Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

VQ30DE w Primerze??

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

VQ30DE w Primerze??

Post autor: bombel » 2010-05-04, 18:37

Czy znaleźliście gdzie może taką modyfikację?? Szczerze powiem, że byłbym zainteresowany wynikami

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-05-04, 19:13

Ciekawe spostrzeżenie.. ale sądzę ze jako wolnossak była by kicha :P

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-05-04, 20:35

Dlaczego kicha fabryczne 193 KM i 250NM momentu od praktycznie w większości dostępne od samego dołu to nie taka wielka kicha chyba.
Dodatkowo moc przy niewielu modyfikacjach mozna podnieśc nawet do ponad 220 KM (Prawda koledzy Maximowcy ) :evil:
Skoro sobie radzi z Maximą cięższą od Primerki o około 200kg ( w zależności od wersji ) To myślę że i Primerkę by pociągneła
Nie wiem tylko czy starczyło by miejsca pod maską Jednak V zajmuje go sporo :(
Ostatnio zmieniony 2010-05-04, 20:38 przez Michalllo, łącznie zmieniany 1 raz.
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
GRZECHu
fanatyk nissana
Posty: 2365
Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
Lokalizacja: z internetu
Kontakt:

Post autor: GRZECHu » 2010-05-04, 20:37

Michalllo pisze:Dlaczego kicha fabryczne 193 KM i 250NM momentu od praktycznie w większości dostępne od samego dołu to nie taka wielka kicha chyba dodatkowo moc przy niewielu modyfikacjach mozna podnieśc nawet do ponad 220 KM (Prawda koledzy Maximowcy ) :evil:
Sam wydech i wkładka K&N daje ponad 220KM i coś koło 290Nm, z VQ30DE, a już mamy w klubie VQ30DE-K gdzie fabrycznie było 230KM z fabrycznym wydechem... ale nie będę zdradzał.

Co do primery to tylko pytanie czy się zmieści bo jednostka jest szersza i wyższa.
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu ;)
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz" :)

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-05-04, 20:55

hmm.modyfikacja ciekawa jeśli taki 3.0 dało się zmieścic do primery p10-waży 1250kg około,ale jeśli mówimy o p11.144 to nie miałoby chyba większego sensu jeśli maxima np. rexa waży 1340kg...czyli tyle co p11.144--no chyba że hardkorowy tuning mu zrobić w granice 240km 300nm to i taka prima by ganiała--napewno jest to dużo elastyczniejszy motor od SR20
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
ciapek
fanatyk nissana
Posty: 682
Rejestracja: 2009-12-09, 21:47
Lokalizacja: Kosobudy

Post autor: ciapek » 2010-05-04, 21:59

V6 da się upchnąć. Od roku mam taki link w ulubionych :-P
B13 VQ35 :cool:
Obrazek

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-05-04, 22:18

No to można i tak od razu iść na całość zamiast VQ30 dać VQ35
bombel, Zamiast turbo trzeba było takiego swapa zrobic :evil: Za pieniądze wydane na Turbo na pewno byś kupił jakąś potrzaskaną Maxi z VQ35 i wtedy to by był harcor :D
To co czekamy na pierwszą w polsce P11 z VQ30-35 :evil: :evil:
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-05-04, 23:27

lukasgt P11.144 waży wg dowodu 1270kg :)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-05-05, 00:56

gadka szmatka... a pytanie zasadnicze czy to "bydle" się zmieści..? Sentra hmm.. jakoś ten projekt mnie nie przekonuje. Na dodatek nadal trwa..

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-05-05, 09:16

A32 anglika, delkiatnie uderzonego kupi sie za ok 3 tysie, dalej to kwestia czy sami silnik wstawimy czy komus zlecimy. Jesli do sentry (europejskie sunny) wszedl ten silnik to i do primery wejdzie. Na dupowoz lepsze niz 2.0 do zabawy kwestia gustu. Zawsze mozna kupic maxime i powywalac z niej troche niepotrzebnych gratow i zejsc z masa. Bol takiego swapa jest taki, ze bedzie to przecieranie szlakow a to jak wiadomo jest najgorsze, z drugiej strony nie ma problemow z za mala iloscia paliwa, slizgajacym sprzeglem i innymi bolaczkami z ktorymi trzeba sie uporac przy dolozeniu turbo do sr-a.

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2010-05-05, 15:01

Myślę, że jeśli już się bawić w takiego swapa do Primery, to najrozsądniej byłoby wstawić silnik VQ35DE od Maximy.

I tak roboty będzie sporo, ale wtedy na "dzień dobry" mamy około 260 kucy i dobrze ponad 300Nm, natomiast z VQ30DE około 200hp.
Jak taka Prima by latała ? ..... myślę, że liczby mówią same za siebie ;)
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

tomiw
aktywny forumowicz
Posty: 195
Rejestracja: 2010-02-06, 15:03
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tomiw » 2010-05-06, 20:52

Koledzy z USA wsadzili VQ35DE do sentry n16 ;) Zapina super!

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-05-06, 21:13

VQ30DE - a ile toto motoro waży/ ma masę/ w porównaniu do SR20 VE albo VET. Elastyczniejszy -wątpię. Z czym jeździły najlepsze Pimy BTCC ? Może Coobcio wie?
Zamierzam taką małpę sciągnąć do Polski i przebudować w przyszłym roku.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-05-06, 21:21

xtomek jak 240 Nm przy 1500 obrotów uważasz za mało eleastyczne to sie nie znasz :)
xtomek pisze:Z czym jeździły najlepsze Pimy BTCC ?
SR20DE, ale ustawione pod kątem. Nie ściagn iesz bo jak gdzies do trafienia to tylko egzemplarz kolekcjonerski

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-05-06, 21:32

Własnie jeżeli silnik rzedowy jest bardziej elastyczny od Silnika widlastego to ja też się nie znam :evil:
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 670
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2010-05-06, 21:40

W sumie myslalem ze te VQ bedzie duzo cięższe ale wg tego forum http://forums.nicoclub.com/vq35-weight-t319828.html

VQ30DE 330lbs ( ok 148kg)
VQ35DE jest nawet lzejszy o 15 funtow

natomiast Waga SR ( http://www.freshalloy.com/forums/showthread.php?t=7490 )

SR20DE -- 139 kg 306 lbs
SR20DET - 149 kg 328 lbs

Pamietac tez trzeba ze nie tylko liczy sie elastycznosc, moc it ale jednak dzwiek V'ki jest duzo duzo lepszy od R4. A druga sprawa skoro do 200sx upychaja V12 to chyba do primery da rade wepchnac te v6 :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-07, 00:44

Skrzynia w VQ30 na pewno jest sporo cięższa... jak w SR20 ale to i tak całość wyjdzie więcej o jakieś 30-40KG maks więc absolutnie do przyjęcia ba nawet przy wyścigach na 1.4 mili to lepiej :P

Ps. Panie Bombel czemu masz masę auta w dowodzie wpisaną 1270kg zamiast tak jak Zuru 1360 ??

Ktoś może zajrzeć do swojego dowodu i także podzielić się tym co jest w nim wpisane ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-05-07, 07:11

Jeśli chodzi o wagę w dowodzie to ta bym się nie sugerował... różne rzeczy panie w urzędach wpisują aby rubryki zapełnić ...
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-05-07, 11:58

To fakt ja w mojej J30 miałem w jednym aucie wagę 1360 kg a w drugim 1960kg Drobna róznica :evil:
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-05-07, 16:04

Znalazłem ze 2,0 waży 1380 kg :)

Awatar użytkownika
andy_czarny
nowy na forum
Posty: 35
Rejestracja: 2010-01-30, 20:51
Lokalizacja: CTR

Post autor: andy_czarny » 2010-05-09, 11:07

hehehe tylko ckeac az coobcio wsadzi gdzies jakies v6 ;) kozacki projekt by byl ;)

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2010-11-12, 20:46

xtomek pisze: Z czym jeździły najlepsze Pimy BTCC ?
z SR20DE takim samym jak w Almerze Kit car czyli ITB i wiele innych rzeczy z mocą 275-300KM. I jak sie nie myle w ostatnim okresie było też VE - ale tu moge się mylić.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-01-23, 21:14

ciekawe by było też połaczenie VQ30DE z P10;D
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
urbanxxx
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2010-02-24, 11:56
Lokalizacja: wrocław

Post autor: urbanxxx » 2011-05-03, 21:48

Najlepiej wrzucić do sunnego:)

Awatar użytkownika
BaSsGrU
fanatyk nissana
Posty: 1359
Rejestracja: 2010-04-19, 21:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BaSsGrU » 2011-05-03, 22:06

Dark Shadow

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-05-03, 23:09

hahaha taki szybszy kład z dachem :P

Awatar użytkownika
d3ck
wiem o czym pisze
Posty: 40
Rejestracja: 2009-12-25, 00:33
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: d3ck » 2011-07-21, 18:46

jak bym miał kasę to bym włożył 3l V6 do mojej Primerki :mrgreen: Byłaby SIŁA! :mrgreen:
P11 97' SR2.0De 131KM | STAG 300-4 | Tomasetto Artic | Magic Jet |

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-07-22, 00:55

a jak ja bym miał kasę to nie bawił bym się w primerze :P

Awatar użytkownika
lordkain
fanatyk nissana
Posty: 391
Rejestracja: 2011-01-27, 16:04
Lokalizacja: Dębno / Świdwin

Post autor: lordkain » 2011-07-22, 15:01

Coobcio pisze:Skrzynia w VQ30 na pewno jest sporo cięższa... jak w SR20 ale to i tak całość wyjdzie więcej o jakieś 30-40KG maks więc absolutnie do przyjęcia ba nawet przy wyścigach na 1.4 mili to lepiej :P

Ps. Panie Bombel czemu masz masę auta w dowodzie wpisaną 1270kg zamiast tak jak Zuru 1360 ??

Ktoś może zajrzeć do swojego dowodu i także podzielić się tym co jest w nim wpisane ??
moja p11.144 sedan ma wpisaną w dowodzie masę własną 1345kg

według danych producenta z 2000r primera waży kolejno:
1.6 - 1235kg
1.8 - 1250kg
2.0 - 1285kg
2.0TD - 1335kg

Awatar użytkownika
deBestciak
fanatyk nissana
Posty: 358
Rejestracja: 2010-11-01, 13:26
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: deBestciak » 2011-07-22, 16:52

p11.144 2.0 benzynka z dowodu rej. 1360kg z briefu też
przygoda z nissanem zakończona :( teraz TOYOTA ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Swapy, ciekawostki, "co zrobić z.."”