Pytanie tylko co dokładnie trzeba pozmieniać.
Ile będzie kosztowała przekładka.
Jak szybko sprzedać obecny silnik (nie mam czasu na allegro itp.)
Na allegro koleś sprzedaje te silniki za 3200 bez ECU i 3600 z ECU. Gwarancja tylko tygodniowa na montaż.
Jest sens się w to pchać


Najbardziej pasowałoby mi zostawić stary silnik w zamian za przekładkę na VE, ale pewnie żaden warsztat na to nie pójdzie.
Długo czasu zajmie przekładka z ewentualnym dostrojeniem

WSKAZÓWKI / PODPOWIEDZI DOTYCZĄCE SWAP NA VE
1) pompa wspomagania ma inne wyjście dolne, warto zmienić, żeby nie męczyć się później
2) śruby koła zamachowego w ve (automat) są krótsze, jeśli nie chcemy zobaczy jak lata koło przy 7,5-8 tyś obrotów należy dać te od de
3) przepustnice w de i ve różnią się tylko czujnikiem położenia przepustnicy, wystarczy tylko je podmienić, a nie całą przepustnicę
4) aparat zapłonowy w de ma 2 wtyczki, a w ve 1, mamy do wyboru rzeźbić kabelki albo uwalić dolne mocowanie z de (inaczej go nie założymy, trzyma się solidnie)
5) przerzucałem silnik bez skrzyni, dużo wygodniej manewrować
6) dystans pomiędzy skrzynią a blokiem warto założyć przed przykręceniem zamachu, ewentualnie gdy zdarzy Ci się zapomnieć, pokręć w lewo w prawo i też wejdzie.
CDN.