Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Swap CG10 na CG13

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Swap CG10 na CG13

Post autor: Szymeq » 2010-05-14, 11:31

Nie ma chyba prostszego swapa. Kupujemy silnik 1.3 i wkładamy beż żadnych problemów zamiast silnika 1.0. Silnik może być goły bo wtryski - cała listwa, aparat zapłonowy, pompy wspomagania, klimatyzacja ( jesli występuje to trzeba przełożyć mocowanie), kolektor ssący oraz wydechowy są takie same w obu silnikach. Skrzynia pasuje bez najmniejszych problemów. Koło zamachowe i skrzynia została u mnie również z 1.0. Można wymienić silnik bez rozpinania układu wspomagania oraz bez rozpinania klimatyzacji. Silnik najlepiej wyjąć do dołu wraz ze skrzynią i półosiami. Komputer ECU bezproblemowo obsługuje. Przed wyjęciem silnika demontujemy akumulator wraz z podstawką oraz oba wentylatory.
Warto wymienić sprzęgło - od 1.0, oraz paski, olej i filtr. Cieszymy się około + 20 Km i około + 23NM. :mrgreen:
Więcej można poczytać w moim temacie w podpisie.
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-05-14, 14:57

Taki swap, jak Twój to marzenie. Nie kazdemu tak się udaje. Gratki :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

ODPOWIEDZ

Wróć do „Swapy, ciekawostki, "co zrobić z.."”