo aparatu :shock: i nadal trzyma się na jednej śrubie bo pod spodem jest duża śruba od głowicy :-/
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Swapy, ciekawostki, "co zrobić z.."”