Strona 1 z 9
					
				VQ30DE w Primerze??
				: 2010-05-04, 18:37
				autor: bombel
				Czy znaleźliście gdzie może taką modyfikację?? Szczerze powiem, że byłbym zainteresowany wynikami
			 
			
					
				
				: 2010-05-04, 19:13
				autor: Ryba
				Ciekawe spostrzeżenie.. ale sądzę ze jako wolnossak była by kicha 

 
			 
			
					
				
				: 2010-05-04, 20:35
				autor: Michalllo
				Dlaczego kicha fabryczne 193 KM i 250NM momentu od praktycznie w większości dostępne od samego dołu to nie taka wielka kicha chyba.
Dodatkowo moc przy niewielu modyfikacjach mozna podnieśc nawet do ponad 220 KM (Prawda koledzy Maximowcy ) 

Skoro sobie radzi z Maximą cięższą od Primerki o około 200kg ( w zależności od wersji ) To myślę że i Primerkę by pociągneła 
Nie wiem tylko czy starczyło by miejsca pod maską Jednak V zajmuje go sporo 

 
			 
			
					
				
				: 2010-05-04, 20:37
				autor: GRZECHu
				Michalllo pisze:Dlaczego kicha fabryczne 193 KM i 250NM momentu od praktycznie w większości dostępne od samego dołu to nie taka wielka kicha chyba dodatkowo moc przy niewielu modyfikacjach mozna podnieśc nawet do ponad 220 KM (Prawda koledzy Maximowcy ) 

 
  Sam wydech i wkładka K&N daje ponad 220KM i coś koło 290Nm, z VQ30DE, a już mamy w klubie VQ30DE-K gdzie fabrycznie było 230KM z fabrycznym wydechem... ale nie będę zdradzał.  
 
  Co do primery to tylko pytanie czy się zmieści bo jednostka jest szersza i wyższa.
 
			 
			
					
				
				: 2010-05-04, 20:55
				autor: lukasgt
				hmm.modyfikacja ciekawa jeśli taki 3.0 dało się zmieścic do primery p10-waży 1250kg około,ale jeśli mówimy o p11.144 to nie miałoby chyba większego sensu jeśli maxima np. rexa waży 1340kg...czyli tyle co p11.144--no chyba że hardkorowy tuning mu zrobić w granice 240km 300nm to i taka prima by ganiała--napewno jest to dużo elastyczniejszy motor od SR20
			 
			
					
				
				: 2010-05-04, 21:59
				autor: ciapek
				
			 
			
					
				
				: 2010-05-04, 22:18
				autor: Michalllo
				No to można i tak od razu iść na całość zamiast VQ30 dać VQ35 
bombel, Zamiast turbo trzeba było takiego swapa zrobic  

 Za pieniądze wydane na Turbo na pewno byś kupił jakąś potrzaskaną Maxi z VQ35 i wtedy to by był harcor 
 
To co czekamy na pierwszą w polsce P11 z VQ30-35  
  
 
			 
			
					
				
				: 2010-05-04, 23:27
				autor: bombel
				lukasgt P11.144 waży wg dowodu 1270kg 

 
			 
			
					
				
				: 2010-05-05, 00:56
				autor: Ryba
				gadka szmatka... a pytanie zasadnicze czy to "bydle" się zmieści..? Sentra hmm.. jakoś ten projekt mnie nie przekonuje. Na dodatek nadal trwa..
			 
			
					
				
				: 2010-05-05, 09:16
				autor: dylson
				A32 anglika, delkiatnie uderzonego kupi sie za ok 3 tysie, dalej to kwestia czy sami silnik wstawimy czy komus zlecimy. Jesli do sentry (europejskie sunny) wszedl ten silnik to i do primery wejdzie. Na dupowoz lepsze niz 2.0 do zabawy kwestia gustu. Zawsze mozna kupic maxime i powywalac z niej troche niepotrzebnych gratow i zejsc z masa. Bol takiego swapa jest taki, ze bedzie to przecieranie szlakow a to jak wiadomo jest najgorsze, z drugiej strony nie ma problemow z za mala iloscia paliwa, slizgajacym sprzeglem i innymi bolaczkami z ktorymi trzeba sie uporac przy dolozeniu turbo do sr-a.
			 
			
					
				
				: 2010-05-05, 15:01
				autor: Szalony
				Myślę, że jeśli już się bawić w takiego swapa do Primery, to najrozsądniej byłoby  wstawić silnik VQ35DE od Maximy.
I tak roboty będzie sporo, ale wtedy na "dzień dobry"   mamy około 260 kucy i dobrze ponad 300Nm, natomiast z VQ30DE około 200hp. 
Jak taka Prima by latała ? ..... myślę, że liczby mówią same za siebie 

 
			 
			
					
				
				: 2010-05-06, 20:52
				autor: tomiw
				Koledzy z USA wsadzili VQ35DE do sentry n16 

 Zapina super!
 
			 
			
					
				
				: 2010-05-06, 21:13
				autor: xtomek
				VQ30DE - a ile toto motoro waży/ ma masę/ w porównaniu do SR20 VE albo VET. Elastyczniejszy -wątpię. Z czym jeździły najlepsze Pimy BTCC ?  Może Coobcio wie?
Zamierzam taką małpę sciągnąć do Polski i przebudować w przyszłym roku.
			 
			
					
				
				: 2010-05-06, 21:21
				autor: bombel
				xtomek jak 240 Nm przy 1500 obrotów uważasz za mało eleastyczne to sie nie znasz 
xtomek pisze:Z czym jeździły najlepsze Pimy BTCC ?
SR20DE, ale ustawione pod kątem. Nie ściagn iesz bo jak gdzies do trafienia to tylko egzemplarz kolekcjonerski
 
			 
			
					
				
				: 2010-05-06, 21:32
				autor: Michalllo
				Własnie jeżeli silnik rzedowy jest bardziej elastyczny od Silnika widlastego to ja też się nie znam  

 
			 
			
					
				
				: 2010-05-06, 21:40
				autor: DiLGT
				W sumie myslalem ze te VQ bedzie duzo cięższe ale wg tego forum 
http://forums.nicoclub.com/vq35-weight-t319828.html
VQ30DE 330lbs ( ok 148kg)
VQ35DE jest nawet lzejszy o 15 funtow
natomiast Waga SR ( 
http://www.freshalloy.com/forums/showthread.php?t=7490 )
SR20DE -- 139 kg 306 lbs
SR20DET - 149 kg 328 lbs
Pamietac tez trzeba ze nie tylko liczy sie elastycznosc, moc it ale jednak dzwiek V'ki jest duzo duzo lepszy od R4. A druga sprawa skoro do 200sx upychaja V12 to chyba do primery da rade wepchnac te v6 

 
			 
			
					
				
				: 2010-05-07, 00:44
				autor: Coobcio
				Skrzynia w VQ30 na pewno jest sporo cięższa... jak w SR20 ale to i tak całość wyjdzie więcej o jakieś 30-40KG maks więc absolutnie do przyjęcia ba nawet przy wyścigach na 1.4 mili to lepiej 
Ps. Panie Bombel czemu masz masę auta w dowodzie wpisaną 1270kg zamiast tak jak Zuru 1360 
Ktoś może zajrzeć do swojego dowodu i także podzielić się tym co jest w nim wpisane 

 
			 
			
					
				
				: 2010-05-07, 07:11
				autor: Szymeq
				Jeśli chodzi o wagę w dowodzie to ta bym się nie sugerował... różne rzeczy panie w urzędach wpisują aby rubryki zapełnić ...
			 
			
					
				
				: 2010-05-07, 11:58
				autor: Michalllo
				To fakt ja w mojej J30 miałem w jednym aucie wagę 1360 kg a w drugim 1960kg Drobna róznica  

 
			 
			
					
				
				: 2010-05-07, 16:04
				autor: bombel
				Znalazłem ze 2,0 waży 1380 kg 

 
			 
			
					
				
				: 2010-05-09, 11:07
				autor: andy_czarny
				hehehe tylko ckeac az coobcio wsadzi gdzies jakies v6 

 kozacki projekt by byl 

 
			 
			
					
				
				: 2010-11-12, 20:46
				autor: PumaRST
				xtomek pisze: Z czym jeździły najlepsze Pimy BTCC ? 
z SR20DE takim samym jak w Almerze Kit car czyli ITB i wiele innych rzeczy z mocą 275-300KM. I jak sie nie myle w ostatnim okresie było też VE - ale tu moge się mylić.
 
			 
			
					
				
				: 2011-01-23, 21:14
				autor: SiwoL
				ciekawe by było też połaczenie VQ30DE z P10;D
			 
			
					
				
				: 2011-05-03, 21:48
				autor: urbanxxx
				Najlepiej wrzucić do sunnego:)
			 
			
					
				
				: 2011-05-03, 22:06
				autor: BaSsGrU
				
			 
			
					
				
				: 2011-05-03, 23:09
				autor: Ryba
				hahaha taki szybszy kład z dachem 

 
			 
			
					
				
				: 2011-07-21, 18:46
				autor: d3ck
				jak bym miał kasę to bym włożył 3l V6 do mojej Primerki  

 Byłaby SIŁA! 

 
			 
			
					
				
				: 2011-07-22, 00:55
				autor: Ryba
				a jak ja bym miał kasę to nie bawił bym się w primerze 

 
			 
			
					
				
				: 2011-07-22, 15:01
				autor: lordkain
				Coobcio pisze:Skrzynia w VQ30 na pewno jest sporo cięższa... jak w SR20 ale to i tak całość wyjdzie więcej o jakieś 30-40KG maks więc absolutnie do przyjęcia ba nawet przy wyścigach na 1.4 mili to lepiej 
Ps. Panie Bombel czemu masz masę auta w dowodzie wpisaną 1270kg zamiast tak jak Zuru 1360 
Ktoś może zajrzeć do swojego dowodu i także podzielić się tym co jest w nim wpisane 

 
moja p11.144 sedan ma wpisaną w dowodzie masę własną 1345kg
według danych producenta z 2000r primera waży kolejno:
1.6 - 1235kg
1.8 - 1250kg
2.0 - 1285kg
2.0TD - 1335kg
 
			 
			
					
				
				: 2011-07-22, 16:52
				autor: deBestciak
				p11.144 2.0 benzynka z dowodu rej. 1360kg z briefu też