Nie ma chyba prostszego swapa. Kupujemy silnik 1.3 i wkładamy beż żadnych problemów zamiast silnika 1.0. Silnik może być goły bo wtryski - cała listwa, aparat zapłonowy, pompy wspomagania, klimatyzacja ( jesli występuje to trzeba przełożyć mocowanie), kolektor ssący oraz wydechowy są takie same w obu silnikach. Skrzynia pasuje bez najmniejszych problemów. Koło zamachowe i skrzynia została u mnie również z 1.0. Można wymienić silnik bez rozpinania układu wspomagania oraz bez rozpinania klimatyzacji. Silnik najlepiej wyjąć do dołu wraz ze skrzynią i półosiami. Komputer ECU bezproblemowo obsługuje. Przed wyjęciem silnika demontujemy akumulator wraz z podstawką oraz oba wentylatory.
Warto wymienić sprzęgło - od 1.0, oraz paski, olej i filtr. Cieszymy się około + 20 Km i około + 23NM.
Więcej można poczytać w moim temacie w podpisie.
Swap CG10 na CG13
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Swap CG10 na CG13
Z nissanem od 2005 roku