Ale musi byc trasa z Poznania jeszcze wliczonaw Łodzi Macu bierze mniej za podłączenie i wystrojenie Ecu majstra
SR20DE na SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
A do wawy nie musi ;P kurde czajnik kazdy wie ze tworzysz swoje mega DE , a teraz piepszysz ze juz kupujesz VE . Poco takie pitolenie ? Wyluzuj daj ludzia rozmawiac , a nie tylko irytujesz wszystkich. Zeby nie było , nie mam i nie bede miec VE ale Ciebie sie juz nie da czytac! Idz do garazu zluzuj majty zrob cos fajnego bo chetnie tez bym zobaczył co się da zrobić z N/A DE (to nie jest uszczypliwe , serio jestem ciekaw) i nie zawracaj ludzia gitary.bombel pisze:Ale musi byc trasa z Poznania jeszcze wliczonaw Łodzi Macu bierze mniej za podłączenie i wystrojenie Ecu majstra
Koniec OT
Strojenie to chyba nie jest coś nie do nauczenia się jeśli ma się szerokopasmówke i ewentualnie kogoś kto to umie do pomocy Samo podłączenie też nei jest skomplikowane (ecumastera) jest schemat i nim trzeba podążac
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
wiem że w Wawie biorą za to 600zł za strojenie na hamowni, oczywiście samo strojenie bez podłączania tego
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
JEst, 187KM to moc maksymalna. "U nas" jak stroi się EcuM to fazy załącza się w jednakowym czasie (jestem ciekaw rożnych kombinacji, każdy robi praktycznie tka samo).zuh pisze:No a nie jest tak że te 187km jest dopiero jak faza załączy się na dwóch wałkach?
Mam szerkokopasmówkę jakby cozuh pisze:w sumie też chciałbym się nauczyć
Jest kilka sposobów. Sam chciałem to robić, ale zdecydowałem się na EcuMaster, bo i tak chciałem go kupić..zuh pisze:No chyba że nats mnie będzie dużo kosztował, usunięcie w sensie.
Sposoby to:
- emulacja
- dorobienie kluczyka (ale pewnie trzeba też stacyjkę mieć - choć nie wiem)
- usunięcie
Znajomy już się bawił w to i mówił na przykładzie almery (N16).
no to nie chcęwiedzieć jak to strojenie wyglada za takie pieniądze
zresztamam znajomego w Wawie który ma hamownię i znam te wszystkie tricki poprawiające wykresy:)
ale to już wasza brocha u kogo stroicie. tylko poprostu niektóre wykresy potrafią rozbawić:)
dlatego też nie zamieszczam ani nie mam zamiaru nigdy wrzucać wykresu z hamowni bo piekny wykres to jedno a osiągi samochodu to drugie.
zresztamam znajomego w Wawie który ma hamownię i znam te wszystkie tricki poprawiające wykresy:)
ale to już wasza brocha u kogo stroicie. tylko poprostu niektóre wykresy potrafią rozbawić:)
dlatego też nie zamieszczam ani nie mam zamiaru nigdy wrzucać wykresu z hamowni bo piekny wykres to jedno a osiągi samochodu to drugie.
ale po tekstach o mnie i moim nissanie i silniku na tym forum jakie nie raz wyczytałem zmieniłem juz dawno zdanie i nie będę wiecej opisywał ani modów ani tym bardziej zamieszczał zdjęć i żadnych wykresów z hamowni.NissanDreams pisze:czajnik obiecałeś że wrzucisz wykres jak skończysz DE więc nie wyłamuj się
chwalcie sie swoimi ja mam to głęboko w D...
- Dreams
- fanatyk nissana
- Posty: 2177
- Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
- Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
- Kontakt:
czajnik ej ej ... powiedziałeś A to teraz powiedz B udowodnij swoje DE jak pisałeś i opisz koszta jakie poniosłeś
Ale jak masz to głęboko w D... jak to napisałeś wyżej to znaczy że rzucałeś słowa na wiatr i nie masz żadnego mocnego DE więc po co ta gatka
Zemnie się śmiali i gadali że mi wypluło na zlocie 170 km i mam się obrażac, i miec wszystkich w D... nie zawsze będzie różowo.
Ale jak masz to głęboko w D... jak to napisałeś wyżej to znaczy że rzucałeś słowa na wiatr i nie masz żadnego mocnego DE więc po co ta gatka
Zemnie się śmiali i gadali że mi wypluło na zlocie 170 km i mam się obrażac, i miec wszystkich w D... nie zawsze będzie różowo.
Boże MGR INŻ przed nazwiskiem a jak dziecko..
Wybaczcie młody jestem, lubię Konstruktywną krytykę ale teksty w stylu
Jakoś siedze na tym forum kupę czasu ,nie udzielam się za często, ale gdzie nie natrafiam na Pana post to albo "hejt" albo coś albo sramtoś, raz na jakiś czas trafi się wypowiedź z której można się czegoś dowiedzieć bądź wywnioskować..
Tyle z mojej strony. Przepraszam za moje uzewnętrznienie i jeśli obraziłem ,również - to tylko moja opinia.
Wybaczcie młody jestem, lubię Konstruktywną krytykę ale teksty w stylu
(..)ale po tekstach o mnie i moim nissanie i silniku na tym forum (..)
. - po prostu śmierdzą liceum profilowanym o profilu humanistyczno-florystycznym i posiadaniem chądy.nie mam żadnego mocnego de i nie ma tematu,koniec gadki
Jakoś siedze na tym forum kupę czasu ,nie udzielam się za często, ale gdzie nie natrafiam na Pana post to albo "hejt" albo coś albo sramtoś, raz na jakiś czas trafi się wypowiedź z której można się czegoś dowiedzieć bądź wywnioskować..
Tyle z mojej strony. Przepraszam za moje uzewnętrznienie i jeśli obraziłem ,również - to tylko moja opinia.
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Przeczytaj swoje posty kilka razy i pomysl , człowieku masz juz swoje lata a pie..sz jak nie wiem co. Naprawde myslalem ze podzielisz sie swoja wiedza ,czyms nowym fajnym , ale Ty tylko piszesz i to prowokujac wszytskich w koło , koniec otczajnik pisze:odje...ajcie się w końcu ode mnie. jak komuś sie nie podoba moje zdanie to zapraszam do dyskusji na PW. bo szczerze mówić mam dość czytania obelg pod swoim adresem. tu na serio nie mozna mieć odmiennego zdania bo zaraz naskoczy na cię towarzystwo wzajemnego wchodzenia sobie do dupy.
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
Dziewczynki - uważam, że temat schodzi na niewłaściwą drogę. Rozumiem, że od czasu wodze fantazji mogą Wam wszystkim puszczać ale bardzo proszę zachowanie umiaru.
Rozmawiajmy na wybrany temat w pierwszym poście a nie skaczmy do gardeł...
Poniżej link
http://www.ebay.com/itm/Innovate-LC1-Wi ... 45&vxp=mtr
Posiada dwa wyjścia analogowe co umożliwa podłączenie bezpośrednio do sondy ECU Mastara.
Rozmawiajmy na wybrany temat w pierwszym poście a nie skaczmy do gardeł...
zuh pisze:a taka sonda szerokopasmowa ile mniej więcej kosztuje?
Przede wszystkim zuh jeżeli ma być to sonda tylko dla Ciebie, którą wkręcisz na stałe kupił bym najbardziej popularną i sprawdzoną czyli Innovate LC-1. Na ebay-u można ją dorwać za fajną kasę.MacGayver pisze:500-1200, zależy czy nowa czy używana i jaki model
Poniżej link
http://www.ebay.com/itm/Innovate-LC1-Wi ... 45&vxp=mtr
Posiada dwa wyjścia analogowe co umożliwa podłączenie bezpośrednio do sondy ECU Mastara.
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
No to może inaczej:
Potrzeby i koszta:
a) jeżeli przekładać VE do serii 2.0/eGT/GT/GTi:
- EcuMaster,
- kolektor wydechowy,
- przerabianie wiązki pod VVL,
- przesunięcie odcinki,
- strojenie,
- robocizna,
- no i głupio nie było by robić wydechu, bo seria to z 15KM potrafi zabrać.
b) jeżeli przekładać z jakiejkolwiek innej postaci niż seria SR20 pod maską to:
- EcuMaster,
- wiązka razem z kompem SR20,
- mod wiązki pod VVL,
- przesunięcie odcinki,
- łapy SR20,
- skrzynia,
- półośki,
- strojenie,
- robocizna,
- opcjonalnie wydech.
W obydwu przypadkach doliczyć należy:
- minimum 2 płukanki silnika tanimi olejami,
- olej docelowy,
- płyn chłodniczy,
- lepszy płyn hamulcowy (u mnie sprostał zadaniu dopiero Motul RBF 660 do 320st.)
- filtry olejowe, beny, powietrza.
- inne pierdoły, o których zapomniałem
Potrzeby i koszta:
a) jeżeli przekładać VE do serii 2.0/eGT/GT/GTi:
- EcuMaster,
- kolektor wydechowy,
- przerabianie wiązki pod VVL,
- przesunięcie odcinki,
- strojenie,
- robocizna,
- no i głupio nie było by robić wydechu, bo seria to z 15KM potrafi zabrać.
b) jeżeli przekładać z jakiejkolwiek innej postaci niż seria SR20 pod maską to:
- EcuMaster,
- wiązka razem z kompem SR20,
- mod wiązki pod VVL,
- przesunięcie odcinki,
- łapy SR20,
- skrzynia,
- półośki,
- strojenie,
- robocizna,
- opcjonalnie wydech.
W obydwu przypadkach doliczyć należy:
- minimum 2 płukanki silnika tanimi olejami,
- olej docelowy,
- płyn chłodniczy,
- lepszy płyn hamulcowy (u mnie sprostał zadaniu dopiero Motul RBF 660 do 320st.)
- filtry olejowe, beny, powietrza.
- inne pierdoły, o których zapomniałem
QG15+
Zuh, jeżeli nie masz pojęcia nie bierz się za strojenie. Ograniczysz koszty, a gdy już rzeczywiście chcesz to sam robić poeksperymentuj z DE, będzie mniej bolało gdybyś przesadziłzuh pisze:No to kluczowe pytania
Co musze kupić aby zrobiś swapa na VE?
silnik
ecu master
sonda szerokopasmowa
co jeszcze?
Jak wygląda strojenie?
Moim zdaniem,
Włóż silnik, zrób mechanikę a resztą niech się martwi osoba której zlecisz robotę podłączenia dupereli i strojenia samochodu.
Nie idź na skróty...
No właśnie zlecenie komuś roboty to droga na skróty
W sumie chciałbym się nauczyć jakiejś nowej rzeczy. Kosztów też raczej nie ogranicze ponieważ przy nauce pewnie będę musiał coś powymieniać.
Kolejna sprawa to że jakoś nie mam czasu jeździć co jakiś czas do łodzi czy warszawy żeby coś poprawić. Z drugiej strony to może i więcej czasu auto będzie stało jak się za to sam zabiorę. Już sam nie wiem co mam robić.
Tylko czy znajdę w lubuskim kogoś kto mi wystroi auto? Lub w okolicach lubuskiego... no i jaka cena?
W sumie chciałbym się nauczyć jakiejś nowej rzeczy. Kosztów też raczej nie ogranicze ponieważ przy nauce pewnie będę musiał coś powymieniać.
Kolejna sprawa to że jakoś nie mam czasu jeździć co jakiś czas do łodzi czy warszawy żeby coś poprawić. Z drugiej strony to może i więcej czasu auto będzie stało jak się za to sam zabiorę. Już sam nie wiem co mam robić.
Tylko czy znajdę w lubuskim kogoś kto mi wystroi auto? Lub w okolicach lubuskiego... no i jaka cena?